פתרונות להרחקת יונים

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

פתרונות להרחקת יונים

אם ברצונכם להיפטר מיונים בבית או בעסק, תוכלו לשכור שירות הדברת יונים בעל מוניטין, או ללמוד כיצד להיפטר מהן בעצמכם באמצעות פתרונות הגיוניים. מאמר זה מספק לך מידע על העלויות, השיטות וחששות הבטיחות הקשורים ליונים, כמו גם כיצד להיפטר מהן בבטחה. להלן רשימה של פתרונות הגיוניים לבעיה שלך.

פתרונות הגיוניים להרחקת

יונים יונים מהוות מטרד גדול ונושא יקר עבור מתקנים תעשייתיים. הנזק שהם גורמים לצמחים הוא משמעותי והצואת שלהם מהווה סיכון בריאותי. למרבה המזל, ישנם פתרונות הגיוניים להרחקת יונים. שיטות קונבנציונליות, כגון רעלים ומלכודות, אינן מעשיות ויקרות. בעוד שהם עשויים לפתור את הבעיה באופן זמני, יונים יחזרו בעוד מספר שבועות.

גם יונים מהוות מטרד בגלל הפסולת שהן משאירות אחריהן. צואת יונים ולכלוך עלולים להזיק לבני אדם ועלולים לזהם את האוכל שלך. בנוסף לגרימת בלגן מכוער, יונים עלולות לקנן באזורים לא תברואתיים, כמו מתחת לגשרים או בתוך מבנים. שימוש בחומר מרתיע יעזור למנוע מהם לקנן באותם אזורים.

ניתן להרתיע יונים גם באמצעות קול או אור מוחזר. אתה יכול גם להשתמש בדחלילים כדי להפחיד את הציפורים. אמצעי ההרתעה הזמניים האלה פועלים בדרך כלל רק לזמן קצר, אבל הם נותנים ליונים רמז חזותי שהם לא מהווים איום.

פתרון הגיוני לנגיעות ביונים הוא סילוק הגללים. צואת יונים אינה פסולת מסוכנת, ולכן ניתן להשליך כמויות קטנות לפח ביתי. ניתן גם להשתמש במתקני Tidy Tip בניהול המועצה כדי להיפטר מכמויות גדולות יותר. לשלשת יונים ניתן להשליך בבטחה גם בדילוג רגיל, אך חשוב לוודא כי אתם משתמשים במוביל פסולת מורשה לפינוי הפסולת.

אם יונים גורמות נזק לביתכם, תוכלו לנסות להתקין דוקרנים נגד ציפורים על גגות ומרזבים. דוקרנים אלו לא יפגעו בציפורים, אך ירתיעו אותן מלקינן. שיטה פופולרית נוספת להרחיק יונים היא התקנת דוקרנים מפלסטיק על אדני החלונות והמדפים.

עלות הרחקת יונים סילוק

יונים מהרכוש שלך עשוי להיות יקר. בעוד שהרשויות המקומיות יכולות לעזור לך בנסיבות קיצוניות, התקציבים שלהן מוגבלים והן לא יכולות לטפל בכל בקשה להרחקת יונים. למרבה המזל, ישנן מספר דרכים בהן תוכלו להרחיק יונים מהרכוש שלכם בעצמכם.

שירות הרחקת יונים מקצועי יכול לעלות בין כמה מאות דולרים ועד אלפי דולרים. זה תלוי בגודל הרכוש שלך ובמספר השעות שאתה צריך להסיר את הציפורים. החלק היקר ביותר בהרחקת יונים הוא עלות העבודה. שירות הדברת ציפורים מקצועי יגיע אליכם הביתה ויבצע מדידות של הנגיעות. הם גם יכניסו את כל העמלות הנחוצות ומס מכירה כדי לחשב את העלות הכוללת.

יונים עלולות לגרום למחלות ויכולות לגרום נזק לרכוש שלך. הם יכולים להרוס פחי אשפה וכלי קומפוסט, והם יכולים להיות מסוכנים. עם זאת, אתה יכול לשלוט במספרם על ידי הצבת דוקרנים של ציפורים או סרט מחזיר אור סביב הנכס שלך. אתה יכול גם להתקין דמויות של ינשוף או נץ מזויפות באזורים שבהם הם נוטים להתכנס.

עלות הרחקת יונים תהיה תלויה במספר גורמים, כולל למי תתקשר, גודל הרכוש שלך וכמה ציפורים יש לך. אם תצליחו להתמודד עם העבודה בעצמכם, תוכלו להוזיל את עלות הרחקת היונים למינימום. עם זאת, אם אתה לא מרגיש בנוח עם הרעיון לטפל בציפורים בעצמך, כדאי לך לשכור שירות הרחקת יונים מקצועי.

יונים הרסניות מאוד למבנים ובתים. הלשלשת שלהם נושאת מחלות וטפילים שונים שעלולים להדביק אנשים, ולסכן אותך ואת משפחתך. יתר על כן, הם יכולים לזהם מזון לבני אדם ולבעלי חיים. זה יכול להוביל לנזק יקר לרכוש. לכן הרחקת יונים חשובה.

גג מאובטח ירתיע יונים להאכיל ולנחות על פסגת הבית שלך. בעוד שעלות הרחקת יונים תלויה בחומרים המשמשים, אומדן עלות של 10$ לכל רגל ליניארית אמור לספק תמונה ברורה של העלויות הכרוכות בכך.

שיטות

קיימות מגוון שיטות להרחקת יונים. הראשון הוא לגרוף צואת יונים ולנקות את האזור ביסודיות. אתה יכול להשתמש במוצרי ניקוי אורניתולוגיים מיוחדים או פשוט בדלי מים וחומרי חיטוי. עבור צואת יונים עקשנית, ייתכן שיהיה עליך להשתמש במגרד צבע. לאחר מכן יש לייבש את האזור לפני החלת חומרי הרתעה.

אפשרות נוספת להרחקת יונים היא להשתמש בחוד ציפורים כדי להרתיע אותן. הצלילים הגבוהים מרגיזים מאוד את היונים ויכולים להרתיע אותן מלחזור לאזור מסוים. כמו כן, ניתן להתקין חברת הדברת בעלי חיים שתרחיק יונים ותטפל בהן עד לפתרון הבעיה.

אם עדיין לא מצליחים להיפטר מהיונים, אפשר לנסות ללכוד אותן. עם זאת, הקפידו להיפטר מהם כראוי, שכן ליונים יש אינסטינקט ביות. בנוסף, עליך תמיד לפנות לרשויות ניהול חיות הבר המקומיות לקבלת ייעוץ כיצד לטפל באוכלוסיות היונים.

אם אתה לא יכול לעמוד במחיר של מגלשות יונים, אתה יכול להשתמש בסלילי תיל כדי להרחיק את הציפורים ממעקות. זוהי דרך יעילה להרתיע את הציפורים מלשבת על מסילות. פתרון קבוע יותר הוא מסלול הלם. זה מרחיק ציפורים מהמרפסת, אבל זה לא עובד טוב במרפסות גדולות יותר.

השיטות האחרות כוללות לכידה ורשת ערפל. בעוד ששיטות אלו מספקות פתרון מהיר לבעיה, אין להן כל השפעה מתמשכת. למעשה, הלכידה והבזים מראים שתיהן מגמת ירידה במספרים עד מרץ, אך הלכידה והבזים ראו עלייה קלה במספרים במהלך אפריל ומאי.

אם יש לכם נכס מסחרי או תעשייתי, יונים עלולות להוות מטרד עצום. לא רק שהם פוגעים בצמחים, אלא שהגללים שלהם עלולים להוות סכנה בריאותית. שיטות קונבנציונליות להפחתת יונים אינן מעשיות ויקרות. בעוד שהרעלת ולכידה עשויה לחסל באופן זמני יונים, הן תמיד חוזרות תוך מספר שבועות.

בנוסף ללכידת, ניתן גם להשתמש במלכודות חיות כדי לחסל אוכלוסיות יונים. שיטה זו יעילה, אך היא דורשת מומחיות להקים ולנטר את המלכודות. עדיף לפנות לחברת הדברה לסיוע מקצועי.

סכנות בריאותיות הנובעות מיונים

יונים מהוות מטרד גדול, אך הן עלולות להפוך לסכנה בריאותית חמורה אם לא תנקוט פעולה מיד. ציפורים אלו יכולות לשאת מגוון מחלות והן מדבקות מאוד. יונים יכולות גם להפיץ קנדידה, שהיא זיהום פטרייתי שיכול להשפיע על מספר חלקים בגוף, כולל מערכת הנשימה, העור והמעיים. התסמינים של קנדידה הם בדרך כלל גירוד וכאב.

צואת יונים עלולה להוות סיכון בריאותי משמעותי לעובדים, במיוחד אלה שמתנקים לאחר שהציפורים עזבו. צואת יונים עשויה להכיל חיידקים ורעלים מזיקים, שעלולים להתפשט לבני אדם דרך האוויר. ניתן לשאוף את האבק מהגללים הללו ויכול להגיע לפצעים פתוחים. צואת יונים נושאת גם טפילים גורמי מחלות.

גם יונים עלולות לגרום נזק חמור למבנה, שכן הן בונות קנים בארובות ובמערכות אוורור. הקנים עלולים לגרום לנזקים מבניים ואף לסכנת שריפה בשל חסימתם. יונים נמשכות בעיקר למקורות מזון, ולכן חשוב להרחיק מזון מהישג ידם.

יונים יכולות גם להפיץ מגוון מחלות, כולל היסטופלזמוזיס וקריפטוקוקוס. זיהום בחיידקים אלו עלול לגרום לתסמינים דמויי שפעת ולהוביל למחלות חמורות יותר, כולל שבץ מוחי. הרחקת יונים היא אחת הדרכים הטובות ביותר למנוע זאת.

צואת יונים יכולה גם להפיץ פטרייה הנקראת היסטופלסמוזיס. היסטופלסמוזיס היא מחלה שעלולה להיות חמורה, במיוחד עבור אנשים עם מערכת חיסון חלשה. התסמינים כוללים חום, עייפות ושיעול. הפטרייה מתפשטת בקלות על ידי הרוח ונישאת על ידי צואת יונים.

צואת יונים ואבק יכולים להכיל מגוון מחלות. אנשים עם מערכת חיסון נפגעת נמצאים בסיכון הגדול ביותר לחלות במחלה כתוצאה מגלשת יונים. כתוצאה מכך, חשוב למנוע מגע ישיר עם לשלשת אלו ולנקות את אדני החלונות לאחר מכן. ניקוי קקי יונים היא לא פעילות מהנה, אבל כדאי לנקוט כמה אמצעי זהירות כדי להגן על הבריאות שלך. מסיכת פנים ומשקפי בטיחות הם ההגנה המינימלית שאתה צריך ללבוש. כדאי גם לשקול ללבוש מסכה מאווררת.

אם אתם מחפשים להיפטר מיונים מהנכס שלכם, עדיף להתייעץ עם איש מקצוע. זה יחסוך לך כסף וזמן על ידי הימנעות מהטרחה של התמודדות עם יונים והגואנו שהן משאירות מאחור.

.

.

.

דילוג לתוכן