מרחיק נחשים

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

מרחיק נחשים

ישנן דרכים רבות להרחיק נחשים. חלקם יעילים יותר מאחרים. חלקם כוללים אמוניה, שום, עשן ובצל. חומרים אלו רעילים מאוד לנחשים. עם זאת, ניתן להשתמש בהם בבטחה כל עוד נעשה בהם שימוש מתון.

אמוניה

אמוניה היא חומר רעיל מאוד שהוא מאוד מאכל ומגרה לבני אדם. אפילו כמות קטנה מהתרכובת יכולה לשרוף את העור, האף ודרכי הנשימה. נטילת כמויות גדולות של אמוניה עלולה לגרום לבחילות וכאבי בטן עזים. שאיפת הגז עלולה לפגוע במערכת הנשימה ואף לגרום לדלקת ריאות.

כתרופה ביתית להרחקת נחשים, אמוניה משמשת בדרך כלל לריסוס סביב היקפים ויציאות כניסה. זה יכול להיות ממוקם אסטרטגית גם בגנים וסביב חצרות. מומלץ ליישם אותו כפתרון מדוללת, לשפוך לתוך בקבוק ריסוס. לחילופין, ניתן להניח בד או שטיח ספוג ליד אזורים שבהם נחשים נוטים להתכנס. למרות שאינה שיטה מובטחת, זוהי דרך יעילה להרחיק נחשים מהחצר או הגינה שלך.

אמוניה היא דוחה נחשים טבעי, ויעילה על משטחים נקבוביים. עם זאת, זה לא יעיל על משטחים קשים. תצטרך ליישם את הפתרון באופן קבוע כדי להבטיח שהוא יעיל. בנוסף לריסוס החצר שלך, אתה יכול גם לפזר כמות קטנה של אמוניה במוסך שלך. נחשים מעדיפים אזורים שבהם יש כיסוי, כמו במוסכים.

בד ספוג עם אמוניה יכול גם להדוף נחשים. זה שימושי במיוחד עבור ראשי נחושת, שיכולים להוות איום אמיתי על ילדים. דרך נוספת להדוף נחשים היא ריסוס מנטה שגם ידחה קרציות ויתושים. אתה יכול גם למרוח תמיסה של אמוניה על קני נחשים כדי להדוף אותם.

בעוד שנפטלין הם בדרך כלל לא דוחה נחשים מתאים, הם יכולים להיות יעילים. בנוסף לנפטלין, גם תבלינים חזקים וכדורי גולף יעילים. כדאי לזכור גם שאמוניה ונפטלין רעילים לבני אדם וחיות מחמד, ועלולים לגרום להרעלה אצל נחשים.

שום

שום הוא אחד מהדוחים הטבעיים הטובים ביותר לנחשים. הריח החריף שלו יכול להרגיז את מערכת העיכול של הנחש. הריח גם גורם לגירוי מסוים לעור שלהם. כתוצאה מכך, הם יתרחקו מהאזור המלא בשום. שימוש בשום להרחקת נחשים הוא גם אלטרנטיבה בריאה לחומרים כימיים, שכן מדובר במוצר לא רעיל עם מעט תופעות לוואי.

שום הוא בן למשפחת האליום. הוא מכיל תרכובת כימית חזקה בשם alliinase, אשר מבלבל נחשים. תרכובת זו גורמת למחסום בלתי חדיר שנחשים מוצאים אותו לא מושך. עם זאת, השפעה זו פועלת רק אם שום גדל באשכולות. ריח השום יכול להיות מכריע אם מגדלים אותו בדוכנים גדולים. כתוצאה מכך, השכנים עלולים להיזהר מהצמחים.

השפעה מועילה נוספת של השום היא שהוא מנקה את העיניים ומוריד לחץ בעיניים. זה חשוב, מכיוון שגלאוקומה היא תוצאה של לחץ עיניים גבוה, ושום יכול באופן טבעי להפחית מצב זה. לשום מאמינים גם שיש ערך רוחני. זה יכול להגן מפני כישוף, מזל רע ונישואים רוחניים. בנוסף, ידוע שהוא נלחם בזיהומים חיידקיים וויראליים.

שום הוא דוחה טבעי יעיל לנחשים. יש לו ריח חריף, מה שגורם לנחשים להימנע מאזורים שבהם הוא נמצא. אם מורחים על צמחים, תערובת של שום, עשב לימון או כדורי צמר גפן מושרים בשום מתחת לסיפונים ומסביב לחריצים, זה עובד היטב. לחלופין, אתה יכול ליצור גרסה ביתית של הדוחה על ידי שילוב של 10 פקעות שום עם ארבע כפות של שמן שום ומים. שלבו את השניים ומרחו את התערובת על האזור שבו הנחשים מעדיפים לשהות.

חומר דוחה טבעי נוסף הוא ציפורני החתול. גם הבצל וגם השום פולטים ריח חריף שנחשים לא יכולים לעמוד בו. יתרה מכך, כאשר נחש מחליק על שן שום, שמן השום ישחרר את השמן שלו. ריח השום מתנהג כמו גז פלפל או פרוסות בצל לנחש, ובכך מפחיד אותו.

בצל

בצל הוא גורם מרתיע טבעי לנחשים. הם אמנם לא יעילים נגד כל הנחשים, אבל הם יכולים להיות יעילים במניעת כניסת נחשים לחצר שלך. כדי להשתמש בהם, תחילה עליך לנקות את האזור שברצונך לשמור נקי מנחשים. לאחר מכן, ערבבו חלקים שווים של שמן ציפורן וקינמון ליצירת תרסיס דוחה. לאחר מכן אתה יכול לרסס את זה על כל משטח. יש למרוח מחדש כל שבועיים ליעילות מירבית.

לבצל יש ריח חזק שנחשים לא נהנים ממנו. ריח הבצל יכול להפחיד אותם מנכס, אבל נחשים נרתעים גם מריח השום. הבצל מכיל פיטוכימיקלים נדיפים, הדוחים מזיקים כמו נחשים. תרכובות אלו קיימות גם בפקעות שום, מה שהופך אותן ליעילות יותר מבצל בהרחקת נחשים.

בצל כתוש הוא עוד דוחה נחשים טבעי. זה עובד כי החומצה הסולפונית בבצל חזקה. ניתן לרסס אותו על צמחים ומשטחים כדי להרתיע נחשים. למרות שהוא לא יכול להרחיק נחשים, הוא עשוי להיות יעיל במניעת כניסת נחשים לחצר שלך.

בבצל, שום ומלח סלעים יש גם חומצה גופרתית, המרתיעה נחשים. אתה יכול להשתמש בתערובת של אבקת בצל ושום עם מלח סלעים, מים וליים להכנת ספריי. חומר דוחה יעיל נוסף הוא חומץ. חומר דוחה זה יעיל במיוחד בסביבת מקווי מים, אז הקפד לרסס אותו במקום שבו נחשים צפויים להתכנס.

דרך טבעית נוספת להדוף נחשים היא לשתול בצל ושום בגינה שלך. צמחים אלו מצוינים להרחקת נחשים מכיוון שהם משחררים ריח לא נעים שנחשים שונאים. יתר על כן, כאשר נחש בא במגע עם שן שום, הוא יוציא שאריות שמנוניות שהוא כמו בצל. שאריות אלו פועלות בדומה לתרסיס פלפל.

עשן

אם אתה מודאג מנחשים שממיטים הרס בחצר או בגינה שלך, שקול לגדל כמה צמחים דוחי נחשים. צמחים אלו יעילים בהרחקת נחשים מכיוון שהם פולטים ריחות חזקים. כמה מהצמחים הנפוצים ביותר דוחי נחשים הם שום, עשב לימון, בצל, עשב וקקטוס. לטבק יש גם ריח חזק שדוחה נחשים. כדי לגרום לצמחים לעבוד ביעילות, עם זאת, יש לגדל אותם יחד עם מגוון צמחים אחרים הדוחים נחשים.

דוחי נחשים טבעיים ניתן לרכוש בחנויות לחומרי בניין ולפזר ברחבי החצר. חומרים דוחים אחרים כוללים שמן ציפורן, שמן קינמון וחומץ. חומרים אלו גורמים לנחשים לגרד ולכן מונעים מהם להתקרב לאזור. ניתן גם לשרוף צמחי טבק כדי לייצר ריח חריף. עם זאת, עליך לזכור להקפיד על בטיחות אש ולעקוב אחר כל מגבלות הבעירה באזור שלך.

אם אתה לא בטוח איך להכין פצצת עשן, אתה יכול לנסות להשתמש במלח, או אשלגן חנקתי. ניתן לערבב את התערובת עם סוכר ומים לקבלת משחה. חשוב לתת לתערובת להתייבש במשך יומיים לפני ההדלקה. לאחר שפצצות העשן יבשות, יש להדליק אותן בחוץ בשטח הנחש. פצצות עשן אינן מתפוצצות, אך הן נשרפות, לכן היזהר בעת הטיפול בהן.

אם אכן נתקלתם בנחש בביתכם, סביר להניח שהוא נכנס במהלך שיטפון. רוב הנחשים נכנסים לבתים כי הם צריכים מקומות חשוכים וקרירים לחיות ולהאכיל. נחשים מחפשים לעתים קרובות מחסה בבתים ובמרתפים בחיפוש אחר חיות קטנות לאכול. אם אתם רוצים להרתיע נחשים מלהיכנס לביתכם, דאגו לקצץ בצמחייה המקיפה את הבית. אם אתה יכול, הימנע מלהשמיע רעשים חוזרים ונשנים ורעשים חזקים אחרים, שכן הדבר מלחיץ את הנחשים ועלול להזיק לבריאותם.

עשב

לימון מרחיק נחשים על ידי פרסום ריח עז דמוי לימון. ריחו גם מבלבל נחשים, מה שהופך אותו לדוחה טבעי מצוין. עשב הלימון הוא גם צמח יעיל להרחקת יתושים וקרציות. זה קל לגידול ודורש תחזוקה מועטה. לא משנה איזה מין צמח אתם מגדלים, הקפידו לפקוח עין עליו כדי למנוע את הצמיחה הפולשנית שלו.

עשב הלימון מקורו בדרום הודו וסרי לנקה, שם הוא מייצר ניחוח דמוי הדר. בנוסף להרחקת נחשים, צמח זה דוחה קרציות ויתושים. ניתן להשאיר אותו באדמה כל השנה באזורים 7-9. הוא גדל במהירות ויכול לשרוד עד שישה שבועות ללא מזון.

בנוסף לעשב הלימון, צמחים אחרים הם גם דוחים יעילים. ידוע שצמחים המדיפים ריחות חזקים ולא נעימים דוחים נחשים. צמחים אלה יעילים במיוחד ליצירת מחסום פיזי סביב הנכס שלך. מחסום של עשב לימון ועשב בצל יכול להרתיע נחשים. שני הצמחים האלה יכולים לשמש גם מחסום סביב שבילים וקצה החצר שלך.

דוחי נחשים טבעיים אחרים כוללים שמנים אתריים. הסוגים היעילים ביותר הם שמן ציפורן, שמן קינמון ועשב לימון. שמנים אלו יכולים לחדור לעור הנחש ולהתפשט בכל גופו. השמנים האתריים אינם נעימים לנחשים, וגורמים להם לברוח בפחד. יש לערבב שמנים אתריים עם מים ולפזר על צמחים כדי ליצור מחסום מגן מפני נחשים.

חומר דוחה טבעי נוסף הוא שמן אקליפטוס. שמן זה הוא דוחה נחשים טבעי וניתן להשתמש בו באזורים חיצוניים ובחללים פנימיים קרירים.

.

.

.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן