הרחקת יונים למוסדות ע"י רשת או דוקרנים

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

הרחקת יונים למוסדות ע"י רשת או דוקרנים

אם חשבת לשכור שירות הרחקת יונים, אבל לא יודע מאיפה להתחיל, יש כמה דברים שתוכל לעשות כדי לוודא שאתה מקבל את החברה הנכונה . בנוסף לברר מה לחפש, תלמדו גם כיצד למנוע מיונים לחזור לאחר ששכרתם את השירות.

האכלת יונים בשוגג

אם נמאס לך מיונים שצווחות בדירה שלך, אתה לא לבד. ציפורים אלו עלולות להוות מטרד, לא רק עבור הנזק שהן עלולות לגרום לרכוש שלך, אלא גם עבור הסכנות הבריאותיות שלהן. ידוע כי הם נושאים סלמונלה ודלקת המוח, שעלולים להזיק לילדים.

למרבה המזל, יש דרכים להרחיק אותם מהבית שלך מבלי להשתמש בכימיקלים רעילים. שיטות אלו כוללות התקנת מערכת הרתעת ציפורים ואיטום נקודות הכניסה לביתכם. אתה יכול גם להרתיע יונים מללון על ידי הסרת חומרי הקינון שלהן והחלפתן במשהו קצת פחות מזמין.

אתה יכול גם למקם מחרוזת נגד צניחה במקומות בהם שוכנים ציפורים, כמו הגג, המרזבים והמרפסת שלך. אלו פתרונות פשוטים שניתן להתקין בכל מקום בבית.

שיטה נוספת, זולה וקלה יחסית, למנוע מיונים ללון בבית היא התקנת נדן משופע. אתה יכול להשיג את החומר הזה במחיר סביר, ואתה יכול אפילו להתקין אותו על כל משטח. עבור אזורים גדולים יותר, כדאי לשקול בד חומרה או אטם סיליקון.

חלופות אחרות כוללות דוחים כימיים לא רעילים. אלו יכולים להיות תרסיסים נוזליים או משחות היוצרות חומר דביק שיונים לא מרגישות איתו בנוח. יש ליישם אותם בשורות בעובי של 2 אינץ' ולפזר לפחות 2 עד 3 אינץ' זה מזה.

אם יש לך אוכלוסיית יונים כבדה, ייתכן שתרצה לשקול מערכת רשת מונופילמנטית עיליה. זה יעזור להגביל את פעילות היונים באזורים חיצוניים קטנים וסגורים. עם זאת, ידוע שיונים חודרות מערכת מסוג זה.

אפשר גם לנסות להפחיד יונים במספר שיטות אחרות שאינן קטלניות. שימוש באורות בהירים, תקליטורים תלויים או בלוני מיילר יכול לעזור. אתה יכול גם לשכור לוכד חיות בר כדי לטפל בבעיה. הלוכדים הללו צריכים להיות בעלי רישיון ומבוטח.

ניתן לקבל גם חומר הדברה המאושר לשימוש נגד יונים. מוצרים אלה צריכים להיות מיושמים על ידי איש מקצוע מורשה הדברה. אין להשתמש בהם על לכלוך, אבק או משטחים מלוכלכים אחרים.

להיפטר מיונים מבלי לפגוע בהן

ישנן שיטות רבות ושונות להרחקת יונים מבלי לפגוע בהן. אתה יכול לנסות גישת עשה זאת בעצמך או שאתה יכול לשכור שירות מקצועי. עם זאת, עליך תמיד להתייעץ עם הרשויות המקומיות כדי לקבוע אם אתה יכול ללכוד יונים באופן חוקי או להסיר אותן בדרך אחרת.

אחת הדרכים הנפוצות ביותר להיפטר מיונים היא שימוש בקוצים ובחוטים של ציפורים. מכשירים אלו הם זולים ויעילים. הם גם יכולים להרתיע יונים מלנחות על הגג שלך. ניתן להתקין אותם על מרזבים, מדפים ומרזבים.

דרך נוספת לעצור יונים היא התקנת רשת. ניתן לתלות אותו מהגג ועד לדפנות המרפסת שלך. זה יהווה גבול פיזי וירתיע יונים מלעלות.

עבור שטחים גדולים יותר, אתה יכול להשתמש בבד חומרה. זה גם רעיון טוב להשתמש בכמות קטנה של אטם סיליקון. זה יכול לעזור למלא את כל הפערים בין הציפוי לרעפים.

דחליל ספציפי ליונה יכול גם להיות יעיל. הם ישמיעו קולות וקולות חריקה כדי להרתיע יונים. אולי אפילו תוכל לקנות ינשופים מזויפים כדי לעשות את אותו הדבר.

אם אתה לא מרגיש בנוח להשתמש בשיטת רשת, אתה יכול לשקול לגרום לכמה מכשירים אולטראסוניים להישמע כאשר יונים נכנסות לבניין. חוטי נירוסטה הם שיטה נוספת למניעת נחיתת יונים על הגג שלך.

אם אינכם בטוחים איזה סוג של דוחה כדאי לרכוש, תמיד תוכלו ליצור קשר עם איש מקצוע ההדברה המקומי שלכם. הם יכולים להדריך אותך בין האפשרויות הטובות ביותר ולעזור לך לבחור מוצר שיתאים לך.

יונים מהוות מטרד ביותר ועלולות לגרום לתיקונים יקרים ולנזק לרכוש שלכם. עדיף להשתמש בשיטת הרחקת יונים שאינה מזיקה לציפורים ולבני אדם.

