הרחקת יונים בשרון ע"י רשת או דוקרנים

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

הרחקת יונים בשרון ע"י רשת או דוקרנים

אם חיפשתם שירות הרחקת יונים, אז כנראה שגילית שיש הרבה לבחירה. עם זאת, חשוב לדעת כיצד להחליט על המתאים. זה יקל עליך לבצע את העבודה בצורה שלא תעלה לך יד ורגל.

עפיפוני

פיתוי עפיפוני פיתוי להרחקת יונים הם דרך יעילה למנוע מהציפורים הללו להיכנס לבית או לעסק שלך. העפיפונים דומים לצורת ציפור דורס, וזה מה שיונים מחשיבות איום.

הם קלים להתקנה ואינם פוגעים בציפורים. דוקרנים וחוטים מקבילים הם גם דרכים יעילות להרחיק יונים.

דחלילים הם עוד אפשרות מצוינת להרחקת יונים. אלה עשויים להיראות כמו נץ או ציפור דורס אחרת, ויעילים להפחיד את היונים. אתה יכול לקנות אותם בחנויות כלבו או בחנויות צעצועים. עם זאת, יש להם השפעה מועטה ברגע שהציפורים מתרגלים אליהם.

יונים עלולות לגרום נזק רב למבנים. הלשלשת שלהם יכולה לשאת מחלות שמזיקות לבני אדם. זה יכול גם להוביל לסיכון מוגבר לשריפה. מסיבות אלו כדאי להיות מודעים לסיכונים וללמוד לשלוט ביונים.

אם אתה רוצה להרחיק יונים לצמיתות, ייתכן שיהיה עליך להשתמש בטכניקות אנושיות. חברות הדברה יידעו באילו מערכות להשתמש כדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר.

כמה טכניקות אחרות שאתה יכול לנסות כוללות שימוש במגוון של חומרים דוחים, כגון ג'לים, סרט או ריחות חזקים. זה רק יעזור להרתיע יונים, אבל זה פתרון זמני.

חלופה נוספת היא שימוש באובייקטים מחזירי אור. בלוני נייר כסף, סרט ופריטים מחזירי אור אחרים יוצרים אפקט פריזמה המפריע לראיית היונים.

לבסוף, יש לייזרים. מדובר במכשירים המופעלים בתנועה שמבהילים יונים, וניתן להתקין אותם במספר מקומות שונים, כמו הגג. בדרך כלל, היונים לא נוחתות על הלייזרים, מה שאומר שהיונים נוטות לחזור לאזור.

רשת ציפורים

אם אתם מחפשים לשלוט בבעיית יונים, יש כמה דברים חשובים שכדאי לקחת בחשבון. הדבר הראשון שצריך לזכור הוא שישנן אפשרויות רבות. בין הפופולריים ביותר הם רשת ציפורים ודוקרנים.

רשת ציפורים ניילון היא אופציה פופולרית למניעת הדברת ציפורים עירוניות. זה יכול לשמש גם כדי להגן על צמחים על גגות או חצרות. עם זאת, אם הוא מותקן בצורה לא נכונה, זה יכול להפוך לחבות.

לאיכות ההתקנה יכולה להיות השפעה עצומה על אורך החיים של הרשת. מתקין מקצועי יכול לעזור לך לבחור את הסוג והמד המתאים לצרכים שלך. כמו כן, זכור שרשת ניילון אינה זולה.

הצעד הראשון בשליטה באוכלוסיית יונים הוא הסרת מקורות המזון הלא מכוונים. שימוש במחסום פיזי הוא הדרך היעילה ביותר ללכת. גישה נוספת היא חסימת כניסות לבניין, כגון רציפי העמסה וחצרות.

דוקרנים הם דרך נוספת להרחיק יונים מאזור. הם יכולים לעבוד היטב במצבים עם לחץ ציפורים בינוני עד גבוה, אך אינם מומלצים לשימוש באתרים מבוססים.

רשת ציפורים היא המתוחכמת יותר מבין השתיים. למרות שזה לא הפתרון הזול ביותר, זה יכול להיות היעיל ביותר. בתור התחלה, יש למדוד את הרשת בצורה נכונה ולאחר מכן להתקין לפי מפרט היצרן. בהתאם ליישום, ייתכן שתידרש מערכת השעיה.

היתרון העיקרי של רשת הציפורים הוא ביכולתה להרחיק יונים ממקום מסוים. במקרים מסוימים, מערכת רשתות תשמש בשילוב עם בלוני טורף. בסופו של דבר, עליך להחליט איזו גישה תתאים ביותר למטרות ההדברה שלך ביונים.

דוקרני ציפורים

יונים הן אחת מציפורי המזיקים הנפוצות ביותר. יצורים אלה מסוגלים לנווט באוויר בקלות ומסוגלים לפלס את דרכם על פני גגות ודפנות מבנים. זה יכול להיות די מתסכל להתמודד עם היצורים האלה ולמרבה המזל, יש דרכים למנוע מהם להפוך לבעיה.

הצעד הראשון לשליטה ביונים הוא הסרת מקורות המזון והמים שלהן. שנית, עליך להשתמש בפתרון יעיל לשליטה בציפורים. חלק מהסוגים הפופולריים יותר של אמצעי הרתעה כוללים רשתות ודוקרנים.

דוקרנים הם שיטה פשוטה אך יעילה להרתעת יונים. הם מגיעים בגדלים וצורות שונים וקלים להתקנה. עם זאת, הם יכולים להיות יקרים אם אתה צריך לכסות שטח גדול.

הדוקרנים היעילים ביותר עשויים מפלדת אל חלד ומתאימים לסביבות חיצוניות. גם גרסאות פלסטיק יעילות, אבל הן עלולות להיות מושפעות מהשמש ועלולות להפוך לשבירות אם נחשפות אליה יותר מדי זמן.

בעוד שקוצים הם אמצעי ההרתעה הברור ביותר לציפורים, ישנן אפשרויות רבות אחרות זמינות. למשל, ישנן רשתות מיוחדות שנועדו למנוע נחיתת יונים. אפשרויות אחרות כוללות תרסיסים וערפלים.

הבחירה הטובה ביותר עבור פתרון לשליטה בציפורים לטווח ארוך היא מחסום פיזי. במיוחד, מערכות מסילה חשמליות יעילות על מדפים. כמו כן, רשת ציפורים איכותית יכולה לשמש להרתעת יונים וגם עופות מזיקים אחרים.

בחירת סוג השירות הנכון של הדברת יונים תלויה ברכוש שלכם ובצרכים שלכם. רוב השירותים גובים בסביבות 200$ עבור הרחקת יונה בודדת. אם יש לך בעיה גדולה יותר עם יונים, אולי כדאי לשקול התקנת סט דוקרנים לגג.

דוחים

אם יש לך בעיות עם יונים, אתה יכול להשתמש בחומרים דוחים כדי להיפטר מהם. הם מזיק ונושאים מחלות כמו קריפטוקוקוזיס ופסיטאקוסיס.

ניתן להשתמש בחומרים דוחים כדי להרתיע יונים מללון במקום מסוים. כמה מהדוחים הנפוצים יותר הם ג'לים לציפורים, חוטי ציפורים, ועפיפונים מטעים.

דוקר יונים הוא סוג של מכשיר שניתן למקם באזור של הנכס שלך. ניתן להשתמש בו כדי לעצור יונים מלנחות על אדני חלונות או קורות. עם זאת, הדבר אינו מומלץ להרחקת יונים מאתר מבוסס.

באופן דומה, ספייק יונים על גג יכול גם להיות יעיל. עם זאת, ספוג אנכי בודד לא יוכל למנוע מיונים לקנן במרזבים.

דוקרני יונים יעילים לא רק על גגות, אלא גם על מדפים, אדני חלונות ומקומות דומים אחרים. בניגוד לסוגים האחרים של הרתעת יונים, דוקרני יונים אינם זקוקים לקצות מושחזות.

ניתן ליישם את דוחי היונים הטובים ביותר בשילוב עם אמצעי הדברה אחרים. לדוגמה, שימוש בתרסיס המכיל חומר דוחה ציפורים בשילוב עם הרתעת יונים היא שיטה יעילה להרחקת יונים מהגג שלך.

עוד גורם מרתיע יונים מעניין ומאוד פרקטי הוא חוט מקביל. זה עובד הכי טוב אם הוא תלוי 3-4 אינץ' מעל הצינור. בעיקרו של דבר, זהו חצי עיגול של רשת פלדה מגולוונת שהיא סיוט של יונה.

לבסוף, אם יש לך מכת יונים בבית או בעסק שלך, כדאי לשקול קריאה לשירות הרחקת יונים יש מגוון שיטות לבחירה והפתרון יהיה תלוי בהיקף הבעיה ובסוג המבנה

טכניקות להדרת יונים ממבנה נגוע

יונים עלולות להוות בעיה עבור הרבה אנשים. ציפורים אלו מהוות מטרד והן עלולות לשאת מחלות. הן יכולות גם לגרום לנזק משמעותי למבנים ולציוד. אם יש לך נגיעות של יונים, ישנן מספר טכניקות בהן תוכל להיפטר מהן.

הצעד הראשון שכדאי לך זה לזהות את סוג הציפור שגורם לבעיה. זה יעזור לך לקבוע מהי הגישה הטובה ביותר להרחקת יונים. סוגים מסוימים של יונים קשים יותר לחיסול מאחרים.

כאשר יונים הופכות לבעיה, הם יכולים לעשות זאת. לפגוע ברכוש שלך ולהשאיר אחריו צואה מזיקה. כדאי לחטא את הגללים כדי למנוע זיהום ולהימנע מהפצת מחלות.

אתה יכול למנוע נחיתת יונים על המבנה שלך על ידי התקנת רשת. ניתן להתקין רשת בשטחים מקורים ופתוחים כאחד. בהתאם למבנה הבניין שלכם, תוכלו לבחור סוג רשת המתאים לצרכים שלכם.

שימוש בחומרי הרתעה הוא עוד דרך יעילה לעצור יונים. מספר אפשרויות זמינות, כולל רדיד אלומיניום, אורות מהבהבים, והתקנים מייצרי רעש.

להדברת יונים נרחבת יותר, ייתכן שיהיה עליך להתקין מספר חוטים. דוקרנים של ציפורים יכולים לשמש גם כדי למנוע מיונים לנחות על בניין.

שיטות אחרות למניעת הלינה של יונים על מבנה כוללות כיסויי גגות משופעים וקשירה. אם אתם גרים בבניין שיש בו ארובה, אפשר לשים עליו כובע ארובה.

אחת השיטות הפשוטות והפחות יקרות למניעת התיישבות יונים בנכס שלכם היא חסימת כניסתן. בהתאם לאופי אזור המלינה שלך, אתה יכול להתקין רשת תיל, גיליון מתכת או רשת.

.

.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן