הרחקת יונים בערד ע"י רשת או דוקרנים

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

הרחקת יונים בערד ע"י רשת או דוקרנים

כאשר אתה מנסה למצוא שירות הרחקת יונים, אתה עומד בפני מספר רב של אפשרויות. עם זאת, אם אתה עושה מחקר קטן, אתה אמור להיות מסוגל לצמצם את הבחירות שלך לאלו המשתמשות ברשת או דוקרנים כדי להסיר את הציפורים. אלו הן השיטות שהולכות לעבוד הכי טוב עבורך. הם גם הדרך הטובה ביותר להגן על הרכוש שלך מפני יונים, מה שאומר שיהיה לך את הסיכוי הטוב ביותר להבטיח שהן לא יחזרו לעולם.

האכלת יונים בשוגג

יונים מהוות מטרד ויכולות להזיק לבית ולרכוש. הם בונים קנים וקקי במרזבים, מה שעלול לגרום לבעיות ביסוס. הם גם נושאים טפילים רבים, כולל קרציות וקרדיות. הם יכולים להפיץ מחלות, ועשויים להוות איום בריאותי לבני אדם. אם אתה נתקל בבעיה ביונים, ישנן מספר דרכים בהן תוכל למנוע את כניסתן לביתך.

אחד הדברים הראשונים שאתה צריך לעשות הוא להפסיק להאכיל אותם. זהו צעד פשוט, אבל זה יכול לעשות הבדל גדול. אם אתה מאכיל הרבה ציפורים, זה רק יעודד אותם להישאר. אם תפסיק להאכיל אותם, הם יתחילו להתפזר. המשמעות היא פחות יונים ופחות סיכוי להן לפגוע ברכוש שלך.

שלב חשוב נוסף הוא לנקות כל קקי יונים שאתה רואה. הקקי מאכל מאוד ויכול לפגוע בבית ובצמחים סביבו. זה יכול להיות מסוכן לבריאות שלך, מכיוון שהוא יכול להכיל רמות גבוהות של חומצת שתן. אתה אמור להיות מסוגל למצוא חומרי ניקוי אורניתולוגיים מיוחדים שיעזרו לך להסיר את הקקי. אתה יכול גם להשתמש במגרד צבע כדי להיפטר מהקקי המיובש. לאחר מכן ניתן לחטא את האזור באמצעות דלי מים וחומר חיטוי.

אם אתם רוצים להיות יותר אקטיביים במניעת יונים, כדאי גם לנסות להרתיע מהן ללון בביתכם. הם לא ייקחו את הסיכון לטוס למקום חדש אם הם מרגישים בנוח. אתה יכול גם להתקין חוטי ציפורים על המעקות, החלונות והמדפים שלך כדי למנוע מיונים להתיישב ולנוח. שיטה זו היא זולה יחסית וניתן להתקין אותה בכל מקום בבית.

אם אתה לא אוהב את הרעיון של הצבת חוט ציפור על המעקות או מדף החלונות שלך, אתה יכול להתקין חוט כדי למנוע מיונים להתיישב. אתה יכול לקשור את החוט לגג או למרפסת, תלוי איפה אתה חושב שהציפורים שוכנות.

אם אינכם מצליחים להרתיע יונים מללון בביתכם, תוכלו לשקול ללכוד אותן. החיסרון היחיד הוא שתצטרכו למצוא לוכד חיות בר מורשה. אנשי מקצוע אלה יכולים לספק לך רשת ביטחון, כמו גם ידע על חוקים פדרליים ומדינתיים.

לפני שתתחיל להשתמש במוצר הדברת ציפורים, הקפד לבדוק את התווית לקבלת הוראות. תצטרך לעקוב אחר ההנחיות האלה כדי להבטיח שהמוצר עובד ביעילות. זה נכון במיוחד כאשר יש לך עסק עם קן גדול ופעיל.

כמה מהטפילים הנפוצים ביותר שנמצאים בגואנו של יונים הם קרציות וקרדיות. הקרדיות והקרציות עלולות לגרום לזיהומים לאנשים, וטפילים אקטופאריים יכולים לנשוך את העור ואף להיכנס למחזור הדם. הם יכולים גם לגרום לתסמינים כמו דלקת ריאות.

להיפטר מיונים בעצמך

אם יש לך בעיית יונים בבית שלך, אולי כדאי לך לבדוק להיפטר מהן. ציפורים אלה ידועות לשמצה כגורמות למגוון בעיות, כולל גרימת נזק לרכוש שלך והפצת מחלות. ישנן דרכים רבות לעשות זאת, אך עליך למצוא דרך אנושית ויעילה כאחד.

אחת הדרכים להיפטר מיונים היא על ידי לכידתן. אם תחליט לעשות זאת, הקפד ליצור קשר עם לוכד חיות בר כדי לוודא שאינך מפר חוקים או תקנות כלשהן. אנשים אלה צריכים גם להיות מורשים ומבוטחים כדי שתוכלו להיות בטוחים בבטיחות הרכוש שלכם.

שיטה נוספת להיפטר מיונים בבית היא באמצעות חומר דוחה יעיל. למרות שאולי לא תוכל להיפטר מהם לחלוטין, אתה יכול לעשות הרבה כדי להרתיע אותם.

ניתן להשתמש בחומרים דוחי ג'ל, שהם על בסיס נפט ויוצרים סרט דביק. חומרים אלו יכולים להרתיע יונים יעיל, אך קשה להסיר אותם. אם תחליט להשתמש בשיטה זו, הקפד להשתמש בחומר דוחה ציפורים בטוח עבור אנשים וחיות מחמד.

שיטה נוספת להיפטר מיונה היא באמצעות התקנת ספרינקלר המופעל בתנועה. הOrbit 62100 Yard Enforcer הוא מכשיר רב עוצמה שיכול לזהות תנועות יונים ממרחק של ארבעים מטרים. ההגדרות המתכווננות שלו מאפשרות לכוון ליונים בודדות או להקות שלמות. זוהי אפשרות אנושית ויעילה יותר משיטות אחרות, שכן היא משלבת מים, קול ותנועה.

אפשרות אחרונה וזולה יחסית להיפטר מבעיית יונים היא התקנת סרט הלם ציפור. לסרט השקוף הזה יש שלושה מובילי מתכת העוברים לאורכו. אתה יכול ליישם את זה על כל משטח. זה יכול להיות יעיל בהרחקת יונים, אבל תצטרך להיזהר כדי להימנע מגרימת נזק כלשהו לרכוש שלך.

אם לא נוח לכם להתמודד עם המשימה הזו בעצמכם, תוכלו לשכור שירות הרחקת יונים מקצועי. אנשי מקצוע אלו יוכלו לספק לכם מענה אתי ויעיל לבעיית היונים שלכם. הם אמורים להיות מסוגלים לספק לך רשימה של אפשרויות הדברת יונים ולעזור לך לבחור את האפשרות הטובה ביותר עבורך.

אם אתם מנסים להיפטר מיונה בביתכם, חשוב להיות מודעים לסוג המזון שהם אוכלים. אם הם רגילים לדגנים ולזרעים, תצטרך להפסיק לספק להם את סוגי המזונות האלה. אתה יכול גם להרחיק אותם ממזיני הציפורים שלך.

דרכים נוספות להיפטר מיונה הן התקנת דוקרני יונים. ניתן להתקין אותם עם מסמרים, קשירה או דבק דבק מיוחד. אתה יכול למקם אותם על משטחים אופקיים או אנכיים כדי למנוע מיונים ללון.

מניעת הלינה של יונים על פאנלים סולאריים

יונים הן מזיק מתמשך שעלול לגרום נזק משמעותי לגינה או לרכוש שלך. הם יכולים להוות מטרד ולשאת מגוון מחלות. לשמור אותם מחוץ לפאנלים הסולאריים שלך הוא רעיון טוב. שימוש ברשת ציפורים, רשתות או דוקרנים יכול לעזור. מלבד מניעת הלינה של יונים על פאנלים סולאריים, מכשירים אלה יכולים להיות שימושיים גם כגורם מרתיע.

השימוש בדוקרנים לגג ודוקרנים נגד צניחה הם שתי דרכים יעילות למנוע מיונים לקנן או לנחות על הפאנלים הסולאריים שלך. אמצעי הרתעה אלו קלים להתקנה ומחזיקים מעמד לאורך שנים. הם זמינים בחנויות חומרה ועשה זאת בעצמך רבות. הוספת אמצעי ההרתעה הללו לגג שלך יכולה להוזיל את העלות של הגנת יונים של הפאנלים הסולאריים שלך.

שיטות שליטה על יונים נפוצות אחרות של פאנל סולארי כוללות שימוש באורות ומכשירי סאונד המופעלים בתנועה. יונים נמשכות במיוחד לאורות מהבהבים. הצבת משטחים מחזירי אור סביב הפאנלים הסולאריים שלך יכולה להיות גם פתרון יעיל.

השימוש ברשת פוליאוריטן חזקה יכול להוות הרתעת יונים יעילה יותר משיטות אחרות. רשת זו מכסה את כל שטח הפאנל הסולארי ונטולת טרחה להתקנה. שלא כמו אמצעי הרתעה אחרים, הוא אינו מצריך קידוח. הוא גם יהיה עמיד בפני חשיפה לUV, וזה גורם נוסף שיש לקחת בחשבון.

עליך לזכור כי לאחוז גדול מהמוצרים הללו יש רק תכונה אחת. לטובים ביותר יש מספר פונקציות. המשמעות היא שהרשת תגן על הפאנלים הסולאריים שלך ועדיין משחררת אור. כדאי לוודא שהרשת היא מוצר איכותי. כך תוכלו להיות בטוחים שהפאנלים הסולאריים שלכם יהיו מוגנים והרשת שלכם תחזיק מעמד לאורך זמן.

מלבד דוקרנים נגד צניחה ורשתות ציפורים, אתה יכול גם להשתמש במשטח מחזיר אור כדי לפתור את בעיית היונים השוכנות על הפאנלים הסולאריים שלך. אם לגג שלך יש אזורים שטוחים שבהם יונים יכולות ללון, אתה יכול להשתמש במוצר נדן משופע. זוהי אפשרות טובה מכיוון שזוהי דרך בטוחה וחסכונית להבטיח שהפאנלים הסולאריים שלך יישארו במצב מעולה.

אתה יכול גם להציב פסלי עופות דורסים מזויפים. אלה יפחידו יונים וציפורים אחרות שאולי ירצו ללון בגג שלך. עם זאת, אלה לא יהיו יעילים כמו האפשרויות האחרות.

בנוסף לפתרונות רשת הציפורים, הרשת ושאר הפתרונות להוכחת יונים, כדאי גם לשמור על החצר. טיפול בדשא שלך ושמירה על ניקיון הגינה שלך יכול להיות דרך טובה למנוע מיונים לנוח בפאנלים הסולאריים שלך.

שימוש במכשירים היעילים ביותר להוכחת יונים, כגון רשת הציפורים, רשתות ודוקרני גג, יכול להיות דרך חכמה וחסכונית למנוע מיונים לקנן על הפאנלים הסולאריים שלכם. אם אינכם בטוחים איזו שיטה היעילה ביותר, תוכלו להתייעץ עם מומחה להוכחת יונים על מנת למצוא את הפתרון המתאים ביותר לצרכים שלכם.

.

.

דילוג לתוכן