הרחקת יונים באזור ע"י רשת או דוקרנים

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

הרחקת יונים באזור ע"י רשת או דוקרנים

אם אתם חושבים לשכור חברה שתרחיק יונים מהנכס שלכם, תרצו לוודא כי תבחרו באחת שתשתמש ברשתות או דוקרנים. שיטות אלו הן היעילות ביותר בהרחקת יונים מהבית או מרכושכם, כך שלא תצטרכו לדאוג שהחיות יאבדו או ייפצעו.

דוחים

יונים מהוות מטרד וידוע כנושאות שלל טפילים. הם יכולים גם להביא מחלות ולגרום נזק רב למבנים. למרבה המזל, ישנן מספר שיטות יעילות להרחקת יונים.

חלק מהשיטות הללו הן פשוטות ולא יקרות. לדוגמה, ישנם דוקרנים לציפורים, ג'לים לציפורים וערכות פיתוי. כל אלה הם אמצעי הרתעת יונים מצוינים. עם זאת, ישנם זמנים מסוימים שבהם הם לא עובדים טוב.

אם בעיית היונה שלך היא על מדף, קו גג או קורה, אולי כדאי לך לבדוק מוצרים חשמליים לבקרת ציפורים. מערכות אלו ניתנות להתקנה על כל משטח. המוצר מורכב לרוב ממסלול עשוי PVC עם מוליכים מאלומיניום. הוא בעל פרופיל נמוך ויעיל נגד כל מיני ציפורים.

שיטה נוספת להרחקת יונים היא להגדיר דמויות מזויפות של נץ או ינשוף. ניתן למקם אותם במיקומים אסטרטגיים ליד האזור בו תרצו לטפל. ברגע שהציפורים ילמדו שאלו אינן מקום טוב לנחיתה, הן ילכו למקום אחר.

אמצעי הרתעה אחרים לציפורים כוללים תערובת של סודה ענבים, שמן אתרי וגוון שקוף דביק. חומר דוחה זה זול יותר מחומרי הרתעת יונים אחרים וניתן ליישם אותו מדי יום.

לא משנה באיזו שיטה תבחרו, חשוב לנקות אחרי היונים. זאת כדי להפחית את הסיכון לשאיפת אבק שעלול להיות מסוכן לבני אדם. כמו כן, חשוב לשפשף את המשטח כדי להסיר כל גואנו יונים מיובש שעלול להיצמד למשטח.

אפשרות נוספת היא לקבל שירותי הרחקת יונים מקצועיים. לאנשי מקצוע אלה יש את הציוד והמומחיות לעזור לך בבעיית היונים שלך. עם הרישוי והביטוח המתאימים, אתה יכול להיות בטוח שבעיות המזיקים שלך יטופלו.

עלות הפטרת היונים תלויה ברמת לחץ היונים איתו אתם מתמודדים. נגיעת יונים קטנות עשויה להיות קלה יותר לטיפול מאשר גדולה. כדי להבטיח שאתה מקבל את התוצאות הטובות ביותר האפשריות, בדוק את Nextgen Pest Solutions.

דוחי יונים יעילים אך לא ניתן לרפא לצמיתות נגיעות יונים. יש להמשיך למרוח את התכשירים על מנת להרחיק את היונים.

דוקרנים

אחת הדרכים היעילות ביותר להרחיק יונים מהרכוש שלך היא באמצעות דוקר להדברת יונים. מכשיר זה יכול למנוע מציפורים לנחות על הגג, המדף או אפילו אדן החלון שלך. זה גם יכול לעזור להרתיע יונים מללון באזורים מסוימים.

רשת ציפורים היא פתרון יעיל נוסף. אתה יכול לקנות רשת ציפורים שנעשתה לפי המפרט שלך, או לקבל רשת בהתאמה אישית. אתה יכול לבחור בין אפשרויות עמידות להבה, עמידות למים וUV. אחריות יצרן של עשר שנים זמינה עם מותגים מסוימים.

יונים עלולות לפגוע בגג ובמרזבים שלך. הם יכולים לזהם את הפאנלים הסולאריים שלך, והקקי שלהם יכול לשאת חיידקים ווירוסים. שימוש בספייק להדברת יונים הוא דרך מהירה וקלה למנוע את הסכנות הפוטנציאליות הללו.

דוקרנים מגיעים בצורות וגדלים שונים, וניתן למצוא אותם בנירוסטה או פלסטיק. ניתן לרכוש אותם בחלקים של שני רגל ומחירם כ-40 דולר כל אחד. דוקרנים אלה מותקנים לעתים קרובות על שוליים, מרזבים וקווי גג, אך ניתן להשתמש בהם על אדני חלונות, מעקות ומשטחים שטוחים אחרים.

שיטות אחרות כוללות חוטים מקבילים ועפיפוני פיתוי. עם זאת, פתרון טוב יותר לטווח ארוך הוא רשת ציפורים. בניגוד לפתיל, הרשת מונעת מציפורים לנחות, תוך שהיא אינה פוגעת בנוף שלך על האזור.

אם אתם מחפשים להרחיק יונים מהנכס שלכם לתמיד, מומלץ לשקול את היתרונות והחסרונות של כל אפשרות. כמו בכל שיטת הדברה, תצטרכו להחליט איזו שיטה הכי תתאים לצרכים שלכם.

בין אם אתם מנסים לשלוט ביונים, או רק מעוניינים להיפטר מהן, עדיף להשתמש בשיטות אנושיות. דוקרני יונים נכונים ושירות הרחקה מתאים יכולים להבטיח את בטיחותך ורכושך.

זהה את הבעיה החשובה ביותר, ותהיה בדרך לפתרון יעיל להדברת יונים. בבחירת שירות הרחקת יונים, תצטרכו לוודא שאתם מקבלים חברה המציעה אחריות, או שיכולה לתת מענה העונה על הצרכים שלכם. אמנם ספייק עשוי להישמע כמו פתרון קל, אבל עדיף להשתמש במשהו שעובד בטווח הארוך.

יוני

בז הם סוג נפוץ מאוד של ציפור ועלולות להוות מטרד. הם יכולים לשאת מגוון טפילים ועלולים להשאיר צואה מזיקה. הם יכולים גם לגרום נזק לרכוש ולמכונית שלך.

חלק מהדרכים להיפטר מיונים כוללות שימוש בחומרים דוחים ורשתות. שימוש בחומר דוחה יכול להרחיק את הציפורים מהבית לזמן קצר. עם זאת, זה לא מונע מהם לחזור. שימוש ברשת יכול לסייע במניעת הלינה על ידי יצירת גבול פיזי.

אם יש לכם עסק עם להקה גדולה של יונים, אולי תשקלו להזמין איש מקצוע. חשוב לבחור בשירות הרחקת יונים שירחיק את היונים בצורה בטוחה ויעילה. כדאי גם לבקש מחברת הדברת יונים לנקות לאחר ההרחקה.

ישנן דרכים אנושיות רבות להיפטר מיונים. אלה כוללים רשתות, דוקרנים ופתילים.

דורסים הם אפשרות נוספת. למרות שדורסים עשויים להיראות כשיטת שליטה טבעית בציפורים, הם מתאימים רק לעתים רחוקות להרחקת יונים. הסיבה לכך היא שדורסים אינם טורפים טבעיים של מיני היעד. יתר על כן, הם יכולים להיפצע או להיהרג. בנוסף, דורסים לא יכולים להיות יעילים במזג אוויר גרוע.

עפיפוני הטעיה הם דרך יעילה נוספת להיפטר מיונים. עם זאת, הם דורשים פחות התקנה מאשר שיטות אחרות.

שיטה יעילה נוספת להרחקת יונים היא ללכוד את הציפורים. התהליך יכול להימשך מספר ימים. ניתן לפתות ציפורים עם מזון ומים. ברגע שהם נתפסים, ניתן להסיר אותם מהאזור.

ניתן להתקין רשת ציפורים ניילון גם לאורך ציפוי הבניין או על גג הבניין כדי למנוע יונים להתיישב. זה יעיל במיוחד על גגות עם מרזבים אטרקטיביים או גגות משופעים.

שיטה נוספת להרחקת יונים היא שימוש בסרט מחזיר אור. זה יכול למנוע מיונים לנחות על המרפסת שלך. באופן דומה, ניתן להשתמש במכונות קול גם כדי להרתיע יונים.

חלופות אחרות הן השימוש בפתילים, ג'לים וחוטי ציפורים. יונים יכולות להוות בעיה, אבל עם קצת עזרה, אתה יכול להפוך את הבית והרכוש שלך למזמין יותר עבור ציפורים אחרות.

הרחקה

יונים הן בעיה נפוצה ומעצבנת שעלולה לגרום לנזק רב. הם לא רק גורמים לרעש, הם גם מזהמים מזון, מזהמים את האוויר ומעבירים מחלות.

ישנן מספר דרכים לחסל יונים. הראשון הוא להסיר את מקור המים והמזון. נגיעת יונים יכולה לעלות הרבה כסף לתיקון.

אם אתם לא רוצים להוציא הרבה כסף, השיטה הזולה ביותר למנוע נחיתת יונים על הנכס שלכם היא התקנת דוקרנים. דוקרנים הם בדרך כלל בעלי פרופיל נמוך, כך שיונים נוטות פחות לנחות עליהם. ניתן להשתמש בהם על גגות, מרפסות ודפנות מבנים.

אפשרות נוספת היא להתקין מחסום תיל. בנוסף למניעת נחיתת יונים על הגג שלך, אפשרות זו יכולה לסייע במניעת נחיתת ציפורים גדולות יותר על האגם או על משטח המים שלך.

אפשרויות אחרות כוללות ינשופים מזויפים, דחלילים ועושי רעש. רבות מהשיטות הללו יעילות לפרק זמן קצר, אך האפשרות הטובה ביותר היא הדרה.

רשת ציפורים היא פתרון טוב לטווח ארוך. ניתן לעצב אותו בהתאמה אישית לאזור הרצוי. רשת יכולה לשמש בצידי מבנים, על גגות, או אפילו על גג של מחסן.

מלבד הגנה על הבית שלך, רשת ציפורים יכולה גם להגן על הרכוש שלך מפני שריפה. הוא עמיד למים, עמיד בפני אש ועמיד בפני UV. הגנת מזיקים פלוס מספקת אחריות ל-10 שנים על מוצרי רשת הציפורים שלה.

דוקרנים ורשתות הן דרכים מצוינות למנוע מיונים ללון בשטח שלכם, אך אם אין לכם כסף להשקיע בפתרון קבוע יותר, תוכלו לנסות אפשרויות אחרות. נסה להתקין דוחה ציפורים או מכונת קול.

אתה יכול גם להשתמש בקופסה בצורת חיה כדי לתפוס יונים כשהן עפות פנימה. עם זאת, זהו תהליך מסובך שדורש בן זוג בקרבת מקום. לכן, אם אתם ממהרים, אולי כדאי לכם לשקול שירות הרחקת יונים המשתמש ברשתות או דוקרנים.

לשירות הדברת יונים מקצועי תהיה תכנית המותאמת לצרכים הספציפיים של הנכס שלכם. זה יבטל בעיה, אבל לא יבטיח שלעולם לא יהיו לך יונים יותר.

.

.

דילוג לתוכן