הדברה של חולדות בביוב

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

הדברה של חולדות בביוב

אם אתה מבחין בחולדות או עכברים שנכנסים למערכת הביוב שלך, עליך לפעול מהר כדי להיפטר מהם. הם יכולים להזיק לצינורות ולמצוא מזון אם לא תעשה משהו בנידון מיד. זה יכול להיות מפתה לנסות לטפל בבעיה בעצמך, אבל התהליך עלול להיות יקר ויכול לגרום לנזק נוסף.

קוטלי מכרסמים מסומנים לשימוש בביוב

כמה קוטלי מכרסמים מסומנים לשימוש בתוך ביוב, כגון מלכודות בוצה ופיתיונות נוזליים. עם זאת, ישנן מספר דרישות חשובות לשימוש בחומרי הדברה במערכות ביוב. אלה כוללים שמירה על חומרים פעילים מחוץ למים והגנה על מערכות אקולוגיות מימיות. עם זאת, למרות התקנות הללו, עיריות רבות עדיין משתמשות בשיטות לא יעילות לשלוט באוכלוסיות מכרסמים.

יש לקרוא בעיון את התווית של קוטלי מכרסמים ולעקוב אחריהם. הוא צריך לכלול מידע על טכניקות יישום נכונות, שיעורי יישום מומלצים ואמצעים להפחתת סיכונים. יתר על כן, הוא צריך להכיל גם מידע כיצד להיפטר כראוי מהפיתיון ומהחומר הפעיל. אם אתה רוצה להשתמש ביוציד בביוב, הקפד לעקוב אחר ההוראות על התווית.

תוכנית עירונית מוצלחת להדברת מכרסמים צריכה לכלול עבודה של צוות משימה ותיאום בין מחלקות שונות. מטרת התכנית צריכה להיות לאזן בין סיכוני בריאות הציבור לבין עלויות התכנית. היא גם חייבת לשקול תברואה ואכיפת רגולציה. שימוש בחומרי הדברה צריך להיעשות רק לאחר זיהוי מקור הבעיה. לדוגמה, אם אתה משתמש בפיתיון בביוב, השתמש בו תמיד באזור שאינו נגיש לילדים וחיות מחמד.

קיים סיכון שהחומר הפעיל של קוטלי מכרסמים יכול להשפיע על מערכות אקולוגיות מימיות. החומר הפעיל של קוטלי מכרסמים מצטבר ביולוגי ומתמשך במים, לכן חשוב להקפיד להשתמש בו באופן שממזער את הסיכון לדגים ויצורי מים.

חינוך ציבורי הוא מרכיב מרכזי בכל תוכנית עירונית להדברת מכרסמים. זה יכול לעזור למנוע תפיסות שגויות ולחסוך לעובדי התוכנית זמן. זה גם חיוני לשמור על תהליך בדיקה יסודי כדי לוודא שהתוכנית פועלת כראוי. ישנן דרכים רבות להפחית את הסיכון להתפשטות מזיקים.

רעל חולדות לניקוז

חולדות עלולות להוות בעיה מרכזית בביוב ובביוב. הם יכולים להיכנס דרך מרווחים זעירים בצינורות הניקוז ויכולים גם לטפס עליהם. כתוצאה מכך, מכת חולדות עלולה להזיק מאוד. למרבה המזל, ישנן מספר שיטות להדברת חולדות, מלכידה ועד שימוש במזון מורעל. אם אתם חושבים שיש לכם בעיית חולדה בביוב או בביוב שלכם, תוכלו לקרוא למדבר מזיקים שיבדוק את הנכס שלכם וימליץ על השיטה הטובה ביותר לשימוש.

חולדות נמשכות למזון ומים, ולכן מניעת גישה לאזורים אלו חיונית. כמו כן, הקפד לשמור על השטח סביב הביוב והביוב שלך מסודר. אמצעים פשוטים אלה יכולים למנוע מחולדות להפוך את הצינורות שלך למקלט לחולדות.

אחת השיטות היעילות ביותר להדברת חולדות בניקוז היא השימוש ברעל עכברים. למרות שהכימיקלים המשמשים להדברת חולדות יעילים ביותר, הם יכולים להיות רעילים גם לבני אדם. בנוסף, רעל עכברים אינו מתאים לסביבה ואף עלול להזיק לדגים. חשוב לציין כי רעל אינו הפתרון הטוב ביותר להדבקה בחולדות, מכיוון שחולדות יכולות להיות סובלניות אליו. חשוב גם לזכור שחלק מהחולדות עמידות לרעל ויחלימו את אוכלוסייתן במהירות.

חולדות מעדיפות לחיות בסמיכות למקור מזון, ולכן אחסון מזון לחיות מחמד והזנה לציפורים כראוי יכול להפחית את הסיכוי להידבקות בחולדות. אם אתה חושש שהמכת חולדות יוצאת משליטה, אתה יכול לשקול מלכודת חולדות, שהיא פתרון לא רעיל וידידותי לסביבה שעובד עם אמצעי IPM אחרים.

בנייה

עמידה בפני חולדות חולדות הן בעיית מזיקים נפוצה בביוב ובביוב. הם יכולים לנדוד לתוך מבנים ולמצוא סדקים בצינורות הניקוז, להתחפר במדרכות ובחצרות. הם יכולים גם לנסוע בצינורות ביוב בשחייה. הם גם יכולים להיכנס לבניין דרך ניקוז רצפה ומלכודות שירותים. בנייה עמידה בפני חולדות היא צעד חשוב להרחקת מזיקים אלו.

חולדות נכנסות למבנה דרך חור קטן, בדרך כלל בקוטר של כחצי סנטימטר. איטום פתחים אלה באמצעות רשת תיל בעובי של 1/4 אינץ' או מוצרי "צמר" מתכת היא דרך טובה להחריג אותם. אם אינך יכול לעשות זאת בעצמך, שקול לשכור מישהו שיעשה זאת עבורך.

בנייה חסינת עכברים היא דרך מצוינת להגן על בניין מפני חולדות ועכברים. באופן אידיאלי, הבידוד ההיקפי מוגן מפני נזקי מכרסמים ואמור להתרחב 36 אינץ' מתחת לפני הקרקע. ניתן להשתמש בקיר מסך מבטון גם על מבנים קיימים. דרך נוספת להסיט מכרסמים חופרים הרחק ממבנים היא על ידי התקנת הרחבת רגליים אופקית. אם התקציב מצומצם, ניתן גם להתקין רשת תיל במקום בטון. עם זאת, זכור כי רשת התיל אינה יעילה ועשויה להיות יעילה רק למשך חמש עד 10 שנים.

חולדות יכולות גם להיכנס למבנים באמצעות צינורות ניקוז. לכן, יש להצטייד בניקוז הרצפה בסורגי מתכת שאינם עולים על 1/4 אינץ' (0.6 ס"מ). יש להגן על פתחי גג ביוב גם באמצעות בד חומרה בגודל 1/2 אינץ' (1.3 ס"מ). שירותים צריכים להיות מצוידים גם בשסתומי דש חד כיווני "שומר חולדה".

חולדות עלולות לגרום נזק חמור למבנים. למעשה, הם יכולים אפילו לטבוע. במקרים מסוימים, חולדות עלולות אפילו לטבוע בבריכות שחייה או ג'קוזי. אסטרטגיית הדברת חולדות מוצלחת תכלול אמצעי תברואה, הוכחת מכרסמים ובקרת אוכלוסיה. אמצעים אלה הם הבסיס לסביבה נטולת חולדות.

נדרשת בנייה מוגנת עכברים לכל מבנה בגבולות הבנייה של עיר. בנייה זו יכולה להיות בנייה או מתכת. יש לכסות את כל הפתחים בבסיס, לרבות דלתות, פתחים וחלונות מעל פני הקרקע. הרשת צריכה להיות לא יותר מחצי אינץ', בנויה מחוט או מוטות בגודל 12.

שימוש בקוטלי מכרסמים כדי להרוג חולדות

שימוש בקוטלי מכרסמים כדי להרוג חולדות יכול להיות דרך יעילה מאוד לשלוט באוכלוסיות חולדות. רוב הכימיקלים הללו קלים ליישום והם בסיכון נמוך לבני אדם, לבעלי חיים וחיות מחמד. נוגדי קרישה פועלים על ידי גרימת דימום פנימי ונזק נימי. לחולדות שהורעלו על ידי נוגדי קרישה יהיה חוסר צבע קיצוני ויאבדו הרבה מאוד נוזלי גוף.

בעבר, הדברת חולדות ביוב כללה בדרך כלל הרעלת החולדות. רעלים הם רעילים מאוד ועלולים לגרום לחסימה גדולה ולהפחית את זרימת הפסולת. בנוסף, חולדות עלולות לברוח לרשתות ביוב אחרות, ולהפחית את מספר החולדות באזור אחד.

ניתן לרכוש חומרי הדברה בסוגים רבים ושונים. ניתן לסווג חומרי הדברה לפי החומרים הפעילים וסוגי היישום שלהם. חומרי הדברה לשימוש כללי (GUPs) הם חומרים רעילים שבעלי בתים יכולים לקנות ללא רישיון, בעוד חומרי הדברה לשימוש מוגבל (RUPs) דורשים רישיון או תעודת הדברה. תוויות חומרי הדברה יספקו לך הנחיות בטיחות ויישום.

שימוש בקוטלי מכרסמים כדי להרוג חולדות אינו פתרון קבוע. אם ברצונכם למנוע נגיעות עתידית, תוכלו להזמין חברת הדברה מקצועית. הם יכולים להשתמש במגוון שיטות כדי להפחית את מספר החולדות שחיות בביוב שלך. דרך אחת היא התקנת שסתום חד כיווני וסתום צינורות שאינם בשימוש. שיטה נוספת היא שימוש ברשת מכרסמים.

רוב הערים בגרמניה משתמשות בפתיונות האכלה המכילים נוגד קרישה. פיתיונות אלו, אשר מונחים בתוך בורות ביוב, עלולים לגרום לדימום פנימי בחולדה תוך מספר ימים. שיטה זו אינה מומלצת לביוב. חלק מהערים משתמשות בפתיונות התלויים על חוטים בבורות הביוב. רוב הפיתיונות הללו מכילים חומרים פעילים נוגדי קרישה, שאינם מוסרים במהלך טיפול בשפכים קונבנציונלי. כתוצאה מכך, החומרים נוגדי הקרישה נכנסים למים עיליים יחד עם שפכים מטופלים.

בנוסף לשימוש בפתיונות כדי לשלוט באוכלוסיות חולדות בביוב, כדאי לשקול גם את סוג המכרסמים שיש לך בביוב שלך. אתה עשוי למצוא חולדות נורבגיה שחיות בביוב שלך, אשר מוצגות על ידי מתיישבים אירופאים. מזיקים אלו ידועים גם כחולדות חומות או חולדות ביוב. מכרסמים אלה הם הרסניים מאוד בארצות הברית, מכיוון שהם מזהמים מזון, פוגעים במבנים ומפיצים מחלות. למרבה המזל, ישנן מספר שיטות יעילות להדברת מזיקים אלו באמצעות קוטלי מכרסמים.

.

.

.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן