הדברת פרעושים

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

הדברת פרעושים

הדברת פרעושים בבית שלך יכולה לעזור למנוע הדבקות נוספות ולהפחית את הגירוי הנגרם על ידי עקיצות פרעושים. מכיוון שפרעושים יכולים להסתתר במקומות כמו מתחת לרהיטים ולארונות, חשוב לטפל בבית כדי להיפטר מהם כמה שיותר מהר. כדי להתחיל בתהליך הטיפול, הסר כל מזון לחיות מחמד ופריטים אחרים שאולי הפכו למקלט לפרעושים. זה יקל על הטיפול לכסות כל אזור ולהיות יעיל יותר.

חומרי הדברה

כאשר פרעושים הם בעיה רצינית, חומרי הדברה הם דרך יעילה לשלוט על הנגיעות שלהם. כימיקלים להדברת פרעושים פועלים על ידי הרג פרעושים בוגרים תוך מספר ימים, והם שומרים על רמה גבוהה של עוצמה עד ליישום המנה הבאה. לאחר הטיפול, פרעושים בוגרים אינם יכולים להתרבות ולא יפקידו עוד ביצים בסביבה. זה גורם להם פחות לנשוך אנשים וחיות מחמד, מה שיפחית את הסיכון לדרמטיטיס אלרגיה לפרעושים. יש לנקות משטחים נגועים מדי יום. בנוסף, לעולם אל תביא את חיית המחמד שלך לאזור שבו מתרבים פרעושים.

חומרי הדברה נגד פרעושים ניתן לרכוש ממגוון ספקים. יש לערבב אותם כראוי ולהחיל אותם בהתאם להוראות על התווית. לאחר ערבוב המוצר, יש לרסס היטב את האזור הפגוע. לאחר מכן, הרחיקו חיות מחמד מהאזור עד שהן יתייבשו לחלוטין. טיפול מונע זה יעיל ויעזור לך לשלוט בפרעושים לתמיד.

ניתן לרכוש מוצרים להדברת פרעושים גם לכלבים וגם לחתולים. התכשירים החדשים יותר מכילים מרכיבים המעכבים את הצמיחה של ביצי פרעושים וזחלים. ניתן למרוח אותם באופן מקומי על חיית המחמד או לתת אותם דרך הפה. ישנם גם מוצרים עם מווסת צמיחה של חרקים כדי להרוג פרעושים בוגרים ולמנוע את הדורות הבאים.

מוצרים טבעיים מוצרים

טבעיים להדברת פרעושים יכולים להועיל גם לבני אדם וגם לחיות מחמד. בעוד לחומרי הדברה קונבנציונליים רבים יכולים להיות השפעות לא נעימות על חיות מחמד ועל הסביבה, מוצרים טבעיים להדברת פרעושים בטוחים לשניהם. וטרינר הוליסטי יכול להמליץ ​​על המוצרים הטובים ביותר להדברת פרעושים. עם זאת, חשוב לציין כי מוצרים רבים להדברת פרעושים זמינים מסחרית מכילים מרכיבים כימיים שעלולים לגרום לתגובות שליליות בבני אדם וחיות מחמד.

עשבי תיבול נחשבים לרוב למוצר טבעי יעיל להדברת פרעושים. בעבר השתמשו בשום להרג פרעושים, אך מחקרים הראו ששום אינו יעיל נגד פרעושים. שום אינו יעיל גם נגד עטלפים משתוללים, שעלולים לשאת מחלות. לכן, שום לא מומלץ לשימוש על חיות מחמד.

מוצרים טבעיים להדברת פרעושים הם דרך מצוינת להדברת פרעושים על כלבים מבלי להשתמש בכימיקלים רעילים. שמן קוקוס הוא מוצר טבעי בטוח ויעיל אשר יהרוג פרעושים מבלי לפגוע בחיות מחמד. שמן קוקוס עשיר בחומצה לאורית, המצפה את השלד החיצוני של הפרעושים. כשהשמן מגיע לפרעוש, הוא מגייס אותו וגורם לו להיחנק.

Spot-ons

מוצרי הדברת פרעושים נקודתיים מגיעים בצינורות קטנים עם נוזל הנמרח ישירות על העור. רובם מכילים את החומר הפעיל דלתאמטרין. אחרים עשויים להכיל אימידקלופריד, פיפרוניל או דינוטפורן. חלקם מכילים גם רעלנים עצביים או מרכיבים המונעים התפתחות של זחלים. הם פועלים על ידי הפצת תרופות על העור לבלוטות החלב, הדוחות פרעושים וטפילים אחרים.

למוצרים היעילים ביותר להדברת פרעושים יש השפעה מרפאת ומונעת תוך יומיים מהיישום. עם זאת, היעילות פוחתת לאחר ארבעה ימים. לכן, טיפולים חודשיים מומלצים. באופן דומה, היעילות נגד טפילים אחרים משתנה מאוד.

לעתים קרובות חרקים מפתחים עמידות לקוטלי חרקים נקודתיים. המשמעות היא שחלק מהמוצרים הללו עשויים שלא לעבוד ביעילות כפי שקיוויתם. כדי להתמודד עם זה, בחר מחלקה כימית אחרת. עם זאת, חשוב להשתמש בכפפות מגן ולהימנע ממגע ישיר עם ילדים.

בארצות הברית, היו דיווחים חמורים על תגובות שליליות לכמה מוצרים נקודתיים. הEPA מצא שרוב הבעיות נבעו מפירתרואידים סינתטיים. כמו כן דווחו מנות יתר רבות בכלבים קטנים, אשר עשויה לנבוע ממנת יתר. כלבים קטנים רגישים יותר למרכיבים, לכן עליך לוודא שחיית המחמד שלך מקבלת מינון נכון.

ערפלים

ערפילים להדברת פרעושים הם דרך מצוינת לחסל פרעושים ולהרוג כל ביצים שהם עלולים להטיל. הם פועלים על ידי הרג באגים במקור שלהם, כך שאתה יכול לטפל בחדר שלם בבת אחת. מוצרים אלה יכולים להרחיק פרעושים עד 4 חודשים. אתה יכול להשתמש באחד עבור חדר בודד, או להשתמש במספר יחידות כדי לטפל במספר חדרים.

ערפלים מורכבים מערפל שניתן לרסס על החדר כדי להרוג פרעושים וזחלים. הערפל מורכב מכימיקלים פירטרואידים שיכולים להרוג פרעושים, קרציות, חיפושיות ומזיקים אחרים במקומות המסתור שלהם. מיכל אחד מספיק כדי לטפל בחדר של 2000 רגל מרובע.

ערפלים להדברת פרעושים בטוחים לילדים, אך עליך לעקוב אחר ההנחיות בקפידה ולעזוב תמיד את האזור לפני השימוש בהם. הם מכילים ערפל רעיל שפרעושים לא יכולים לעמוד בו. כדאי גם להקפיד לאוורר את האזור לאחר החלתם. כמו כן, עליך להקפיד במיוחד לוודא שאף אחד לא נמצא בבית בזמן הגשת הבקשה.

פרעושים הם בעיה נפוצה, ויכול להיות קשה להיפטר מהם לחלוטין. פרעושים יכולים להסתתר בכל מקום, אבל הם אוהבים מקומות חמים, כולל שטיחים ורהיטים. הביצים שלהם יכולות לקחת הרבה זמן לבקוע, אז אתה חייב להשתמש במערפל פרעושים לעתים קרובות כדי לשמור על הבית שלך נקי מפשפשים.

קולרים

קולרים להדברת פרעושים יכולים להיות מועילים בהדברת פרעושים ומניעת נגיעות. הוכח כי החומר הפעיל בצווארונים אלו מעכב את כולינסטראז, אנזים בכלבים וחתולים המסייע במניעת זיהומים טפיליים. בעיה נוספת עם הצווארונים הללו היא שהם עלולים לגרום לבעיות בריאותיות לבני אדם שבאים במגע עם הרעל שמופק מהקולר. זה מסוכן במיוחד לילדים, שעלולים להכניס את ידיהם לפה או לשפשף את עיניהם כשהם ליד חיית מחמד. זה הוביל להפחתה בשימוש בצווארוני רעל.

קולרים להדברת פרעושים מגיעים בסוגים רבים ושונים. הם יכולים להיות עשויים מחומרים ועיצובים שונים. המטרה העיקרית היא לספק לפרעושים מקום מסתור חשוך. כאשר הפרעושים זוחלים לתוך פינות אלה, הם נתקעים בשכבת הדבק הדביקה 14.

חלק הגוף הראשי 10 של הצווארון עשוי להיות עשוי ממגוון חומרים. עם זאת, חלק הגוף הראשי 10 חייב להיות מסוגל לספק מבנה צינור חלול. כפי שמוצג באיור. 10, בחלק הגוף הראשי 10 של הצווארון עשוי להיות מספר חורים המאפשרים לחרקים וטפילים להיכנס לחדר הפנימי.

מלח

אחת השיטות היעילות ביותר להדברת פרעושים היא להשתמש במלח כדי להרוג פרעושים בוגרים. אתה יכול להכין תמיסה של כוס מלח אחת ו-33 אונקיות (ליטר אחד) מים. ניתן לרסס את תמיסה זו על מלונה של הכלב, משטחים מרוצפים או חוליים וערימות אשפה בגינה. פרעושים מסתתרים לעתים קרובות באזורים אלה.

חומצת בורית, הידועה בכינויה בורקס, יכולה גם להרוג פרעושים. בעוד חומצת בור בדרך כלל אינה רעילה לבני אדם, היא עלולה לגרום לגירוי בעור ולבעיות נשימה במקרים מסוימים. לכן, שיטה זו אינה מומלצת למשקי בית עם ילדים קטנים, שכן מסת הגוף שלהם הופכת אותם לרגישים יותר לגירוי בעור.

לפני מריחת מלח פרעושים על רהיטים או שטיחים, הקפידו להבריש את כל האזור היטב ולאפשר לו לשבת יוםיומיים. לאחר מכן תוכל לשאוב את האזור כדי להסיר את המלח והפשפשים המתים. לאחר מכן, הקפידו להסיר כל רהיט או כריות שהמלח נגע בהן.

אתה יכול גם להשתמש בשמן קוקוס להדברת פרעושים. זה אולי לא האפשרות הטובה ביותר עבור כל משק בית, אבל זה הורג פרעושים בוגרים ומפחית את הסיכוי שהם יידבקו לחיות המחמד שלך. לשמן קוקוס שימושים רבים, כולל הקלה על גירויים בעור ותמיכה בתפקוד קוגניטיבי. עם זאת, עליך להיות זהיר בעת מריחת שמן קוקוס על עור חיית המחמד שלך, מכיוון שהוא עלול לגרום לגירויים בעור. אתה יכול להשתמש בשמן קוקוס על אזורים קטנים בגוף חיית המחמד שלך, אבל אל תשפשף אותו על כל הגוף.

סודה

לשתייה היא דרך טבעית להיפטר מפרעושים, והיא יעילה מאוד. זה קל לשימוש ואתה יכול לפזר אותו ברחבי הבית כדי להרוג פרעושים. אתה צריך להיות בטוח שזה טרי כדי שזה יהיה יעיל ככל האפשר. כמו כן, עליך להקפיד לכסות את כל משטחי הבית שלך, במיוחד הרהיטים, המיטות והשטיחים שלך.

אתה יכול גם להשתמש בסודה לשתייה כדי לטפל בשטיח שלך. שימוש בשילוב של חצי כוס סודה לשתייה לשתי כוסות מים יעשה פלאים עבור השטיח שלכם. עם זאת, מומלץ לשטוף את השטיחים באופן קבוע ולהשתמש בשמפו פרעושים על חיית המחמד שלך. הסודה לשתייה תהרוג פרעושים על חיית המחמד שלך, אך אל תשתמש בה על הפנים או על הפרווה.

דרך נוספת להרוג פרעושים היא לערבב סודה לשתייה ובורקס יחד. בורקס הוא קוטל פרעושים טבעי שניתן לערבב בקלות עם סודה לשתייה. מערבבים את השניים יחד בבקבוק שייקר ומנערים אותו מעל שטיחים ורצפות. אתה יכול גם ליישם אותו על רהיטים וקפיצי מזרן. כמו כן, אל תשכח לטפל בסדקים ובסדקים.

.

.

.

דילוג לתוכן