כיצד לבצע הרחקת יונים לצמיתות מהרכוש שלך

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

כיצד לבצע הרחקת יונים לצמיתות מהרכוש שלך

ישנן מספר דרכים להיפטר מיונים מהרכוש שלך, החל מריסוסן בצינור ועד ליצירת רעשים חזקים. שיטות אחרות כוללות שימוש במלכודת יונים ודחלילים כדי לפעול כטורפים טבעיים. לבסוף, אתה יכול להשתמש בנדן כדי למנוע מהם להתיישב על הגג שלך.

יצירת רעשים חזקים או ריסוס יונים עם צינור

יצירת רעשים חזקים או ריסוס צינור יכולים להרתיע יונים לקנן בחצר שלך. הרעשים ירחיקו אותם והריסוס גם יגרום להם להבין שהחצר שלכם היא לא מקום מגורים. אם היונים יהיו מתוסכלות מספיק כדי לעזוב, הן יעברו למקום אחר. עם זאת, ייתכן ששיטה זו לא תעבוד מהר ככל שתרצה.

רעש אולטראסוני אינו יעיל בהפחדת יונים. יונים יכולות להימנע מהרעש הזה מכיוון שהוא מקפיץ חפצים. הצליל של מכשירים אולטראסוניים יכול גם להזיק לשמיעה של חיות המחמד שלך.

דרך יעילה נוספת להפחיד יונים היא להציב פתלת יונים בחלק החיצוני של הרכוש שלך. פתיונות אלה נראים אמיתיים וניתן לקנות אותם בחנויות מקומיות או להכין בבית. כדי ליצור פיתוי משלך, השתמש בנייר אלומיניום. רדיד אלומיניום מבריק ומחזיר אור. מניחים אותו באזורים שבהם הציפורים נוטות לקנן. כך הם לא יוכלו להישאר במקום אחד לאורך זמן.

אם יש לך פח אשפה, שקול לשים עליו חומר דוחה ציפורים. יונים אוהבות משטחים דביקים ויקלטו את הריח הדוחה של הג'ל. אם הם נוחתים על הג'ל, הם יידחו וישאירו משטח דביק מאחור.

כאשר יונים פולשות לנכס שלך, עליך לנקוט מיד בצעדים לאבטחת השטח. כדאי גם להסיר שאריות מזון ולהגיש כלים. זה ירתיע יונים לקנן בבית שלך. נקיטת אמצעים אלה לא רק תרחיק יונים אלא גם תרחיק מזיקים וחיות בר אחרות.

באמצעות מלכודת

יונים יונים מתאספות בקבוצות גדולות במרזבים, בגגות ובצדדי הבניינים בחיפוש אחר מזון. אמנם רובנו נוקטים באמצעי זהירות כדי להימנע מהאכלתם, אבל לפעמים אנחנו נשפכים בטעות גרגרים או משאירים את מכסה פח האשפה פתוח. במקרים כאלה, עלינו לנקוט בצעדים הדרושים כדי לסלק את המטרד.

הדרך הטובה ביותר להעלים את הדבקה ביונים היא באמצעות שיטות הפחתה מקצועיות. שיטות אלו מסייעות להרתיע יונים מלחזור לקנים ולאזורי הלינה שלהן. בנוסף, ניקיון וחיטוי נכון של האזור יכולים לעזור לצמצם את אוכלוסייתם. שירות הרחקת יונים מקצועי מומלץ אם יש לכם נגיעות גדולות, או אם יש לכם יותר מקן אחד ולפחות 20 יונים.

מלכודות יונים הן דרך יעילה נוספת להיפטר מיונים. מכשירים אלו מכילים חודים חדים, המגרים את עורן הרגיש של היונים. ניתן להניח את הדוחף הזה על אדני חלונות, מרזבים, פסגות גגות או אדריכלות נוי. באמצעות דסקיות פלסטיק ורצועות צרור חשמלי, אתה יכול בקלות לחבר את המכשירים הללו לכל משטח.

יונים עלולות להיות מסוכנות לבריאות שלך. הלשלשת שלהם מכילה חיידקים ועלולה לגרום למחלות. בנוסף, הקקי שלהם מכיל שורה של טפילים אקטופריטים שעלולים לנשוך אותך או לזהם את הרכוש שלך. בנוסף, צואת ציפורים יכולה לגרום לפטריות לצמוח באדמה שלך, מה שעלול לגרום לזיהומים כגון היסטופלסמוזיס, מחלה בדרכי הנשימה.

יונים יכולות לקנן על גגות ומרזבים ועשויות להסתובב על סיפונים ומרפסות. הם עשויים גם להיתלות סביב ארובות וקופות. הגנת יונים היא חיונית אם אתה רוצה להרחיק את הציפורים.

יונים גם רגישות לחומרי הדברה. חומר הדברה ליונים, הנקרא אלפאכלורלוז, אושר על ידי הFDA לשימוש על יונים. עם זאת, זה מסוכן עבור בעלי חיים שאינם מטרה ויש להשתמש בו רק על ידי מפעילי הדברה מורשים או אנשי איכות הסביבה.

שימוש בדחלילים כטורף טבעי דחלילים

הם חפצים בצורת אדם העשויים בדרך כלל מחומרים לא יקרים. הם פועלים על ידי הפחדת ציפורים על ידי כך שהם נראים חסרי תנועה. עם זאת, דחלילים יכולים להיות יעילים רק אם מזיזים אותם באופן קבוע. דחלילים עשויים להיות גם אפשרות טובה אם הם מעוטרים בעיטור צהוב ואדום. עם זאת, דחלילים עם פרצופים דמויי ליצן עשויים שלא להתאים לכולם.

דחליל יכול להרתיע יונים מלהיכנס לנכס שלך על ידי הרחקתן. חתול או כלב יכולים גם לעבוד בתור דחליל. יונים לא ימשכו לדחלילים האלה אם יראו כלב או חתול. שימוש ברשת היא גם דרך טובה להרחיק יונים.

דחליל יכול להיות ממוקם בכל מקום שיונים צפויות לבקר. יש לו יעילות דומה לזו של ציפור טרף, אבל הוא פחות יעיל לאחר שהציפורים מתרגלים אליו. דחליל לא יהיה יעיל כל כך אם הוא ממוקם ליד חלון גבוה או אזור אוורור.

יונים מהוות מטרד מכיוון שהן מתרבות במהירות ועלולות לגרום לנזק ולהצטברות גז מסוכנת. גם קצב ההתרבות שלהם מהיר, יוצר מצמד של 1-3 אפרוחים תוך 18 ימים. אם לא מטפלים בו באופן מיידי, נגיעות יונים עלולות להוביל לתיקונים יקרים ולנזקים בלתי הפיכים. יונים הן בעיה, אבל הן לא חייבות להישאר בשטח שלך.

למרות שלרעיון להשתמש בעוף דורסים להרוג יונים יש יתרונות מסוימים, הוא גם מלווה בפרסום שלילי. בפרט, מטפלי הנצים בכיכר טרפלגר הואשמו בהשלכת ציפורים על יונים חולות וצעירות לעיני המבקרים. שיטה זו יכולה לשמש רק בתנאי מזג אוויר טובים, ולא סביר שתעבוד על אף מין שאינו יליד האזור.

יונים הן אחת הציפורים המטרידות ביותר על פני כדור הארץ. הם עלולים לגרום לנזק חמור למבנים, והגללים שלהם יכולים לשאת מחלות. זה יכול להיות מסוכן במיוחד לאנשים עם אסטמה ומערכת חיסונית מוחלשת. הם גם מזהמים מזון המשמש בעלי חיים ואנשים.

שימוש בנדן כדי למנוע מיונים להתאזן על הגג שלך

אחת הדרכים הטובות ביותר להיפטר מיונים היא התקנת נדן משופע על הגג שלך. סוג זה של נדן יכול למנוע מעופות להתאזן על גבי הגג שלך, והוא יכול גם למנוע מהם לשכב על פני השטח. התקנת הכיסויים הללו היא פשוטה, ותוכלו למצוא אותם בכל חנות לחומרי בניין. כל שעליך לעשות הוא לעקוב אחר הוראות היצרן כדי להתקין אותם. תגלו שהם דרך קלה ויעילה למנוע מציפורים להתיישב על הגג שלכם.

אם אתה חושש שיונים שוכנות בארובה שלך, אתה יכול להתקין רשת נירוסטה מעל הארובה. זה מונע מהיונים להיכנס, תוך מתן אפשרות לעשן לצאת. ניתן גם למקם רשת מעל אזורי קינון פוטנציאליים, כגון יחידות מונה חשמליות ויחידות מיזוג אוויר. עם זאת, אם אין לך ניסיון בתחום זה, עדיף להזמין איש מקצוע.

אם אתה מודאג לגבי יונים באזור שלך, חשוב להבין את הגורם לבעיה. סביר להניח שיונים נמשכות לאנשים שמאכילים אותן, ואם תזהו את האנשים האלה, תוכלו לבקש מהמועצה לפעול.

למרבה המזל, יונים בדרך כלל לא מקננות על הגג שלך. עם זאת, יש להם חוש שמיעה רגיש במיוחד, אז זה לא רעיון טוב להשתמש ברעש חזק כדי להפחיד אותם. רעש חזק עשוי להפחיד אותם לכמה דקות, אבל הם כנראה יחזרו לאותו מקום כמה דקות מאוחר יותר. דרך נוספת להרתיע יונים היא התקנת מכשיר המחקה קולות טורפים או קריאות מצוקה של יונים. זה לא מובטח לעבוד, אבל יכול להיות מועיל במקרים מסוימים.

יונים יכולות להיכנס לעליית הגג או למרתף אם הן יכולות לעבור את מעטפת המגן. אפשר גם להרתיע את הציפורים על ידי איטום חורים ורווחים. לדוגמה, אתה יכול להשתמש ברשת ציפורים מפלסטיק על עליית הגג, או בד חומרה על הקורות. אתה יכול גם להשתמש ברשת בחלק החיצוני של יחידת הAC שלך, סוככים, או רעפי גג כדי להרחיק יונים.

יונים יכולות להוות מטרד אמיתי לגינה ולבית שלכם. אמנם אתה יכול להשתמש במגוון שיטות כדי להיפטר מהם, אך מניעה מהם מלכתחילה היא הדרך הטובה ביותר ללכת. תוכל להימנע מהרבה צרות ומאמץ על ידי מניעת הלינה מלכתחילה.

.

.

.

דילוג לתוכן