גירוש יונים עם 7 שנות אחריות

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

גירוש יונים עם 7 שנות אחריות

ישנן מספר דרכים למנוע מיונים ללון בשטח שלך. יש אנשים שמשתמשים במלכודות. אנשים אחרים משתמשים בטכניקות פיזור. המפתח הוא להגן על בתי הציפורים שלך. הנה כמה טיפים: ראשית, הבטיחו את בטיחות הציפורים שלכם על ידי הוצאתן לפחות חמישה קילומטרים מהבית.

להרתיע יונים מלינה

כדי להרתיע יונים מללון בביתך, תוכל להשתמש בטכניקות שונות. שיטה יעילה אחת היא גירוש. למרות שזה אולי נשמע אלים, שיטה זו היא הומנית ולא תפגע בציפורים. אתה יכול גם להשתמש בטקטיקות הפחדה כדי להפחיד יונים. למשל, אפשר להשמיע רעש חזק, או לזרוק עליהן קוביות קרח או מים. שיטה נוספת היא לאטום את כל הפתחים שהם עשויים להשתמש בהם.

אתה יכול גם להשתמש בג'ל דוחה ציפורים. ג'ל דוחה זה יצור סרט דביק על נוצות הציפורים, מה שהופך את האזור לפחות רצוי. עם זאת, עליך לוודא שהג'ל ידידותי לסביבה. אחרת, זה עלול להיתקע על הנוצות שלהם והם ימותו. לחלופין, אתה יכול להשתמש בתבלינים או אפילו טורפים מזויפים.

יונים עלולות להוות מטרד וקשה להיפטר מהן. ציפורים אלה מקננות בדרך כלל בפינות או באזורים מוגנים. על ידי מניעת גישה לאזורים אלה, אתה יכול להרתיע יונים לקנון. שיטות אלו יכולות לעבוד ביעילות עבור מספר קטן של יונים.

רשת ציפורים ניילון יכולה להיות יעילה. רשת זו יכולה לשמש אנכית על ציפוי הבניין כדי למנוע מיונים להתיישב על הגג. הרשתות צריכות להיות בגודל של לפחות 50 מ"מ. שיטה נוספת שעובדת היטב היא שימוש במוצרי "מניעת הריון" המונעים בקיעת יונים. עם זאת, אם השיטות הללו לא יעבדו, יונים יעברו לאזורים חדשים שבהם הן יכולות לקנן.

מלבד היותם מעצבנים ומכוערים, יונים עלולות גם להפיץ מגוון מחלות וטפילים. בין המחלות הנפוצות ביותר שהם מפיצים הן היסטופלזמוזיס וקריפטוקוזיס. יתר על כן, צואתם מהווה מקור מסוכן לזיהום עבור מזון לבני אדם ולבעלי חיים.

לפני תחילת תהליך הגירוש, ייתכן שיהיה עליך לאבטח כל מקור מזון שהיה זמין עבור היונים. ייתכן שיונים מתענגות על שאריות מזון, אותן תוכל לאבטח על ידי הסרת הכלים. כמו כן, ניקוי מקורות מזון ירחיק מזיקים אחרים וחיות בר.

אפשרות נוספת להרתיע יונים מללון בביתך היא להשתמש בדחליל. דחלילים בצורת נצים עשויים להפחיד את הציפורים. אתה יכול למקם אותם על נקודות שונות ולהזיז אותם כל כמה שבועות. לחלופין, אתה יכול להתקין רשת ציפורים סביב המבנים החיצוניים שלך, ערוגות מוגבהות ויבולים.

מלכודת יונים

אם יש לכם בעיה עם יונים בבית, ייתכן שיהיה צורך ללכוד אותן. ניתן לקנות מלכודת יונים בחנויות לשיפור הבית. עם זאת, עליך לוודא כי המלכודת היא אנושית. יונים הן יצורים אינטליגנטיים, ואם הן לא נלכדו בצורה נכונה, הן יחזרו.

אחת השיטות היעילות ביותר ללכידת יונים היא פיתיון תירס. הציפורים לא יגיעו למלכודת אלא אם כן תהיה להן גישה לתירס. אתה יכול להטות את המלכודת בתירס לפני שממקמים אותה באזור מסוים שבו מתאספים הציפורים. בסופו של דבר, הם יחזרו להאכיל מהתירס.

אפשרות נוספת היא להעביר את היונים למקום אחר. בעוד שלכדה עובדת במצבים מסוימים, היא רק לעתים רחוקות עובדת לאורך זמן. יונים חכמות מאוד ויכולות למצוא את המקומות המועדפים עליהן אפילו מרחוק. לאחר המעבר, הם עשויים אפילו לחזור למקום המשנה המקורי שלהם.

יונים מעדיפות מקומות גבוהים, כמו שלטים על מפעלי עסקים. הם ידועים לשמצה ביצירת בלגן ובפגיעה ברכוש. כדי להפחית את המשיכה שלהם, אתה יכול למקם דוקרנים של ציפורים על מרפסות ומדפים. כמו כן, הסר כל פסולת מהמרפסות. יונים לא רק רועשות, אלא גם יכולות להיות מזיקים נושאי מחלות.

שיטה יעילה נוספת לגירוש יונים היא הקמת אזור פיתיון. ניתן להקים אזור זה שבוע לפני תהליך הלכידה. יונים יחזרו למקום הזה אם הן יודעות שיש אוכל זמין. חשוב גם למקם את המלכודות במקום שרק יונים צפויות למצוא אותן. עליך לבדוק את המלכודות על בסיס קבוע כדי לוודא שהן אינן מזוהמות על ידי ציפורים או מזיקים אחרים.

יונים הן אוכלות נבלות, כלומר הן ניזונות מאשפה ופסולת מזון אחרת. יתר על כן, הלשלשת שלהם עלולה לזהם מזון ומזון לחיות. אם יש לך בעיה עם יונים בבית שלך, התקשר להרחקת חיות בר ווסטצ'סטר כדי למצוא פתרון. החברה תעביר את היונים או תרדים אותן אם לא ניתן יהיה להעבירן.

צואת היונים מזיקה לבריאות האדם ועלולה לגרום לבעיות נשימה. הם גם עלולים לגרום נזק למבנה הבית שלכם, כולל הגג והרצפה. יתרה מכך, הגללים עלולים לזהם מזון אנושי ולהרוג צמחייה סמוכה. ידוע כי צואת היונים נושאת יותר מ-60 מחלות שונות. לכן, חשוב להיפטר מיונים מהבית או העסק שלך לפני שהבעיה תחמיר.

הגן על בתי הציפורים מפני יונים

אם אתה רוצה להגן על בתי הציפורים שלך מפני יונים, ישנן מספר דרכים לעשות זאת. השיטה הראשונה והפשוטה ביותר היא לכסות את החורים במגן יציאה. חומר מסוג זה עשוי לרוב ממתכת כמו נחושת, אך ניתן להשתמש גם בצפחה או בחומרים אחרים.

השיטה הבאה היא להרכיב את בית הציפורים על עמוד מתכת. זה ימנע ממכרסמים לטפס במעלה העמוד ולתוך בית הציפורים. בית הציפורים צריך להיות לפחות 10 מטרים מהקרקע. לחילופין, ניתן להתקין גם מגביל כניסה לבית ציפורים, המונע מהיונים גישה לבית.

אם בית הציפורים שלך מכיל מוט, כדאי גם להרחיק אותו מטורפים אלה. טורפים אלה משתמשים לעתים קרובות בענפים ואף יכולים להיכנס לבית הציפורים אם הם יכולים להשיג דריסת רגל על ​​המוט. זה גם רעיון טוב להשאיר לפחות חמישה עד שמונה מטרים של מרווח בין בית הציפורים לכל צמחים או מברשת שעשויים להיות קרובים למבנה.

בעוד תיבות קינון הן אידיאליות עבור בתי ציפורים, הן גם פגיעות למגוון רחב של טורפים. חולדות, אופוסומים, דביבונים ונחשים יכולים לגרום נזק לציפורים ולביצים שבתוכם. זה גם רעיון טוב להגן על הציפורים שלך מפני טורפים אלה על ידי הצבת שומרי טורפים או בלבולים. יש למקם את תיבות הEastern Bluebird נמוך יותר ממטר וחצי, כך שלא יוכלו לגשת אליהם טורפים.

לפני הקמת בית הציפורים שלך, עליך לקבוע אילו מינים אתה רוצה למשוך. ודא שגודל חור הכניסה הוא בגודל המתאים למין שאתה רוצה. חור גדול מדי יזמין טורפים, בעוד שחור קטן ירחיק מינים גדולים יותר. אם בית הציפורים שלך קטן מדי, קשה להחזיק בו ציפורים.

הגן על בתי ציפורים מפני דביבונים עם הגנת טורפים וכלוב תיל. גם אם אין לך גדר מגן מסביב לבית שלך, אתה יכול להתקין מזין ציפורים או כיסוי לבית ציפורים כדי למנוע מהסנאים לגנוב זרעי ציפורים. אמצעי הגנה אלה יעזרו לך ליהנות מהציפורים בחצר האחורית שלך מבלי לדאוג לדביבונים וסנאים.

ברגע שמזג האוויר יתחמם, הציפורים יתחילו לחפש אתרי קינון. קופסאות קינים יכולות לספק מחסה זמני במהלך סערות וגם לספק מקום לינה בחורף. החלט איזה סוג של ציפור אתה רוצה למשוך עם בית הציפורים שלך ולאחר מכן בחר את העיצוב והחומרים בהתאם.

.

.

.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן