ריסוס נגד דבורים

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

ריסוס נגד דבורים

אם אתה גר באזור עם אוכלוסיות דבורים גבוהות, עליך לנקוט בפעולה מיידית נגד נחילי חרקים ארסיים אלה. עקיצות דבורים מסוכנות ואף עלולות להוביל לתגובות אלרגיות קטלניות. כ-100 אנשים מתים מדי שנה כתוצאה מעקיצת דבורים. למרבה המזל, ישנם מספר אמצעי מניעה שאתה יכול לנקוט כדי לחסל דבורים. תרסיסי דבורים זמינים בשוק וכל אחד מהם מגיע עם הוראות ליישום נכון ושימוש בטוח. פתרונות אלו לא רק יעזרו לכם להיפטר מדבורים, הם יעזרו לכם להתמודד עם הבעיה.

קוטל חרקים

PT WaspFreeze קוטל חרקים PT WaspFreeze הוא אירוסול בעל ניסוח מיוחד הורג צרעות וצרעות ממרחק של 15 מטרים. קוטל חרקים זה מפחית את הסיכון לעקיצות, וניתן להשתמש בתרסיס על צמחים, מבנים ועליות גג. המוצר יכול להרוג עד 99 אחוז מהחרקים בהדבקה, כך שאין צורך לדאוג להיעקץ בטעות.

קוטל חרקים PT WaspFreeze הוא הבחירה הבטוחה ביותר בכל הנוגע להדברת דבורים וצרעות. התרסיס נוצר במיוחד לשימוש חיצוני, והתרסיס יהרוג גם דבורים וגם צרעות באופן מיידי. יש למרוח את התרסיס בשעות הערב המוקדמות כדי להבטיח דפיקה יסודית. זה יבטל את הבעיה עד הבוקר.

CYPERMETHRIN

יש כמה חששות הקשורים לשימוש בתרסיס Cypermethin נגד דבורים. מושבות הדבורים אינן סובלניות במיוחד לקוטל חרקים זה. הרעילות של חומר ההדברה מהירה מאוד, כאשר ההשפעות מופיעות תוך יומיים. זה משתנה גם לפי גיל הדבורים וטמפרטורת הרבייה. ניסוח מסחרי אחד, QCymbush, הוא דוחה טבעי לדבורים. עם זאת, הריסוס עצמו אינו גורם לדבורים להימנע מאזורים מטופלים. יתר על כן, הריסוס אינו נספג באבקת הדבורים.

Cypermethrin הוא פירטרואיד סינתטי. הוא מחקה את התכונות הכימיות של קוטל חרקים טבעי, pyrethrum. הוא נמצא בהרבה קוטלי נמלים וג'וקים. עם זאת, יש לו רמות שאריות גבוהות יותר מהMRL המומלץ לשימוש נגד חרקים.

עם זאת, הרעילות של התרסיס תלויה בטמפרטורה ובתנאי מזג האוויר. כתוצאה מכך, לא כדאי לרסס כוורות דבורים במהלך היום. הרעילות של שאריות חומרי ההדברה נמשכת מספר ימים. לכן, הזמן הטוב ביותר ליישם חומר הדברה רעיל בינוני הוא שעות אחר הצהריים המאוחרות או הבוקר המוקדמות. בשעות אלו מתקבצות הדבורים בחלקן החיצוני של הכוורות.

Azadirachtin

Azadirachtin הוא קוטל חרקים טבעי המופק מזרעי עץ הנים ההודי. יש לו תכונות אנטיהזנה, אנטימיקרוביאליות ומווסת צמיחה של חרקים. זה יעיל נגד מזיקים רבים ושונים של חרקים, כולל חיפושיות יפניות, דוברי אפר אמרלד ועלים. זה גם רעיל לפסילידים.

Azadirachtin יכול לגרום לדבורים להימנע מפרחים כאשר הם נחשפים אליו, והשפעה זו תלויה בריכוז. זה גם מעכב חיפוש מזון של דבורים. עם זאת, בניגוד לקוטלי חרקים אחרים, נראה כי אזדיראכטין אינו מגרה את מקצבי הנשימה של הדבורים.

Azadirachtin עשוי להשפיע לרעה על מינים אחרים של דבורים מלבד דבורי דבש. מחקרים הראו שחומר הדברה ביולוגי זה עשוי להשפיע על דבורים חסרות עוקץ יותר מאשר דבורי דבש. עם זאת, מחקר על ההשפעות של אזדיראכטין על דבורים עדיין אינו מכריע.

Azadirachtin ניתן למצוא בתרכיזים המשמשים בדרך כלל באסטרטגיות ניהול מזיקים ארוכות טווח. תרכיזים אלו אינם הורגים דבורים מיד, אך הם ימנעו מהן מלכתחילה להתרבות. בדרך כלל, מספר ריסוסים מספיקים לרוב הצמחים. עם זאת, הקפד להיות סלקטיבי בעת ריסוס שמן נים על צמחים בעלי עלים מטושטשים.

Hexythiazox

כאשר משתמשים בחומרי הדברה להדברת דבורים, חשוב לקחת בחשבון את פעולתו השארית ארוכת הטווח ואת הפוטנציאל להרעלת דבורים. כדי לקבוע עד כמה חומר הדברה רעיל לדבורים, בדוק את הLD50 שלו, או את המינון המקסימלי שיהרוג מחצית מהדבורים שנחשפות אליו. רוב הרעלות הדבורים נובעות מחשיפה לקוטלי חרקים, אך קוטלי פטריות עלולים לגרום מדי פעם לבעיה. עם זאת, קרא תמיד את התווית של חומר ההדברה כדי לוודא שאינך משתמש בשום דבר מזיק לדבורים.

לפני השימוש בחומרי הדברה, ודאו כי אתם לוקחים בחשבון את השעה ביום שבה הדברה יעילה ביותר. בהתאם לשעה ביום, קוטל החרקים יכול להישאר רעיל לדבורים למשך מספר שעות או אפילו ימים. מסיבה זו, חשוב להימנע מריסוס הכוורות בחלק החם ביותר של היום. שימוש בתרסיס בערב או מוקדם בבוקר יכול לעזור למזער את הסיכון לנזק לדבורים.

Hexythiazox הוא מווסת צמיחה של חרקים (IGR) המשבש את ההתפתחות התקינה של קרדית העכביש. הוא יעיל נגד קרדית עכביש לא בוגרת ובעל פעילות שיורית ארוכה. הקשיגון סלקטיבי לקרדית עכביש ממשפחת הTetranychidae, אך עשוי להיות בעל השפעה קצרה על חיתוך עלי אספסת ודבורים אלקליות.

נפטלין

תרסיס נפטלין נגד דבורים יכול להיות דרך טבעית להרתיע חרקים עוקצים מהבית שלך. הריח רעיל לדבורים ולחרקים אחרים, אך התרסיס בטוח לבני אדם. זה מגיע במגוון צורות, כולל בלוקים, פתיתים, גבישים וחבילות. היזהר לעקוב אחר הוראות התווית, שכן נפטלין מכילים כימיקלים שעלולים להזיק.

דבורים יכולות להוות בעיה רצינית עבור בעלי בתים וגננים כאחד. בעוד שהדברת מזיקים בחוץ היא נוהג נפוץ בקיץ, הדברת מזיקים בפנים חשובה באותה מידה כדי להגן על הבגדים שלך וחפצים יקרי ערך אחרים. אחת הדרכים הנפוצות להיפטר מעשים בארון שלך היא לרסס נפטלין. עם זאת, כדורי נפטלין מסוכנים לבעלי חיים ולבני אדם, ואין להשתמש בהם באזורים עם לחות גבוהה או בחללי זחילה.

כדורי נפטלין הם מוצר ביתי נפוץ, אך השימוש בהם בגינה יכול להשפיע לרעה על הסביבה. הכימיקלים המשמשים לייצור נפטלין מכילים פרדיכלורובנזן ונפתלין, הגולשים למי התהום. כימיקלים אלה עשויים לגרום גם להשפעות אחרות בצמחים.

השארת דבש על צמחים

אחת הדרכים הטובות ביותר להדוף דבורים היא השארת דבש על צמחים. זהו דוחה טבעי מעולה ועובד היטב עבור דבורים ודבורים טחונות. חשוב להשתמש בציוד מגן בכל פעם שמתמודדים עם דבורים. אם אתם חסרי ניסיון בהתמודדות עם דבורים, תוכלו להזמין חברת הדברה שתטפל בבעיה שלכם.

לפני הריסוס, ודאו שאתם לא פוגעים בטעות בדבורים או בכוורות שלהן. אם אתה מרסס ליד הכוורות שלהם, הם עלולים להגיב לקוטל החרקים, שכדאי להימנע ממנו. כמו כן, אין לרסס על צמחים המואבקים על ידי דבורי דבש.

ניתן להשתמש בסוגים שונים של חומרי הדברה כדי להיפטר מדבורים. ישנם אבק, אבקות הרטבה ותרכיזים מסיסים המיושמים על אדמה ומשטחי צמחים. יש גם גרגירים, שהם הרבה יותר גדולים בגודל החלקיקים ומשמשים לריסוס באדמה. למרות שלמוצרים אלו השפעה מינימלית על דבורים, לא כדאי להשתמש בהם על צמחים פורחים או נמצאים בשלב התפתחות פגיע.

שימוש בדריונה

שימוש בתרסיס Drione נגד דבורי דבש אינו מומלץ. הוכח שהוא מסוכן לדבורים ועלול להזיק לקהילת הדבורים. למרבה המזל, יש כמה חלופות שיכולות להיות הרבה יותר יעילות. אלה כוללים תמציות פרופוליס וזחלי מזל"ט. בנוסף, הוכח גם לסירופ סוכר כמה תכונות בקרה.

בעוד שהסיבות המדויקות אינן ידועות, מחקרים רבים מצביעים על גורמי לחץ אינטראקטיביים מרוביםכולל חשיפה לחומרי הדברה, מחלות ודפוסי מזג אוויר לא יציביםכגורמים התורמים לדעיכת הדבורים. רבים מהם קשורים לחקלאות אינטנסיבית מודרנית. דבורים זקוקות גם למשאבים פרחוניים נוספים.

שימוש בקוטל

פטריות הוא חומר כימי שמוחל על העלווה של הצמח. הכימיקלים יכולים להשפיע על דבורים, מה שעלול להזיק להן. בשל כך, יש ליישם אותם במהלך הלילה או סמוך לשעות הערב, כאשר הטמפרטורות נמוכות. ההשפעות של קוטל הפטריות יהיו מורגשות רק לכמה שעות. דבורים עלולות להיפצע, במיוחד דבורים צעירות, אם הן נדבקות בחומר הכימי. קוטלי פטריות יכולים גם להזיק למערכת הרבייה של הדבורים.

בעוד קוטלי פטריות מסחריים בטוחים לבני אדם וחיות מחמד, ישנם סיכונים כרוכים בכך. דבורי דבש חייבות לצרוך אבקה להתפתחות בריאה, וקוטלי פטריות עלולים לגרום לתופעות שליליות לזחלים. הם יכולים גם לשבש את האיזון החברתי בתוך הכוורת, ולהוביל להתמוטטות המושבה. בנוסף, דבורים עשויות להיות פגיעות יותר להשפעות שליליות של קוטל פטריות אם מזג האוויר גרוע.

לקוטלי פטריות מסוימים יכולים להיות השפעות תתקטלניות על דבורים. במקרה של myclobutanil, חומרים אלה יכולים להשפיע על המערכת החיסונית של דבורי הדבש, מה שהופך אותן לרגישות לפתוגנים וטפילים. להשפעות אלו יש השפעות ארוכות טווח על בריאות המושבה.

.

.

.

דילוג לתוכן