הרחקת יונים בנתיבות ע"י רשת או דוקרנים

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

הרחקת יונים בנתיבות ע"י רשת או דוקרנים

אם יש לך בעיה של יונים, תצטרך למצוא שירות הרחקת יונים. יונים הן יצורים מתמידים והן עלולות לגרום נזק רב לרכוש. ישנן מספר דרכים שונות שבהן תוכלו להרחיק אותן מביתכם, אך שירות הרחקת יונים טוב יוכל להרחיק את הציפורים במהירות וביעילות.

עלות שירות הרחקת יונים

עלות שירות הרחקת יונים עם רשת או דוקרנים תלויה במספר גורמים. לדוגמה, כמות השטח, סוג הציפור ואזור ההדבקה הם כולם גורמים המשפיעים על העלות הכוללת של העבודה. במקרים מסוימים, העלות של שירות הרחקת יונים או ציפורים עם רשת או דוקרנים יכולה להיות גבוהה למדי.

יונים וחיות בר אחרות עלולות להוות סכנה בריאותית ולגרום נזק ניכר לחומרי בניין. הגללים שלהם חומציים ומאכלים. מלבד גרימת נזק מבני, הם עלולים לסתום ניקוז וציוד. חוץ מזה, מינים מסוימים יכולים להיות רועשים להפליא.

בעוד שחלק מהאנשים שמחים שהיצורים האלה נמצאים בשטח שלהם, אחרים רוצים להרחיק אותם. זו יכולה להיות עבודה מסובכת עבור כל אחד, אפילו מישהו שמתמצא היטב בשליטה בחיות בר.

בהתאם לגודל הפרויקט, שירות הרחקת יונים מקצועי יכול להיות זול כמו $100 או יקר כמו $2,000 או יותר. העוסקים בפינוי חיות בר יידעו כמה חשוב לעשות את העבודה כמו שצריך. עם זאת, חלק מהחברות ינצלו לקוחות שאינם מודעים לסיכונים ולעלויות הכרוכות בהוצאת חיית בר.

שירות הרחקת יונים עם רשת יכול להיות דרך יעילה להרחקת יונים מבית או מבנה מסחרי. סוג זה של מכשיר כולל בדרך כלל חוט פוליאתילן. ניתן לחבר את המכשיר למערכת כבלים כדי להחזיק אותו במקומו. רשתות משמשות בדרך כלל בקורות פתוחות ובאזורים סגורים למחצה, כגון מרפסות, חצרות ורציפי טעינה.

יונים נמשכות למקלטים, לאוכל ולמקומות גבוהים. הם נמשכים למקומות האלה כי הם יכולים לראות טורפים. הם נמשכים גם לשטחים פתוחים. אם אתה מודאג לגבי בריאות המשפחה או הצוות שלך, אתה יכול לשקול שירות הרחקת יונים הכולל ירי יונים. עם זאת, זה יכול להיות מעט יקר, תלוי במיקום הצילום.

גורם עלות נוסף שצריך להיזהר ממנו הוא סוג הציוד. שירות הרחקת יונים גדולות עם רשתות או דוקרנים יכול להיות הרבה יותר יקר מאשר שירות בקנה מידה קטן. שירותים גדולים נוטים להיות יקרים מכיוון שהם מכסים שטח גדול יותר. לעתים קרובות, הם כרוכים גם בהתקנת אמצעי מרתיע יונים במקומות שקשה להגיע אליהם.

הרחקת יונים ממשל מבוסס

כאשר מדובר בהרחקת יונים ממשל מבוסס באמצעות רשת או דוקרנים, ישנן אפשרויות רבות לשקול. בהתאם לגודל הצאן וכמות הנזק שהם גורמים, ייתכן שיהיה צורך להזמין איש מקצוע. עם זאת, ישנם כמה אמצעים שאתה יכול לנקוט כדי להרחיק אותם מהחצר או הגינה שלך בעצמך.

רשת ציפורים היא דרך יעילה למנוע מיונים לנחות בחצר הבית שלך. החומר צריך להיות מאובטח היטב כך שיונים לא יוכלו לברוח. כדאי לבדוק את הרשת מדי יום כדי לוודא שאין ציפורים.

רשתות משמשות בדרך כלל למרפסות, חצרות, גשרים, רציפי טעינה ומבני קורות פתוחות. הם עשויים בדרך כלל מחוט פוליאתילן המחובר לחומרת התקנה מנירוסטה. אם יש לך שטח גדול לכסות, אתה יכול להשתמש במערכת חוטי רשת כדי למנוע מציפורים גדולות יותר לנחות.

חומר רפלקטיבי הוא עוד דרך יעילה להרחיק יונים. זה עובד בצורה דומה לרשת, אבל היתרון הוא שניתן להסיר אותה לצמיתות.

אסטרטגיה נוספת להרחקת יונים מחדר קיים היא שימוש ברצועת הלם. מכשיר זה נותן ליונים זמזום זעיר כשהן נוחתות. זה עובד על ידי יצירת מחסום שמפחית את הפרומונים שהציפורים משאירות מאחור.

שימוש ב"מגלשה" מפלסטיק כדי לשנות משטח לזווית של 45 מעלות הוא גם דרך יעילה להרחיק יונים מהמדפים. ניתן להתקין אותו על משטחים פנימיים או על משטחים חיצוניים. מכשירים אלה יכולים להתרחב עד 16 אינץ'.

אחת הדרכים הטובות ביותר למנוע מיונים ללון בבית או בחצר היא לנקות את מקורות המזון שלהן. הצואה מיונים יכולה לשאת שלל טפילים ומחלות. מסיבות אלו, חשוב לוודא שפחי האשפה שלכם מנוקים באופן קבוע.

יונים הן לא האורחים הלא רצויים היחידים בבית שלך. אתה יכול לעזור לשלוט בהם על ידי ניקוי מקורות המזון שלהם ואיטום כל כניסות.

ישנן דרכים רבות ושונות להרחקת יונים מריקבון מבוסס, וחלקן יעילות יותר מאחרות. כמו בכל מצב של הדברה, חשוב להתייעץ עם איש מקצוע כדי לקבוע איזו שיטה מתאימה לכם.

הרחקת יונים באמצעות חומרים דוחים

בכל הנוגע להרחקת יונים, קיימות מספר אפשרויות. חלקם יעילים יותר מאחרים. השיטה הטובה ביותר נקבעת על פי הצרכים שלך, מספר היונים הקיימות והתקציב שלך.

יונים עלולות לגרום לנזק משמעותי לרכוש שלכם. הם יכולים לזהם את האוכל שלך למאכל אדם, והגללים שלהם נושאים מחלות. גללים אלו עלולים להיות מסוכנים לאנשים עם אסטמה או מערכת חיסון מוחלשת.

אם בבניין או בנכס שלך יש לחץ יונים גבוה, ייתכן שתצטרך להתקין מערכת משוכללת של חוטים. גם שימוש בחומר דוחה יכול להיות יעיל. לדוגמה, יצרנים מסוימים מייצרים צלחות פטרי מחזירי אור כדי להצמיד אותם ליד אזורים שבהם יונים עשויות לקנן.

אמצעי הרתעה אחרים שאינם נראים לעין פיזית כוללים מכונות קול ואור מוחזר. שימוש במוצרים אלה יעזור להרחיק יונים ממרפסת או גג.

דוקרנים של ציפורים הם גם צורה פופולרית של הדברת יונים. דוקרנים גדולים ודקים אלה מונחים על משטחים שבהם יונים צפויות לנחות. כדאי למקם אותם קרוב זה לזה, כך שהם לא נוחים לציפורים. גם יונים נמנעות מלקנן על משטחים אלה.

רשת ציפורים היא צורה נוספת של הדברת יונים. זה יכול להיות תלוי מהגג עד לדפנות המרפסת. זה ירחיק יונים מהרכוש שלך ויגן על יבולים.

יונים הן בעיה נפוצה בערים. עם זאת, ניתן למצוא אותם גם באזורים כפריים. רבות מאותן בעיות מתרחשות במרכזי הערים, שם אנשים מאכילים את היונים.

כדי למנוע הדבקה ביונים, התחל בניקוי האזור שבו יש לך בעיה. זה חשוב מכיוון שהקקי יכול למשוך אבק שעלול לגרום למחלה. ניקוי הקקי יעזור להפחית את הסיכון שלך לשאוף את האבק. לאחר ניקוי הקקי, ניתן להתחיל להתקין מכשיר להרתעת יונים.

יונים הן לא המזיקים היחידים שיכולים לזהם את האוכל שלך. קרציות, יתושים וחרקים אחרים יכולים לשאת אי קולי, שניתן להעביר לחומר צואה. זה יכול להוביל למחלה, ואפילו יכול להיות מסוכן לאנשים מעל גיל 60.

הפחדת יונים עם סרט מחזיר אור

אחת הדרכים הקלות ביותר להפחיד יונים היא על ידי התקנת סרט ציפורים. הרצועות הקטנות האלה של סרט מחזיר אור נועדו לגרום לציפורים לחשוב שאזור מסוים מסוכן. באופן אידיאלי, אתה רוצה להרכיב את הסרט על מבנה כגון חלון או מסגרת דלת. אם אתה מעדיף, אתה יכול לחבר אותו לעץ או לעמוד גבוה.

יונים עלולות להיות הרסניות מאוד ועלולות לפגוע ברכוש ואף להפיץ מחלות. לעתים קרובות הם מתגוררים בערים. הם יכולים גם לגרום לרעש. למרות שהגללים שמותירים יונים אינם מזיקים, הם עלולים לפעמים להוות מטרד.

סרט ציפורים הוא דרך זולה ויעילה לשלוט ביונים. זה פשוט להתקנה. עם זאת, ייתכן שיהיה עליך להחליף אותו לאחר שישה עד שמונה שבועות. מדי פעם, הוא יתקע במאפיינים ארכיטקטוניים, ומותיר חללים לציפורים לעבור דרכם.

כדי להשתמש בסרט הציפור, תצטרך לחבר את הסרט לעמוד גבוה או לעץ. זה צריך להיות מרווח בערך ארבעה סנטימטרים זה מזה. אתה יכול גם להשתמש בקוצים כדי לעזור להרתיע יונים. ציפורים קטנות יותר עלולות להיפצע אם הקלטת מוצבת גבוה מהן.

הסרט המחזיר אור ההולוגרפי מיוצר בסין. הוא עשוי ניילון או פוליאסטר. מוצר זה נמכר על גלילים של 38 מטר. פחדי ציפורים הולוגרפיים משמשים להגנה על שדות תעופה, מפעלים ומפעלים.

סרט הפחדה רפלקטיבי דוחה ציפורים הוא אחד הסוגים הפופולריים ביותר של פחדי ציפורים. סוג זה של סרט מודפס עם עשרות אלפי ריבועים זעירים מחזירי אור. בהתאם לכיוון שבו אתה מציג את הקלטת, הוא יכול לשנות צבעים. כאשר הוא ברוח, הוא משמיע רעש שמרגיז ציפורים.

אמנם מדובר בשיטה יעילה להרחקת יונים, אך אין מדובר במכשיר עצמאי. על מנת להיות יעיל, עליך לנקות גם מקורות מזון. אסטרטגיה נוספת היא להשתמש בעפיפי צללית של נץ כדי להפחיד אותם. אבל צלליות נץ לא עושות הרבה רעש.

פתרון יסודי וארוך טווח יותר להדברת יונים הוא התקנת מערכת בקרת ציפורים בקנה מידה מלא. אתה יכול לגלות עוד על הרחקת יונים על ידי ביקור באתר DEFRA.

.

.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן