הרחקת יונים בפרדס חנה ע"י רשת או דוקרנים

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

הרחקת יונים בפרדס חנה ע"י רשת או דוקרנים

יונים עלולות להוות מטרד ויכולות לגרום לנזק משמעותי לבניין שלכם. עם זאת, אתה לא צריך ללכוד יונים בעצמך. זה יכול להוביל לסכנות בריאותיות חמורות. אם אינכם רוצים שרכושכם יסבול מיונים, עליכם לשקול שירות הרחקת יונים העושה שימוש ברשת או דוקרנים.

צניחה עלולה לגרום למחלה קשה

במידה ואתם נתקלים בבעיה עם יונים, ניתן לפנות לשירות הרחקת יונים. הם יכולים לעזור לך לחסל את הבעיה ולוודא שלא תגמור עם צואה שעלולה לגרום למחלה קשה. יונים הן מזיק נפוץ שעלול לגרום לנזקים רבים. ישנן דרכים רבות להיפטר מהם.

הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לוודא שהאזור נקי. זה יסיר פרומונים מהגללים ויעזור ליצור תוכנית מוצלחת. ניתן גם להפעיל אמצעי הרתעה על האזור. אלה יכולים לכלול ג'ל אופטי, אמצעי הרתעה אודיו, או אפילו דוקרנים של ציפורים.

לפני שתתקין כל אחד מההתקנים האלה, ודא שהאזור נקי ויבש. חומר צואת ציפורים מכיל חיידקים, נבגים ופטריות. חלק מאלה עלולים להישאף לאוויר ועלולים לגרום למחלות בדרכי הנשימה. מלבד מחלות בדרכי הנשימה, האבק מהגללים יכול להישאב גם למערכות אוורור.

לאחר ניקוי האזור, ניתן להפעיל אמצעי הרתעה. דוקרנים לציפורים הם אחד הפתרונות הפופולריים ביותר ליונים בחללים מסחריים. הם מגיעים בגדלים מ-1 אינץ' עד 5 אינץ' רוחבי חלוקה. עורבים, דרורים וזרזירים עשויים להידחק דרכם.

כדי למנוע הידבקות ביונים, ודא שיש לך גישה למזון באיכות טובה. הדבר הטוב ביותר לעשות הוא להאכיל באמבטיות פלסטיק עם מכסים נעולים. דרך יעילה נוספת להגן על בעלי החיים שלך היא לאחסן אותו בחדר סגור.

בנוסף לגרימת עבודות תיקון יקרות, יונים עלולות להפיץ מספר מחלות. פסיטאקוזיס היא מחלה שיכולה לעבור לבני אדם על ידי קקי יונים. זה גם סיכון לאנשים עם אסטמה.

ניקוי קקי יונים יכול להיות קשה ומסוכן. אם אין לך את הציוד המתאים, אתה יכול להחמיר את המצב. שימוש בדלי מים עם חומר חיטוי יעזור להפחית את הסיכוי לחלות.

אם אתם צריכים שירות של הרחקת יונים, כדאי לחפש אחד שמשתמש ברשתות או דוקרנים. זוהי הדרך הבטוחה ביותר לבטל את הסכנות הכרוכות בקקי יונים.

נזק למבנים

יונים עלולות לפגוע ברכוש שלך במגוון דרכים. הם יכולים להוות מטרד לבעלי בתים, לבעלי עסקים ולבעלי משק חי. במקרים מסוימים, הם עלולים לגרום לנזק בלתי הפיך, כמו ארובה הרוסה או גג פגום. עם זאת, החדשות הטובות הן שישנן אפשרויות רבות להרתיע יונים מהרכוש שלך. לדוגמה, ניתן להשתמש בחומר ניקוי אורניתולוגי מיוחד כדי לנקות קקי וגואנו מהמרזבים שלך.

אחת הדרכים הטובות ביותר להגן על הרכוש שלך מפני פגעי יונים וציפורים אחרות היא התקנת מערכת הרתעת ציפורים. מערכות אלו יכולות להיות מורכבות מרשתות, דוקרנים, או אפילו פאנלים סולאריים. למרות שהם עשויים לעלות קצת כסף מראש, התוצאות שוות את ההשקעה.

הבעיות הנפוצות ביותר הקשורות ליונים הן נזקי גג, מרזבים סתומים ושיינה על או סביב הנכס שלך. בעיות אחרות יכולות לכלול צנרת מים דולפת, נזק למכשירים וסיכון מוגבר לשריפה. למרבה המזל, אתה יכול למנוע את רוב הבעיות הללו על ידי התקנת מערכת יעילה להרתעת ציפורים.

דרך נוספת למנוע בלגן יונים היא לשמור על דלתות רציף ההטענה שלך סגורות. זה אולי נשמע כמו קליל, אבל מומלץ לוודא שהדלתות מאובטחות כראוי. כמו כן, שקול להשתמש ברשת או דוקרנים כדי להגן על הדלתות מפני פתיחה מלכתחילה. למרות שאמצעים אלה עשויים להיראות ברורים, הם יכולים להיות קשים ליישום כאשר יונה משוחררת.

לבסוף, אם היונים שלכם משאירות בלגן גדול, שקול לשכור שירות הרחקת יונים. רוב החברות הללו הן מוסריות, והן ידאגו ליונים שלך לקבל את המגף. שימוש באיש מקצוע היא גם הדרך הזולה ביותר להיפטר מבעיית היונה שלכם אחת ולתמיד. בנוסף, הם יכולים לספק רשימה של המלצות שניתן להשתמש בהן כדי למנוע בלגן יונים חוזר. ייתכן שיהיה עליך לעשות מעט שיעורי בית כדי לקבוע איזו חברה להרחקת יונים היא המתאימה ביותר לצרכים שלך. עם זאת, תמיד כדאי לשאול לפני קבלת החלטה. הבית או העסק שלך ראויים לטיפול הטוב ביותר.

סכנות בריאותיות של צואת

יונים צואת יונים עלולה להוות סכנה בריאותית גדולה. הם מכילים חיידקים ופטריות גורמי מחלות. הסיכון לחלות במחלה מהגללים הללו גבוה יותר אצל אנשים עם מערכת חיסון מוחלשת.

בעוד שרוב המקרים של מחלות יונים הם קלים, חלקם עלולים להיות מסכני חיים. לדוגמה, ילד בגלזגו, סקוטלנד, מת לאחר שנחשף לזיהום פטרייתי.

אנשים המטפלים בלשלשת יונים על בסיס קבוע צריכים לנקוט באמצעי זהירות. למשל, הקפידו לשטוף ידיים לאחר הטיפול בלשלשת. אם אתה צריך להתמודד עם הרבה צואה, הזמינו איש מקצוע. בדרך זו, תוכל לחסל את הבלגן ולהימנע מבעיות בריאותיות.

מפגע נוסף הוא האבק שניתן למצוא בלשלשת יונים. חיות מחמד או אנשים אחרים יכולים לעקוב אחריו לתוך הבית שלך, ואז יכול להיספג על ידי מערכת HVAC שלך. כמו כן, הנבגים מייבוש הצואה יכולים להתיישב על האוכל או המים שלך, ולגרום לזיהום פוטנציאלי.

כמה צואת יונים מכילה היסטופלזמוזיס, פטרייה שעלולה לגרום לזיהום. פטרייה זו גדלה בקרקעות המזוהמות בלשלשת ציפורים. רוב האנשים לא יקבלו היסטופלזמה אם הם יטפלו בלשלשת יונים לעתים רחוקות או בכמויות קטנות. עם זאת, הפטרייה עלולה להזיק לאנשים עם מערכת חיסון פגועה.

Cryptococcus neoformans היא פטריה נוספת שניתן להעביר לאנשים באמצעות צואת יונים מזוהמת. הפטרייה אחראית למספר מחלות, ביניהן טיפוס הבטן, הפטיטיס ודלקת גסטרואנטריטיס חיידקית.

לבסוף, צואת יונים יכולה להוות כר גידול לפרעושים וקרציות. יצורים אלה יכולים גם להפיץ את נגיף היונים, שיכול לעבור מאדם אחד למשנהו.

צואת יונים יכולה גם להוות כר גידול לפשפשים. כאשר אתה מנקה את הגללים, הקפד להשתמש בחומר חיטוי כדי לעזור להרוג את הפטרייה וטפילים אחרים. אולי כדאי גם לשים משחות דביקות בלשלשת כדי למנוע מהיונים ללון.

למרבה המזל, רוב המחלות הללו קלות יחסית וניתן לרפא אותן בעצמך. עם זאת, אם אתה בסיכון גבוה למחלה ספציפית, עליך להתייעץ עם מומחה רפואי לקבלת ייעוץ.

הימנעו מלכידת יונים

יונים הן מזיק שעלול לגרום נזק לבית, לעסק ולרכוש שלכם. הם יכולים גם לשאת מגוון רחב של מחלות. חשוב לפעול במהירות כאשר מתמודדים עם זיהום. אם לא תטפלו בבעיה, היונים ימצאו מקום לינה אחר וימשיכו להרוס את רכושכם.

הדרך הטובה ביותר להרחיק יונים מהבית היא באמצעות שירות הרחקת יונים מקצועי. חברה טובה תוכל להרחיק יונים בצורה בטוחה ואתית. עם זאת, אם תחליט לטפל בבעיית היונים שלך, ישנן מספר דרכים לעשות זאת.

אפשרות אחת היא התקנת מחסום תיל. מחסומים אלו מותקנים בסלילים, וניתנים להזזה בעת הצורך. מכשירים אלה הם צורה יעילה של שליטה בציפורים, אך ייתכן שהם אינם מתאימים לאתרים גדולים יותר.

דרך פופולרית נוספת להרתיע יונים היא להשתמש בקוצים. קוצים מיוצרים לרוב ברצועות. לאחר ההתקנה, היונים לא יכולות לנחות על הדוקרנים, וימנעו מהן להתיישב או לקנן.

בהתאם לתקציב שלכם, תוכלו לבחור בין פתרון זמני או קבוע לבעיית יונים. חלק מהאפשרויות כוללות התקנת רשת, הסרת מאכילי ציפורים או הסרת מבני קינון של ציפורים.

בנוסף, ניתן גם להשתמש במכונות קול כדי להרתיע יונים. אתה יכול גם להשתמש בחומרים דוחים ג'ל. בחירה בשירות הרחקת יונים העושה שימוש בשילוב של שיטות אלו יכולה להבטיח שלא תאבדו שליטה על בעיית היונים שלכם.

שימוש במסלול הלם הוא טכנולוגיה חדשה יותר. בדומה לגדר חשמלית, היא פועלת בכך שהיא גורמת להלם כאשר יונה נוחתת עליה. בניגוד לרצועת ספייק מסורתית, ההלם לא יפגע בציפור.

הדבר החשוב ביותר שיש לזכור כאשר בוחנים שירות הרחקת יונים הוא שגישה מקיפה היא הדרך הטובה ביותר לבטל את הבעיה. משמעות הדבר היא שעליכם לנקות כל צואת יונים הנמצאת בנכס שלכם, ולהקפיד על ביצוע כל ההנחיות הניתנות על ידי בעל המקצוע שאתם מזמינים.

לא משנה באיזו שיטה תבחרו, עליכם להיות מודעים לכך שהידבקות ביונים עלולה להיות יקרה. זה יכול להזיק לרכוש שלך ואפילו לזהם מזון לבני אדם ולבעלי חיים.

.

.

דילוג לתוכן