הרחקת יונים ברמת גן ע"י רשת או דוקרנים

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

הרחקת יונים ברמת גן ע"י רשת או דוקרנים

אם יש לכם יונים בבית, אולי חשבתם להתקשר לשירות הרחקת יונים עם רשת או דוקרנים כדי להיפטר מהם. זה יעזור לך להימנע מהטרחה של להיפטר מהם בעצמך, אבל יש שיקולים נוספים שכדאי לזכור. לפניכם מספר טיפים שיעזרו לכם למצוא את שירות הרחקת יונים המתאים לצרכים שלכם.

עלות שירות הרחקת יונים

אם נתקלת בבעיה של יונים בבית או במשרד, יתכן ואתה תוהה כמה עולה להיפטר מהציפורים. העלות תהיה תלויה במספר גורמים, כולל המיקום שלך, קנה המידה של העבודה וסוג הציפור.

יונים הן מזיק נפוץ וניתן למצוא אותן במגוון מקומות. בדרך כלל הם נמשכים למבנים על ידי מזון ומחסה. כאשר יש לך מכת יונים, זה יכול לגרום לבעיות רבות עבור המשפחה וחיות המחמד שלך. זה יכול לגרום לניקיון רב, בלגן מסוכן ואפילו סיכון למחלות.

הרחקת ציפורים יכולה להיות תהליך יקר, במיוחד אם אתה צריך להזמין איש מקצוע. חברה מקצועית להדברת חיות בר או ציפורים יכולה לתת לכם הערכה מדויקת של כמה יעלה להעלים את היונים שלכם.

חלק מהחברות יכללו שירות ניקיון במחיר שירות הרחקת יונים שלהם. שירותי ניקיון עשויים לכלול הסרת קקי מניקוז וגגות, כמו גם קרצוף אזורים מלוכלכים ביונים.

עבור פרויקטים מסחריים גדולים יותר, העלויות יכולות להגיע לאלפי דולרים. פרויקטים אלה כוללים בדרך כלל התקנת רשתות ודוקרנים על פני שטחים גדולים.

אם אתה רוצה פתרון פשוט, אתה יכול להתקין "מגלשה" ליונים כדי להרחיק את הציפורים מהגג שלך. בדרך כלל, אלה מותקנים על משטחים פנימיים, אבל אתה יכול גם לקנות מגלשה שנמשכת עד 16 רגל.

אפשרות נוספת זולה וידידותית לסביבה היא להשתמש בקוצים של ציפורים. דוקרני פלסטיק אלו נועדו למנוע מיונים להתיישב. דוקרנים יכולים לעלות החל מ-$18 עבור סט של 10 רגל, תלוי בגודל.

בחירת המוצרים הנכונים

יונים הן מטרד מכוער שעלול לגרום לנזק של מיליוני דולרים מדי שנה. הם עלולים לסתום מרזבים, לפגוע במכונות ולחסום את זרימת המים. ציפורים אלה עלולות להוות גם סיכון בריאותי, עם טפילים אקטופאריים בצאתן.

למרבה המזל, ישנן מספר דרכים להיפטר מיונים. ישנם דוקרנים, דוחים וחומרי ניקוי אורניתולוגיים מיוחדים זמינים. בחירה במוצר הנכון יכולה לעשות את חייך הרבה יותר קלים.

שימוש בקוצים של יונים כדי לעצור יונים מלנחות על מדפים, קווי גג וקורות היא אחת משיטות ההדרה הקלות והיעילות ביותר. עם זאת, חשוב לציין כי מכשירים אלו אינם מתאימים להרחקת יונים מאתרים מבוססים.

מערכת הרתעת ציפורים יכולה לעזור, אך היא דורשת תחזוקה מתמדת. מערכת הרתעה צריכה לכלול מדפים, חדרי מדרגות ומרזבים. בנוסף, זה צריך להיות משולב עם פאנלים סולאריים וארובות, אשר יכול לשמש עוד יותר להרתיע ציפורים.

אפשרות נוספת היא שימוש במערכת מסלול חשמלית. שיטה זו עובדת בצורה הטובה ביותר עם מדפים וקווי גג, אבל זה יכול להיות מסובך להתקנה. באופן אידיאלי, זה צריך להיות מותקן על ידי איש מקצוע.

אפשרויות נוספות להרחקת יונים מהרכוש שלך הן מגוון של דוחים וג'לים. ניתן לרכוש אותם בחנות לחומרי בניין המקומית שלך או באינטרנט. חלקם מאוד זולים, בעוד שאחרים דורשים יישומים יומיומיים.

כשאתם בוחרים את המוצר הנכון להרחקת יונים, הקפידו לשאול את השאלות הנכונות. אתה צריך לדעת מה עובד, כמה זה עולה וכמה זמן זה יחזיק מעמד.

זכור לבדוק אם יש ביקורות ודירוגים. אתרים כגון Google Reviews, Yelp וAngie's List הם משאבים מצוינים לכך.

להיפטר מיונים בכוחות עצמך

יונים הן ציפור נפוצה שיכולה להוות מטרד. הם יכולים להזיק לרכוש שלך, לגרום למחלות ולזהם מזון. הלשלשת שלהם יכולה גם להוות סיכון בריאותי. חשוב לזהות את מקור בעיית היונה שלכם וליישם תוכנית להיפטר ממנה.

מכת יונים עשויה לעלות ביוקר רב, הן מבחינת תיקונים והן מבחינת החלפות. רבים מהפתרונות הזמינים כוללים לכידת או פיתיון של יונים, דבר שעלול להיות מסוכן. התהליך יכול להימשך מספר ימים.

אתה יכול גם להשתמש בקוצים של ציפורים כדי להרתיע יונים מנחיתה. אלו הן שיטה זולה יחסית שניתן להשתמש בה על מבנים שאינם כבר הוכחת יונים.

אפשרות נוספת להרתיע יונים היא להשתמש בדחלילים. יונים בדרך כלל יתעלמו מחפצים אלו, אך ניתן להזיז אותם כל כמה שבועות.

ישנן אפשרויות אחרות להרתיע יונים, כגון רשתות, חומרי ג'ל דוחים ומכונות קול. עם זאת, עליך לוודא שאתה פועל לפי התקנות המקומיות ולשכור לוכד חיות בר מורשה לבצע את העבודה.

ניתן גם להזמין חברת הדברה. ודאו שאתם מבקשים מהחברה רישוי וביטוח מתאימים. זה חשוב כדי למנוע השלכות משפטיות.

עליך להיות מודע לכך שמספר חומרי הדברה ליונים הינם מוצרים מוגבלים לשימוש שניתן לרכוש ולהחיל באופן חוקי רק על ידי מפעיל מזיקים מורשה. בדרך כלל, אלה מיושמים במפעלים מסחריים גדולים.

אם אתם רוצים לבצע את הרחקת היונים לבד, כדאי לרכוש את החומרים הדרושים מספק בעל מוניטין. אלה צריכים לכלול מגרד צבע, דלי מים וחומר חיטוי, ומשטח קרצוף. בהתאם לגודל הבניין שלך, ייתכן שתצטרך יותר מרצועה אחת.

איטום כניסות ליונים

יונים עלולות להוות בעיה רצינית עבור עסקים, בתים ומבנים אחרים. הם יכולים לשכב באזורים גבוהים, לקנן בפתחים גדולים ולהרוס רכוש ומכונות. הם גם ידועים כמפיצים מחלות. אם אתה נתקל בבעיות, שקול לאטום את כניסות היונים באמצעות רשת או דוקרנים.

השיטה הטובה ביותר להדברת יונים תלויה בגורמים רבים, כולל מבנה המבנה, לחץ מהציפורים ותקציב. טקטיקות אלו יכולות לעבוד היטב בשילוב עם שיטות אחרות להדברת יונים. עם זאת, הם יכולים להיות יקרים, במיוחד אם אתה צריך לסמוך על איש מקצוע.

