הרחקת יונים בחיפה ע"י רשת או דוקרנים

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

הרחקת יונים בחיפה ע"י רשת או דוקרנים

כשמדובר בהרחקת יונים, יש הרבה דברים שאתה צריך לקחת בחשבון. אתה צריך לחשוב על הצרכים שלך, מזג האוויר והתקציב שלך. בהתאם לחומרת המצב, אולי כדאי לשכור שירות מקצועי. למרבה המזל, ישנן מספר דרכים לעשות זאת.

להיפטר מיונים בעצמך זה לא קל

יונים הן ציפורים שידועות בקולות ההשתוללות הרועשים שלהן ובהפצת מחלות. הם גם יכולים לגרום נזק רב לביתך. חשוב לשמור על האזורים שלך נקיים וללא כל מקורות מזון שיכולים למשוך אותם.

יונים עלולות להוות מטרד, אבל אתה יכול להימנע מהן אם אתה נוקט באמצעי הזהירות הנכונים. להיפטר מיונים לבד זה לא תמיד קל. כמה מהדרכים הנפוצות ביותר לעשות זאת הן באמצעות שימוש בחומרים דוחים ומרתעים. ניתן להשתמש בשיטות אלו בשילוב עם טכניקות אורגניות.

שימוש בסילון מים המופעל בתנועה יכול לסייע בחיסול בעלי חיים ויונים משוטטים. אתה יכול להגדיר את המכשיר הזה במקומות שבהם בדרך כלל תצטרך ללכוד חיה תועה.

אחת השיטות היעילות ביותר להיפטר מיונים היא שימוש בחומר דוחה ג'ל. זהו מוצר ידידותי לסביבה היוצר סרט דביק שמונע מיונים להתיישב.

שמירה על פחי האשפה שלך נקיים היא דרך נוספת לוודא שיונים לא יחזרו. היונים ידועות כנשיאות מספר טפילים וקרדיות נושאות מחלות. השארת פחי אשפה ללא השגחה עלולה להוביל לחיות בר אחרות להיכנס לביתך.

אפשרות נוספת להיפטר מיונים היא שימוש במכונת סאונד. מספר דגמים של מכשיר זה זמינים. אם יש לך כסף, אתה יכול לקנות אחד עם צליל חזק יותר. לחלופין, ניתן להשתמש בצלילים מדאיגים, כמו קוביות קרח, כדי להפחיד יונים.

שיטות אחרות להרחקת יונים כוללות רשתות ושינויים מבניים. עם זאת, שיטות אלה לא תמיד יעילות כמו שיטות אחרות.

אם יש לך יונים מתמשכות, ייתכן שיהיה עליך להזמין איש מקצוע כדי להסיר אותן. כדאי לברר מהן האפשרויות לפני שתתחיל. יונים עלולות להפוך לבעיה אם הן מקננות בעליית הגג שלך או מתחת לגג שלך.

שמירה על הגינה שלך נקייה וללא כל מקורות מזון פוטנציאליים יכולה גם לעזור להרחיק יונים. גינה נקייה תמנע גם ממספר מבקרים לא רצויים אחרים להיכנס לביתכם.

ללא קשר לשיטות בהן תבחרו להשתמש, יונים עלולה להיות בעיה מאוד מתסכלת ויקרה. אבל עם כמה טיפים פשוטים וזולים, תוכלו להיפטר מיונים בביתכם.

שליטה ביונים באמצעות דורס

בקרת דורס משמשת להרחקת יונים ממקום. ניתן לעשות זאת במגוון דרכים. נצים הם אחת הציפורים הנפוצות ביותר לשליטה ביונים. ניתן להשתמש בהם לפיזור יונים משדות תעופה, מאתרי הטמנה או מקומות לסילוק פסולת.

בעוד שעוף דורס עשוי להיות אופציה טובה עבור נכס מסוים, זה יכול להיות יקר ויש מעט ערובות להצלחה. בנוסף, קיים חשש מפרסום שלילי עבור דורסים.

יונים מהוות מטרד ועלולות לפגוע במלאי מזון. קיים גם פוטנציאל לזיהום, במיוחד כאשר קקי יונים בא במגע עם מים. ההערכה היא שיונים מטילות בסביבות 4,800 פאונד של קקי בשנה.

יש הרבה נצים ובזים שיכולים לתקוף יונים. אחד הטורפים המעניינים ביותר הוא בז הנודד. אלה מהירים ויכולים לתפוס יונים במעוף. המהירות של ציפור זו יכולה להיות עד 200 מייל לשעה.

חברות דורסים רבות מתחרות כיום מול שירותי הדברה קונבנציונליים. למרות שהדברת דורסים יכולה להיות יעילה, היא לא תמיד עובדת על יונים. אם אתם שוקלים להשתמש בעוף דורס, הקפידו לבחור בחברה בעלת מוניטין.

גם דורסים יכולים להיפצע. אם אתה שוקל להשתמש בנץ, ודא שהוא במצב הבריאותי הטוב ביותר. יתר על כן, אתה צריך לשמור אותו בהישג יד במשך מינימום של שעתיים עד שלוש שעות ביום.

אם דורס לא מספק את התוצאות הרצויות, אולי הגיע הזמן לשקול טכניקות מסורתיות יותר להדברת יונים. אחד מהם הוא התקנת בית גידול קינון. לחילופין, אפשר לנסות ללכוד יונים. לכידה הוכחה כשיטה יעילה להרג ציפורים.

כשמדובר בעוף דורסים להדברת יונים, חשוב להבין שציפור זו אינה מתאימה לטבע. במקום זאת, מדובר באאוטסיידר שצריך לאמן להתנהג בצורה שתצמצם את הקונפליקט בין אדם לחיות בר.

כדי להצליח, אתה צריך לקבל ייעוץ של מומחה. הוא או היא חייבים להיות בעלי ידע מקיף בכל השיטות השונות של הדברת ציפורים. תצטרך גם להבין את התקנות הנוכחיות.

מניעת הפרעה של יונים לפאנלים סולאריים

בכל הנוגע למניעת הפרעה של יונים לפאנלים סולאריים, ישנן טכניקות רבות ושונות שניתן להשתמש בהן. טכניקות אלו לא רק יעילות, אלא גם יכולות לחסוך לך כסף בטווח הארוך.

שיטה אחת היא להשתמש ברשת ציפורים או רשת. זה לא רק ימנע מיונים לנחות או לקנן באזור, אלא גם לאטום את החלל שמתחת לפאנל הסולארי.

שיטה נוספת היא שימוש בקוצים. ליונים יש נטייה טבעית לקנן מתחת לפאנלים הסולאריים, והדבר עלול לגרום לנזק ניכר. דוקרנים הם דרך חסכונית להגן על הפאנלים ולהימנע מכל נזק עתידי.

ניתן גם להתקין מדרון סולארי. מדרונות סולאריים עשויים מדיקט או מתכת, והם דרך מצוינת לתת לפנלים משטח חלקלק. ניתן להתקין אותם על שטחים שטוחים, ודורשים תחזוקה מועטה.

שיטות אחרות כוללות שימוש באורות מהבהבים או מונעי רעש. אלה קלים לשימוש, והם לא יפגעו ביונים.

אם יש לכם הרבה יונים, אולי כדאי לכם לשקול להזמין חברת הדברה שתבוא להרחיק את הציפורים. לרבות מהחברות הללו יש את הידע והמומחיות לבצע את העבודה.

אפשרות נוספת היא הצבת דוקרנים נגד צניחה. דוקרנים זמינים ברוב מרכזי הגן, וניתן לחבר אותם בקלות לאזור שמסביב לפאנל הסולארי.

לתוצאות מיטביות, שלב את שתי הטקטיקות הללו. הקפידו לשמור על ניקיון האזור סביב הפאנל הסולארי. ודא שאתה מסיר פסולת באופן קבוע, ואל תשאיר מזון לחיות מחמד בחוץ.

יונים נמשכות לאזורים שבהם יש מים ומזון. בנוסף, הם יכולים ללעוס חוטים ולגרום לנזק משמעותי. גם הגללים שהם משאירים עלולים לגרום נזק למערכת השמש.

בעוד שיונים אינן בהכרח מזיקות לבריאות האדם, הנזק שהן יכולות לעשות לפאנלים הסולאריים שלך יוסיף לעלויות שלך. עדיף לנקוט בצעדים כדי למנוע מהם לקנן ולשמור על מערכת השמש שלך במצב טוב. שמירה על ביתך נקי וללא עומס תעזור להבטיח את בטיחות הפאנלים שלך ומשפחתך.

הרחק יונים מהבית שלך

אם יש לך יונים, ישנן דרכים רבות להרחיק אותן מהבית שלך. הצעד הראשון הוא לברר היכן הם שוכבים ואז לאטום את האזורים. לחילופין, ייתכן שתצטרכו לשקול לשכור שירות הרחקת יונים.

יונים עלולות להזיק לרכוש שלך על ידי הפלת צואה, הפצת מחלות והחדרת טפילים לביתך. הם יכולים גם לסתום פתחי אוורור ומרזבים.

דוקרנים של ציפורים יכולים לשמש כדי להרתיע יונים מנחיתה ומלינה. מכשירים אלו מגיעים בצורות ובגדלים שונים וניתן למקם אותם בקרבת האזור בו יונים צפויות לנחות. עם זאת, אם יש לכם מספר רב של יונים, ייתכן שתצטרכו להזמין שירות הרחקת יונים מקצועי על מנת למנוע את כניסתן לביתכם.

אם אתם מחפשים דרך טבעית להרחיק יונים מהבית שלכם, שקול אורז לא מבושל. זה לא יהרוג את הציפורים אבל ייקח הרבה זמן עד שיספגו את הנוזל.

אתה יכול גם להתקין נחש מזויף או דמות ינשוף ליד האזור שבו יונים שוכנות לעתים קרובות. זה יגרום להם לאי נוחות יותר וימנע מהם לבקר בביתך.

יונים יכולות להוות בעיה בכל חלל חיצוני. אתה יכול להרחיק אותם מהדשא או מהגינה שלך עם רשת ציפורים. סוגים מסוימים של רשתות יכולים להיות מעוצבים עם כניסות קטנות כדי למנוע מיונים לגשת לעגבניות שלך.

דרך טובה נוספת להרתיע יונים היא על ידי הסרת מזון ומים. אתה יכול גם להשתמש בסרט מחזיר אור. יש הרבה מוצרים יעילים להדברת יונים בשוק.

יונים מהוות מטרד, במיוחד כשהן בונות קנים בבית שלך. בנוסף לגרימת נזק מבני, הם יכולים להפיץ מחלות ולהעביר קרדית לחיות המחמד שלך. כמו כן, אם הם עושים קקי, זה יכול לזהם מכשירי חשמל וציוד יקרים.

להיפטר מיונים יכולה להיות משימה לא פשוטה. לפני שאתה משקיע בשירות הרחקת יונים, בדוק את החוקים המקומיים כדי לוודא שאתה עומד בכל כללי רווחת בעלי החיים. לאחר שהרחקת את היונים, ייתכן שתצטרך איש מקצוע שיתקן את הנזק.

.

.

דילוג לתוכן