הרחקת יונים בגוש עציון ע"י רשת או דוקרנים

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

הרחקת יונים בגוש עציון ע"י רשת או דוקרנים

אם אתם מחפשים שירות להרחקת יונים מהנכס שלכם, תצטרכו לבחור חברה המשתמשת ברשתות או דוקרנים. הסיבה לכך היא ששיטות אלה יכולות להיות מאוד יעילות. עם זאת, חשוב גם להיות מודעים לסוגים השונים של רשתות ודוקרנים שקיימים.

דוקרנים של ציפורים

אחד הדברים הגרועים ביותר שאתה יכול לעשות הוא להאכיל יונים. לא רק שיונים יכולות לשאת מחלות, הן יכולות להשאיר בלגן עצום. הגללים המתקבלים עלולים לסתום צינורות ניקוז ואף לזהם מזון לבעלי חיים.

ישנן שיטות רבות ושונות להרחקת יונים. האפשרות הפשוטה והזולה ביותר היא לשכור שירות מקצועי שיעשה עבורכם את העבודה. זה יכלול בדרך כלל הסרה של קנים לא פעילים והתקנת רשתות ציפורים.

אחת השיטות הטובות ביותר למניעת כניסת יונים לנכס שלכם היא התקנת דוקרנים. מכשירים אלו הם דרך פשוטה ויעילה להרתיע ציפורים מלנחות על מדפים, חלונות, גדרות ועוד. ניתן גם להתקין אותם כדי למנוע מיונים לנסות לקנן במיקום עתידי.

למרות שדוקרני ציפורים הם אמצעי הרתעת היונים היעיל והנפוץ ביותר, ניתן להשתמש גם במגוון כלים אחרים. מספר סוגים שונים של רשתות, כמו גם שקיות קקי של ציפורים, זמינים לרכישה. אם יש לך בעיה קשה יותר, אתה יכול לשקול מערכת עמודים וחוטים כדי להרחיק יונים מהמרזב שלך. עם זאת, זה מומלץ רק עבור בתים דו קומתיים.

אתה יכול גם לקנות דוקרנים באינטרנט, כגון אלה המיוצרים על ידי Defender. אלה יכולים לשמש על כל משטח שטוח. הם נמכרים בחלקים של 2 רגל ומחירם נע בין כ-40 ל-100 דולר.

בנוסף להפחתת מספר הציפורים שיש לך על הנכס שלך, הם גם עוזרים למנוע ציפורים גדולות יותר לחזור. אם אתם זקוקים לפתרון מקיף יותר, תוכלו להתקשר לשיקום חיות בר. אנשי מקצוע אלה לא ייקחו את בעלי החיים אלא אם כן הם נפצעו או זקוקים לסיוע.

אם אתם מתמודדים עם סוגיית יונים גדולה יותר, מומלץ לשקול לשכור משקם חיות בר. מומחים אלו יעבדו איתך כדי לוודא שתקבל את התוצאות הטובות ביותר. התהליך עשוי להיות מעט מסובך ותצטרכו למצוא איש מקצוע שיש לו את הניסיון המתאים שיבצע עבורכם את העבודה. אם אינך בטוח היכן לחפש, אתה תמיד יכול לשאול את המועצה המקומית שלך. יש להם רשימה של מומחים מורשים להרחקת חיות בר.

רשתות להרחקת ציפורים

אם אתם בעלי בית שמחפשים פתרון לבעיות יונים, אולי אתם תוהים כיצד לבחור בין רשת יונים לבין דוקרנים ליונים. החדשות הטובות הן שישנם מספר פתרונות שיכולים לעזור לך להגן על הבית או העסק שלך מפני הציפורים המציקות הללו.

ראשית, תרצה להסיר את מקורות המזון, המים ומרחב המנוחה. זה יכול להיות פשוט כמו איטום הבניין שלך, אבל זה יכול להיות כרוך גם בהיפטרות מביצים וביצים. אם אין לכם זמן או תקציב לבצע שינויים אלו, תוכלו לשכור שירות הרחקת יונים שיעשה זאת עבורכם.

יהיה לך סיכוי טוב יותר להרחיק יונים אם תחסל את המקומות שהם אוהבים ללון בהם. לציפורים האלה יש יכולות ביות מצוינות, אז תצטרך להשתמש בכמה טקטיקות כדי למנוע מהן לנוח על הגג שלך.

אם יש לך גג גדול או אזור עם תנועה רבה, רשת יונים עשויה להיות ההימור הטוב ביותר שלך. רשת ציפורים ניילון נמצאת בשימוש נרחב כגורם מרתיע למגוון סוגים שונים של ציפורים. חומר זה עמיד ועמיד בפני קרינת UV, כך שהוא לא ידהה או יתהפך. זה גם עמיד בפני אש.

אפשרות נוספת להרחקת יונים היא שימוש ב"מגלשה" מפלסטיק. מכשיר זה הופך את המשטח שלך לזווית של 45 מעלות כך שיונים לא יכולות לנחות עליו. אתה יכול לרכוש מכשירים אלה בגדלים רבים ושונים, כך שהם יעבדו עבור מגוון רחב של מצבים.

אם אתה מחפש פתרון קבוע יותר, אולי תרצה לשקול מערכת חוטי רשת. מערכת מסוג זה נהדרת להגנה על ציפורים גדולות יותר מנחיתה על הגג שלך. זה גם פתרון יעיל להרחקת יונים מפתחים ומרפסות.

אמצעי הרתעה פיזיים אחרים כוללים רשתות, דוקרנים של ציפורים ומסלולי הלם. כל אלה עוזרים להגן על הבית או העסק שלך מפני ציפורים לא רצויות מבלי לפגוע בהן. חלק מהאפשרויות מגיעות עם השקעה קטנה, אבל הן יכולות להיות שוות את העלות.

אחד מאמצעי ההרתעה הפיזיים החדשים והיעילים ביותר הוא מסלול הלם. מערכת חדשנית זו משתמשת באותו עיקרון כמו גדר חשמלית. זה לא פוגע בציפור, אבל זה גורם לה להרגיש אי נוחות. הוא מגיע בגרסה המונעת על ידי סוללה, ובגרסה המונעת על ידי שמש.

עפיפוני

פיתוי הם דרך מצוינת להפחיד יונים. העפיפונים האלה דומים לעופות דורסים, שיונים נמשכות אליהם. עם זאת, ברגע שהם מתרגלים לעפיפונים האלה, אין להם השפעה רבה.

בנוסף לפתיל, אתה יכול גם להשתמש בכמה טקטיקות אחרות כדי להיפטר מיונים. אלה כוללים דוחים וחוטים מקבילים. בעזרת כמה מהשיטות הללו, תוכלו למנוע מהיונים לנחות על הגג שלכם ולגרום לנזק.

רשת ציפורים ניילון היא פתרון יעיל נוסף להרחקת יונים מהגג שלך. ניתן להתקין רשתות אלו על ידי איש מקצוע או להתקין אותן בעצמכם. הם מתאימים גם לגגות עם גג.

אם אתם מחפשים פתרון להרחקת יונים לצמיתות, כדאי לפנות לאיש מקצוע. הם יכולים להתקין חוטים מקבילים המונעים מיונים לנחות או לקנן. הם יכולים גם לעזור בהדברת מזיקים.

פתיונות וג'ל יונים הן דרכים יעילות למנוע מיונים להיכנס לנכס שלך. למרות יעילותם של תכשירים דוחים וג'לים, הם לא ממש הורגים יונים. שיטות אלו יעבדו רק אם לא תזינו אותן. הם גם צריכים להיות מיושמים לעתים קרובות כדי להיות יעילים.

יש להרחיק את הפתיונות מדרכן של יונים, מכיוון שהן לא יהיו אפקטיביות אם הן יהפכו לחלק מוכר בשטח. אתה יכול גם לרסס ג'ל יונים על החלק החיצוני של הבניין שלך, אבל זה צריך להיעשות רק כאשר לא יורד גשם.

יונים הן נשאות ידועות של מגוון מחלות. בנוסף, הם עלולים לגרום לנזק רב לרכוש. מסיבות אלו, חשוב למצוא דרך אנושית ויעילה להרחקת יונים מהרכוש שלכם.

אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא לנסות בזים. בז הוא טורף טבעי ליונים. על ידי לכידת יונה במעופה, אתה יכול לדמות את ההתנהגות הטבעית של נץ או נווד. זה יפעיל תגובת קרב או ברח ביונה, ויגרום לה לחשוב שהיא בסכנה.

הדחף העוצמתי של יונה לחזור לביתה יכול גם להרתיע. למעשה, אם תציבו יונה במיקום שאינו מקום הלינה הרגיל שלה, היא לא תישאר שם לאורך זמן.

בז

אם אתה צריך להיפטר מיונים מהרכוש שלך, יש כמה דרכים לעשות זאת. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא להשתמש בשיטה אנושית. חלק מהשיטות הללו כוללות תכשירים דוחים, הקרנה והדרה.

הצעד הראשון הוא לאטום את הבניין. אם יש חלונות ופתחי אוורור שבורים, ליונים תהיה הזדמנות להיכנס פנימה. הרחקת קנים היא גם דרך יעילה להיפטר מיונים.

פתרון נוסף הוא שימוש במערכת רשתות לציפורים. אלה עשויים בדרך כלל מחוט פוליאתילן, ומוחזקים במקומם על ידי מערכת כבלים. הם משמשים בדרך כלל במרפסות, חצרות, רציפי טעינה ומבני קורות פתוחות.

ישנם מספר סוגים של רשתות, כולל רשת בעיצוב אישי ורשת פלסטיק. הם גם עמידים וגם עמידים למים, ועמידים בפני UV. אתה אפילו יכול למצוא רשת ציפורים עם אחריות יצרן של 10 שנים.

אם יש לך עסק עם כמות גדולה של ציפורים, אולי כדאי לך לשקול התקנת מערכת חוטי רשת. זה ימנע מציפורים גדולות יותר לנחות על הגג שלך.

אפשרות נוספת היא להשתמש בקוצים. אלה לרוב זוויות או מחודדות, וימנעו נחיתת יונים. הם זמינים גם במגוון חומרים, מפלסטיק ועד נירוסטה. ניתן לרכוש אותם כרצועות, ומהוות אופציה זולה ויעילה למניעת נחיתת יונים.

אלו הן השיטות הנפוצות ביותר בהן משתמשות חברות הדברה כדי להרחיק יונים מהבית או העסק שלך. אלו הן גם השיטות הזולות ביותר, עם עלויות טיפוסיות שנעות בין 100 ל-300 דולר.

בנוסף, שיטות אלו אינן תמיד יעילות כמו שיטות אחרות. אם יש לך עסק עם להקה גדולה של ציפורים, אולי עדיף לך להשתמש באחת מהשיטות האחרות המפורטות לעיל.

אם אינכם בטוחים מה לעשות, שקול לפנות לחברת הדברה מקצועית. אנשי מקצוע אלו יכולים לעזור לכם להיפטר מיונים בצורה אנושית. הם יידעו איזו מערכת תעבוד הכי טוב עבור המצב הספציפי שלך.

כמו כן, חשוב לציין שהרעלת יונים אינה חוקית. זה נובע מהסיכון הפוטנציאלי של זיהום ציפורים אחרות.

.

.

דילוג לתוכן