ג'ל נגד נמלים

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

ג'ל נגד נמלים

קוטל החרקים האיטי בג'ל נגד נמלים הורג נמלים עובדות בתנועה איטית ויציבה. זה אומר שהוא יכול להרוג מאות נמלים בו זמנית. בנוסף, הוא מזהם יותר נמלים. ניתן להרוג כמה מאות נמלים בבת אחת על ידי בקבוק אחד של ג'ל זה.

Optigard Ant Gel Bait

לOptigard Ant Gel Bait נגד נגיעות נמלים יש שילוב ייחודי של מרכיבים. הוא צלול ואינו פועל, והמרכיבים העוצמתיים שלו הופכים אותו ליעיל בפנים ובחוץ. לפיתיון יש חיי מדף של חמש שנים. מומלץ למרוח רצועה דקה על משטחים בלתי נגישים והרחק מאור שמש ישיר.

זהו פיתיון ג'ל שמושך נמלים, שבסופו של דבר יהרוג את המושבה. זה גם לא יכתים את המשטחים שלך או ישאיר ריח פוגעני, כך שהוא בטוח לשימוש פנימי וחיצוני. הניסוח במינון נמוך שלו אומר שהוא קל לשימוש ולא ישפיע לרעה על ילדים או חיות מחמד.

קשה לשלוט בנמלים. השימוש בפיתיונות ג'ל נמלים הופך את התהליך להרבה יותר פשוט. עם זאת, חשוב לזכור שלא כל מוצרי הפיתיון בג'ל נוצרים שווים. סוגים מסוימים של נמלים מגיבים בצורה הטובה ביותר למשטרי טיפול ספציפיים, לכן היזהר וקרא את ההוראות לפני החלת פיתיון ג'ל נמלים.

פיתיון ג'ל נמלים Optigard נגד נגיעות נמלים הוא פיתיון ג'ל נמלים לכל מטרה שניתן להשתמש בו למגוון מיני נמלים. החומר הפעיל הוא Imidacloprid, שנמצא במוצרי הדברה מאז 1994. הוא פועל על ידי השפעה על מערכת העצבים המרכזית.

קוטל חרקים זה יעיל גם כטיפול היקפי. הוא מספק 10,000 microcaps לאינץ' רבוע של משטחים מטופלים. ניתן להגדיל את קצב המריחה, במידת הצורך, כדי להשיג כיסוי טוב יותר. יישום בנפח גבוה של ARILON מועיל גם כדי להבטיח כיסוי מקיף.

בעוד שהפיתיונות יעילים מאוד נגד נמלים, חלק מהמינים עמידים בפניהם ואולי לא ניזונים מהם. הEPA סיווג קוטל חרקים זה כחומר הדברה "בסיכון מופחת". אם משתמשים בו נכון, זה לא אמור לגרום לתופעות לוואי ארוכות טווח.

כדי למרוח את הפיתיון ג'ל, פשוט פתח את המכסה על הצינור. יש למרוח את הג'ל באזורים שבהם הנמלים צפויות לפלוש. אם אתה חווה פעילות רבה, הצב מספר נקודות באזור בסיכון גבוה כדי לכסות כל נקודת כניסה. בנוסף, עליך להסיר כל מקור מזון משני שהנמלים יכולות להשתמש בו כדי להגיע לפיתיון שלך. חזור על התהליך לפי הצורך כדי למגר פעילות נמלים.

Maxforce Quantum Ant Gel Bait

Maxforce Quantum Ant Gel Bait הוא פיתיון ג'ל שקוף ללא ריח השומר על לחות ונשאר אטרקטיבי למגוון נמלים עד שלושה חודשים. נועד לכוון הן לנמלים המדרכה והן לנמלים ביתיות ריחניות, הוא מכיל את החומר הפעיל Imidacloprid, אשר נמצא בשימוש במוצרי הדברה מאז 1994. קוטל חרקים זה פועל על ידי השפעה על מערכת העצבים המרכזית כדי להרחיק נמלים ומזיקים אחרים.

MaxForce Quantum Ant Gel Bait מגיע בצינורות וקל למריחה על אזורים מושפעים. הוא יעיל ביותר כאשר מיושם על אזורים שבהם נמלים מחפשות מזון. הנח אותו בחורים קטנים ובסדקים שבהם סביר שנמלים ייכנסו. הגש שוב לפי הצורך. MaxForce Quantum Ant Gel Bait בטוח לשימוש פנימי וחיצוני.

לMaxforce Quantum Ant Bait החדש יש מראה חדש, אבל הנוסחה זהה. הוא מגיע באריזות של 10 או 60 תחנות פיתיון, ומציע הדברת נמלים יעילה עד שלושה חודשים. הוא יעיל נגד רוב סוגי הנמלים. עם זאת, הוא אינו יעיל נגד פרעה ונמלים נגר.

אמנם שימוש בפיתיונות ג'ל נמלים מועיל, אבל חשוב לדעת שחלק מהמוצרים יעילים יותר מאחרים. הקפידו לבחור את המתאים לנמלים שלכם ועקוב אחר ההוראות בקפידה כדי להבטיח טיפול מוצלח. חלק מהמוצרים יעילים רק נגד קומץ מינים.

Maxforce Quantum Ant Gel Bait הוא פיתיון ג'ל נמלים יעיל ביותר לשימוש כללי מבית פרופסור פשט. זה יכול לשמש על משטחים פנימיים וחיצוניים והוא עמיד מאוד באקלים משתנים. פיתיון הג'ל קל למריחה ומספק תוצאות יעילות. זה גם בטוח לשימוש בתוך הבית ועל משטחים אנכיים.

381B Advance Liquid Ant Bait

Advance Liquid Ant Bait 381-B הוא פיתיון נוזלי המשמש לשליטה בנמלים. זהו פיתיון אטרקטיבי ביותר עבור מזיקים אלו ונחשב לאחד היעילים בשוק. המוצר מגיע בשתי צורות שונותפיתיון נוזלי וג'ל.

Advance Liquid Ant Bait 381-B מכיל 1.3 אחוז בורקס בכל טיפת פיתיון. החומר הרעיל נבלע על ידי נמלים ומועבר לעובדי מושבות אחרים. תהליך זה מבטל בסופו של דבר את המושבה. כדי לשמור על המושבה שלך בשליטה, שמור על אספקה ​​טרייה של פיתיון נמלים Advance נוזלי.

נמלים יכולות להיכנס לביתך דרך נקודות כניסה פוטנציאליות רבות. אלה כוללים סדקים וחריצים סביב דלתות וחלונות. הם יכולים גם להיכנס דרך אינסטלציה או חדירות שירות. יש ליישם קוטלי חרקים בהתאם להנחיות התווית. קל יותר ליישם פיתיונות נוזליים על קירות מאשר משחות.

Advance Liquid Ant Bait 381-B הוא הפיתיון הנוזלי היעיל ביותר לשליטה בנמלים. יש לו שיעור קבלה גבוה, וזה חשוב לשליטה באוכלוסיות נמלים. עם זאת, אין לו השפעה שיורית לטווח ארוך. שיעור קבלה נמוך יכול להוביל להרג של פחות ממחצית המושבה.

Advance Liquid Ant Bait 381-B מושך נמלים וקל לשימוש. בגלל גודלו הקומפקטי, ניתן למקם אותו על אדני חלונות, לוחות בסיס ופינות. זה יכול להיות גם ממוקם מתחת למכשירי חשמל ועל אדני החלונות. פיתיון זה יעיל ביותר ובעלות נמוכה.

388B Advance Ant Gel Bait

Advance Ant Gel Bait 388B הוא פיתיון להדברת נמלים דמוי ג'ל שניתן להשתמש בו בפנים ובחוץ למגוון נגיעות נמלים. המוצר מכיל 5.4% Sodium Tetraborate Decahydrate (Borax), חומר יעיל להדברת נמלים בעל פעולה איטית. פיתיון זה צריך כ-24 שעות כדי להתפשט בכל מושבות הנמלים, מה שאומר שהוא פתרון יעיל למגוון רחב של מצבים.

Advance 388B Ant Gel Bait יכול לשמש בבית או בחוץ, והוא בטוח לשימוש סביב חיות מחמד וילדים. ניתן ליישם אותו גם בסדקים סביב חלונות וסתימות דלתות, כמו גם מתחת לחדרי מדרגות. זה יכול להחזיק מעמד עד 3 שנים בשימוש לפי ההוראות. חשוב להשתמש בציוד מגן אישי בעת מריחת הג'ל. המוצר יכול להתייבש במהירות ולכן חשוב להחליפו לפי הצורך. הוא גם עלול להתייבש מהר יותר באזורים החשופים לעתים קרובות למזג האוויר.

.

.

.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן