הדברת חולדות

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

הדברת חולדות

חולדות לא רק הרסניות לבית, אלא גם גורמות נזק לכבלי החשמל. הם עלולים גם לכרסם בנייר ובמכלי אחסון. גרוע מכך, הם עלולים לצרוך מזון שנשאר בחוץ על השיש. חולדות גם משאירות צואה ושתן בכל הבית, מה שמגביר את הסיכון למחלות וחשיפה למחלות. שלא לדבר על, חולדות יכולות לחיות מאחורי הקירות שלך!

קרח יבש הורג חולדות

קרח יבש הוא דרך רבת עוצמה להרוג חולדות. הקור המקפיא של הקרח היבש יגרום לתאי העור לקפוא, מה שהופך את החולדות לבלתי אפשריות לחיות לאחר שנפלו עליו. בעת שימוש בקרח יבש, הקפד להרחיק את הקרח היבש מהעיניים, הפה והאף של חולדות. הקור חזק ביותר ויכול לשרוף חולדה אם היא נכנסת לאזורים האלה.

קרח יבש הוא זול וידידותי לסביבה, והוא עובד טוב מאוד להרוג חולדות. אתה יכול לקנות קרח יבש בחנות המכולת המקומית שלך. עם זאת, הקפידו להיות זהירים וללבוש כפפות ומלקחיים מבודדים בעת השימוש בו. אם הקרח היבש שורף את הידיים, אל תטפל בו ישירות.

עיריית בוסטון השתמשה בקרח יבש כדי להרוג חולדות במחילות. העובדים משתמשים במקררי פיקניק כדי לאסוף את החומר הסופרקר. לאחר מכן הם משתמשים בכף פלדה כדי למקם את הקרח היבש בתוך המאורות ולארוז את הקרח לתוכם באמצעות מגפי העבודה שלהם. הפחמן הדו חמצני מהקרח היבש הוא דרך מושלמת להרוג חולדות והוא גם הרבה יותר אנושי משימוש ברעל.

חולדות נפוצות במקומות רבים, והן עלולות להוות מטרד אם לא מטפלים בהן כראוי. ישנם מוצרים רבים ושונים להדברת חולדות, כולל רעלים ומלכודות. עם זאת, אף אחד מהם אינו יעיל כמו קרח יבש.

מלכודות חיות הורגות חולדות

אחת הדרכים היעילות ביותר להרוג חולדות היא באמצעות מלכודת חיה. מכשירים אלה מכילים פיתיון, המושך חולדות למלכודת. עם זאת, ייתכן שתצטרך לחכות עד שלושה או ארבעה לילות לפני שהחולדה מתה. אמנם אין צורך שהחולדות ייכנסו למלכודת, אך עליהן להכיר את החפץ החדש בסביבתן לפני שהן צפויות להיכנס.

יש גם מלכודות לתפוס ולשחרר, שהן אלטרנטיבה להרג חולדות. אבל המלכודות הללו כרוכות גם בהובלה של החולדה המתה למקום אחר, מה שעלול לגרום לשחרור החולדה על רכושו של מישהו אחר. יתר על כן, מלכודות מסוימות מאפשרות לך לעשות שימוש חוזר במלכודת, מה שהופך אותה ליותר ידידותית לסביבה.

עם זאת, מלכודות חיות עשויות להיות לא האפשרות הידידותית ביותר לסביבה. בעוד שהם מפורסמים כ'מלכודות עדינות', הם עלולים לפגוע במכרסמים, במיוחד אם הם לכודים במקומות שבהם מכרסמים אוהבים להסתתר. החיות נוטות לקרוע את פרוותן ולהיחנק אם הפה או האף שלהן נתקעים במלכודת. בנוסף, שחרור המכרסמים הלכודים לטבע מהווה סכנה נוספת למכרסמיםהם עלולים למות מרעב, מתח, ואף להיאכל על ידי טורפים.

הדברת חולדות היא נושא חשוב לבעלי בתים, וההערכה היא ש-20 מיליון בתים בארה"ב נפלשים על ידי חולדות ועכברים מדי שנה. מזיקים אלו עלולים לגרום לנזקים של אלפי דולרים. הם יכולים לזהם מזון, לגרום לשריפות וללעוס דרך חוטים.

סקרי מכרסמים חושפים מקורות מזון

רוב האנשים מכירים יותר את החולדות במהלך רבייה באביב ובסתיו, אבל הם פעילים כל השנה. הם מעדיפים לחיות באזורים ליד מקורות מים ומזון, ולחפור בקירות, בלוחות בטון ובגדות אדמה. ניתן לזהות חולדות לפי ריח השתן או הלשלשת שלהן, מה שיכול גם להעיד על פעילות.

לחולדות יש תיאבון רעוע, ואוכלות עד שליש ממשקל גופן בכל יום. הם אוכלי כל ויצרכו כמעט כל דבר, מאשפה ועד גרעיני מזון וירקות. הם גם יאכילו ממזון לחיות מחמד, כמו צואת כלבים, ויאכלו לבעלי חיים. בנוסף להיותן מטרד, חולדות עלולות לגרום להדבקות של חרקים ומזיקים אחרים.

הצעד הראשון להדברת מכרסמים הוא תברואה. חולדות מוצאות מזון, מחסה וחום בתוך מבנים, אז הסר כל מקור מזון בתוך הבית או העסק שלך. יש לאחסן מזון במיכלים אטומים, ויש להשליך את האשפה בכלים אטומים היטב. במידת האפשר, השתמש במיכלי מתכת או פלסטיק קשיח. כמו כן, הקפד לנקות את החצר שלך ולשמור על הנכס שלך לא אטרקטיבי למכרסמים.

חולדות הן ליליות, עוזבות את הקינים שלהן בשעת בין ערביים. הם גם טובים מאוד בהסתרה, והם יכולים בקלות לחיות בכמויות גדולות ללא ידע אנושי. מכיוון שהם ליליים, הם יכולים להסתגל בקלות לסביבות חדשות, לאוכל ולשגרה. הם ימצאו דרך לתוך מבנים על ידי טיפוס או כרסום. אם אתה רואה סדק בשירותים, חולדות עלולות להיכנס פנימה. הן יכולות גם להיכנס לבניין דרך צינור ניקוז שבור.

לכידה היא שיטה נטולת רעלים

אם אתם חוששים שחולדות משתלטות על הבית שלכם, ישנן מספר שיטות נטולות רעלים שתוכלו להשתמש בהן כדי להיפטר מהן. אחד מאלה הוא לכידה. חולדות נמשכות לצמחים וריחות מסוימים, ולכידה תעזור לכם לחסל אותם.

לכידה היא אפשרות מצוינת אם אתה מודאג מנזקי חולדות או אזורי קינון. מלכודות דבק אידיאליות למטרה זו וניתן להשתמש בהן בחללים קטנים. לא משנה היכן אתה מניח מלכודות, הקפד לבדוק נוכחות של חולדות על ידי חיפוש סימני לעיסה, כתמים ולשלשת.

לכידה חיה היא אפשרות נוספת שהיא בטוחה ויעילה כאחד. הBC SPCA תמך במחקר של סטודנט לתואר שני בפיתוח לכידה חיה כדרך הומאנית וידידותית לסביבה להיפטר מחולדות ועכברים. עם זאת, שיטה זו יכולה להיות אנושית רק אם אתה מוכן לבדוק את המלכודות לעתים קרובות. כמו כן, למכרסמים קטנים יש חילוף חומרים גבוה והם רגישים מאוד לטמפרטורה ולמחסור במזון ובמים. לאחר לכידת חולדה, הקפד להגדיר אמצעי הדרה נאותים כדי למנוע מהם לחזור.

אפשרות נוספת להדברת חולדות היא עבודה עם חתול עובד. תוכניות רבות של חתולים עובדים מטפלות בחתולים ומשחררות אותם באזורים שבהם חיות חולדות. לחלופין, אתה יכול לאמץ תועה או להציל חתלתול כדי להיפטר מבעיית חולדה.

עלויות הדברת חולדות

עלויות הדברת חולדות תלויות בגודל וחומרתה של הנגיעות ובשיטות המשמשות להפטר ממנה. הרחקת חולדה אחת או שתיים בלבד יכולה להיות הרבה יותר זולה מאשר הרחקת עשרות. במקרים מסוימים, ייתכן שיהיה צורך להציב מלכודות נוספות כדי למצוא את כל החולדות, מה שיעלה את עלות השירות.

חולדות יכולות להיות מזיק לא יפה ומסוכן. הם יכולים להפיץ מחלות ויכולים לגרום לבעיות בריאותיות חמורות. כדי למנוע את הסיכונים של הידבקות במחלה או ננשך על ידי אחד, עדיף להזמין איש מקצוע. למדבירים מקצועיים יהיה הניסיון הדרוש למיגור בעיות חולדות בבטחה.

איש מקצוע יגבה בין 150 ל-200 דולר עבור הדבקה חד פעמית בחולדות. טכנאים אלה משתמשים במלכודות חיות ובשיטות אחרות כדי לגרש את החולדות מהבית שלך. הם יכולים גם להשתמש ברעל כדי להיפטר מהעכברושים, אם כי שיטה זו עלולה לעלות ביוקר. עבור נגיעות גדולות יותר, אולי עדיף לשכור טכנאי בקרה על חיות בר, שישתמש במלכודות כדי לחסל אותן. אם יש לך זיהום גדול, הם עשויים לגבות עד $1,500 עבור ההדברה.

העלויות של הדברת חולדות תלויות במגוון גורמים, לרבות גודל ומיקום ההדבקה. לדוגמה, אם יש לך זיהום קטן, מדביר יגדיר 10 מלכודות או יותר, אטום את כל נקודות הכניסה וייפטר מכל החולדות שחיות בתוך הבית. עם זאת, אם יש לך זיהום גדול, הם יגבו למעלה מ-$1,200 כדי לטפל בו ביעילות.

נקודות כניסה נפוצות לחולדות

על מנת להרחיק חולדות מביתכם, סגרו את כל נקודות הכניסה האפשריות. חולדות הן מטפסים מצוינים ויכולות להיכנס לביתך דרך חורים בגג, בעץ ובליבנים. עליך למלא חורים או סדקים שגדולים משני סנטימטרים. הם יכולים גם להיכנס לבית שלך דרך חורים בחללים של הקירות שלך, אז אל תזניח את החלק הזה של הבית שלך.

חולדות גם אוהבות לגור במקומות עם מזון ומים, ולכן חשוב לחסל את המקורות הללו. זכור כי חולדות ילכו לביוב כדי לקבל מים, אז הקפד לנקות את כל הניקוז בבית שלך. כמו כן, הרחיקו עצי פרי מהביוב הציבורי והקפידו לאסוף כל פרי שנפל בנכס שלכם.

אחת מנקודות הכניסה הנפוצות ביותר לחולדות היא עליית הגג שלך, אך עליך להיזהר גם מסדקים בציפוי או בתחתית. חולדות מעדיפות עליות גג מכיוון שהן יכולות להסתתר מפני טורפים. אם לגג שלכם אין רשת תיל המכסה אותו, אתם נותנים למכרסמים הזמנה להישאר. נקודת כניסה נפוצה נוספת לחולדות היא קווי חשמל. למרבה המזל, ישנן מספר דרכים לאטום את החורים הללו ולהרחיק חולדות.

שמירה על ביתך נקי משאריות מזון היא דרך נוספת למנוע מחולדות לפלוש לביתך. חולדות נמשכות לפסולת מזון וזקוקים למקום חם ובטוח לחיות בו. אז שמרו על ביתכם נקי משאריות מזון והשליכו אותם כראוי. אם אינכם בטוחים כיצד למנוע כניסת חולדות לביתכם, תמיד תוכלו לקרוא לאיש מקצוע הדברה.

.

.

.

דילוג לתוכן