אם אתה משתמש בשיטת בקרת יונים מבוססת קול, תצטרך להשאיר את המכשיר דולק במשך שעות או ימים בכל פעם. ייתכן שלא תראה תוצאות כלשהן עד שתבזבז שבועות או חודשים על כך.

לחלופין, ניתן להשתמש בינשופי פלסטיק ותמונות פלסטיק אחרות של בעלי חיים שיונים מעדיפות לא להיות בסביבה. המכשירים הללו משמיעים רעש חריק מהדהד שיונים לא מכירות.

גורם מרתיע ציפורים נוסף הוא רשת תיל. מכשירי הדברת יונים אלו משמשים במערכת רשת כדי למנוע מיונה גדולה יותר לנחות על גג או לנחות על מקור מים.

דוקרנים הם דרך זולה ויעילה להרחיק יונים מהמדפים. ליונים יש אינסטינקט ביות בלתי ניתן לריסון. שימוש בדוקרנים הוא פתרון בעלות נמוכה שניתן ליישם במקומות שיונים מבקרות בהם כבר זמן רב.

בין אם אתה מנסה להרחיק יונים מהמרפסת שלך או במשרד שלך, שיטת הדברת היונים הטובה ביותר תלויה בצרכים שלך. חלק מהבניינים, כמו אלה ההיסטוריים, לא יעבדו עם קוצים. מבנים אחרים, כמו אלה שנבנו בעזרת טכנולוגיה מודרנית, ניתנים להדוף באמצעות מסלול הלם.

מניעת החזרת יונים

אם אתם סובלים מבעיית יונים, עומדות לרשותכם מגוון אפשרויות שיסייעו לכם למנוע מהיונים לחזור לנכס שלכם. יונים יכולה להיות בעיה מאוד משבשת. מלבד הנזק הפיזי שהם עלולים לגרום לביתכם, הם יכולים לשאת גם מחלות וטפילים מזיקים רבים.

אחת הדרכים למנוע מיונים ללון בביתך היא לשים רשת ציפורים על הגג ועל המרפסות. זה משמש לעתים קרובות על ידי בעלי חנויות כדי למנוע מיונים לקבל גישה לחלונות הראווה שלהם.

אפשרויות נוספות למניעת חזרת יונים לביתך כוללות התקנת מערכת הרתעת ציפורים חשמלית. המערכת פועלת על ידי פליטת צליל חזק במרווחי זמן קבועים. אמנם זה לא פוגע בציפורים, אבל זה גורם להם להיות נוטים יותר להתחמק מהבית שלך.

פתרון אנושי נוסף למניעת הלינה של יונים על רכושכם הוא להרדים את היונים. עם זאת, זו יכולה להיות אפשרות יקרה ומסוכנת. אתה תמיד צריך לבדוק עם הסוכנות המקומית לניהול חיות בר כדי לברר אם זה חוקי באזור שלך.

במקרים מסוימים, הדברת יונים היא הדרך הטובה ביותר להדברת אוכלוסיית יונים. מוצרים אלה זמינים רק דרך מפעילי הדברה מורשים. ודאו שאתם בוחרים בחברה שיש לה רישוי וביטוח מתאימים.

דרכים אחרות להרתיע יונים מלהיכנס לביתך כוללות ריסוס תכשירים דוחי יונים. אלו הן אופציה זולה יותר, אך עליך ליישם אותן מחדש לעתים קרובות. ניתן להשתמש בחומר ניקוי אורניתולוגי מיוחד להסרת קקי יונים.

למידע נוסף על מניעת מגורי יונים בביתכם, התייעצו עם מומחה הדברה. הם ילמדו אתכם שיטות חזקות להדברת היונים מביתכם.

.

.

דילוג לתוכן