הרחקת יונים בבנימינה ע"י רשת או דוקרנים

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

הרחקת יונים בבנימינה ע"י רשת או דוקרנים

ישנן מספר דרכים שבהן תוכלו להיפטר מיונים בשטח שלכם. לדוגמה, אם אתה שוכר, אתה יכול להתקין מערכת הרחקת יונים ולמנוע מהן לנוח על הגג שלך. אם אתה בעל בית, אתה יכול להשתמש בשילוב של דוחי ציפורים ולכידה כדי להרחיק יונים מהבית שלך. בין אם תבחר לעשות זאת בעצמך או לשכור שירות שיעזור לך, יש דברים מסוימים שאתה צריך לדעת.

לכידה לבדה אינה פתרון יונים ברקיימא

יונים עלולות להוות מטרד אמיתי במיוחד כשהן תופסות מגורים בסביבה תעשייתית. לא רק שהם גורמים לנזק רב לרכוש אלא שהם גם מהווים סכנה בריאותית שכן הם נשאים של מחלות. אמנם לכידה עשויה להיות אופציה, אבל זו לא הדרך היעילה ביותר להיפטר מהם. החדשות הטובות הן שיש כמה אפשרויות טובות יותר לשקול.

שימוש בחומרים דוחים הוא הדרך הטובה ביותר ללכת. אתה יכול לעשות זאת על ידי התקנת פחים אטומים או על ידי הצבת פתיל מסוג כלשהו. למרות שאלו אינם תיקון חד פעמי, הם יכולים למנוע מהציפורים לבקר באתר לזמן מה.

יש הרבה דרכים מתוחכמות יותר להרחיק את הציפורים, אבל ההימור הטוב ביותר הוא שילוב של שיטות. אתה יכול להשתמש במגוון של טכניקות כולל רשת ציפורים, ערפול ערפל ושלל טכניקות אחרות. חלק מהגישות הללו דורשות מומחיות רבה, אך הן בהחלט שוות את המאמץ.

החוכמה היא להבין איזו שיטה היא המשתלמת ביותר ולהתמיד בה. הזמן הטוב ביותר לעשות זאת הוא בשעות לא שעות העבודה. זה ימזער שיבושים בעסק היומיומי שלך, תוך שמירה על הציפורים. אפשרות נוספת היא לשכור חברה שתטפל עבורך בעבודה. אם אתם מחפשים גישה אנושית להרחקת יונים מהשטח שלכם, ההימור הטוב ביותר הוא לשכור שירות מקומי לבקרת חיות בר. יש להם מגוון שיטות הרחקת יונים, אשר בדרך כלל מכוונות להשיג את התוצאות הטובות ביותר מהמלכודות שלהם. יש לקזז את עלות השירות על ידי החיסכון בזמן ובכסף.

שיטת הרחקת יונים הטובה ביותר כוללת שימוש בטכנולוגיות שונות באופן מתוזמר בקפידה. זה עשוי לכלול שימוש בפיתיון יונים, מספר שיטות אחרות, או פשוט למנוע מהציפורים שלך לבקר באתר מלכתחילה. כל עוד תשמור על אפשרויות פתוחות, היונים יישארו מדרכך.

דוחי ציפורים יעילים בסילוק יונים

יונים הן מזיק לא רצוי, הגורם לנזק יקר לרכוש ולסיכון אחריות. הם עלולים גם לשאת מחלות, מה שהופך אותם לסכנה בריאותית.

בנוסף, צואת יונים מזיקה לבני אדם ולבעלי חיים. בהתאם לתוכן הצואה, הם יכולים להעביר חיידקים ופטריות. הם יכולים גם לגרום להצטברות של גז רעיל.

למרבה המזל, ישנן מספר דרכים יעילות לשלוט ביונים. בחירת הפתרון הטוב ביותר למצבך תלויה בצרכים שלך ובתקציב שלך.

כמה שיטות של הדברת יונים כוללות התקנת דוקרנים או חוטים כדי למנוע מהם לקנן או לנחות. אחרים משתמשים במכונות קול או במכשירי אור כדי להפחיד אותם. בין אם החלטתם להתקין אמצעי מרתיע יונים אלו או אחרים, כדאי לוודא שהאזור נקי ויבש לפני יישוםם.

לחילופין, ניתן לרסס את הגללים במים, ולמזער את הסיכוי לשאיפת אבק שעלול להוביל למחלות. לחלק מהמוצרים יש חומרי ניקוי אורניתולוגיים מיוחדים למטרה זו.

אתה יכול להגן על היבולים והמבנים שלך מפני יונים על ידי התקנת רשת ציפורים. אתה יכול גם לתלות רשת מהגג שלך עד לדפנות המרפסת.

אם יש לכם עסק עם יונים עקשניות, ייתכן שתצטרכו לקרוא לאיש מקצוע שיבוא להסיר את הציפורים. למומחים יהיו הציוד וההכשרה הנכונים להתמודדות עם בעיה נפוצה זו.

שיטת הדברת יונים יעילה נוספת היא שימוש בעפיפונים. אתה יכול לרכוש אלה בצורת נץ או ינשוף. את אלו ניתן להזיז מדי כמה שבועות כדי להרתיע את היונים.

סניף שירותי חיות הבר של משרד החקלאות האמריקאי קורא ליונים כמזיקי הציפורים הרציניים ביותר. יונים ידועות גם כמעבירות קריפטוקוקוזיס, דלקת המוח וטוקסופלזמה.

אם אתם רוצים להיפטר מיונים מבלי להרוג אותן, הדבר הטוב ביותר לעשות הוא להסיר את מקורות המזון והמים. אם הם לא ימצאו מזון ומים, הם לא יישארו. חוץ מזה, זה גם יעזור למנוע מסוגים אחרים של חיות בר למצוא אותו.

לבסוף, כדאי לשקול שימוש בחומר דוחה. אלה יכולים להיות כימיים או טבעיים. עם זאת, עליך להקפיד ליישם אותם לעתים קרובות.

השיטה הקלה ביותר להפחיד מושבות יונים ממבני גג

אם יש לך יונים על הגג שלך או באזורים אחרים, ישנן מספר טכניקות בהן תוכל להשתמש כדי להרחיק אותן מהרכוש שלך. חלקם כוללים מכונות קול, עפיפוני פיתוי, אור מוחזר או חומרי ג'ל דוחים. עם זאת, אם ברצונכם להרחיק יונים מהרכוש שלכם בצורה היעילה ביותר האפשרית, ייתכן שמומלץ לנסות בזים.

השימוש בנצים להרחקת יונים הוא מנהג שנהוג כבר שנים רבות. הם הועסקו כדי לפזר ציפורים ממזבלות ושדות תעופה. הם שיטה יעילה להפחידת יונים ממקומות שלא ניתן להסירם בקלות.

עם זאת, אם הנצים אינם יעילים, או אם קשה להפחיד את היונים, כדאי לשקול שימוש בגישה משולבת. זה עשוי להיות כרוך בשילוב של קוצים, לייזרים וצלילי אזעקת ציפורים.

ניתן גם להתקין אמצעי הרתעת יונים כמו רשת. רשת ציפורים ניילון יכולה להיות יעילה במיוחד עבור גגות עם גג אסתטי. ניתן לתלות אותו מהגג עד לצד המרפסת, לאטום את השטח מפני חדירת יונים נוספת. זה דורש מעט תחזוקה, ויכול להיות דרך מצוינת למנוע מיונים לקנן על הגג שלך.

אתה יכול גם לרכוש או להתקין דוקרנים נגד ציפורים כדי למנוע מיונים ללון בשטח שלך. קוצים אלה ניתנים לחיבור, כך שהם לא יפגעו בציפורים.

אתה יכול גם להתקין פסים חשמליים על הגג שלך. אלה מופעלים בתנועה ונועדו להדוף יונים מנחיתה. טיפול מסוג זה יכול להתקין על ידי בעלי בתים או על ידי חברת הדברת יונים.

אם תרצה לנסות בזים להרחקת יונים, עליך לקבוע תחילה את השטח שאתה צריך לפנות. כדאי גם לשקול את הסיכונים הכרוכים בשימוש בבז לשליטה בציפורים. כמה מומחי בזים מפורסמים מתחו ביקורת על השימוש בדורסים לצורך הדברת ציפורים.

כאשר משתמשים בנץ או בז להרחקת יונים, יהיה צורך להשתמש בו במשך כמה שעות מדי שבוע. זה יעזור למנוע מהיונים להתרגל לנץ. כדאי גם לוודא שהבז מאומן להתמקד בך במקום ביונים.

צואת יונים עלולה לטשטש את הפאנלים הסולאריים של הבית.

מי שיש לו מערכת פאנלים סולארית ביתית אולי הבחינו שיונים מקננות לעיתים קרובות מתחת לפאנלים. זה יכול לגרום לבעיות ביעילות הפאנלים. הגללים יכולים גם להוות מקור למחלות, כמו גם לגרום לבלגן.

היונים זקוקות למזון כדי לשרוד. עם זאת, הם יכולים גם להפוך לסכנה לבני אדם. הם עשויים לשאת מגוון של טפילים ווירוסים, כולל סלמונלה. הם יכולים להפיץ את הנגיף דרך הגללים שלהם. זה יכול להזיק לאנשים שיש להם מערכת חיסונית חלשה. הם יכולים גם לגרום נזק לציוד חשמלי.

צואת הציפורים יכולה להיות חומצית מאוד ועלולה לגרום נזק לגג שלך, פאנלים סולאריים, מרזבים, ממברנות קירוי, ציוד חשמלי ועוד. הם יכולים גם לגרום לזיהומים, במיוחד אם הם נכנסים למערכת HVAC.

שימוש במוצר להרתעת ציפורים הוא השיטה היעילה ביותר למניעת גרימת נזק של יונים. הוא אינו דורש קידוח וניתן למקם אותו במגוון מקומות. המוצר עשוי מHDPE שניתן למחזור וניתן לעשות בו שימוש חוזר.

חשוב לנקות אחרי היונים. קשה להסיר את הקקי. השתמשו בחומר חיטוי ובמגרד צבע כדי להסיר את הגואנו המיובש. הקקי יכול להכיל סלמונלה.

למרבה המזל, ישנם מוצרים שנועדו למנוע מיונים להתמקם מתחת לפאנל הסולארי שלכם. הם נקראים דוקרנים נגד צניחה וניתן למקם אותם במקומות אסטרטגיים על הפנלים. הדוקרנים עמידים בפני UV וניתן לחבר אותם בכל מקום על הפנלים.

גללי היונים עלולים לפגוע ביעילות הפאנלים הסולאריים, שכן הם אוכלים דרך החומר. הקקי יכול גם לגרום לשינוי צבע קבוע של הלוחות.

הקקי יכול גם להיכנס למערכת HVAC. זה יכול לגרום לתיקונים יקרים. הגללים יכולים גם לשאת אבק, שניתן לשאוף.

אם יש לך יונים מתחת לפאנלים הסולאריים שלך, ייתכן שיהיה עליך להסיר אותן. זו יכולה להיות משימה יקרה ומייגעת. בנוסף, היונים עלולות להרעיש. הרעש יכול להפריע לאנשים אחרים.

אם יש לכם מערכת פאנלים סולארית ביתית, חשוב להגן על ההשקעה שלכם. בנוסף להגנה על הבית שלך מפני פגעי מזג האוויר, פאנלים סולאריים יכולים לעזור לך להפחית את חשבון האנרגיה שלך.

.

.

דילוג לתוכן