חלק מהיונים נושאות טפילים כמו כינים ופרעושים. אם אתה מבחין במספר גבוה של יונים מסביב לביתך, עליך לשקול לחסל את מקור המזון שלהן. מלבד זאת, יונים יכולות להיות גם נשאות של מחלות מוטסות כמו סלמונלוזיס והיסטופלזמוזיס.

מניעת החזרת יונים לאחר שירות הרחקת יונים

אם יש לך יונים על הגג, המרזבים או כל משטח אחר, ישנן דרכים רבות למנוע מהן לחזור. אחת השיטות היעילות ביותר היא להשתמש בקוצים כדי להרתיע אותם מנחיתה או להתיישב.

שיטות יעילות נוספות כוללות התקנת חוטים מקבילים על אזורי הטינה, ושימוש בעפיפון פיתוי. בעוד ששיטות אלו יקרות, הן הדרך הטובה ביותר להרחקת יונים.

לחילופין, ניתן להתקין דוקרני יונים, המוצמדים לקרקע. זה מקשה על ציפורים לנחות, מה שמבלבל אותן ומונע מהן לנוח. אם יש לכם הרבה יונים, תוכלו גם להתקין מערכת רשתות מסביב למרפסת שלכם. הרשת יכולה להיות תלויה מהגג שלך עד לדפנות המרפסת שלך, והיא תהווה גבול פיזי.

יש אנשים שמתקינים באזורים אלו גם תכשירים דוחי יונים, כמו ג'ל ציפורים. הם מכילים שמנים אתריים, המגרים את היונים ודוחים אותן. ניתן למרוח את הג'לים על האזורים הפגועים או לפזר אותם על צמר גפן.

בנוסף, ניתן להשתמש במכונות סאונד המופעלות בתנועה, ובאורות מהבהבים כדי להפחיד יונים. אתה יכול גם להתקין משטחים מחזירי אור, כגון אדני חלונות, כדי לגרום ליונים לחשוב פעמיים לפני שיניים או נחיתה.

לבסוף, אתה יכול לשים דחליל, שעשוי להיות טורף טבעי או ינשוף. אתה יכול גם לתלות תקליטור, בלון מיילר או רצועות נייר אלומיניום. אם יש לך שטח גדול, אתה יכול לכסות אותו בבד חומרה.

אם לא נוח לכם להתקין את האמצעים הנ"ל, תוכלו לפנות לחברה מקצועית להדברת יונים. לאדם טוב יהיו את הרישיונות והביטוחים הדרושים כדי לטפל בבעיית היונה שלך.

לא משנה איך תבחרו להרחיק יונים, חשוב לעשות זאת בצורה אנושית. שימוש במלכודת או בשירות הרחקת יונים פולשני אינו רעיון טוב. הדבר האחרון שאתה רוצה הוא לגרום ליונה לתקוף אותך.

אם יש לך בעיה חמורה, ייתכן שתצטרך לשכור לוכד חיות בר. לוכד חיות בר יהיו בעלי הרישיונות והביטוח הנדרשים, והם יבטיחו שתמלאו אחר כל החוקים לגבי חיות בר.

הפטרת יונים עם בז

אם אינך בטוח האם כדאי להשתמש בנץ או בז להפטרת יונים, כדאי לשקול את היתרונות והחסרונות של כל אחת מהן. שיטות ההדברה היעילות ביותר של ציפורים הן לרוב הפחות פולשניות, אך יש להשתמש בבז או נץ בשילוב עם טכניקות אחרות.

אם אתם מחפשים פתרון לטווח ארוך, נץ או בז עשויים להתאים לכם. עם זאת, חשוב להבין כי ציפורים אלו אינן טורפות טבעיות של יונים ולא יצליחו לחסל את הבעיה במספרים גדולים.

חברות מסוימות, כולל לנר יועצים, גילו ששימוש בבז יכול להיות דרך יעילה להיפטר מיונים. בנוסף, הציפור יכולה להסיר צואת יונים ולהרחיק יונים מקננות.

שימוש בנץ או בז יכול להיות שיטה יעילה, הומאנית וידידותית לסביבה להדברת יונים. הם יכולים לשמש עבור אתרים גדולים וקטנים כאחד. למרות שהם אינם יעילים בחללים סגורים, נץ יכול לעזור לפנות אזור עמוס, או לפנות מקום לינה.

יונים הן לא המזיקים היחידים שמועדים ללון על גגות. שחפים, נשרים וציפורים אחרות יכולים להיות גם בעייתיים. הם תוקפניים, מגנים על הצעירים שלהם ועלולים לפגוע ברכוש.

עופות דורסים משווקים כחלופות ירוקות לשיטות הדברה מסורתיות, אך עופות אלו אינם טורפים טבעיים של מין מטרה. לא ניתן לאמן אותם למנוע מהם להרוג את מיני היעד.

בנוסף, יונים עלולות להוות סיכון בריאותי לבני אדם. הם נושאים מגוון של מחלות, כולל Chlamydophila psittaci, שעלולות להוביל לפסיטאקוסיס. שימוש בנץ או בז להרחקת יונים אינו מומלץ אם אתה נוטה לתגובות אלרגיות או שיש לך מחסור חיסוני.

בין אם אתם משתמשים בנץ או בז כדי להיפטר מיונים, חשוב להיות בטוחים כי בעל החיים בו אתם בוחרים הינו בעל רישיון ומוסדר על מנת להבטיח כי מדובר באמצעי שליטה בטוח ואנושי. כמו כן, עליך להקפיד להתייעץ עם מומחה לקבלת ייעוץ לגבי השיטות הטובות ביותר למצבך.

.

.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן