הדברת דבורים

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

הדברת דבורים

הדברת דבורים דורשת ידע היכן נמצאת הכוורת וכיצד ניתן לגשת אליה. במקרים מסוימים, יותר מכוורת אחת עשויה להיות נוכחת. במקרים אלו, מומחה לדבורים ארליך יכול לזהות את נקודות הכניסה לכוורת ולהסיר אותה. באמצעות הציוד המתאים ניתן לבצע הרחקת דבורים מבלי לסכן את בריאות האנשים באזור.

דבורי

דבש דבורי דבש הן מאביקה חשובה, אך כשהן מגיעות למקום הלא נכון הן עלולות להפוך למטרד. אם יש לך בעיה עם דבורי דבש, עליך לפנות להדברה העולמית. אנחנו יכולים לעזור לך להיפטר מדבורי הדבש בבית שלך.

הצעד הראשון להיפטר מהדבורים הוא לחסל את מקורות המזון שלהן. הסר את כל הממתקים שהם צורכים בביתך. חשוב גם לאטום את כל החורים בבית שהם עלולים להיכנס אליהם. מספר תיקונים פשוטים זמינים, כולל איטום סדקים וחורים בעזרת אטימה או קצף הניתן להרחבה. בהתאם להיקף הבעיה, ייתכן שיהיה צורך גם בעבודות נגרות.

חלק מבעלי בתים בוחרים להתמודד עם בעיית הדבורים בעצמם. למרות שזו עשויה להיות אופציה חסכונית, חשוב לשקול את הסיכונים בטיפול בחרקים הצורבים. באופן אידיאלי, כדאי שתהיה לך תוכנית מוגדרת היטב ותקדיש את הזמן להכין את עצמך. כמו כן, כדאי ללמוד כמה שיותר על גידול דבורים וטיפול בדבורים לפני שתתחיל.

דבורים

נגר דבורים נגר הן מזיקים שעלולים לפגוע ברכוש, ולכן חשוב לשמור על ביתכם נקי מהם. למרבה המזל, ישנן דרכים רבות למנוע מהיצורים הללו לפלוש לביתכם. בין הדרכים הללו היא להשתמש באיטום על בסיס סיליקון למילוי סדקים וחריצים. ניתן גם להתקין מסכים ולסגור דלתות כדי למנוע כניסת דבורים נגר לביתכם.

מוצרי הדברת דבורים יכולים לכלול 99% אלכוהול, שתי כפיות של חומץ תפוחים וכמה טיפות של שמנים אתריים, כגון שמן עץ התה או שמן אתרי לבנדר. שמנים אתריים אלו ידועים כדוחי חרקים טבעיים ויכולים לעזור לך להרוג את דבורי הנגר. ריסוס הפתרון הזה בתוך הבית יעזור לכם לבטל את הבעיה אחת ולתמיד.

כדאי לחפש גם "בתים" של דבורה נגר העשויים מעץ. מבני עץ אלה עשויים לפתות כמה דבורים נגרות, אבל הם לא יחסלו אותם לחלוטין. למעשה, מוצרים אלה עשויים אפילו למשוך חלק מהם, מה שעלול להחמיר את הבעיה.

דבורים נגר עוקצות דבורים

נגר אינן מזיקות לאנשים ובדרך כלל ישאירו את האזור לבד אם אינכם מהווים איום עליהן. עם זאת, אם אינכם מצליחים להיפטר מחרקים אלו בעצמכם, כדאי לפנות לחברת הדברה מקצועית. הם יכולים לבצע בדיקה יסודית של השטח ולספק לכם תוכנית פעולה מקיפה. אבק קוטלי חרקים המוחל על חורים הוא השיטה היעילה ביותר להדברת חרקים אלו. שיטה זו גם גוזלת פחות זמן מאשר איבוק העץ בקוטל חרקים. לחילופין, ניתן למרוח שמן שקדים כדי להדוף דבורים נגרים.

דבורי נגר דומות לדבורי בומבוס, אך עקיצותיהן יכולות להיות כואבות יותר. בעוד שדבורי נגר אינן עוקצות, הן עוקצות מדי פעם, בדרך כלל כאשר הן מאוימות. אפשר ללכוד דבורים נגר בין שולחן או כרית. דבורי נגר זכרים, לעומת זאת, פחות אגרסיביות. ברגע שהם עוקצים, הם בדרך כלל נסוגים ולא סביר שיחזרו.

דבורים נגרות נגרות לעץ כדי להטיל ביצים

דבורים נגרות הן חרקים קטנים שנובבים לעץ כדי להטיל ביצים. הזחלים ניזונים מאבקה ונסורת, ולאחר מכן מגיחים כבוגרים במהלך הקיץ. הדבורים הבוגרות חורפות באותן מנהרות ואז מזדווגות באביב הבא. יצורים אלו עלולים להזיק לאנשים ולבתיהם, אז הקפידו למנוע מדבורים נגר להרוס את העץ שלכם.

דבורים נגרות בדרך כלל בוחרות בעץ רך וישן לבניית הקינים שלהן. הם נמשכים למוהל מעצים מתים, ועץ חשוף מזמין אותם יותר. הם נשאו חורים קטנים ועגולים בעומק של כחצי סנטימטר לתוך העץ. ברגע שנכנסות לעץ, דבורי נגר עלולות להשאיר כתמי צואה או ערימות נסורת.

דבורים נגר אינן חרקים חברתיים. הם אינם חיים בכוורות, אלא בונים קנים בודדים. הם הרבה יותר קטנים מדבורי הבומבוס, ויש להם פחות שיער מאחיהם. הנקבה היא המובילה במושבה ומעלה את הזחלים מביציהם לשלב הבוגר.

דבורים נגר עפות מסביב כדי לאיים

בעוד שדבורים נגר נדירות נחשבות למטרד בחלקים רבים של ארצות הברית, הנזק שלהן למבני עץ יכול להיות ניכר. אם לא בודקים אותם, הם עלולים לגרום נזק רב למבני עץ ולאיים על שלמותם המבנית. דבורי נגר הן החרקים הפוגעים בעץ הנפוצים ביותר בארצות הברית, כאשר המינים המזרחיים מזיקים במיוחד.

דבורי נגר הן חרקים שחורים גדולים ומבריק מהסוג Xylocopa ומשפחת Xylocopinae. הם אמנם אינם מהווים איום על בני אדם, אך הם נחשבים למזיק בשל נזקם למבנים. שמם נובע מכישורי הנגרות שלהם, מה שהופך אותם למתאימים במיוחד לקינון בבניינים ובמבני עץ. סימן נפוץ של קן דבורים נגר הוא חור חלק עגול במבנה עץ.

ניתן לזהות דבורים נגרות לפי הבטן השחורה והמבריקת שלהן. הזכרים הם כתומים ושחורים, בעוד הנקבות שחורות. זכרים אגרסיביים ועלולים ללעוג לבני אדם. למרבה המזל, אין להם עוקצים, ולכן הם אינם מהווים איום רציני על בריאות האדם.

מלכודות דבורים

נגר מלכודות דבורים נגר יכולות להיות דרך פשוטה וזולה לטפל בבעיות דבורים בגינה שלך. אתה רק צריך למקם אותם במקום המתאים. מלכודות אלו עשויות לרוב מעץ וניתן ליצור אותן במגוון גדלים. שימוש בלוח שטוח קטן יקל על ההתקנה, והעמוד לא צריך להיות ארוך במיוחד. לאחר שיצרתם מלכודת, הניחו אותה ליד אזור הקינון של הדבורים והשתמשו בוו בורג כדי לתלות אותה. הניחו אותו על משטח יציב להצלחה מירבית.

ידוע שדבורי נגרים בונות את הקינים שלהן בעץ. בדרך כלל הם מעדיפים עץ רך בעובי שני סנטימטרים. מלכודות דבורים נגר הן דרך מצוינת להרוג את החרקים הללו ללא שימוש בכימיקלים מזיקים. הם פועלים על ידי לכידתם בקופסת עץ שיש לה חורי כניסה. אתה יכול אפילו לחבר בקבוק פלסטיק או זכוכית למלכודת כדי לרמות את הדבורים לחשוב שהן בקן. ברגע שנכנסו פנימה, דבורי הנגר הלכודות מתות מרעב.

שואבי אבק של דבורים נגר

אם יש לך בעיה עם דבורים נגר בבית, אתה עלול להתפתות להשתמש בשואב אבק. הרעש שהוא עושה יבריח את החרקים. אבל זה גם פתרון זמני. להדברת דבורים לטווח ארוך, עדיף להתייעץ עם איש מקצוע בתחום הדברה.

דבורים נגרות יכולות לעשות בלגן בבית ובסיפון. המזיקים הקטנים הללו יקדחו חורים בעץ מת ויגרמו לנזק גדול. הם יכולים אפילו להזיק לבית הכלב שלך! זה יכול להפוך לבעיה גדולה ויקרה. כדי לעזור למנוע מדבורים להרוס את הבית שלך, אתה יכול להשקיע בחליפת דבורים.

בנוסף לשימוש בוואקום, אתה יכול גם ליישם תמיסה מדוללת של חומצת בור. ניתן ליישם אותו בחוץ ובפנים והוא יעיל נגד מגוון חרקים מעופפים וזוחלים נפוצים. עם זאת, הקפד לערבב את התמיסה כראוי והשתמש בה תוך 24 שעות.

.

לא לעודד דבורים לחפש מזון הדרך היעילה ביותר להרתיע דבורים מחפשות מזון היא לחסום את הגישה שלהן לבית או לעסק שלךאתה יכול לעשות זאת על ידי כיסוי מכלי אשפה חיצוניים ושמירה עליהם אטומים היטב. אתה יכול גם להימנע משתילת צמחים מסוימים המושכים דבורים. דבורים יכולות להיות מסוכנות ועדיף להימנע ממגע איתן אם אתה אלרגי.

דבורים זקוקות לצמחים פורחים כדי לאסוף אבקה וצוף. עם זאת, הם יכולים לעקוץ אם הם נלכדים או נמעכים. כדי למנוע מהם להיכנס לחצר או לגינה שלך, הסר את כל הפרחים שהם עשויים לבקר. זה יקטין את מספר הדבורים המחפשות מזון שאתה רואה בחצר שלך.

אם אתה גנן ביתי, זה רעיון טוב לשתול צמחים מקומיים מניו זילנד ליד הערוגות שלך. לצמחים האלה אין פרחים, אבל הם מספקים מבנה שימושי ונקודות ציון לחיפוש אחר דבורים.

.

.

.

דילוג לתוכן