הרחקת יונים בגן יבנה ע"י רשת או דוקרנים

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

הרחקת יונים בגן יבנה ע"י רשת או דוקרנים

יונים הן בעיה נפוצה עבור אנשים רבים. יש כמה צעדים שאתה יכול לנקוט כדי למנוע מיונים לבקר בנכס שלך ויש גם כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי להיפטר מהם. בהתאם לגודל בעיית היונים שלכם, מומלץ לשכור שירות הרחקת יונים. שירות שמשתמש ברשתות או דוקרנים יכול להיות אופציה טובה. האחרון שימושי במיוחד אם אתה מודאג שיונה משוטטת תתקע בחלון שלך. זה ימנע ממנו ליפול ולגרום לנזק.

האכלת יונים

אם אתם מחפשים להוציא יונים מהנכס שלכם, תרצו לבחור את המוצר המתאים לעבודה. יונים עלולות להוות מטרדהן מתרבות כל השנה, עלולות לגרום לבעיות ביום ובלילה, ואף לשאת מחלות. הדרך הטובה ביותר להתמודד עם יונים היא להבין את ההרגלים שלהן וכיצד לעצור אותן לפני שהן גורמות לבעיה.

קו ההגנה הראשון הוא להבטיח שתחסל כל מקורות מים או מזון. כדאי גם לוודא שחלל הגג שלך נקי וללא חומר קינון. זה חשוב במיוחד אם יש לך בעיה מושרשת.

יונים יכולות גם לגרום לבעיה כשהן משתמשות באדני החלונות כנקודת תצפית לניצול מקור מזון. עם זאת, ציפורים אלה עלולות להרעיש גם כשהן שוכבות בלילה, ועלולות לגרום לבעיות הלכלוך. למרבה המזל, ישנם כמה מוצרים סטנדרטיים בתעשייה זמינים כדי לעזור לך להיפטר מהיצורים האלה.

ניתן להשיג חלל גג חסין יונים על ידי הנחת רשת מעל הגג החשוף. עם זאת, עליך להיות מודע לכך שאם הגג שלך נוטה להתעבות, ייתכן שיהיה עליך לנקות את המרזבים בתדירות גבוהה יותר.

אולי תוכל גם לפתור את בעיית היונה שלך עם קצת עשה זאת בעצמך. דיקט הוא פתרון אידיאלי לעצירת יונים יושבות על הצנרת האופקית שלך. זה יכול להיות מותקן מעל או בשיפוע מטה מעל הצינור. כדי לחבר את הדיקט לשרביט, אתה יכול להבריג אותו לתוך הצינור או להניח אותו מעליו.

לבסוף, אם אינך מצליח לפתור את הבעיה בעצמך, ייתכן שתרצה לפנות לעזרה מקצועית. המועצה המקומית שלך יכולה לעזור לך להתמודד עם בעיית יונים, אך לא סביר שהיא תציע שירות הדברת יונים קונבנציונלי.

בהתאם לגודל הנכס שלך, מערכת בקרת יונים עשויה להיות המתאימה ביותר לאזורים מתחת לגג. אם יש לך נכס גדול במיוחד, אולי תשקול להשתמש בחוד ציפורים, כגון BirdSlide. לחלופין, אתה יכול להתקין מערכת מבוססת חוטים.

הרחקת יונים מפאנלים סולאריים

אם אתה נתקל בבעיות עם יונים בשטח שלך, ישנן מספר דרכים אנושיות להרחיק אותן. יונים הן יצורים מתמשכים ומבולגנים ועלולים לגרום לנזק ולסכנות בריאותיות אם לא בודקים אותם.

אולי לא תוכל לחסל יונים לחלוטין, אבל אתה יכול למנוע מהן לעשות את ביתן תחת פאנלים סולאריים. בנוסף לפגיעה בפאנלים שלך, יונים יכולות גם ליצור סכנות אש.

פתרון אחד הוא להשתמש ברשת ציפורים. Mesh היא דרך פשוטה וזולה למנוע מציפורים לנחות על הפנלים שלך. רשת ציפורים היא רשת ניילון דקה המונחת על פני הפאנל הסולארי. הוא לא בולט ומאפשר זרימת אוויר מתחת ללוח. הרשת מיועדת לכסות את כל השטח הפנוי מסביב לפאנל הסולארי.

אפשרות נוספת היא התקנת דוקרנים נגד צניחה. הדוקרנים הללו נועדו להרתיע יונים מללון מתחת לפאנל הסולארי. ניתן לחבר אותם בקלות לפאנל הסולארי עצמו או למשטחי בנייה. הרחקת יונים מפאנלים סולאריים אינה משימה קשה, עם זאת.

חלופה טובה נוספת היא לשכור חברת הדברה. חברות אלו נדרשות לעמוד בחוקי רווחת בעלי חיים. חלק מהשיטות בהן הם יכולים להשתמש כדי להרתיע יונים כוללות ג'לים ממותגים ומכשירי אור וקול.

הצבת פסלים מזויפים של עופות דורסים היא אפשרות נוספת. פסלים אלה נועדו להפחיד ציפורים, וניתן לרכוש אותם באינטרנט.

אפשרויות אחרות כוללות התקנת שולי פאנלים סולאריים וניקוי הפאנלים הסולאריים שלך. ניקוי הפאנלים שלך באופן קבוע הוא חיוני, מכיוון שקקי יונים עלול לשתות מתכות ולהוביל למחלות.

לבסוף, אחת הדרכים היעילות ביותר להרחיק יונים מהפאנלים הסולאריים שלך היא להסיר את מקורות המזון שלהן. נקה את פחי האשפה שלך והימנע מהשארת מקורות מזון סביב הבית שלך. זה יקשה על יונים למצוא מזון, מה שאומר שהן יעזבו את הרכוש שלך.

ישנם פתרונות רבים ושונים להרחקת יונים מפאנלים סולאריים, אך אחד הקלים והמשתלמים ביותר הוא שימוש ברשת ציפורים. שימוש בשיטת הוכחת יונים מסוג זה יכול להבטיח שהפאנלים שלכם מוגנים לאורך שנים.

היפטרות מיונים ברפתות ובמבנים חיצוניים

אם אתה נתקל בבעיות עם יונים ברפתות או במבני חוץ, אולי תשקול להשתמש ברשת ציפורים או דוקרנים. יונים אוהבות ללון במבנים אלה. הרשת או הדוקרנים ימנעו כניסת יונים וגרימת נזק.

יונים הן מזיק מסוכן באופן מפתיע. הם יכולים להפיץ מחלות, לזהם מזון ומזון לבעלי חיים ולגרום לבעיות חמורות אחרות. למרות שיונים עשויות להיראות לא מזיקות, יש להן אינסטינקט ביתי בלתי ניתן לריסון. זה אומר שאם הם יוסרו ממבנה, הם יחזרו.

להיפטר מיונים היא משימה קשה ויקרה. צואת יונים יכולה לשאת מחלות שעלולות להיות קטלניות. צואה זו יכולה גם לסתום פתחי ניקוז ופתחי אוורור. קקי יונים יכול להיות גם מסוכן לאנשים עם מערכת חיסון מוחלשת. זה יכול גם לזהם מכשירי חשמל יקרים ותכונות אחרות של בית או עסק.

יונים הפכו לבעיה ברוב הערים. הם ישנו בבניינים ובמחסנים, אפילו בחנויות קופסאות גדולות. מלבד ההרס והנזק הברורים שיונים עלולות לגרום, הן גם מגדילות את הסיכון לשריפה. הרחקת יונים ממתקנים אלו חיונית להגנה על רכושך ופרנסתך.

אנשים רבים משתמשים בסיפורי נשים זקנות כדי להיפטר מיונים. טיפ נפוץ אחד הוא לשים נפטלין בקן היונים. עם זאת, ביולוגים גילו שזה לא עובד.

גישה יעילה יותר היא לשכור לוכד חיות בר. לוכד מנוסה יוכל להעניק לכם שקט נפשי וידע כיצד להתמודד עם בעיית יונים. השימוש בגישה זו הוא גם הרבה יותר חסכוני.

גישה חסכונית נוספת היא התקנת תאי גז פחמן חד חמצני. במקום לשחרר CO, מכשירים אלה משתמשים בגלילי CO זמינים מסחרית. תצטרך להשתמש בשיטה זו באזורים מאווררים היטב כדי להגן על הצוות שלך.

הרחקת יונים מהרפתות והמבנים החיצוניים שלך חיונית להגנה על רכושך ופרנסתך. בין אם אתם מתמודדים עם להקה קטנה או עם נגיעות גדולות, הרחקת יונים יכולה להיות משימה קשה. Nextgen Pest Solutions יכולה לעזור במגוון אמצעי הרתעת יונים.

דוחי

יונים הם מזיק מטרד שיכול להרוס את הבית או העסק שלך על ידי הפלת קקי מזיק ומסוכן על הנכס. ציפורים אלו מהוות גם מקור למחלות ועלולות לזהם מזון לבעלי חיים. הם יכולים גם להזיק לאנשים עם בעיות נשימה. למרבה המזל, קיימות מספר אפשרויות להרחקת יונים. חשוב לבחור את המתאים למצב שלך.

אחת השיטות היעילות ביותר להרחקת יונים היא שימוש בחומרים דוחים. לחלק מהדוחים הללו יש ריחות ומרקמים חזקים שמאוד לא נעימים ליונים. שיטה נוספת כוללת שימוש בחוטים מקבילים שנועדו להרחיק יונים מהגג. עפיפוני הטעיה והבזים הם עוד דרכים נהדרות להיפטר מיונים.

השיטות הטובות ביותר להרחקת יונים תלויות בסוג היונים באזור שלך ובתקציב שלך. במקרים רבים, הרתעת יונים הוא פתרון חסכוני ביותר. זה נכון במיוחד אם יש לך עסק עם מספר קטן של יונים. עם זאת, אם אוכלוסיית היונים שלכם גדולה, אפשרות יעילה יותר עשויה להיות שימוש בשירות הרחקת יונים.

ישנם שני סוגים עיקריים של דוחי יונים, הכוללים ג'לים וחוטים. ג'לים מכילים ריח חזק ושמן אתרי, בעוד חוטים יכולים להיות דרך פשוטה וזולה למנוע יונים לנחות.

אם אתם מחפשים שיטת הרחקת יונים קלה, יעילה ובמחיר סביר, מומלץ לשקול דוקרני ציפורים BirdBGone. הם יעילים מאוד ופופולריים בקרב אנשי עשה זאת בעצמך. מוצרים אחרים, כמו BirdSlide, מציעים גם הרתעת יונים.

למרות שחלק מהחומרים להרחקת יונים עובדים היטב, הם דורשים תחזוקה רבה. יש לנקות אותם לעתים קרובות כדי להסיר קקי ופסולת של יונים. ניקוי אזורים אלה יסייע גם להבטיח שהמכשיר נצמד למשטח.

יש להסיר יונים מהרכוש שלך מכיוון שהן עלולות לגרום נזק למכשירי חשמל יקרים, לגרום לגיבוי מים ואפילו לסתום את המרזבים. ניקיון יכול להיות יקר ועלול לחשוף את העסק שלך לאחריות מיותרת.

כאשר שוקלים שירות הרחקת יונים, הקפידו לבדוק את Nextgen Pest Solutions. יש להם את הרישוי והביטוח המתאימים.

.

.

דילוג לתוכן