הרחקת יונים בפתח תקווה ע"י רשת או דוקרנים

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

הרחקת יונים בפתח תקווה ע"י רשת או דוקרנים

בין אם הבחנתם ביונים בביתכם, או שהעסק שלכם נפגע מהן, יש כמה דברים שאתם צריכים לדעת כשמחליטים על שירות הרחקת יונים. שירות הרחקת יונים יכול לעזור לכם להיפטר מהציפורים הללו ולהגן על רכושכם מפני נגיעות עתידיות.

עלות שירות הרחקת יונים הרחקת

יונים היא משימה מורכבת. חשוב להזמין איש מקצוע שיעשה את העבודה כמו שצריך. ישנם מספר גורמים הקובעים את עלות הרחקת יונים. זה כולל את סוג הציפור ומיקומה.

להקת יונים גדולה יכולה לגבות מחיר מהרכוש שלך. לא רק שיונים פוגעות במבנים ובצמחייה, אלא שהגללים שלהן עלולים לגרום לבעיות בריאות קשות ולסתום ניקוז וקירוי. הצואה יכולה להיבלע גם על ידי בני אדם, מה שמוביל למחלה ואף למוות.

ניתן למנוע נחיתת יונים על ידי התקנת רשתות או דוקרנים. מכשירים אלו יעילים ומשמשים במרפסות, רציפי טעינה, חצרות ושטחים סגורים אחרים.

הרתעת יונים נהדרת נוספת היא מסלול ציפורים חשמלי. זה מזעזע את היונים. למרות שזה לא בטוח כמו הרשת או הספייק, זה יכול להיות הרבה יותר יעיל.

אפשרות נוספת היא "שקופית" מפלסטיק. בדרך כלל, זה מותקן על הפנים של מבנה. זה עובד על ידי שינוי פני השטח של המבנה לזווית של 45 מעלות.

אם יש לך נכס מסחרי או מגורים, שירותי בקרת ציפורים יכולים לעשות סקר באמצעות מזל"ט. הם יבדקו אם יש מקומות קינון ושינה, יעריכו את גודל הנגיעות ולאחר מכן יספקו אומדן מפורט להרחקת הציפורים.

חלק מהחברות יספקו גם שירותי ניקיון. הטכנאים שלהם יסירו את הקקי ויחטאו את האזור. אמנם זה לא כלול בשירות הסרה מסורתי, אבל זה יכול להסתכם.

בהתאם לגודל הבניין שלכם ולמיקומו, הרחקת יונים יכולה לנוע בין מאות לאלפי דולרים. עבור בית ממוצע, העלות של שירות הרחקת יונים יכולה להיות בסביבות $300, בעוד שפרויקט מסחרי גדול עשוי לעלות מעל $10,000.

היפטר מיונים מבלי לפגוע בהן

יונים עלולות להוות בעיה באזורים עירוניים רבים. יונים מזיקים עלולות להזיק לבתים ולעסקים, ולרוב הן נושאות מגוון רחב של מחלות.

הדרך הברורה ביותר למנוע מיונים ללון בשטח שלכם היא התקנת מערכת הרתעת יונים. למרות שזה לא יכול להיות אפשרי עבור המצב הספציפי שלך, יש כמה דרכים יעילות להקשות עליהם לשכב.

דוקרנים ורשתות הן שתי שיטות נפוצות למניעת נחיתת יונים על הגג או המדף שלך. הם יעילים מאוד בטווח הקצר, אך עלולים להיות יקרים. רשתות טובות גם לאזורים סגורים, כגון מרפסות, חצרות ורציפי טעינה.

עפיפוני הטעיה יכולים להיות הרתעת יונים יעילה. ניתן גם להשתמש בממטרה המופעלת בתנועה.

אפשרות מצוינת נוספת היא התקנת מערכת חוטי רשת. זה שימושי במיוחד עבור ציפורים גדולות יותר. ניתן לעגן את אלה באמצעות רצועות צרור חשמלי.

אם אתה לא רוצה להשקיע במערכת חוטי רשת, אתה יכול להתקין מחסום תיל. אלה זמינים גם בצורת סליל, ולעתים קרובות מותקנים על חוטים נעים.

ג'ל דוחה ציפורים הוא עוד גורם מרתיע יונים נהדר. אלו הם ג'לים מבוססי נפט שנשארים דביקים במשך שבועות. עם זאת, יכול להיות קשה להסיר אותם.

יונים עלולות להפוך למטרד על ידי גרימת נזק למבנים, והן יכולות לשאת קרציות נושאות מחלות. להרתעת יונים בטוחה, הומאנית וחסכונית, בדוק שימוש בג'לים לציפורים.

לא משנה באיזו שיטת הרתעת יונים תבחר, תצטרך להיות ערני להרחיק את הציפורים מהבית שלך. חשוב לזכור שיונים הן ציפורים חכמות. אם הם מרגישים מאוימים, הם ימשיכו הלאה.

הנח דוקרנים של ציפורים ליד משטחים או קצוות שבהם יונים ינחתו.

אם יש לך יונים שמבקרות בביתך, הדרך הקלה ביותר להוריד אותם מהנכס שלך היא להתקין דוקרנים של ציפורים. יונים עלולות להזיק לבית, לרכב ולפחי האשפה ולהפיץ מחלות. הם יכולים גם לשאת טפילים וצואה שעלולים לפגוע בבני אדם.

דוקרנים הם הצורה הזולה והיעילה ביותר של הדברת ציפורים. סט דוקרנים באיכות טובה יכול להחזיק מעמד במשך שנים ללא צורך בתחזוקה או החלפה.

דוקרנים מגיעים בסוגים רבים ושונים, אך אחת מצורות ההגנה הפשוטות ביותר היא סדרה של רצועות הממוקמות צמודות זו לזו. רצועות אלו עשויות לרוב מפלסטיק או נירוסטה.

היתרון הגדול ביותר של דוקרנים הוא יכולתם להרתיע ציפורים מלנחות עליהם. אמנם הדוקרנים האלה לא נועדו לפגוע בציפור, אבל הם יכולים להיות לא נוחים ולא נעימים להסתכל עליהם.

שיטה נוספת להרתעת יונים היא למקם ינשוף או נץ מזויפים בקרבתם. זה יגרום להם לחשוב פעמיים על לינה בחצר שלך.

בנוסף לטיפים אלו, כדאי לשקול שימוש במערכת הרתעת יונים. אם כבר יש לכם בעיית יונים, כדאי לשקול להוציא את היונים לפני התקנת חומר מרתיע יונים.

ישנן מספר אפשרויות זמינות, וכל אחת עשויה להיות הטובה ביותר למצב שלך. שיטות הדרה פיזיות, כגון מערכת חוטי רשת, יכולות להיות מותקנות על ידי בעלי בתים, בעוד שחברת הדברת יונים מקצועית יכולה לספק פתרון קבוע יותר.

דוקרני יונים יכולים לשמש במרפסות, גדרות, יחידות AC ואפילו קורות I. ניתן להבריג אותם בקלות או למסמר למקומם. אתה יכול גם לקשור אותם עם רוכסן לאבטחה נוספת.

דוקרנים הם גם כלי שימושי כדי למנוע מיונים לקנן על הגג או המרזבים שלך. הם קלים לשימוש, ועובדים גם ביום וגם בלילה.

הימנעו מהאכלת יונים

יונים מהוות מטרד בבתים רבים. הם יכולים להזיק לרכוש שלך, לאכול חרקים ולהשאיר צואה שעלולה להזיק לבריאות שלך. אתה יכול להשתמש במספר טקטיקות כדי להרתיע אותם, כולל התקנת דוקרנים נגד ציפורים, איטום סדקים ואבטחת מזון ומים.

אם יש לך עסק עם יונים עקשניות, אולי כדאי לשכור איש מקצוע. מומחים אלו יכולים לעזור לכם להיפטר מהבעיה בצורה בטוחה ויעילה. לשירות הרחקת יונים טוב יהיה הציוד, הידע והניסיון להתמודד עם המצב.

אתה יכול להשתמש בקוצים של ציפורים כדי למנוע מיונים לנחות על קו הגג שלך. ניתן להשתמש בהם גם על אדני חלונות, קורות ושלטים. הדוקרנים מחוברים למשטחים אנכיים או אופקיים באמצעות דבק מיוחד, מסמרים או ברגים.

ניתן להשתמש בג'ל אופטי גם להרחקת יונים. הוא עשוי מאגר ומשעוות דבורים, ומכיל ציטרונלה. זה ירחיק יונים מהגינה שלך באופן זמני.

אם אתה רוצה לחסל יונים מהבית שלך, אתה צריך לאטום סדקים. אתה יכול לעשות זאת על ידי שימוש בסרט מחזיר אור או אפילו על ידי התקנת אור המופעל בתנועה.

כדי להימנע מהאכלת יונים, אתה יכול לקצץ במזונות העשירים בדגנים שלך. בנוסף, ניתן להסיר כלי הגשה ומקורות מזון נוספים. הימנע מהשארת פחי אשפה חשופים, או הנח אותם בתוך הבית שלך.

בחלק מהערים יש חוקים לגבי יונים. הקפד לבדוק עם העיר או האזור שלך לפני נקיטת צעדים כלשהם כדי לשלוט בהם. יונים יכולות לשאת מחלות רבות, והן יכולות להיות גם מקור למחלות זואונוטיות.

אם אינכם רוצים לשלם הרבה עבור שירות הרחקת יונים, ייתכן שתוכלו לטפל בבעיה בעצמכם. אבל אם הבעיה נמשכת, תזדקק לעזרה מקצועית.

הרחק יונים ממחסנים

יונים עלולות לגרום לנזק רב לרכוש שלך. הם יכולים לגרום לבניין שלך להתפרק, לזהם את האוכל שלך ואפילו לשאת מחלות. למרבה המזל, יש לך אפשרויות להרחיק יונים מהמחסן ומהרכוש שלך.

הדרך הטובה ביותר למנוע מיונים לנחות על הבניין שלך היא להתקין רשתות. ניתן להשתמש ברשתות הן בשטחים חצי סגורים והן בשטחים פתוחים. אתה יכול גם להתקין דוקרנים או ג'לים כדי למנוע מהם לנחות.

אם יש לכם נכס מסחרי, מומלץ לשקול לשכור שירות הרחקת יונים. אנשי מקצוע אלו יכולים לעזור לכם להיפטר מיונים ולהימנע מבעיות עתידיות.

יונים הן יצורים אינטליגנטיים ובעלי יכולת הסתגלות, כך שאם אתה מסוגל להשתמש בשיטות אנושיות להרחקת יונים, ייתכן שלא תהיה לך בעיה לחסל את הבעיה. שיטות מסוימות כוללות רשתות, עופות דורסים מפלסטיק, מכונות קול ואורות מהבהבים.

חשוב לציין שרוב הדוחים הללו אינם רעילים. בנוסף, תצטרך ליישם אותם מחדש לעתים קרובות. כמו כן, תרצו לנקות את קקי הציפורים. זה יכול להיות תהליך מבולגן, ועלול לשחרר אבק לאוויר. בסופו של דבר, תצטרך להחליט אם המטרד שווה את זה.

יונים יכולות לשאת גם מגוון טפילים. זה יכול להוביל למספר מחלות כולל Cryptococcosis והיסטופלסמוזיס. למידע נוסף, בדוק את סניף שירותי חיות הבר של משרד החקלאות האמריקאי.

כאשר אתם מזמינים חברת הרחקת יונים, הקפידו לבחור בעל מקצוע בעל רישיון ומנוסה בהדברת יונים. זה חשוב במיוחד אם יש לך עסק גדול או אם אתה בתעשייה הכוללת טיפול במזון.

אחת הצורות הנפוצות ביותר של לכידת יונים היא כלוב תיל גדול עם דלת מלכודת חד כיוונית. רוב המלכודות יכולות להכיל עד 30 יונים בכל פעם.

.

.

דילוג לתוכן