הרחקת יונים בירושלים ע"י רשת או דוקרנים

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

הרחקת יונים בירושלים ע"י רשת או דוקרנים

אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים, ישנן מספר דרכים בהן תוכלו לעשות זאת. אתה יכול ללכת לשירות מקצועי, שיכול להיות מאוד יקר, או שאתה יכול לנסות להיפטר מהציפורים בעצמך. עם זאת, זו יכולה להיות משימה קשה מאוד, ולכן עדיף לשכור שירות.

בז נודד

אם אתם מחפשים את הפתרון המושלם להרחקת יונים, חשוב לבחור בחוכמה. לא כל החברות להרחקת יונים נוצרו שוות, ולא תרצו לגמור עם ניסיון רע. כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר, כדאי לשקול את הדברים הבאים:

הדבר הראשון שעליכם לחפש בחברת הרחקת יונים הוא מומחה מנוסה להדברת ציפורים. ודא שאתה שואל את ספק השירות שבחרת לגבי האחריות שלהם. חלקם מציעים ערבויות מוגבלות למספר שנים, בעוד שאחרים נותנים אחריות לכל החיים על עבודתם. כמו כן, היזהרו אחר חברה המציעה הערכה בחינם.

תרצה גם לבדוק את שפע הביקורות המקוונות. מקום טוב להתחיל בו הוא הרשימה של אנג'י, פייסבוק וGoogle ביקורות. אתרים אלו הם מקום מצוין למידע נוסף על ספק שירות מסוים.

דוקרנים ורשתות של יונים הם האפשרויות הברורות ביותר להרחקת יונים, אבל אתה יכול גם לבחור בשיטות מודרניות יותר כגון אמצעי הרתעה כימיים ומכניים לא רעילים. עבור רוב האנשים, הפתרון היעיל ביותר הוא כזה שדורש מעט זמן, כסף ומאמץ. בנוסף להוכחת יונים ברורה, ייתכן שיהיה עליך להתקין לוחות פיברגלס על סמיכות של גשרים, או לעטוף את הCBC שלך עם ברזל זווית.

שימוש באופציה היעילה ביותר של הדברת יונים תבטיח שתרחיקו את השכנים מנוצות לאורך שנים רבות. עם זאת, עליכם להיות מודעים לכך שיש מקרים שבהם הציפורים המחורבנות המפחידות פשוט לא עוזבות. אם זה המקרה, ייתכן שיהיה עליך להשקיע בשירות הדברת יונים בקנה מידה מלא.

זה רעיון טוב לבקש מכמה מומחי הדברת ציפורים לחפש את הנכס שלך כדי למצוא את הדרך היעילה והיעילה ביותר לפתור את הבעיה שלך. הקפד לבחור חברה שמציעה הערכות בחינם, בעלת צוות תמיכת לקוחות מהמם ואינה כבדה מדי בעלות הנסיעה. לבסוף, אל תשכחו לקחת בחשבון את המרכיב החשוב מכולם: בטיחות היונה שלכם. כמה חברים משוטטים נוצות בסביבה יכול להיות מקור לגירוי ועלול לגרום לנשירת ביצים לא רצויה.

רצועות דוקרנים

אם אתה נתקל בבעיות עם יונים בשטח שלך, אולי כדאי שתשקול לקבל שירות הרחקת יונים עם פסי דוקרנים. הם נועדו להרחיק יונים מאזורי ההתיישבות שלך וקלים להתקנה.

ניתן להתקין דוקרנים של יונים כדי להגן על משטחים שטוחים כמעט בכל תיאור. אתה יכול להשתמש בהם על מדפים, מעקות, אדני חלונות, צינורות, פסלים, קורות I, ואפילו חופות זכוכית.

ישנם שני סוגים עיקריים של דוקרנים: פלסטיק ופלדה. דוקרני פלסטיק פחות בולטים מקוצי נירוסטה, אך הם גם מעט עבים יותר. זה אומר שהם נוטים יותר לעמוד מול יונים. עם זאת, דוקרנים מפלסטיק הם לא תמיד אפשרות טובה עבור מדפים רחבים.

ללא קשר לסוג הדוקרנים שתבחר, תצטרך לוודא שאתה קונה אחד שיש לו אחריות. הרבה מהזולים הם דוקרנים מגולוונים מלוטשים במראה, שמחלידים ונשברים בקלות. זה גם רעיון טוב לקנות בכמויות גדולות, מכיוון שהדבר יוזיל את עלות ההזמנה שלך.

מגוון דוקרני היוונים מסוג Defender(tm) מיועד להתקנות חלקות. הדוקרנים הללו עשויים בפורמט זיגזג, ומגיעים עם עשרה חורים לרצועה. להגנה הטובה ביותר, הם מותקנים עם מרווחים של לא יותר מ-50 מ"מ בין השורות.

בהתאם למוצר שתבחר, אתה יכול להתקין את הדוקרנים בעצמך או להתקין אותם על ידי איש מקצוע. לאחר רכישת המוצר, תצטרך לפעול לפי הוראות היצרן. סוגים מסוימים הם הפיכים, כלומר אתה יכול להתקין אותם הפוך.

במהלך תהליך ההתקנה, תצטרך לוודא שהמשטח שיש להגן נגיש. זה בדרך כלל עניין של מדידת השטח לפני תחילת העבודה.

לאחר סיום העבודה, תצטרך להחליף את כל דוקרני היונה שהוסרו. זה יכול להיות תהליך מייגע, אבל זה שווה את זה. בסופו של דבר, חשוב לוודא שיש לך כיסוי מלא של אזורי הישיבה שלך.

באתר DEFRA יש עמוד נהדר על איך להעריך אזורי יושבי יונים. כשתסיים עם זה, תוכל לקבוע אם עליך לרכוש דוקרנים ליונים נוספים או מוצרים אחרים כדי לשמור על הרכוש שלך נקי מיונים.

חוטי בקרת ציפורים

אם יש לך בעיה ביונים, יש לך שתי אפשרויות: דוקרנים ורשתות. שתיהן אפשרויות טובות, אבל תצטרך להחליט מה מתאים ביותר עבור הנכס שלך.

דוקרנים מעולים למניעת נחיתה של יונים ולהתיישב על הרכוש שלך. הם מגיעים במגוון רחב של צורות וחומרים. חלקם עשויים מפלסטיק, בעוד שאחרים עשויים מנירוסטה. היעילים ביותר הם קוצים ברכס. אתה יכול לרכוש אותם באינטרנט דרך Defender Bird Spikes.

רשתות הן אופציה עבור אזורים מסוימים של הנכס שלך, אבל הם בדרך כלל יעילים רק במקומות סגורים. הם משמשים בדרך כלל למרפסות, רציפי טעינה, חצרות ופתחים.

אם הבעיה שלך אינה מוגבלת לשטח קטן, מומלץ לשקול פתרון קבוע יותר. אלה זמינים בצורות שונות, כולל אנרגיה סולארית. מסלול הלם הוא אפשרות נוספת. הוא משתמש באותו עיקרון בסיסי כמו גדר חשמלית.

הדבר החשוב ביותר שיש לזכור כאשר בוחרים בין דוקרנים לרשתות הוא ששניהם יעילים. עם זאת, השימוש ברשת יהיה פחות יקר מהתקנת ספייק. זה עשוי להיות נכון במיוחד אם אתה נמצא באזור עירוני או במרכז העיר.

הדרך היעילה והמעשית ביותר להיפטר מיונים היא לחסל את מקור המזון והמים שלהן. אחת הדרכים הקלות ביותר לעשות זאת היא פשוט לא להאכיל אותם. יונים נושאות מספר מחלות, המסוכנות לבני אדם. ישנן גם מספר סיבות מדוע הם נמשכים לנכס שלך מלכתחילה.

עבור רוב האנשים, הדרך היעילה ביותר להימנע מהידבקות ביונים היא לא להאכיל אותם. עם זאת, אם אינך מצליח לעמוד בפני הדחף, כדאי לפנות למועצה המקומית שלך ולטפל בבעיה.

דרך נוספת להימנע מבלגן יונים היא חסימת נקודות גישה. שימוש ב"מגלשה" מפלסטיק יכול להיות פתרון זמני טוב. לחילופין, אתה יכול להשתמש ברשת יונים עבור קולב מטוסים, חופת תחנת דלק או מבנה גדול אחר. בהתאם למצב, אולי לא תוכל להרשות לעצמך רשת יונים, אבל אתה עדיין יכול לפתור ביעילות את בעיית היונים שלך עם שילוב של דוקרנים ורשתות.

להיפטר מיונים בכוחות עצמך

יונים הן ציפורים שנמצאות לרוב בחלק החיצוני של מבנים ופארקים. הם נוטים לחיות בלהקות, ואינם אכלנים בררנים. בנוסף לגרימת נזק לרכוש, הם נושאים מספר מחלות.

אחת הדרכים הטובות ביותר להיפטר מיונים היא למצוא דרך אנושית להיפטר מהן. לדוגמא, ניתן להשתמש בשירות הרחקת יונים העושה שימוש בדוקרנים או ברשת.

אפשרויות אחרות כוללות שימוש בעפיפון מטעה, או הצבת מזין ציפורים הרחק מהבית שלך. מתעלמים בקלות מעפיפוני ההטעיה, ויכולים לעזור להיפטר מיונים.

ניתן גם להתקין כיסוי משופע מעל אדן חלון כדי למנוע קינון של יונים. ניתן להתקין כיסויים מסוג זה גם בחלק החיצוני של נכסים תקופתיים, המציעים הרבה מקום לינה.

דרך יעילה נוספת להיפטר מיונים כוללת שימוש בריחות דוחים חזקים. אם תעשו זאת, תצטרכו להפיץ את הריח על פני כל בית הגידול ליונים. זה עשוי לקחת קצת זמן, אבל זו אחת השיטות היעילות ביותר.

לחלופין, אתה יכול להשתמש בטורפים מזויפים. יונים שונאות חתולים, וזה יכול להרתיע טוב. עם זאת, חשוב לוודא שהיונים לא יתרגלו לטורפים.

ניתן להרתיע יונים גם על ידי שמירת אשפה בפח האשפה. שימוש בתמיסת דבש היא שיטה נוספת להרתיע יונים. הוספת תבלינים לתהליך הגנת היונים יכולה להיות גם רעיון טוב.

זה תמיד רעיון טוב לדבר עם השכן שלך על הבעיה. אם הוא או היא לא מצליחים לפתור את הבעיה, ייתכן שתצטרך להתייעץ עם איש מקצוע. למרבה המזל, ישנם מספר מכשירים להרחקת יונים עשה זאת בעצמך שקל להתקין.

בין אם תבחרו בשירות הרחקת יונים או בגישת עשה זאת בעצמך, תמיד כדאי ללמוד על הבעיה שלך ולהבין מדוע יש לך אותה. תצטרך להיות עקבי עם תוכנית הרחקת היונים שלך על מנת להשיג תוצאות ארוכות טווח.

.

.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן