הרחקת יונים באלעד ע"י רשת או דוקרנים

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

הרחקת יונים באלעד ע"י רשת או דוקרנים

אם אתה בעל בית ויש לך בעיה עם יונים, חשוב שתנקוט בצעדים הדרושים כדי להגן על ביתך מפני בעיה זו. יש מגוון דרכים לעשות זאת. אתה יכול לנסות להרחיק אותם מהבית שלך, ואתה יכול גם לנסות למנוע מהם לבסס את הבית שלך כמקור מזון. אבל אם אינך מסוגל לעשות זאת, עדיין יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי להיפטר מיונים.

תכשירים דוחים יכולים להיפטר מיונים

כאשר יונים מהוות בעיה בבית או בגינה, כדאי לשקול להשתמש בחומרים דוחים מסוימים. אלו נועדו להרחיק יונים מאזורים מסוימים מבלי לפגוע בציפורים. הם גם מהווים פתרון מהיר וחסכוני להיפטר מיונים.

יונים עלולות להוות מטרד, במיוחד בסביבה עירונית. הם לא רק לא מושכים, אלא יכולים להפיץ מחלות. אתה יכול גם להסתכן בבעיות בריאותיות מהקקי שלהם. הקקי הזה מלא בחומר קורוזיבי שעלול לפגוע בגג שלך. זה גם יכול לסתום את המרזבים ומערכות הניקוז שלך.

אתה יכול להפחיד יונים על ידי שימוש בחומר דוחה יונים אולטראסוני. אלה פולטים צליל מסיח את הדעת, אך אינם מזיקים לציפורים. לחלופין, אתה יכול לנסות פתיונות. פיתוי הוא פסל או חפץ אחר הדומה לציפור דורס. ציפורים נמשכות לאלה, כך שפיתיון הוא דרך יעילה להפחיד אותן.

שיטה נוספת להרתעת יונים היא תליית אורות בהירים או מחזירי אור מבריקים. בשילוב עם רעשים חזקים, סביר להניח שהם יפחידו יונים.

אם יש לך אזור מגודר, אתה יכול להשתמש בקוצים כדי לחסום את הגישה של הציפורים לאזור זה. דוקרנים יכולים להיות עשויים מחומרים שונים, כולל פלסטיק ופלדת אל חלד. חלקם מחודדים, בעוד אחרים בוטים.

רעיון טוב נוסף הוא התקנת סילוני מים המופעלים בתנועה. בין אם זה בחצר שלך או מחוץ לבית שלך, תרסיסים המופעלים בתנועה הם דרך מצוינת להיפטר מבעלי חיים משוטטים וחיות בר. היונים לא ירצו לחזור לנכס שלכם אם יראו סילון מסוג זה.

אחת הדרכים הטובות ביותר להיפטר מיונים היא לאטום את נקודות הכניסה שלהן. לדוגמה, אתה יכול לחבר חוט עוף לחלק החיצוני של הבית שלך או לחלק החיצוני של הבניין. זה ימנע מיונים לנחות או להתיישב על הגג.

טכניקות אחרות להרחקת יונים מהבית או הגינה כוללות התקנת דחלילים. דחלילים מעוצבים לפי טורפים טבעיים. דוגמאות של דחלילים כוללות ינשוף או נחש. שימוש בשילוב של אור בהיר וצלילים הוא גם דרך טובה להפחיד יונים.

הימנעו מהאכלת יונים בשוגג

יונים מהוות מטרד ועלולות לגרום נזק רב לרכוש שלכם. עם זאת, ישנן מספר דרכים למנוע מהציפורים הללו להרוס את הבית שלך. כדאי גם לזכור שאם נגיעת יונים נשארת ללא השגחה, הן עלולות להפיץ מחלות בקלות.

זה לא נדיר שאנשים מאכילים בטעות יונים. פעמים רבות אנשים ישאירו את המכסים של פחי האשפה פתוחים או יפילו מזונות עשירים בדגנים. אלה יכולים למשוך יונים, ולעולם אסור להאכיל אותם.

הדרך היעילה ביותר להימנע מהאכלת יונים היא התקנת דוקרנים נגד ציפורים על הגג והמרזבים. זה ימנע מיונים לנחות ולנוח.

באופן דומה, אתה יכול למקם חוט נגד צניחה על המרזבים של הבית והמרפסות שלך. מלבד החוט, ניתן גם להתקין חוטים מקבילים על הגג.

דרך נוספת להרתיע יונים מלינה היא להסיר כל חומרי קינון. יונים אוהבות לבנות קנים על מרזבים, קורות פתוחים וביחידות מיזוג אוויר. הם עשויים אפילו לקנן בתוך מבנים אחרים.

אם אתם מתמודדים עם בלגן יונים גדול, תצטרכו לקבל איש מקצוע שינקה אותו. כדאי גם להקפיד להוציא כל גואנו יונים. גואנו הוא חומר דביק דמוי זפת שמחזיק את הקן יחד. כשהוא מיובש, גואנו יונים יכול לסתום ביוב ומרזבים, כמו גם את הבית שלך.

אמנם הרחקת קן יונים לא תפתור את הבעיה, אבל זה צעד ראשון טוב. בנוסף לקקי, יונים נושאות גם מחלות רבות ושונות. גללי יונים מכילים רמות גבוהות של חומצת שתן. אנשים עם אסטמה או מערכת חיסון מוחלשת יכולים להיות מושפעים גם מקקי יונים.

סניף שירותי חיות הבר של משרד החקלאות האמריקאי רואה ביונים כמזיקי ציפורים חמורים ביותר. הם ידועים ביכולתם להתרבות במהירות. במהלך תקופה זו, הם יכולים ליצור עד 1-3 אפרוחים.

אתה יכול גם להגן על הבית שלך מפני יונים על ידי התקנת תכשירים דוחי יונים על אזורי המלינה שלך. קיימות אפשרויות שונות העומדות לרשותכם, לרבות חומרי ניקוי אורניתולוגיים מיוחדים.

מנעו מיונים לראות בביתכם מקור מזון ברקיימא

כאשר יונים מחליטות שהבית שלכם הוא מקור מזון, הן עלולות להוות בעיה. אם לא בודקים אותם, הם עלולים לגרום לתיקונים יקרים ועלולים להפיץ מחלות. למרבה המזל, יש דרכים להרחיק יונים מהבית שלך.

אחת הדרכים הטובות ביותר להרתיע יונים מלחשוב על הבית שלך כמקור מזון היא לנקות את כל האוכל שאתה מוציא עבורן. ידוע כי יונים ניזונות מזרעים, דגנים ומזונות אנושיים אחרים, כך שתרצה להסיר את כל הפריטים שאתה לא משתמש בהם.

יונים עשויות לנצל גם אתרי פינוי אשפה וזבל. למרות שהם לא באמת יכולים לפגוע בך, הלשלשת שלהם יכולה להיות מסוכנת לאנשים עם מערכת חיסון מוחלשת. הם יכולים גם לשאת מחלות, קרציות וטפילים אחרים.

אם יש לכם מספר רב של יונים, שקול שירות הרחקת יונים מקצועי. חברות אלו יכולות לספק את האמצעים המתאימים להרחקת יונים, כמו גם הערכת מצב. שימוש באיש מקצוע יבטיח את הרחקת היונים בצורה בטוחה ואנושית.

ישנן שיטות יעילות רבות להדברת יונים, ואתה לא צריך להוציא הון תועפות. אתה יכול להשתמש בדחלילים, אור מוחזר ואפילו קול כדי לעזור להרתיע יונים.

לפתרון זמני, שקול התקנת מכשיר קולי. זה לא יסיר את היונים לצמיתות, אבל זה יבלבל אותן. דגמים מסוימים עשויים להזיק לבעלי חיים אחרים, אבל הם יכולים לעזור להרחיק את הציפורים.

שיטה נוספת למנוע מיונים להתייחס לביתכם כמקור מזון היא התקנת דוקרנים על הגג שלכם. אם אתה משתמש בפאנלים סולאריים, תרצה להגן עליהם מפני יונים.

אם אתה בעל בית, אתה יכול למנוע מיונים לקנן על המרזבים ועל אדני החלונות שלך על ידי הנחת כיסויים משופעים. לחלופין, אתה יכול להתקין רצועות ספייק על המדפים והחלונות שלך.

סניף שירותי חיות הבר של משרד החקלאות האמריקאי רואה ביונים את החמורות ביותר מכל מזיקים של ציפורים. זה לא קל לחסל יונים, אבל יש צעדים שאתה יכול לנקוט כדי למזער את הבעיה. בסופו של דבר, תצטרך לפעול מהר אם יונים הופכות למטרד בבית שלך.

הרחיקו מכם

יונים יונים הן מזיקים שעלולים לגרום נזק לביתכם. אם יש לך בעיית יונים, אולי תשקול לפנות לשירות הרחקת יונים שיעזור לך. מלבד היותם מטרד, יונים יכולות לשאת קרציות נושאות מחלות. הנזק שהם יכולים לעשות לרכוש שלך יכול להיות יקר ובלתי הפיך.

הדרך הטובה ביותר להגן על הבית שלך היא לנקות את מקורות המזון שלך. זה ירתיע חיות אחרות מלהפוך את החצר שלך לבית. אתה יכול גם לנסות דוחים. הם לא פוגעים בציפורים, אבל יוצרים להם משטח לא נעים לנחיתה עליו.

רשת ציפורים היא הרתעת ציפורים יעילה. זוהי דרך אנושית להרחיק יונים מהמרחבים החיצוניים שלך. לדוגמה, אתה יכול לשים רשת ציפורים כדי להגן על הגינה שלך או ערוגות מוגבהות.

גורם מרתיע טוב נוסף הוא דחלילים. דמויות ינשוף או נץ מלאכותיות אלה נהדרות להרתעת יונים. ניתן להזיז דחלילים לעתים קרובות כדי למנוע מהם לחזור.

קוצים הם גורם הרתעה יעיל נוסף. דוקרנים מגיעים בצורות וחומרים רבים ושונים. חלקם עשויים ממתכת. אחרים בוטים ומחודדים. כל סוג של ספייק צריך להיות ממוקם במקום אסטרטגי.

שימוש באורות המופעלים בתנועה היא דרך טובה נוספת להרתיע ציפורים. ניתן להדליק או לכבות אורות, תלוי אם אתה רוצה להרתיע ציפורים או למשוך אותן.

כדי למנוע מיונים ללון בביתכם, תוכלו להתקין כיסויים משופעים מעל אדני החלונות. לחילופין, ניתן להניח רצועות של דוקרנים של ציפורים באדני החלונות.

ישנן דרכים רבות אחרות להרתיע יונים, כמו שימוש בשמן מנטה, ציטרונלה ותבלינים אחרים. הקפד להחליף את התבלינים האלה באופן קבוע. יונים לא אוהבות תבלינים חזקים, אז אולי תצטרך להחליף אותם לעתים קרובות.

אם בכל זאת תבחרו להשתמש בשירות הרחקת יונים, תצטרכו לקחת בחשבון את האסתטיקה של הבית שלכם. ייתכן שמקצוען יצטרך להסיר את כל העדר אם הם מתמשכים.

כמו מזיקים אחרים, קשה להיפטר מהיונים. עם זאת, אמצעי הדברת יונים נכונים ירחיקו את הציפורים מהבית שלכם.

.

.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן