הרחקת יונים בגבעת זאב ע"י רשת או דוקרנים

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

הרחקת יונים בגבעת זאב ע"י רשת או דוקרנים

אם אתם תושבי העיר פיניקס, אריזונה, ואתם מתמודדים כעת עם בעיית היונים בנכס שלכם, הגיע הזמן לשקול שכירת שירות הרחקת יונים. הסיבה לכך היא שהידבקות ביונים היא בעיה חמורה שעלולה לגרום נזק לביתכם.

הדרת יונים מהרכוש שלך

אם יש לך בעיות עם יונים, יש כמה דרכים להרחיק אותן מהרכוש שלך. אחד הפתרונות הטובים ביותר הוא להתקשר לשירות הרחקת יונים שיש בו דוקרנים או רשת. יונים ידועות בהיותן מבולגנות ורועשות, אז אתה לא רוצה אותן בבית שלך.

בנוסף להיותן מטרד, יונים עלולות להוות גם סכנה בריאותית. הם יכולים לשאת טפילים ומחלות. הצואה שלהם יכולה לאכול דרך בטון ופלדה, והגללים שלהם עלולים לפגוע לצמיתות ביצירות אמנות חיצוניות.

הדרך היעילה ביותר להחריג יונים היא חסימת גישה לאתרי הקינון שלהן. אתה יכול לעשות זאת על ידי התקנת דוקרנים נגד נפילה או רשת פלסטיק ומתכת. סוגים אלה של מוצרים להרחקת יונים ניתנים להתקנה על אדני חלונות, אדריכלות נוי וקצוות מבנים.

ניתן להרחיק יונים מהגג על ידי תיקון המרזבים. יונים יבנו קנים על המרזבים ועלולות לגרום נזק למרזבים ולעליות גג.

אזורים אחרים שבהם יונים עשויות להוות בעיה כוללים את נמל המכונית, המטבח והפטיו. על ידי הרחקת יונים מהאזורים הללו, תוכלו להקל על מניעת כניסת חיות אחרות לביתכם. ניתן להתקין רשת ציפורים גם בחלק החיצוני של נמל רכבים כדי למנוע מיונים להיכנס לרכב.

שירות הרחקת יונים מקצועי יכול לטפל בבעיה בצורה יעילה ובטוחה. לפני הזמנת שירות, עליך לקבוע את הגורם לבעיות ביונים שלך. חלק מהיונים יימשכו למקורות מזון. לדוגמה, חנויות מזון מהיר הן לעתים קרובות מקור עיקרי ליונים בעיר.

ישנם מספר סוגים של יונים, והן יכולות לחיות במגוון מקומות. אם אתם גרים באזור עירוני, יש סיכוי גבוה שתהיה לכם בעיית יונים. אם אתם גרים בסביבה פרברית, תצטרכו לוודא שהנכס שלכם נקי וללא יונים.

לאחר שזיהית אזור בעייתי, עליך לפנות למועצה המקומית שלך. המועצות מחויבות על פי חוק לטפל בנושאי בריאות ובטיחות הקשורים למטרדים סטטוטוריים.

להיפטר מיונים על הגג שלך

אם אתה מנסה להיפטר מיונים על הגג שלך, אז אתה צריך לדעת שיש כמה שיטות שאתה יכול להשתמש כדי למנוע יונים לנחות. חלק מהשיטות הללו כוללות שימוש בקוצים וברשת.

יונים עלולות לגרום נזק לבית שלך ועלולות להפיץ מחלות. זה יכול לגרום לתיקונים יקרים. בנוסף, אם יש לכם אוכלוסיית יונים גדולה, אז אולי כדאי לשקול הרחקת יונים מקצועית.

כאשר אתם רוצים להיפטר מיונים, כדאי להתחיל בכך שהבית שלכם יהיה פחות אטרקטיבי ליונים. אתה יכול לעשות זאת על ידי הסרת אזורים עם תנועה דלה והחלפתם במחסום מאובטח יותר. כמו כן, אתה יכול לחסום נקודות כניסה גדולות יותר ליונים.

שיטות אחרות שבהן אתה יכול להשתמש כדי להרחיק יונים כוללות עפיפוני הטעיה, מכונת קול וחומרים דוחי ציפורים. עם זאת, לא מובטח שאלו יעבדו.

פתרון נוסף הוא התקנת מאכיל ציפורים חסין יונים. זה ימנע מיונים לנוח ולאכול את האוכל שלך. לאחר מכן, אתה יכול להקים ברזנט כדי לתפוס את הפסולת שלהם.

ישנם גם אמצעי הרתעה שעשויים ממתכת או פלסטיק. למוצרים אלו ראשים מסתובבים והם נועדו להרתיע יונים לנחות.

אחת הדרכים הטובות ביותר למנוע נחיתת יונים על הגג שלך היא התקנת חוטים מקבילים. ניתן להתקין אותם בעצמך או על ידי איש מקצוע. ניתן גם לתלות אותם במרפסות כדי למנוע מיונים לגשת אליהם.

לקבלת פתרון קבוע יותר, אתה יכול להתקין גדר סביב היקף הגג שלך. זוהי שיטה חסכונית ויעילה להרחקת יונים מהבית.

אם אתם מחפשים להיפטר מיונים, אך אינכם רוצים להשתמש בחומר כימי, תוכלו לנסות להשתמש בג'ל ציפורים או ברשת. עם זאת, אם יש לך מושבת לינה גדולה, לא מובטח שהמוצרים האלה יעבדו.

לבסוף, אתה יכול להשתמש בלייזרים כדי להרתיע יונים. מדובר במכשירים המופעלים בתנועה המהבהבים כאשר יונה נוחתת על הגג. גם אם אינך מצליח לגרום לייזר לעבוד, אתה יכול למקם סרט מחזיר אור לאורך הגג שלך כדי למנוע נחיתת יונים.

הדברת יונים עם דורס

השימוש בעוף דורס בהדברת יונים עלה בפופולריות. למרות שזו נראית שיטה טבעית וידידותית לסביבה לשליטה בציפורים, יש כמה חששות.

בעוד שחברות רבות מציעות כיום שירותים הקשורים לדורסים, מספר בזים ידועים מבקרים את השימוש בהם. הם טוענים שרוב הדורסים שבהם נעשה שימוש אינם טורפים טבעיים של מיני מטרה, כגון יונים. בנוסף, הם אומרים שתפיסת הציבור את הדורסים עשויה להיות שונה מאובדן הטרף בפועל.

מחקר שנערך בקמפוס Muckleneuk של אוניברסיטת דרום אפריקה מצא שעוף דורס לא עשה הבדל משמעותי במספר היונים באזור. עם זאת, לנוכחות הדורסים הייתה השפעה התנהגותית קצרת טווח על הציפורים.

אחד החששות העיקריים בשימוש בעוף דורס להרחקת יונים הוא שהם ייפצעו. עופות דורסים ידועים כמי ש"נדחקים" על ידי ציפורים גדולות יותר. קשה גם לאמן עופות דורסים שלא להרוג מיני מטרה.

דאגות אחרות כוללות את בטיחות הציפורים, כמו גם את הסיכונים של רעלים. למרות שחששות אלה אינם מופרכים לחלוטין, הם עולים על היתרונות שלהם. רבות מהטכניקות המשמשות להרג ציפורים הן אנושיות ובטוחות.

בעוד שעוף דורס יכול להיות כלי רב עוצמה בהדברת יונים, השימוש בעוף דורס בשטח כאסטרטגיית הדברת עופות אינו יעיל במידה רבה. הסיבה לכך היא שהם לא מאומנים להרוג את מיני היעד שלהם.

דאגה נוספת היא שהניצים המשמשים לשליטה ביונים אינם ילידי הממלכה המאוחדת. כתוצאה מכך, לא סביר שהנץ יתפוס את היונה בטיסה. אם כן, אין סיכוי גדול להרוג את היונה.

לבסוף, הנץ אינו נוטה לשהות במקום מספיק זמן כדי למנוע מהיונים לחזור. יונים ישבו ויצפו בנץ אוכל את ארוחתו.

אז בעוד שלעתים קרובות מייצגים את הדורסים כאפשרות ה'ירוקה' להדברת יונים, חשוב להבין שזהו פתרון לטווח קצר. לכידת או הרג יונים היא אפשרות ארוכת טווח יותר.

באופן אידיאלי, שילוב של לכידה ושיטות לא קטלניות משמש להדברת יונים. לדוגמה, ניתן להפעיל תוכנית לכידה בשילוב עם אמצעי מניעה כדי לצמצם את אוכלוסיית היונים.

הרחיקת יונים ממך

יונים מהוות לא רק מטרד לביתך, אלא הן עלולות גם לשאת מחלות. אם ניסיתם הכל ועדיין מתקשים להרחיק יונים מהנכס שלכם, ייתכן שתצטרכו לשכור שירות הרחקת יונים. איש מקצוע יכול להבטיח שהתהליך יתנהל בצורה בטוחה ויעילה.

חלק מהשיטות ששירות הרחקת יונים יכול להשתמש בהן כוללות דוקרנים, רשתות, טקטיקות הפחדה ומוצרי מדף. יש גם חלופות טבעיות יותר.

אחד הדברים הראשונים שאתה יכול לעשות הוא לנקות את צואת היונים. זה חשוב מכיוון שיונים יכולות להפיץ מחלות לחיות בר אחרות. כמו כן, תרצה לוודא שאין לך מקורות מזון ליד האזור שבו אתה מנסה להרחיק יונים מהבית שלך.

האפשרות השנייה היא פשוט להשתמש במכשיר להרתעת יונים. מכשירים אלו נועדו ליצור מחסום בין היונה למשטח. הם פועלים בכך שהם גורמים לציפור לצאת ממצבו. בין אם תבחרו בחוט, רשת או פס, חשוב לקשור אותו היטב בשני קצותיו.

דרך נוספת למנוע יונים היא התקנת סרט מחזיר אור על גג הבית או המרפסת. יונים אוהבות להתכנס במקומות האלה. השתמש בחתיכת סרט מחזיר אור בצבעים עזים ובחומר מרתיע יונים כדי להרחיק אותם.

לחלופין, אתה יכול לתלות כדורי גינה מהעצים או מעמודי הגדר שלך. יונים לא יכולות לראות את החפצים המבריקים האלה. עם זאת, הם יכולים לשמוע את הצלילים שהם מפיקים. ברגע שהם יבינו שאתה משתמש בחומר מרתיע יונים, הם יעזבו.

יונים עלולות להוות בעיה מכיוון שהן אגרסיביות והן נוטות להרוס רכוש. הלשלשת שלהם חומצית ועלולה לגרום לבעיות בריאותיות. נקיטת צעדים לחיסול יונים עדיף לעשות לפני שיש להן הזדמנות להתרבות ולגדל את הגוזלים שלהן.

כאופציה אחרונה, שירות הרחקת יונים יכול להציב את האמצעים המתאימים. הם יכולים לעזור לך להיפטר מיונים לתמיד. אם יש צורך בהרחקת היונים, ניתן להתקשר למדביר מערבי לקבלת מידע נוסף.

.

.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן