רשת יונים לבניין

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

רשת יונים לבניין

ישנם מספר סוגים שונים של רשתות ציפורים זמינות בשוק. אלה כוללים רשת ציפורים מפוליאתילן, דוקרנים ואמצעי הרתעה חשמליים לציפורים. חשוב לבחור את הסוג המתאים לבניין ולנכס שלכם. למידע נוסף, פנו למומחים של Nets n Spikes.

רשת ציפורים

בבחירת רשת ציפורים למבנה, גורם חשוב אחד הוא הגוון והצבע. בהתאם לאזור הזקוק להגנה, ניתן לבחור ממגוון צבעים שונים. רשת שחורה, למשל, מחמיאה לגגות כהים ומציעה הגנת UV טבעית. הוא גם לא מתלכלך מאבק. אם מנהל המתקן רוצה להשתמש ברשת כדי למשוך יותר תשומת לב מהעוברים והשבים, הוא או היא יכולים לבחור ברשת בצבעים עזים.

רשת ניילון היא בחירה נוספת. זה יעיל מאוד להרחקת ציפורים ובעלי חיים מאזורי רבייה. זה שימושי במיוחד עבור צמרות בניינים, חנויות ובלוקים של דירות. עם זאת, זה לא פתרון ברקיימא לטווח ארוך עבור מבנים, ולכן רוב הלקוחות בוחרים לשלב רשת ציפורים עם פתרונות אחרים וזולים יותר.

ציפורים הן לא רק מטרד, אלא הן גם עלולות להוות סיכון בריאותי. צואת ציפורים יכולה להכיל עשרות מחלות שונות, ורבות מהן קטלניות. זו הסיבה שחשוב להגן על הבניין שלך מפני מיני ציפורים לא רצויים באמצעות רשת ציפורים. פתרונות רשת אלו נמצאים בשימוש ברחבי העולם ויכולים למנוע נזק למבנים ובתים.

הרשת יכולה להוות פתרון קבוע או זמני להדברת ציפורים. לאחר ההתקנה, הוא ימנע מציפורים ללון על הגג או לקנן באדני החלונות. רשת ציפורים קלה להתקנה, אך חשוב להזמין מתקין רשתות ציפורים מנוסה כדי להבטיח התקנה נכונה.

רשת ציפורים ניילון היא אפשרות רבתכליתית עבור מבנים להגנת ציפורים. רשת ניילון מתאימה להגנה על אזורים אנכיים, משופעים או אופקיים. הוא מותקן בדרך כלל על הגג או הגג של בניינים. רשת ניילון יכולה לשמש גם עבור מבנים מכוסים חלקית, מפרצי טעינה ויחידות תקרה גבוהות.

לאחר ההתקנה, ניתן לבדוק את רשת הציפורים לאיתור עופות מזיקים. יש לבדוק ולתחזק את מערכת הרשתות באופן קבוע.

רשת ציפורים

מפוליאתילן רשת ציפורים מפוליאתילן היא מחסום פיזי מצוין להגנה על פנים הבניין מפני התקפות ציפורים. הרשת עשויה מחוטי ניילון חזקים בעובי 0.071 אינץ'. יש לה חוזק שבירה של 23.6 ק"ג (52 פאונד) וחוזק התפרצות של 22 ק"ג (44 פאונד). החומר עמיד לרוב הכימיקלים בטמפרטורות סטנדרטיות. הגבוה שלו טווח הטמפרטורות הוא 100 עד 115 מעלות צלזיוס, בעוד שטווח הטמפרטורות הנמוכות שלו הוא -139 עד -166 מעלות פרנהייט. הרשת חייבת להיות מכובעת בחום, הכוללת הזרקת קיטור דרך הרשת לתקופה מסוימת.

רשת ציפורים מפוליאתילן עמידה במיוחד ויימשך שנים. זוהי הבחירה הטובה ביותר עבור מבנים גדולים, האנגרים למטוסים וחנויות קמעונאיות של ארגזים גדולים. אתה יכול לבחור מתוך מגוון גדלים של רשתות כדי להגן על הבניין שלך. חלקם גדולים מאוד, בעוד שאחרים קטנים מאוד. קטנים יותר גדלי רשת הם הטובים ביותר להגנה על ציפורים קטנות יותר כמו דרורים.

ניתן למצוא רשת ציפורים מפוליאתילן במספר צבעים שונים. צבעים אלה יכולים להיות שחורים או שקופים, וישתלבו עם הבד של הבניין שלך. הרשת תהיה בקושי נראית ממרחק של מטרים ספורים. אה. הרשת גם עמידה בפני UV, מה שיוסיף לאריכות החיים של הרשת. זה צריך להיות מותקן על ידי אנשי מקצוע כדי להבטיח את התוצאות הטובות ביותר.

רשת ציפורים היא שיטה יעילה לשמירה על ניקיון פנים הבניין. הוא מרחיק ציפורים מחלונות וגגות, ומונע זיהום מים ומזון. יתר על כן, זה יכול גם לסייע במניעת מחלות המועברות על ידי ציפורים. Nets n Spikes היא אחת החברות המובילות המתמחות בהוכחת ציפורים למבנים. רשתות יעילות עבור טרסות גדולות, פתחי אוורור קטנים, ואפילו צינורות סניטריים.

רשת ציפורים היא מערכת ההרחקה החזקה ביותר של ציפורים בעולם. יש לו מבנה של שלושה על 2 שכבות והוא מורכב משלושה גדילים מעוותים יחד בתצורה דמוית חבל. ניתן להשתמש בו בכל אזור סגור או סגור למחצה. הוא משמש גם ביישומים חקלאיים וחקלאות ימית.

רשת ציפורים מפוליאתילן עשויה מחומר רשת חזק מאוד עמיד וגמיש. הוא נועד להרחיק זרזירים, תוך מתן אפשרות ליונים להיכנס לאזור. יונים לא יכולות לקפוץ דרכה, אבל יכולות ללכת עליה.

קוצים

קוצים הם דרך טבעית להרתיע ציפורים מלנחות על הגג שלך. אף על פי שלעולם לא כדאי לרסס תכשירים דוחי ציפורים או להשתמש בכימיקלים, דוקרנים בטוחים ויעילים. הדוקרנים האלה קהים בקצה, ולא יפגעו בציפורים הנוחתות עליהם. עם זאת, הם ירתיעו ציפורים מלנחות על הגג שלך, וימנעו מהן להתיישב ולנוח שם.

שימוש בקוצים כדי להרתיע ציפורים הוא רעיון טוב, אבל תמיד כדאי לבדוק שהקוצים מותקנים כהלכה. אם לא, הם עלולים ללכוד ציפורים, וזה יכול להיות מסוכן. דוקרנים מצוינים לאזורים עירוניים שבהם ציפורים נפוצות. בניין עם רשת יונים מחודדת אולי נשמע כמו דרך יעילה להגן על הבניין שלך, אבל ציפורים חכמות מספיק כדי לאסוף את הפסולת הזו ולהשתמש בה כדי לבנות קנים.

דוקרנים מגיעים בחומרים ובצורות שונות, והם בחירה מצוינת עבור בניינים עם אזורי ישיבה צרים. דוקרנים מפלסטיק הם לא יקרים ועמידים ויכולים לעמוד במשקל של ציפורים כבדות. הדוקרנים הללו מגיעים גם במגוון צבעים, כך שתוכלו לבחור את זה שמתאים לאסתטיקה של הבניין שלכם.

אם אינכם רוצים דוקרנים, תוכלו לבחור ב"מגלשה" מפלסטיק שתמנע נחיתת יונים על מדפים. מכשיר זה מותקן בדרך כלל על משטחים פנימיים ומתפרש עד 16 אינץ'.

דוקרנים הם גם דרך יעילה נוספת להרחיק יונים. הם סבירים ומגיעים ברצועות. הרעיון המרכזי מאחוריהם הוא שיונים לא יכולות לנחות עליהן, ולכן הן אינן יכולות להשתמש בחלל כמקום ישיבה. פתרון יעיל נוסף הוא דוקר מעקה למרפסת זול וקל להתקנה.

הרתעה חשמלית לציפורים

כשאתה קונה אמצעי הרתעה לציפורים לבניין שלך, אתה רוצה לוודא שאתה בוחר את המוצר המתאים לצרכים שלך. עליך לקחת בחשבון ארבעה גורמים מרכזיים: יעילות, תוחלת חיים, השפעה סביבתית אפשרית וקלות ההתקנה והשימוש. כמו כן, זכור שלא כל אמצעי ההרתעה לציפורים נוצרו שווים, כך שהם עשויים שלא להיות יעילים נגד כל סוגי הציפורים.

ראשית, בדוק אם יש צואת ציפורים וסימני קינון. אלו עלולים לפגוע בחומרי בניין ולהשפיע לרעה על האסתטיקה שלו. הם יכולים גם לגרום לבעיות רעש בתוך הבניין. הרתעת ציפורים יכולה גם לסייע במניעת בעיות אלה על ידי מניעת ציפורים מלהתיישב על מדפי חלונות. וזה זול יותר מאשר תיקון נזקים שנגרמו על ידי צואת ציפורים.

שיטה יעילה נוספת היא התקנת מסלול חשמלי לציפורים. אמצעי הרתעת ציפורים אלה יעילים מאוד בהרתעת ציפורים קטנות. הם יושבים כ-1/2 אינץ' מעל פני השטח ופולטים זעזוע קל. פסים חשמליים הם פתרון עם ראות נמוכה שעדיין יעיל מאוד. בנוסף, הם אנושיים.

מפחידים אולטרסאונדים של ציפורים פועלים בדומה לאמצעי הרתעה קונבנציונליים, אבל הם צורכים פחות כוח ולמעשה נטולי תחזוקה. בניגוד למכשירי הפחדה אלקטרוניים אחרים, מפחידים קוליים אינם קטלניים וניתן להתקין אותם ללא הכשרה מקצועית. הם יעילים נגד מגוון רחב של ציפורים, אך ייתכן שיהיה צורך להשתמש בהם בשילוב עם אמצעי הרתעה אחרים כדי לבצע את העבודה.

מעכבי קוצים הם אפשרות נוספת להרתעת ציפורים. מכשירים אלה עשויים מרצועה עם קוצים מפלסטיק או מתכת המחוברים אליו. דוקרנים אלו יכולים להיות מוגדרים בגבהים ובאורכים שונים, וספייק יכול להרתיע כל מספר של ציפורים. מכשירים אלה יכולים להיות יעילים מאוד גם נגד זרזירים, דרורים וציפורים שחורות. השימוש בהם אינו אכזרי כלפי הציפורים, מכיוון שהם נמנעים מהקוצים לפני הנחיתה.

דוחה ציפורים הוא פתרון יעיל כאשר ציפורים פוגעות בחלק החיצוני או הפנימי של הבניין. ניתן להתקין את השיטה ההומנית הזו של הדברת ציפורים בכל בניין, כולל בנייני מורשת או בתים עירוניים. ניתן להתקין מערכות אלו גם על מעקים ושלטים.

.

.

.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן