הרחקת יונים בצפת ע"י רשת או דוקרנים

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

הרחקת יונים בצפת ע"י רשת או דוקרנים

אם אתם חושבים להיפטר מיונים בביתכם או בגינה שלכם, אולי אתם תוהים כיצד לבחור שירות הרחקת יונים שלא יפגע ברכוש שלכם. ישנן שתי שיטות נפוצות שניתן להשתמש בהן כדי להיפטר מיונים. שיטה אחת משתמשת בקוצים, בעוד השנייה משתמשת ברשת. עם זאת, תצטרך לבחון כל שיטה בקפידה, מכיוון שהאפשרות הזולה ביותר לא תעבוד עבורך.

עלות שירות הרחקת יונים

ישנם גורמים רבים התורמים לעלות שירות הרחקת יונים. בין אלה ניתן למצוא את סוג הציפור, מיקום וקושי בהוצאת הציפורים. אם יש לך הרבה יונים באזור שלך, העלות תהיה גבוהה יותר מאשר אם יש לך פחות ציפורים.

יונים הן פולשניות ויכולות לגרום למאות קילוגרמים של נזק. הם נושאים טפילים ומחלות. הצואה שלהם עלולה לסתום ניקוז, וכתוצאה מכך סכנה בריאותית. גללים אלו חומציים, וגורמים לכתמים ולהידרדרות למשטחים.

שימוש במחסום פיזי למניעת נחיתת יונים עלול לעלות ביוקר. עם זאת, התקנת מערכת רשת יכולה לעזור. רשת משמשת בדרך כלל למרפסות, חצרות ורציפי טעינה.

התקנת דוקרנים יכולה גם לסייע במניעת נחיתת יונים. בדרך כלל, דוקרנים עשויים מפלדת אל חלד או פלסטיק. דוקרנים מפלסטיק עולים בסביבות 20 דולר ל-10 רגל, בעוד שקוצים מנירוסטה יכולים להגיע עד 35 דולר.

בהתאם להיקף הנגיעות, המחיר יכול לנוע בין כמה מאות דולרים לכמה אלפים. עבודת הרחקת יונים נרחבת יותר יכולה לעלות יותר מאלפיים דולר. שירותים בקנה מידה גדול עשויים לכלול התקנת אמצעי הרתעת יונים באזורים שקשה להגיע אליהם.

חידוש טכנולוגי נוסף הוא מסלול ההלם. זה עובד על אותו עיקרון כמו גדר חשמלית. היתרון של מערכת זו הוא בכך שהיא מייתרת את הצורך ברשתות יקרות.

שיטות נוספות למניעת נחיתת יונים על גג הן "מגלשת" הפלסטיק ומערכת חוטי רשת. הראשונים ימנעו מיונים לנחות על הגג שלכם, בעוד שהאחרון ימנע מציפורים גדולות לנחות על המים.

ניתן להשתמש במספר אמצעים אחרים כדי להרתיע יונים מלנחות, כולל שימוש בכימיקלים דביקים. כימיקלים דביקים נמצאים בדרך כלל בחנויות הדברה.

מוצרים נפוצים בשימוש בהדברת יונים

אם אתם גרים באזור עירוני, אתם בוודאי מכירים את המטרד שיונים עלולות לגרום. הציפורים האלה אוכלות דגנים, והן גם משאירות את הגללים שלהן בחצר שלך. זה עלול להוביל להשחתה של הרכוש שלך ולבעיות בריאותיות. צואת יונים מתמלאת לעתים קרובות במחלות.

למרבה המזל, ישנן דרכים לשלוט ביונים ולשלשתן מבלי להשתמש ברעלים או בכימיקלים מזיקים אחרים. חלק מהשיטות הללו מכונות הוכחת יונים.

שילוב הוכחת יונים בתוכנית ההדברה שלך יכול להיות פשוט כמו הצבת לוחות רשת או עץ. דוקרנים של ציפורים הם אפשרות נוספת, אך יש להשתמש בהם רק כמוצא אחרון.

דוחים כימיים לא רעילים זמינים בתרסיסים או משחות. דוחים אלו יוצרים חומר דביק שאינו מושך ליונים. מריחת החומרים הדוחים על כל מקומות הטינה הפוטנציאליים חשובה. בהתאם למשטח המטופל, עדיף למרוח את הדוחה בשורות בעובי של שני אינץ'. אין למרוח את החומר הדוחה על אבק או לכלוך.

שיטה נוספת היא התקנת דוקרני יונים לאורך אזורי הלינה והנחיתה הנפוצים. דוקרנים אלו יעילים בקווי גג, אדני חלונות, מדפים ושלטים. הדוקרנים זולים וללא תחזוקה.

דרכים אחרות להגן על הרכוש שלך מפני יונים הן לנקות את הגללים שלהן. לאחר ניקוי הלשלשת שלהם, רססו את הקקי במים כדי להסיר את הריח ולהפחית את הסיכוי לשאיפת אבק הגורם למחלות.

צואת יונים יכולה להכיל מחלות, טפילים וחומרים פטרייתיים שעלולים להזיק לבני אדם. הגללים יכולים גם להשחית את הבניין שלך ולגרום לבעיות בריאותיות אחרות.

יונים נוטות לחיות בערים, שם הן יכולות למצוא בקלות מזון ומקום לינה. לעתים נדירות הם חיים יותר משלוש עד ארבע שנים.

בעיות נפוצות הנגרמות על ידי יונים

יונים הן מזיקים נפוצים שעלולים לגרום לבעיות בבתים ובעסקים. הסיבה לכך היא שהם יכולים לשאת טפילים שונים, מחלות וזבובים. הם גם נוטים לבלות זמן רב על הגגות ועל מדף החלונות.

חלק מהמחלות הנפוצות ביותר שיונים יכולות להכניס לבית כוללות E. coli, שעלול לגרום למחלות בדרכי הנשימה. אחרים כוללים דלקת המוח, שעלולה לגרום למגוון רחב של תסמינים, כולל חום, עייפות ונמנום.

מצבים נוספים שעלולים להינשא על ידי יונים הם קיכלי, המשפיע על העור והמעיים. מדי פעם, זה יכול להיות מועבר גם לבני אדם.

בנוסף לפטרייה שיכולה להכניס יונים הביתה, ישנם עוד מגוון טפילים שהן יכולות לשאת. אלה עלולים להוות בעיות לבני אדם, כולל מספר קרדית טפילות, פרעושים וקרציות.

חשוב לעקוב מקרוב אחר ההפרשות שיונים משאירות אחריהן. האבק מהגללים הללו יכול להכיל סלמונלה, שעלולה להוביל לזיהום. דרך טובה להגן על עצמך היא ללבוש כפפות בעת ניקוי הגללים.

שימוש בחומרים כימיים לא רעילים היא עוד דרך טובה למנוע שיונים לקנן בבית שלך. ניתן להשתמש בתרסיסים נוזליים, משחות ומוצרים אחרים כדי לכסות את כל מקומות הטינה הפוטנציאליים.

בעיה נוספת שיונים יכולות לגרום היא מצב המכונה דלקת ריאות רגישות יתר. מחלה זו יכולה להיות קשה לזיהוי. תסמינים של מצב זה כוללים הפרשה מימית, דמוית רירית או ריח רע.

יונים יכולות להיות גם נשאות של Paramyxovirus, וירוס מדבק מאוד. יונים נגועות יראו נוצות פרועות, פעילות מופחתת ושלשולים.

בעיות נוספות שיונים עלולות לגרום כוללות הצפה, נזק מבני וסיכוני אש מוגברים. אם אתם נתקלים בבעיות עם יונים, שקול שירות הדברה שיוכל לעזור לך להיפטר מהם.

אפשרויות למניעת הלינה של יונים על פאנלים סולאריים

אם אתה נתקל בבעיות עם יונים בפאנלים הסולאריים שלך, כדאי לשקול התקנת מערכת רשת סולארית או דוקרנים. מכשירים אלו הם אנושיים, יעילים ואסתטיים. הם ימנעו מיונים לקנן מתחת לפנלים שלך.

ציפורים נמשכות לפאנלים סולאריים מכיוון שהם מספקים מחסה והגנה מפני פגעי מזג האוויר. שמירה על ציפורים אלה בחוץ תבטיח שהפאנלים הסולאריים שלך יהיו יעילים ויחזיקו מעמד זמן רב ככל האפשר.

ציפורים מבולגנות והן מהוות מטרד. לעתים קרובות הם יעשו קקי על הפאנלים הסולאריים שלך וזה גם יגרום נזק לפאנלים הסולאריים שלך. זהו מקור עיקרי להוצאות, כמו גם נושא סביבתי.

אחת האפשרויות הברורות והפחות יקרות היא להציב רשת יונים על הפאנלים הסולאריים שלך. שיטה טכנולוגית נמוכה זו יכולה להיות יעילה למדי, אם כי היא לא תמיד ישימה או מעשית.

אפשרות נוספת היא להשתמש בקוצים נגד ציפורים. אמצעי הרתעה אלו ניתנים להצמדה וניתנים להתקנה במקומות אסטרטגיים.

רשת ציפורים ודוקרני יונים הם לא המכשירים היחידים שבהם אתה יכול להשתמש כדי למנוע מיונים לקנן על הפאנלים הסולאריים שלך. האפשרות הטובה ביותר עבורך תהיה תלויה בתקציב שלך ובמצב הספציפי איתו אתה מתמודד.

מערכת רשת ודוקרנים סולארית פועלת מכיוון שהיא מונעת מיונים לנחות ולגשת לחלל שמתחת לפנלים שלך. למרות ששיטה זו היא לואוטקית, היא יעילה ודורשת תחזוקה מועטה.

לחלופין, אתה יכול להתקין שינוי מדף לפאנלים הסולאריים שלך. זו תהיה גם אפשרות טובה אם אתה מסוגל לבצע את ההשקעה. תצטרך לוודא שהמדפים גבוהים מספיק כדי למנוע מציפורים לנחות עליהם.

הפטרת יונים במרפסת

יונים הן לא רק מטרידות אלא הן עלולות לגרום לנזק רב לרכוש שלכם. הם יכולים גם לשאת מחלות וטפילים. בנוסף, הם יכולים להרעיש ולהשאיר בלגן.

אחת הדרכים הטובות ביותר להיפטר מיונים במרפסת היא להשתמש ברשת. ניתן לרכוש רשת מאמזון או קמעונאים מקוונים אחרים. הרשת קלה להתקנה ומהווה גבול פיזי למנוע ציפורים ללון במרפסת.

אם אינכם מעוניינים לרכוש רשת, ישנן מספר שיטות נוספות למנוע יונים לנחות במרפסת שלכם. אלה כוללים אור מוחזר, חוטים וחומרי ג'ל דוחים.

דוקרנים של יונים הם אפשרות נוספת לשקול. בדרך כלל, הם מהודקים למעקה או לעציץ. שלא כמו רשת, דוקרני יונים גמישים ועם קצה קהה כדי למנוע פציעות של ציפורים.

דרכים אחרות להרתיע יונים במרפסת כוללות דחלילים וטורפים מזויפים. אלה אינם יעילים כמו רשת, אבל הם יכולים לעבוד לזמן קצר.

דרך נוספת להרתיע יונים במרפסת שלכם היא לוודא שאין מקורות מזון ומים במרפסת שלכם. זה יהפוך את האזור לא נעים יותר עבור הציפורים.

טכניקות אחרות להרתעת יונים כוללות הצבת תקליטורים ישנים או משטח רעיוני. ההשתקפויות יבלבלו את הציפורים. אתה יכול גם לשים דמות ינשוף מזוייף או נץ.

אם אתם עדיין נתקלים בבעיות עם יונים במרפסת שלכם, מומלץ לשקול לפנות לאיש מקצוע שירחיק עבורכם את היונים. לא תמיד מומלץ לפנות לאיש מקצוע שירחיק את היונים שכן אסור להפריע לשטחי הקינון של היונים.

.

.

דילוג לתוכן