רשת יונים שקופה למכירה

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

רשת יונים שקופה למכירה

יונים היא אפשרות להגן על הרכוש שלך מפני יונים. עם זאת, זה לא לגמרי חסין תקלות. המשך לקרוא כדי ללמוד על סוגי הרשתות השונים ועל העלויות שלהם. יש גם פתרון לבעיה זו המכונה דוחה ציפורים. זה עובד על ידי שימוש בחומר כימי שנדבק לרגלי הציפור. זה גורם לציפור לעבוד קשה יותר כדי להשתחרר. זה גם מרתיע יונים לנחות על המבנה.

בעיות ברשת

יונים רשת יונים יכולה להיות בעייתית. לא רק שזה קשה להתקנה, זה יכול להיות גם קשה לניקוי. היא בעייתית במיוחד באזורים שבהם מקננות ונוצרות יונים. בנוסף, יכול להיות קשה לנקות את צואת הציפורים המצטברת בתוך הרשת.

לשלשת ציפורים קורוזיה פלדה, עץ ובטון. בנוסף, הם יכולים להעמיס יתר על המידה שלטים, חופות וגשרים. צואת ציפורים היא גם סכנה גדולה לאנשים. להקות גדולות יכולות לעשות בלגן על גשר, שלט או חופה.

מינים רבים של ציפורים יכולים להיות בעייתיים. הם עלולים לגרום לבעיות בריאות ובטיחות, לקנן בבניינים ולשאת מחלות. לכן, רשת להגנה על ציפורים היא אפשרות חשובה להרחקת ציפורים. רשתות אלו זמינות בגדלים שונים של רשת. רשת יונים ודרורים היא הצורה הנפוצה ביותר, אך ישנם גם זנים רבים שאינם מיועדים במיוחד ליונים ולדרורים.

פתרון טוב להרחקת ציפורים הוא רשת תיל. רשת התיל היא רבתכליתית, קלה לשימוש וניתנת להתקנה על ידי בעל הבית. רשת תיל טובה תחזיק מעמד לאורך זמן והיא נטולת תחזוקה. רשת ציפורים ניילון, לעומת זאת, דורשת ציוד גישה מומחה ודורשת תחזוקה שוטפת.

רשת ציפורים ניילון אינה אידיאלית מכיוון שציפורים עלולות להילכד בין הרשת לתיל. חורים גדולים ברשת יכולים גם ללכוד את הציפורים. עדיף להשתמש ברשת בעלת פתחים של 1/2 אינץ' לפחות. עם זאת, אם אינכם בטוחים איזו רשת מתאימה לצרכים שלכם, תוכלו להתייעץ עם מומחה לציפורים מקומי.

רשת יונה יכולה להיות עשויה מכמה חומרים. ביניהם פוליפרופילן. זה עמיד וקל משקל, אבל זה יכול לגרום לבעיות עבור ציפורים קטנות. כמו כן, ייתכן שרשת הפוליפרופילן לא תהיה חזקה מספיק כדי להגן על ציפורים. מסיבה זו, כדאי להימנע משימוש ברשתות פוליפרופילן במידת האפשר.

פתרון נוסף להדברת יונים הוא שימוש במכשירים קוליים. מכשירים אלו פולטים גלי קול ומתיימרים לזהות יונים מרחוק. יש להם מצבים שונים וניתן להגדיר אותם לעונות שונות. אבל, הבעיה במכשירי אולטרסאונד היא שיונים לא יכולות לשמוע את הקולות מהמכשיר האולטראסוני.

עלות רשת יונים

בעת רכישת רשת ציפורים, שקול את התקציב שלך. אתה יכול בקלות להוציא יותר על הרשת אם אתה רוצה להשתמש בה בחוץ. החדשות הטובות הן שתוכלו לקנות רשת שתמנע כניסת יונים לנכס שלכם. עם זאת, ישנם כמה חסרונות של שימוש ברשת בגינה שלך. הראשון הוא שאם הוא לא מותקן כהלכה, ייתכן שיהיה עליך להחליף אותו לעתים קרובות. כתוצאה מכך, זה חכם לפנות לייעוץ עצמאי לפני קבלת החלטה.

בעוד שרוב החנויות הקמעונאיות מוכרות רשתות ציפורים לפי מטר, כדאי לשקול גם לקנות חלקים בודדים. רוב הספקים מציעים שירות לפי מידה, אך עדיין מומלץ לבצע מידות לפני ביצוע הזמנה. לבעל בית שאינו בקיא ברשתות ציפורים, נדרש בדרך כלל ייעוץ מומחה.

בחירת הסוג הנכון של רשת יונים היא קריטית. בחר אחד עם העובי הנכון. רשת ציפורים רגילה מניילון בעובי 0.071 אינץ' ועשויה מ-6 גדילים שעובי כל אחד מהם 0.012 אינץ'. חוזק השבירה וההתפרצות שלו הוא 23.6 קילוגרם (52 פאונד). רשת ניילון עמידה מאוד לרוב הכימיקלים בטמפרטורות סטנדרטיות. טווח הטמפרטורות הנמוכות שלו הוא -139 עד -166 מעלות פרנהייט.

בנוסף לעובי הרשת, בדוק את סוג הרשת ואת מד הרשת. מד הרשת קובע את יעילותה. רשת יונים לא תכלול מינים ספציפיים. עם זאת, זה יכול להיות יקר, אז אתה צריך לשקול כמה אתה רוצה להוציא עבור הרשת לפני שאתה מבצע רכישה.

יעילות רשת יונים

אחד הסוגים הפופולריים ביותר של רשתות להדברת ציפורים היא רשת ציפורים ניילון. זה לא יקר ויעיל, אבל יכול להיות אחריות אם לא מותקן כראוי. היו מספר דיווחים על ציפורים שנלכדו כאשר רשת ציפורים ניילון לא הותקנה כראוי, והרשת עצמה הייתה נתונה לעיתונות שלילית כלשהי.

בעוד שרשת היונים של הבנק היא בחירה פופולרית להדברת ציפורים, יש לה כמה חסרונות. ראשית, רשת 50 מ"מ מאפשרת לזרזירים להיכנס. זרזירים יכולים ללון ולקנן בו. עם זאת, רשת של 28 מ"מ אינה כוללת את שני המינים. הרשת גם גדולה מספיק כדי שיונים יוכלו ללכת עליה.

בעיה פוטנציאלית נוספת היא שיונים נמשכות לאזורים גדולים עם גישה נוחה למקורות מזון. הדבר עלול לגרום לפלישה של יונים למחסן או לבניין מסחרי. כדי למנוע בעיה זו, עדיף לאחסן מזון לבעלי חיים בחדרים סגורים ובגיגיות פלסטיק עם מכסים נעולים. זה ימנע מיונים ללון על גבי מזון או לאכול אותו.

פתרונות הדברת ציפורים אלו מציעים גם פתרון חסכוני לבעיות ציפורים. יתר על כן, רשתות ציפורים אלו עשויות מרכיבים באיכות פרימיום ועומדות בתקנים בתעשייה. הם זמינים בגדלים, צורות ועיצובים שונים. רשתות ציפורים אלו זכו לשבחים רבים על היעילות וההיגיינה שלהן.

רשת ציפורים ניילון היא אחד מהסוגים הפופולריים ביותר של פתרונות הדרת ציפורים לאזורים עירוניים. זוהי המערכת היחידה המספקת רמה מסוימת של ביטחון ביעילותה באזורים בהם יש לחץ ציפורים גבוה. רשת ציפורים ניילון זמינה בצורת עצמאית וערכה.

קוצים הם אפשרות נוספת. דוקרני ציפורים אלה קלים להתקנה וקלים לתחזוקה. הם יעילים מאוד בשמירה על ציפורים ויונים גדולות מלהתפוס דריסת רגל באתר לינה. מטרתם אינה לפגוע בציפורים, אלא ליצור מחסום נגדן. לעתים קרובות, ציפורים קטנות משתמשות בקוצים אלה כחומרי קינון ומשתמשות בהם כמוטות.

רשתות ציפורים אלו הן אופציה מצוינת להגנה על ההיקף של בניין או אנדרטה. הם עמידים, מיוצבים UV ועמידים בפני מזג אוויר. הם דורשים אפס תחזוקה ויחזיקו מעמד עד 10 שנים. יתר על כן, הם קלים להתקנה על ידי צוות מומחים. חוץ מזה, הם מגיעים עם חוטי קשירה וחבל גבול לתוספת חוזק.

.

.

.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן