הרחקת יונים בחצור ע"י רשת או דוקרנים

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

הרחקת יונים בחצור ע"י רשת או דוקרנים

אם יש לכם יונים בגינה או בחצרכם, אז כדאי שתהיו מודעים כיצד להיפטר מהן. יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי למנוע מהם להיכנס לנכס שלך ויש גם כמה דרכים להיפטר מהם ברגע שהם כבר נכנסו.

להיפטר מיונים בשלום

יונים מהוות מטרד ועלולות להפוך לבעיה יקרה מאוד. לא רק שהם מבולגנים ורועשים, הם עלולים לגרום נזק לבית, למכונות ועוד. אם אתם מחפשים דרך להיפטר מיונים, הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לזהות מהיכן הן מגיעות.

ייתכן שתוכל להרתיע אותם מהרכוש שלך על ידי הדבקת מדבקות ספירלה מחזירות אור. אפשרות נוספת היא התקנת אורות המופעלים בתנועה.

כמו כן, ליונים ידועות מספר מחלות ומומים מולדים, ולכן חשוב לעשות כל שביכולתך כדי למנוע מהן לגרום לצרות. במקרים מסוימים, תצטרך להתקשר לאיש מקצוע כדי לטפל בבעיה.

יונים יאכלו כמעט כל דבר, לכן חשוב למצוא דרכים למנוע מהן להאכיל מהרכוש שלכם. שימוש באורז לא מבושל היא אחת הדרכים לעשות זאת. עם זאת, לוקח הרבה זמן עד שהאורז סופג נוזלים.

אתה יכול גם להשתמש ברשת ציפורים כדי להרחיק יונים מהחניון או מהגינה שלך. רשת הציפורים לא תזיק ליונים, אבל הן לא יוכלו לעוף.

להיפטר מיונים יכולה להיות משימה קשה. לעתים קרובות, תצטרך לפנות לגישות שונות לפני שיימצא פתרון.

אם אתה שוקל לשכור שירות הרחקת יונים, וודא שאתה עושה את המחקר שלך. שירות טוב יהיה מקצועי ואתי.

חשוב גם להיות מודע לכל חוקי המדינה או הפדרליים החלים על הבעיה. ירי בציפורים מוגנות הוא פשע פדרלי. אז אם יש לכם בעיה עם יונים, כדאי לבדוק עם הגורמים הרלוונטיים לפני שאתם נוקטים בפעולה.

הדברת יונים עם דורס

בשנים האחרונות, דורסים הפכו לשיטה פופולרית להפחתת ציפורים. כמה ארגוני שימור אפילו הציגו מחדש את הדורסים. דורסים משווקים בדרך כלל כצורת שליטה 'ירוקה'.

עם זאת, השימוש בעוף דורס להרחקת יונים אינו פשוט כפי שהוא נשמע. יונים אינן טורפים טבעיים ולכן לא יגיבו טוב לפחד שנגרם מדורסים. כמו כן, רוב חברות הדורסים אינן מודעות לשיטות השליטה היעילות ביותר בציפורים. המשמעות היא ששימוש בעוף דורס להרחקת יונים אינו שיטה יעילה במיוחד.

קיים גם סיכון ששימוש בעוף דורס כדי לשלוט ביונים עלול להוביל להשלכות לא מכוונות של הרג חיות בר אחרות. לדוגמה, דורס עלול להרוג מין מוגן, כגון ברבור או אווז.

גם דורסים יכולים להיפצע. נץ האריס, למשל, יכול לקרוע את הטרף שלו. והוא יכול לעשות זאת מול צופה מהצד.

בעיה נוספת היא שדורסים חייבים להיות נוכחים באתר 24 שעות ביממה. זה לא תמיד מעשי כשמזג ​​אוויר גרוע בדרך.

באופן כללי, אין שיטת בקרת ציפורים מסוג 'נס' שתעבוד על יונים. אמנם, דורס מאומן יכול להיות כלי שימושי. ניתן להשתמש בהם להרחקת יונים ולפיזור יונים מאזורי יושבים.

עם זאת, לא סביר שדורסים יעשו את אותו הדבר עבור שחפים או ציפורים גדולות יותר. ירי ציפורים אינו מומלץ, אך לעיתים מקובל.

למעשה, מספר חברות דורסים מתחרות כיום בשירותי הדברה קונבנציונליים על ידי שיווק שירותיהן כאמצעי להפחיד שחפים מקננים בגג. חבל שהתעשייה לא ניצלה את ההזדמנות כדי לפתח תוכנית מקיפה יותר להדברת ציפורים.

הרחק יונים באמצעות דוקרנים

יונים עלולות להוות בעיה, במיוחד אם הן שוכנות או מקננות. הם יכולים להפיץ מחלות ולהכניס קרדית לבית, והם יכולים לסתום פתחי אוורור ומרזבים.

הרחקת יונים מהבית היא אתגר, אבל יש כמה דרכים להתמודד עם זה. אחת הדרכים היעילות ביותר היא באמצעות דוקרנים. הדוקרנים מונעים מיונים לנחות על המשטחים וליצור קנים. עם זאת, יונים יכולות בקלות להתעלם ממכשירים כאלה ולקנן מחדש באזורים שבהם הכי נוח להם.

דרך נוספת להרחקת יונים היא באמצעות התקנת רשת ציפורים. ניתן להתאים את אלו לכל מבנה, ויכולים למעשה לעצור יונים מלשכב ולקנן.

אתה יכול גם להשתמש בנחש מזויף כדי להפחיד יונים. יש אנשים שהשתמשו בג'ל מרתיע יונים, שהוא גוון צלול ודביק. זה מקשה על היונים לראות ולהריח, וזה יוצר הפרעה בראייה, שיכולה להרחיק אותן מהרכוש שלך.

אם אתה לא רוצה להשתמש ברשת, אתה יכול גם להתקין דוקרנים יונים. אלה יכולים להיות מחוברים לאדמה עם מסמרים או דבק דבק מיוחד.

דוקרני יונים יכולים להיות דרך מצוינת להגן על המדפים והחלונות של הבית שלך, והם גם יעילים בשמירה על יונים שלא ינחתו עליהם. בנוסף להרחקתם, הדוקרנים יכולים לשמש כאמצעי נגד קינון, המונע מיונים ללון או לקנן.

ישנם גם אמצעי הרתעה עלקוליים שמפיצים צליל שאדם לא יכול לשמוע. אלה יעילים בהרחקת ציפורים מאזור מסוים, אבל הם יכולים להרעיש, מה שהופך אותם לפחות אטרקטיביים לציפורים.

כאשר מנסים להרחיק יונים, עדיף לנקוט באותה גישה אנושית כמו בהתמודדות עם מזיקים אחרים. השתמש בחומרים דוחים יעילים, ושקול מגוון טכניקות, כולל שימוש בחיית מחמד או במכונות סאונד, לפני שתנקוט באמצעים קיצוניים יותר.

הרחקת יונים באמצעות תכשירים דוחים

יונים הן לא רק מטרידות, אלא הן גם עלולות לגרום לנזק משמעותי לרכוש שלכם. הדרך הטובה ביותר להתמודד איתם היא למנוע מהם לגשת לביתך. שירות הרחקת יונים יכול לעזור לכם לעשות זאת. עם זאת, חשוב לבחור בשירות המציע רשת או דוקרנים הדוחים יונים.

יונים נמשכות לזרעים, דגנים וחרקים. אינסטינקט הביות שלהם גורם להם לעוף לשטחים פתוחים. זה נכון במיוחד בחללים חיצוניים גדולים.

להרתעת יונים ניתן להשתמש בתרסיס דוחה יונים או ג'ל. ישנם סוגים רבים בשוק. רבים מכילים שמן גרניום או פלפל לבן. אלה יכולים להיות יעילים, אך יש ליישם אותם מחדש לעתים קרובות. כמו כן, ליונים תחושת הדביקות אינה נוחה.

ישנם מגוון של דוחי ציפורים העשויים מחומרים טבעיים. אלה כוללים שמן מנטה, ציטרונלה ושעוות דבורים. ניתן ליישם אותם על משטחים או משטחים אחרים שאינם במגע ישיר עם יונים.

אפשרות נוספת היא התקנת אור המופעל בתנועה. ציפורים יכולות להתייאש מהאור.

ניתן להשתמש בג'ל אופטי גם להרתעת יונים. ג'ל אופטי מכיל ציטרונלה ושעוות דבורים. זה יכול להיות מיושם על משטחים אופקיים, כגון מדפים, חלונות וגדרות.

אחד מדוחי היונים הפופולריים ביותר בשוק הוא BirdX Bird Proof Repellent Gel. זהו ג'ל דביק חלקלק שניתן למקם בקווים או בנקודות.

אתה יכול גם להשתמש בדוחה ציפורים קולי כדי להרחיק יונים. רוב הדוחים כוללים צליל מוקלט מראש הפוגע ביונים. סוגים אחרים של דוחי יונים עשויים להיות יעילים במצבים מסוימים.

לפני שבוחרים שירות הרחקת יונים, כדאי להכיר את הכללים והתקנות באזור מגוריכם. לדוגמה, אם אתה גר בעיר, עליך לציית לתקנות העירייה. אם לא תעשה זאת, אתה עלול בסופו של דבר לגרום ליותר נזק מתועלת.

מניעת כניסת יונים לנכס שלך

יונים עלולות להיות מזיק מעצבן בביתך. הם יכולים להרעיש, והם יכולים גם לגרום לנזק לרכוש. למרבה המזל, ישנן מספר דרכים לעצור יונים מלהיכנס לנכס שלכם. חלק מהדרכים הללו כוללות שימוש באמצעי מרתיע ציפורים.

אתה יכול להרתיע יונים על ידי הוספת כמה משטחים מחזירי אור סביב הבית שלך. שימוש בנחש מזויף או ינשוף קרמי יכול להיות דרך מצוינת להפחיד אותם.

אפשרות נוספת להרחקת יונים היא שימוש בקוצים. מכשירים אלה יכולים להיות מחוברים לקירות או לרצפות שלך עם דבק מיוחד או מסמרים. היונים ילמדו להימנע מהקוצים.

דוקרנים נגד ציפורים הם שיטה יעילה להרתעת יונים. יונים אוהבות להתיישב על מדפים, והקוצים האלה עוזרים להרחיק אותם.

ג'ל אופטי הוא עוד שיטה מצוינת להרחקת יונים. הוא מכיל שמן מנטה וציטרונלה, ונועד להרתיע יונים.

ספרינקלר המופעל בתנועה הוא מכשיר נוסף להרחקת יונים. מכשיר זה אידיאלי להגנה על הגינה שלך מפני ציפורים ומזיקים אחרים.

עבור נגיעות גדולות יותר, ייתכן שתצטרך להתקשר לשירות הרחקת יונים. ישנן מספר אפשרויות, כולל רשתות, רובי אוויר ורובי כדורים, ובזים. אם בכל זאת החלטתם להזמין חברת הרחקת יונים, דאגו לבחור באחת מוסמכת.

בנוסף, הקפד לבדוק את הכללים והתקנות של המדינה שלך. בהתאם למיקום שלך, ייתכן שאתה עובר על חוקים פדרליים כאשר אתה נוקט בפעולה כדי לשלוט ביונים.

בחירת המכשיר הנכון להרחקת יונים תלויה בתקציב שלכם ובלחץ שאתם מתמודדים איתו מהיונים. אם אתם מחפשים גישה אנושית יותר, בחרו בממטר המופעל בתנועה.

אם אינכם בטוחים לגבי הציוד המתאים להרחקת יונים לביתכם, פנו לNextgen Pest Solutions. יש לנו את הניסיון והרישוי הדרושים כדי להבטיח את שביעות רצונך.

.

.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן