הרחקת יונים בזכרון יעקב ע"י רשת או דוקרנים

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

הרחקת יונים בזכרון יעקב ע"י רשת או דוקרנים

כשאתם מנסים להבין איך בוחרים שירות הרחקת יונים, כדאי שתדעו שיש כמה דברים שכדאי לכם לקחת בחשבון. אחד הדברים החשובים ביותר שיש לבדוק הוא עד כמה החברה מנוסה. אם אתם שוכרים מישהו שאין לו הרבה ניסיון בהרחקת ציפורים, אתם עלולים לסיים עם הרבה יונים בחצר שלכם. זה לא משהו שאתה רוצה לעשות.

לכידת לבד היא לא פתרון יונים ברקיימא.

ישנן מספר דרכים להיפטר מיונים בשטח שלך. אתה יכול להשתמש במכשיר מיוחד להדברת יונים או אפילו לנקוט בגישה טבעית יותר. אף אחת מהשיטות הללו אינה מובטחת לחסל את בעיית היונה שלך. שימוש בשילוב של גישות אלו הוא הדרך היעילה ביותר להשיג את המטרה שלך.

הדרך הטובה ביותר להרחיק יונים מהרכוש שלך היא ליצור מערכת הרתעה. זה עשוי להיות כרוך בהתקנה של חוטי ציפורים, דוקרנים של ציפורים או צורה כלשהי של חומר מחזיר אור. מכשירים אלה עמידים וניתנים להתקנה בבטחה. עם זאת, הם לא יעבדו אם היונים לא יהיו מודעות לנוכחותן.

בנוסף ליצירת גורם מרתיע, גם הפחתת כמות המזון והמים הזמינים ליונים יועיל. תזונת יונה מורכבת מעד 60 גרם של חומר יבש ליום, כך שהגבלת כמות המזון שהם יכולים לצרוך תעזור למנוע מהם לעלות במשקל.

הרעלת יונה יכולה להיות דרך יעילה מאוד להפחית את מספר הציפורים בחצר האחורית שלך. יכולות להיות לכך גם השלכות לא מכוונות.

אם אתה משתמש בחומר מרתיע ציפורים, וודא שהמכשיר מנוקה היטב. זה יבטיח שלא תבזבז את כספך על פתרונות לא יעילים.

חלופה טובה נוספת להפחידת יונה היא שימוש בינשוף קרמי. למרות הגימיק שלה, מדובר למעשה בשיטה יעילה להפתיע. למרבה הצער, יונים לא ייבהלו מזה לנצח.

אחת המערכות היעילות ביותר להרתעת ציפורים היא רשת רשת בגודל שני אינץ'. זוהי רשת גדולה מספיק כדי להרתיע ציפורים, אבל היא לא גדולה מכדי להסתבך בה. לחלופין, ניתן לסנן פאנלים סולאריים עם מסך מתכת מגולוון.

הקדשת זמן כדי לחנך את עצמך על אוכלוסיית היונים שלך תבטיח כי תוכל ליישם תוכנית שתעזור לך להרחיק את היונים. זה יהיה תהליך ארוך, אבל התוצאות יהיו שוות את זה. יונים עלולות להוות מטרד על מבנים ומדשאות, אבל הפתרון יהיה שווה את המאמץ.

צואת יונים עלולה לגרום להתקפי אסטמה

צואת יונים עלולה לגרום להתקפי אסטמה אצל אנשים מסוימים. גללים אלו מכילים מגוון פטריות וחיידקים. הם גם מזהמים מזון ומים. בנוסף, הם מקור לקרדית ופרעושים.

תסמיני אסטמה יכולים להיות קלים או חמורים ויכולים לכלול קוצר נשימה, שיעול וכאבים בחזה. ייתכן שחלק מחולי אסתמה יצטרכו לקחת זריקות אלרגיה או תרופות. מומלץ לשטוף ידיים לאחר טיפול בציפורים ושאר פסולת בעלי חיים.

מחקר ביפן מצא שיונים עלולות לגרום לתגובות אלרגיות. הסיבה לכך היא שיונים נושאות טפילים אקטופאריים שעלולים לזהם מזון ומים. הקרדית יכולה להגביר את החשיפה לאלרגנים ולתרום למחלות בדרכי הנשימה.

דיווח אחר מצא שיונים יכולות להיות מקור לקריפטוקוקוזיס, זיהום פטרייתי. כאשר צואת יונים מזוהמת עם קריפטוקוקוס, הפטרייה יכולה לצמוח על האדמה ואנשים יכולים להדביק את עצמם.

לפי מחקר אחד, ילד מת לאחר שנחשף לפטרייה. ד"ר Vijay Warad, מומחה לאלרגיה בעיר פונה, הודו, חקר את המקרים של 1,100 אנשים מהאזור. הוא הציג את ממצאיו בכנס ביפן.

למרות העדויות, אין קשר חד משמעי בין חשיפה לציפורים לאסטמה. הארגון הבינלאומי לרפואה (IOM) לא זיהה אנטיגנים ספציפיים של ציפורים הקשורים לאסטמה. עם זאת, אלרגיות נשימתיות לציפורים מדווחות בקרב עובדי חנויות חיות ושומרי גן חיות.

החמרות אסתמה הקשורות לרטיבות מיוחסות לרוב לפטריות, אך הן עשויות גם להיגרם על ידי חיידקים וקרדית האבק. אם אתם סובלים מאסטמה, הקפידו להימנע ממקומות לחים והשתמשו בחלופה נקייה יותר להלבנה.

למרות שישנן עדויות מוגבלות הקושרות חשיפת ציפורים לאסתמה, ישנם אנשים המפתחים אלרגיות לאחר שנחשפו ליונים. מחקר אחד של 150 דגימות אבק מבתי ספר מוכי יונים הראה כי באוויר קיימים אלרגנים ליונים.

צואת יונים יכולה להיות מקור להיסטופלסמוזיס, זיהום פטרייתי שיכול להשפיע על מערכת הנשימה וחלקים אחרים בגוף. תסמינים של היסטופלזמה יכולים לכלול כאבים בחזה ועייפות. היסטופלסמוזיס מסוכנת במיוחד לבעלי מערכת חיסון מוחלשת.

הגנת ציפורים באמצעות חוטים מקבילים מונעת מיונים לנחות ולקנן

יונים הן ציפורים אינטליגנטיות ביותר עם חוש ראייה חד. הם גם נמשכים למזון אנושי ולעיתים קרובות יתכנסו במספרים גדולים. זה יכול לגרום למספר בעיות. העיקרי שבהם הוא בעיית רבייה פוטנציאלית.

על מנת למנוע נחיתה וקינון של יונים, ניתן להתקין חוטים מקבילים. אלה משמשים כדי לספק מחסום בין הציפורים לבין הרכוש שלך.

אתה יכול גם להשתמש בחומר רפלקטיבי או במכונת קול כדי להרתיע יונים. למרות שאלו אינם פתרון קבוע, הם יכולים להיות שימושיים לזמן קצר.

מכשיר נוסף להוכחת יונים הוא רשת ציפורים. ניתן לקנות רשתות בגדלים וצורות שונות וניתן להתאים אותה לחלק החיצוני של בניין או מרפסת. השימוש במערכת רשת הוא לא רק אסתטי, אלא גם יכול להרחיק יונים מהגינה שלך.

שיטות אחרות להגנה על ציפורים כוללות פתיונות. ניתן להכין פיתוי מעפיפון קל משקל או פסלים של עופות דורסים. שימוש במטעה יעיל רק אם הוא בצורה הנכונה.

אם יש לכם צנרת אופקית, תוכלו למנוע מיונים להתיישב עליהן על ידי התקנת דיקט. או שאתה יכול להתקין רצועות רשת בעלות קצוות חדים שפונה כלפי מעלה. למרות שאלו לא נועדו לפגוע ביונים, הקצוות החדים בהחלט ירתיעו אותן מלנחות.

הצבת רשת ציפורים היא דרך זולה וקלה להגן על הבית או העסק שלך. זה לא רק ימנע מהיונים לקנן, זה גם ימנע מהן לגרום נזק.

אתה יכול גם לנסות להשתמש בחומרים דביקים. חומרים דביקים אינם משמשים רק להרחקת יונים, אלא ניתן להשתמש בהם כדי להדוף ציפורים אחרות.

לדוגמה, אתה יכול להשתמש בג'ל ציפורים. ג'ל ציפורים הוא חומר דוחה יונים הפועל בכך שהוא גורם לאי נוחות לציפורים. זהו מוצר לא רעיל שהוא גם חומר דביק. עם זאת, אתה צריך להיזהר לא להשתמש יותר מדי מזה. אחרת, זה יכול לגרום ליונים להחיל מחדש וייתכן שתצטרך לחזור על תהליך זה.

כשמדובר בהרחקת יונים, האסטרטגיה הטובה ביותר היא להשתמש בשילוב של שיטות. פתילים וחומרים דביקים הם רק תיקון זמני.

להיפטר מיונים עם בז

להיפטר מיונים יכולה להיות משימה קשה. ציפורים אלה יכולות להיות הרסניות, והן יכולות לשאת מספר מחלות. הם גם מהווים סכנה לבעלי חיים, ועלולים לגרום לבעיות לאנשים עם אסטמה. אם אתם רוצים להיפטר מיונים, ישנן מספר שיטות שתוכלו לנסות.

אחת הדרכים היעילות ביותר להיפטר מיונים היא שימוש בנץ. מדובר בעוף דורס שניתן לאמן לעוף בקצב גבוה, ולתקוף יונים. נצים יכולים להיות שימושיים כאשר יש לך מספר רב של יונים או כאשר אתה צריך לנקות אתר במהירות.

טכניקה נוספת שתוכל להשתמש בה כדי להיפטר מיונים כוללת שימוש ברשת כדי לחסום אזורי שכייה. ניתן לתלות את הרשת על הגג או על מעקה המרפסת, כך שתוכלו להגן על השטח מפני חדירת יונים נוספת.

ניתן גם להרתיע יונים מללון על ידי הצבת קוצים או חוטים של ציפורים באזור. הם גם לא אוהבים ריחות חזקים, כמו קינמון ומיץ פלפל חריף. ג'לים לציפורים ועפיפונים מטעים הם עוד דרך מצוינת למנוע מיונים להתיישב בחצר שלך.

הצעד הראשון להיפטר מיונים הוא ללמוד יותר על החיות. ניתן למצוא יונים במגוון מקומות, כולל פארקים ומגרשי גולף. הלשלשת שלהם עלולה להיות מסוכנת לאנשים עם אסתמה, והם עלולים לזהם מזון לבעלי חיים.

זה יכול להיות מסובך להיפטר מיונים באופן טבעי, ואתה עלול להתפתות לסמוך על מלכודות. דורסים הם אחד ממיני החיות הנפוצים ביותר בשימוש בהדברת יונים, אך יעילותם מוטלת בספק על ידי מומחים.

עופות דורסים מאומנים הם גם אפשרות טובה לשימוש לטווח קצר, אבל צריך להשתמש בהם במשך זמן רב כדי להיות יעילים. נצים יכולים להיות יקרים, והעלות תהיה תלויה בכמות היונים שיש לך.

כאשר מנסים להיפטר מיונים, האפשרות היעילה ביותר היא להשתמש בשילוב של שיטות. זוהי האסטרטגיה הטובה ביותר לפתרון ארוך טווח.

.

.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן