הרחקת יונים בכפר שמריהו ע"י רשת או דוקרנים

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

הרחקת יונים בכפר שמריהו ע"י רשת או דוקרנים

תרצו לחפש שירות הרחקת יונים המשתמש ברשת או דוקרנים להרחקת היונים מהבית שלכם. זה חשוב כי אם הם לא יוסרו בצורה נכונה, תישאר עם בעיה גדולה.

רשתות להרחקת ציפורים

אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים, קיימות מספר אפשרויות. הדבר החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון הוא איזו אפשרות תתאים ביותר לצרכים שלך. אלה כוללים קוצים, רשתות והדרה פיזית.

רשת היא דרך מצוינת להדיר ציפורים. אמנם זה לא עבור כולם, אבל זה בחירה טובה במצבים מסוימים. זו גם אפשרות חסכונית. ניתן לקנות רשת ציפורים מפלסטיק, הקיימת בשני גדלי גלילים ומגיעה בשלושה גדלים של רשת. רשת ציפורים ניילון היא גם בחירה פופולרית. ניתן לרכוש אותו בצורת ערכה והוא יעיל ביותר.

שימוש במערכת חוטי רשת יכול לעזור להרחיק ציפורים גדולות מאזור הרשת. כדאי גם לשקול התקנת מסלול הלם, שהוא מסלול מחושמל שפועל כמו גדר חשמלית. זה זמין בגרסאות סולריות או סוללות. עם זאת, זה יכול להיות קצת יקר.

דוקרנים הם אחת הדרכים הפשוטות ביותר לחסום ציפורים מלנחות או להתיישב על מדפים. דוקרנים אלה יכולים להיות עשויים מפלסטיק או נירוסטה ומגיעים בצורות ועיצובים רבים ושונים. ניתן להשתמש בהם במגוון מיקומים, כולל מרפסות, חצרות ורציפי טעינה.

בחירה נכונה של דוקר נגד ציפורים היא צעד חיוני במניעת קינון של יונים בבית או בנכס שלך. אתה יכול לבחור מתוך מגוון רחב של קוצים, כגון StealthNet ומוצרים אחרים. מכשירים אלו ימנעו נחיתת יונים, אך לא יפגעו בהן.

באופן דומה, "מגלשת" הפלסטיק היא דוגמה נוספת לתכונה חכמה הידידותית לציפורים. זה משנה את פני השטח לזווית של 45 מעלות, מה שלא קל ליונים לנחות עליה. ניתן להאריך את המגלשה ל-16 אינץ'.

אמנם ישנן אפשרויות רבות לבחירה, אך עליך להקפיד לשקול את היתרונות והחסרונות של כל אחת מהאפשרויות. אתה לא רוצה לבזבז כסף על מכשיר שלא יעבוד. עם זאת, כדאי לשקול גם את עלות התחזוקה השוטפת. בסופו של דבר, הבחירה הטובה ביותר עבור המצב שלך תהיה תלויה במספר גורמים, כולל מיקום, מזג אוויר וכמות לחץ היונים שאיתו אתה מתמודד.

לכידת יונים

אם יש לך בעיית יונים בנכס שלך, ישנן שיטות שונות שבהן תוכל להשתמש כדי להסיר אותן. חלק מהנפוצים ביותר כוללים עפיפוני פיתוי, הדרה פיזית או שימוש בחומרים דוחים. בחירת השיטה הנכונה היא קריטית, מכיוון שאתה צריך להבטיח שהפתרון יעיל.

אם אתם רוצים להיפטר מיונים לתמיד, כדאי לשקול שיטת הדרה פיזית. בניגוד לשיטות אחרות להרחקת יונים, הדרה פיזית כרוכה בהעברת בעיית יונים למקום אחר. זה חשוב במיוחד אם יש לך אוכלוסיית יונים גדולה בנכס שלך.

מערכת חוטי רשת היא שיטה נוספת להדברת יונים שיכולה למנוע מציפורים גדולות יותר לנחות על גגות או מים. זוהי טכנולוגיה פשוטה הפועלת על אותו עיקרון כמו גדר חשמלית. הוא זמין גם בגרסאות המונעות על ידי סוללות או סולריות.

דוקרנים של ציפורים הם שיטה נפוצה נוספת להרחקת יונים. הם אינם רעילים וניתן למקם אותם על מגוון משטחים. הם לא נועדו להרוג יונים, אבל לא נוח להם לנחות עליהם. זוהי אפשרות זולה ויעילה להיפטר מיונים.

יונים עלולות להוות בעיה לבעלי בתים ולעסקים כאחד, שכן הם נושאים מגוון רחב של מחלות. הלשלשת שלהם מלאה בחיידקים וחומרים פטרייתיים המהווים סיכון בריאותי. זה יכול גם לפגוע בחלק החיצוני של הרכוש שלך.

קשה לשלוט ביונים, מכיוון שהן יכולות להיות מאוד אטרקטיביות לבני אדם. אמנם ישנן מספר שיטות לשליטה ביונים, אך האפשרות הטובה ביותר היא להשתמש במלכודות ובחומרים דוחים מעשיים. אתה יכול גם לעשות תוכנית להעביר את היונים למקום אחר, כמו פארק או גג.

למידע נוסף על איך לבחור את שירות הרחקת יונים הטוב ביותר עבור מצבך, התייעצי עם איש המקצוע המקומי שלך בתחום חיות הבר. מומחה מיומן ומנוסה יכול להציע לך ייעוץ חינם. הם יכולים גם לספק לך תוכנית כתובה שתעזור לך למנוע הדבקה ביונים בביתך.

ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון כאשר מתלבטים בין שירות הרחקת יונים עם רשת או דוקר. זה תמיד רעיון טוב לקחת בחשבון את גודל הנכס שלך.

איטום כניסות ליונים

יונים הן מזיק מטרד, והן עלולות לגרום נזק לבית, לרכב ואפילו למכונות. הם יכולים גם לשאת מחלות ולהפיץ את הקקי של עצמם. ישנן מספר דרכים לשלוט ביונים, ואתה יכול להשתמש במספר מוצרים כדי למנוע מהן להיכנס לנכס שלך.

אחת השיטות היעילות ביותר היא לאטום את כניסות היונים. ישנן מספר דרכים לעשות זאת, כולל רשת, דוקרנים ואיטום.

רשת היא מכשיר ההחרגה הטוב ביותר. בדרך כלל, אלה עשויים מחוט פוליאתילן ומוחזקים במקומם על ידי מערכת כבלים. הם משמשים באזורים כמו גגות מקורים ומרפסות. הם גם שימושיים להרחקת יונים מאזורים סגורים למחצה, כגון חזיתות בתים ומחסנים.

אפשרות נוספת היא להשתמש בסרט מחזיר אור. שימוש ברצועות רפלקטיביות יכול למנוע מיונים לעוף לביתך, והן יכולות גם לעוור אותן באופן זמני. ניתן גם לצרף פסל ינשוף ליד כניסת יונים. הדמויות הקטנות הללו משמיעות קולות צווחה שיהוו הרתעה ליונים.

אתה יכול גם לנסות להשתמש בחוטי ציפורים. אלה דומים לקוצים של ציפורים, אבל הם יכולים להיות יעילים יותר ופחות יקרים. לרוב הם מצופים בחומר ניילון שהופך אותם לכמעט בלתי נראים. ניתן להשתמש בהם באזורים כמו בתים, מחסנים ומרפסות. הקושי העיקרי בסוג זה של מחסום הוא שמירה על פער עקבי בין החוט למשטח.

לפתרון קבוע יותר, כדאי לשקול התקנת "מגלשה" מפלסטיק. מכשיר זה משנה את פני השטח של המדף לזווית של 45 מעלות. למרות שזו אולי לא הדרך הנוחה ביותר להרחיק יונים מהמדף שלך, זה יכול להיות רעיון טוב. זה יכול להיות מותקן בחלק הפנימי של המדף, והוא משתרע עד 16 אינץ'.

לבסוף, אתה יכול לנסות מסלול הלם. מדובר בחידוש טכנולוגי חדש שדומה קצת לגדר חשמלית. זה עובד על ידי הצבת זמזום קל באוויר כאשר היונה נוחתת עליו.

בנוסף לשיטות הנ"ל, אתה יכול גם להשתמש בממטרה המופעלת בתנועה. זוהי דרך פשוטה וחסכונית להרחיק יונים מהדשא שלך.

הרחקת יונים עם סרט מחזיר אור

אם אתם מנסים למנוע מיונים לפגוע ברכוש שלכם, עליכם להשתמש באמצעי מרתיע יונים יעיל. ישנם מספר מוצרים זמינים בשוק, אך ייתכן שתצטרך לעשות קצת מחקר כדי למצוא את הטוב ביותר.

סרט הפחדה הולוגרפי לציפורים הוא דרך יעילה להרתיע יונים. הצדדים הכסופים והאדומים לסירוגין של הקלטת מהבהבים בצורה מסנוורת ברוח. זה גורם לציפורים לפחד והן מתרחקות מהאזור. לקלטת יש גם אלמנט קולי, שיוצר צליל מטריד.

סרט אדום רפלקטיבי הוא עוד חומר הרתעת יונים פשוט וקל. זה גם פשוט להתקנה ודורש תחזוקה מועטה. מומלץ לכל אזור בו יש הרבה אור. עם זאת, זה לא מומלץ לאזורים שיש בהם רוחות חזקות.

לחלופין, אתה יכול לנסות דיסקי מראה. ניתן להשתמש בהם על חלונות, דלתות ובריכות. הם יכולים להיות בצורות שונות, כולל עגולים ומרובעים, והם מעוצבים כדי להחזיר את אור השמש. הם גם יעוורו יונים. ניתן להתקין אותם על סיפונים ואזורים אחרים שבהם רוצים למנוע נחיתת יונים.

גורם מרתיע נוסף לציפורים הוא Optical Gel. זהו מוצר רב חושי המכיל שמן מנטה. הוא פולט אור UV, המופיע כלהבה לציפורים מתקרבות. יש בו גם ציטרונלה, שהיא נעימה לבני אדם. ניתן ליישם אותו כמעט על כל משטח.

גלילי הפחדת ציפורים יכולים גם להיות יעילים. הם זמינים גם באמזון. אתה יכול לקשור אותם לענפי עצים, גדרות, מעקות ומבנים אחרים. אתה יכול גם להשתמש בהם כדי להגן על הגינה שלך.

אם אתה מעדיף דוחה יונים אסתטי יותר, אתה יכול לנסות דיסקים לציפורים. ניתן למקם אותם מסביב לבריכה או בגינה שלך. ניתן לקשור אותם גם לגגות וגדרות.

אם אתה מודאג מהתקנת חומר הרתעת יונים, אתה תמיד יכול לנסות להשתמש בינשוף פלסטיק. אלה משמשים בחוות כדי להפחיד ציפורים מהאזור. הם זמינים באמזון בעלות נמוכה של כ-20 דולר.

יונים עלולות להוות מטרד, אך אם תנקוט בצעדים הנכונים, תוכל לסלק אותן מהרכוש שלך. אתה יכול לעשות זאת במהירות ובמחיר סביר עם מגוון של אמצעי הרתעת יונים יעילים.

.

.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן