הרחקת יונים ע"י רשת או דוקרנים

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

הרחקת יונים ע"י רשת או דוקרנים

אם יש לך יונים שהורסות את הרכוש שלך, אולי אתה מחפש דרכים להסיר אותן. למרבה הצער, זו לא משימה קלה, והפתרון יכול להיות תלוי במספר גורמים.

לכידה לבדה אינה פתרון ברקיימא

בכל הנוגע להדברת מזיקים, יונים הן אגוז שקשה לפיצוח. הם יכולים להיות רועשים, בעלי ריח לא נעים ולעצבן אמיתי. החדשות הטובות הן שישנן מספר טקטיקות להרתעת יונים וצאצאיהן. יש גם מספר דרכים להעלים יונים מהחיים שלך לגמרי.

הכוננות הישנה לוכדת יונים. אמנם השיטה הזו יעילה, אבל היא לא בדיוק מהנה. תמצאו יונים על סיפונים, מרפסות ומסביב לארובות. אם יש לך מקום, נסה להגן על יונים. ניתן להשיג זאת על ידי התקנת דוקרנים ורשת כהה.

אמנם אין ערובה שיונה לא תימשך לרכוש שלך, אבל לא יכול להזיק לעשות כל שביכולתך כדי למנוע את כניסתה. סילון מים המופעל בתנועה יכול לחולל פלאים. כמו כן, הצבת כמה מחזירי אור אדומים מבריקים ירתיע יונים מלהכות בחלונות שלך בחושך.

הדרך הטובה ביותר להיפטר מהרכוש שלך מיונים היא לגרום להם להתרחק מלכתחילה. יונים ידועות לשמצה בכך שהותירו קקי מאחור. בנוסף, הלשלשת שלהם יכולה להכיל וירוסים ומגעילים אחרים. כדי למנוע סוג זה של אסון, הקפד לנקות את הגללים שלהם.

אם אתם לא עומדים במשימה של הדברת יונים, שקול להזמין איש מקצוע. בהתאם לתקציב שלך, חברת הדברה יכולה לטפל בכל המשימות הדרושות. עם זאת, אם אינכם מעוניינים בשירות מלא, עדיין מומלץ לדעת איזה דוחה יונים הוא הטוב ביותר. אחרי הכל, אתה לא רוצה להמשיך לשלם עבור הופעה חוזרת. למרבה המזל, יש הרבה חברות מוכרות באזור שלך. השימוש באחת מהחברות הללו הוא הדבר החכם ביותר שאתה יכול לעשות.

דוקרנים של ציפורים מונעים ציפורים לחזור לבניין שלך

דוקרנים של ציפורים הם שיטה זולה ויעילה להפחתת ציפורים מטרידות. ניתן לחבר אותם לגגות, מדף ואפילו גופי תאורה.

למרות שהם לא יוכלו לחסל לחלוטין את הבעיה, הם יכולים לספק הקלה נחוצה. היעילות של מכשירים אלה תלויה בסוג הציפורים שיש לך. חשוב גם לזכור שהם לא מהווים פתרון הוכח מטומטם.

למרות שהם נועדו להרחיק ציפורים גדולות, הם לא תמיד מהווים פתרון מושלם. במקרים מסוימים, ייתכן שתצטרך לנקוט באמצעים אגרסיביים יותר כגון לכידה, פסים חשמליים או שינוי מדף.

כשאתה בוחר דוקר ציפור, וודא שאתה בוחר אחד בגודל המתאים לצרכים שלך. אם יש לך מדף רחב או בניין גבוה, דוקרני ציפורים צרים לא יהיו יעילים.

אתה יכול למצוא סוגים רבים ושונים של דוקרנים של ציפורים בשוק. חלקם עשויים מפלסטיק בעוד אחרים הם מתכת. דוקרנים מפלסטיק זולים יותר לקנייה ולהחלפה. עם זאת, הם יכולים בקלות להחליד ויש לנקות אותם באופן קבוע. דוקרני מתכת של ציפורים הם גם השקעה טובה יותר.

חלופות הומניות וידידותיות לסביבה אחרות כוללות שימוש ברשת כדי לחסום אזורים שבהם ציפורים יכולות לנחות. ג'ל אופטי יכול לשמש גם כדי להרתיע ציפורים קטנות יותר.

ציפורים קטנות יותר יכולות להיאחז בקוצים של ציפורים. זה יכול ליצור דרך מצוינת להרתיע ציפורים גדולות יותר.

החלק הכי טוב במוצרים האלה הוא שהם הומניים וידידותיים לסביבה. נגיעת ציפורים היא בעיה עצומה עבור כל עסק. בהתאם למין, הם יכולים לשאת מחלות או לגרום לבלגן של פסולת.

הדבר החשוב ביותר לזכור הוא שישנן דרכים רבות להדביר את המזיקים. דוקרנים של ציפורים הם אחת השיטות ההומניות והיעילות ביותר שיש. שימוש במוצר זה יבטיח שהציפורים לא יחזרו לבניין או לעסק שלכם.

דוחי יונים יכולים להיפטר מיונים

דוחי יונים יכולים להיות דרך טובה להרחיק יונים מהבית שלך. זוהי גם חלופה בטוחה לשימוש בשיטות קטלניות כדי לחסל את הבעיה. עם זאת, חומרים דוחים מסוימים יכולים להיות פחות יעילים מאחרים.

יונים יכולות להיות מזיק רציני. הם יכולים לשאת מחלות ולהפיץ פרעושים לבני אדם. הלשלשת שלהם יכולה גם לזהם מזון לאנשים ולבעלי חיים.

הצעד הראשון להוכחת יונים בבית שלך הוא להסיר את מקומות הקינון שלהם. זה יכול לכלול את הגג, הארובות, המעונות, המרפסות, המרפסות והסיפונים. אם אינך יכול להסיר את הקינים, אתה יכול להשתמש בחומרים דוחי יונים כדי לגרום להם לאי נוחות.

שיטה טובה נוספת להרחקת יונים היא התקנת דוקרנים. אלה מגיעים בצורות וחומרים שונים. אתה יכול לבחור בין רצועות פלסטיק, או דברים ארוכים ומחודדים.

חומר דוחה נוסף שיכול להיפטר מיונים הוא סילון מים המופעל בתנועה. תרסיס זה יעיל במיוחד על בעלי חיים משוטטים.

מלבד אלה, ניתן להניח חלקי זכוכית ולבנים שבורות על משטחים שבהם מתאספות יונים. אתה יכול אפילו להשתמש בקוביות קרח, צלילים מדאיגים או מים כדי להפחיד אותם.

אתה יכול גם להשתמש בשמנים אתריים. יונים שונאות את ריח הנענע. לפזר אותו ליד חלונות פתוחים, או לפזר אותו על שטחי גינה.

יונים נמשכות למים קרירים ומתוקים. דוקרנים ורשת יכולים לשמש למניעת כניסת יונים לחצר.

אם אתם רוצים להרחיק יונים מרכושכם לצמיתות, תוכלו לשקול ללכוד אותן. זוהי השיטה היעילה ביותר להדברת יונים. אבל אם אתה לא רוצה להוציא הרבה כסף, אתה יכול לבחור במקום דוחים.

חומרי דוחה פופולריים נוספים הם מכשירים קוליים, אשר פולטים רעש בתדר נמוך שגורם לציפורים לאי נוחות. גם יונים יכולות להיבהל על ידי רעשים חזקים או אורות עזים.

יונים פראיות עלולות לגרום נזק למבנים

יונים פראיות הן בעיה נפוצה בעיירות וערים ברחבי העולם. הם יכולים להתרבות כל השנה ולעתים קרובות נראים באזורים שפותחו מחדש. הנזק שציפורים אלו עלולות לגרום הוא גם אסתטי וגם קשור לבריאות.

צואת יונים מכילה חומצה שעלולה לפגוע באבן רכה ובעץ המשמשים בבניינים. הלשלשת חלקה מאוד גם על משטחים רטובים ועלולה לגרום לסכנת החלקה ונפילה. אם משאירים אותם להתכלות, הגללים עלולים לשאת מחלות, כולל פסיטאקוזיס ושחפת.

יונים יכולות גם לזהם מזון ולגרום לזיהום המוצר. בנוסף, הם יכולים להפוך כר גידול לג'וקים, עכברים וחולדות. בעלי חיים אלה יכולים לאחר מכן להפיץ מחלות לבני אדם.

מכת יונים עשויה להיות יקרה לניהול. במיוחד אם אתה צריך להסיר את צואת הציפורים, הגואנו וחומרי הקינון. השקעה בטכניקות הגנת ציפורים יכולה לעזור לך למנוע מבעיות אלו להסלים.

יונים יכולות גם למשוך שלל חרקים ומכרסמים, כולל פשפשי מיטה ופרעושים אטומים למקל. נגיעות אלו עלולות להוביל לבעיות רטיבות בחדרים הסמוכים לקני יונים. בהתאם לחומרת הנגיעות, ציפורים אלה עשויות להיות גם מקור לדרמסטיד (חיפושיות שטיח) שפולשות לבניין שלך.

יונים עלולות להזיק לבניין שלך אם משאירים אותם להתכלה במשך זמן רב. הצואה שלהם עלולה לשתות מתכות, עבודות אבן ורכיבי בניין אחרים.

יונים יכולות גם לתקוף את פנים הבניין שלך ולהפיץ מחלות. לדוגמה, הם יכולים לשאת מספר מחלות זיהומיות, כמו סלמונלה וטיפוס. יתר על כן, הצואה שלהם יכולה להיות מקור לתגובות אלרגיות.

אם אתם מודאגים מהנזק שיונים עלולות לגרום, פנו למומחה הדברה כדי לקבוע כיצד להתמודד בצורה הטובה ביותר עם הדבקה ביונים שלכם. איש מקצוע מורשה הדברה יכול לחסל יונים וצואה שלהן, ולהבטיח סביבה בטוחה ונקייה גם לך וגם לצוות שלך.

להיפטר מיונים לבד זה לא קל

יונים הן מזיק שעלול להוות מטרד. לא רק שהם פוגעים ברכוש שלך, אלא שהם יכולים לשאת מחלות וטפילים. הקקי של היונה הוא גם חומצי מאוד, מה שיכול להכתים את המשטחים שלך.

כאשר יונה מחליטה לנחות על משטח, היא משאירה שאריות דביקות. הוא קולט את הריח הדוחה של האזור. אם אתה לא רוצה יונה בחצר שלך, הקפד לנקות את האוכל והאשפה שלך. בכך אתה מונע מחיות בר אחרות להיכנס פנימה.

סילון מים המופעל בתנועה פועל על בעלי חיים משוטטים, ויכול להרתיע יונים. עם זאת, זו לא השיטה היעילה ביותר.

שיטה נוספת היא להרוות את הבית שלך בשמן אתרי מנטה. יונים שונאות את זה. הסיבה לכך היא שזה יכול להשפיע על בלוטות הריח שלהם. ניתן גם לפזר את השמן ליד חלונות פתוחים.

באופן דומה, יונים לא מתלהבות ממאכלים חריפים. ניתן לרסס פלפל אדום כתוש על נקודות חריפות, וכך גם פלפל שחור. אתה יכול גם להשתמש מנטה או רוטב חריף בבקבוק ספריי. שימוש בטריקים הפשוטים הללו הוא דרך מצוינת להרתיע יונים.

שימוש בטקטיקות הפחדה היא דרך נוספת להיפטר מיונים. אם הם לא מגיבים לחומרים הדוחים שלך, ייתכן שתצטרך להשתמש בשיטה אגרסיבית יותר.

אתה יכול לנסות להשתמש במלכודת יונים. יונים ימשכו פנימה עם מזון, אבל כשהן מגיעות למלכודת, עליך להסיר את הציפור. במקרים מסוימים, אתה יכול להשתמש בינשוף מזויף כדי לפתות את הציפורים.

אם יש לך בעיות עם יונים בחצר שלך, אל תוותר. ישנן דרכים אנושיות רבות למנוע מהם לחזור. אך אם אינכם מוכנים לטפל בבעיה זו בעצמכם, תוכלו להזמין איש מקצוע שיטפל בבעיה עבורכם.

.

.

דילוג לתוכן