הרחקת יונים בקדימה ע"י רשת או דוקרנים

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

הרחקת יונים בקדימה ע"י רשת או דוקרנים

כאשר אתה צריך שירות הרחקת יונים, אחד הדברים שתרצה לבדוק הוא העלות. זה יכול להשתנות בהתאם לגודל הנכס שלך ולאיזה סוג פתרון אתה צריך. אם אתה מחפש להרתיע יונים מהבית שלך, תרצה גם לשקול אם תוכל להשתמש ברשת או דוקרנים.

עלות שירות הרחקת יונים עם רשת או דוקרנים

ישנם מגוון גורמים המשפיעים על עלות שירות הרחקת יונים עם רשת או דוקרנים. מחיר השירות מושפע מגודל הנכס, מספר הציפורים וסוג הטיפול.

אם יש לך להקה גדולה של יונים, העלות יכולה להיות הרבה יותר גבוהה. שירותי הרחקת יונים גדולות יכולים לנוע בין כ-700 דולר ליותר מ-2,000 דולר. שירות בקנה מידה קטן יכול להגיע עד 190 דולר.

יונים עלולות להוות מטרד ולגרום נזק רב לבית או למשרד. הם עלולים גם לגרום לתגובות אלרגיות אצל אלו הרגישים לנוצות שלהם. הם יכולים גם להשפיע על דמי הביטוח שלך.

יונים מקננות בדרך כלל בגגות ובפאנלים סולאריים, וקשה להסיר את הקנים שלהן. זה יכול להיות יקר ולאורך זמן. מערכת הוכחת יונים יעילה צריכה למנוע מהן להאכיל. אתה יכול גם להשתמש בקוצים של יונים כדי למנוע מהם לחזור. אמצעי הרתעה אלה יכולים לעבוד על מדפים, אדני חלונות, שלטים וקורות.

רשתות ציפורים יכולות להוות פתרון טוב להרחקת יונים מגגות ומדפים. עם זאת, זהו כלי יעיל ביותר, והוא גם יכול להיות אופציה יקרה. חשוב למצוא דרך להרחיק יונים מהגג שלך, מכיוון שהקשקשים שלהן עלולים להזיק לאנשים.

דוקרנים הם פתרון זול לבעיות יונים. הם זמינים במגוון גדלים וחומרים. לדוגמה, דוקרני פוליקרבונט מפלסטיק מתחילים בסביבות $18 עבור 10 רגל של הגנה. דוקרני נירוסטה מתחילים בסביבות $28 עבור אורך של 10 רגל.

רשתות משמשות לעתים קרובות במרזבים, במרפסות ובאזורים סגורים אחרים. רשתות יכולות להיות עשויות חוט פוליאתילן או חוט. חלק מהמערכות כוללות מערכת כבלים שמחזיקה את הרשתות במקומן.

מסלול הלם הוא עוד טכנולוגיה יעילה. כמו גדרות חשמליות, מערכת זו פועלת על ידי יצירת הלם חשמלי שיכול להרתיע ציפורים מנחיתה. זה שימושי במיוחד עבור מדפים, קווי גג ומקומות גבוהים אחרים.

בין אם אתם מתמודדים עם בעיה קטנה או גדולה, איש מקצוע יכול לעזור. הצוות שלהם יגיע לנכס שלך ויעריך את המצב. לאחר חיטוי האזור, נותן השירות יכול להתקין את הציוד המתאים.

דוקרנים לציפורים

בחירת שירות הרחקת יונים עם רשת או דוקרנים תלויה במספר גורמים. זה תלוי בגודל ובסוג המבנה ובציוד הדרוש לעבודה. בנוסף, על המומחה להדברת ציפורים להעריך את מיקומו של הנכס, לזהות את מקור הבעיה ולהמליץ ​​על פתרון אנושי ויעיל.

דוקרנים הם דרך פופולרית ויעילה למנוע נחיתת יונים על גג, בחלונות ובאזורים נוספים. דוקרני יונים זמינים במגוון צורות וגדלים.

הדוקרנים עשויים מפלסטיק או נירוסטה. הם ארוכים ודקים, ומגיעים באורכים שונים. בדרך כלל, הם נמכרים בחלקים של שני רגל. עם זאת, אפשר גם לקנות אותם בחלקים ארוכים יותר או קצרים יותר. בהשוואה לדוקרני הפלסטיק, סוגי הנירוסטה חזקים ועמידים יותר.

דרך הומנית ויעילה נוספת להרתעת ציפורים היא התקנת חוט ציפורים. מכשיר זה משתמש בקפיצים ובחוט מתכת כדי ליצור אזור נחיתה לא יציב.

בעוד חוט ציפורים הוא פתרון אנושי, הוא עשוי להיות יקר מדי עבור מבנים גדולים יותר. אם הבעיה מוגבלת לאזור צר צר, כמו מעקה למרפסת, חלופה זולה יותר היא התקנת פסי דוקרנים.

מצד שני, אם אתם רוצים להרתיע מספר רב של ציפורים מהגג שלכם, אולי כדאי להשתמש במערכת חוטי רשת. אלה הם בעצם מסלולים מחושמלים שעוברים על הגג שלך. ניתן לרכוש דגם המופעל באמצעות שמש, או גרסה המופעלת באמצעות סוללה.

שלא כמו חוטי ציפורים, דוקרנים של ציפורים בטוחים הן לך והן עבור הציפורים. מוטות אלו ניתנים להתקנה במקומות רבים, ומהווים דרך חסכונית וידידותית לסביבה להיפטר מנגיעת ציפורים.

מלבד מניעת נחיתת יונים, הן גם כלי נהדר להיפטר מסוגים אחרים של מזיקים לא רצויים. למעשה, דוקרנים של ציפורים הם אופציה מצוינת עבור כל סוג של משטח שטוח. בהתאם לגודל החלל, אתה יכול לבחור בין אפשרויות רחבות, רחבות במיוחד או צרות.

עפיפוני הטעיה

אם אתם מחפשים דרך להיפטר מיונים, אולי כדאי שתשקלו להשתמש בעפיפונים. יונים הן ציפור בעייתית, והנזק שהן גורמות עלול להיות יקר. בנוסף, הלשלשת שלהם נושאת מחלות שעלולות להזיק לאנשים עם מערכת חיסון חלשה. עפיפוני הטעיה הם דרך מהירה וקלה להפחיד יונים.

פתיונות מגיעים בכמה צורות וגדלים שונים. אתה יכול לקנות פיתוי שנראה כמו ציפור דורס, או אפילו דחליל. אלה נהדרים להרחקת יונים מהגג שלך. עם זאת, לאלה תהיה השפעה מועטה ברגע שהם יתרגלו אליהם.

שיטה יעילה נוספת להרחקת יונים היא בזים. עופות דורסים אלה מחקים את דפוסי המעוף הבסיסיים שבהם משתמשות יונים. הם מפחידים יונים, עורבים ומזיקים מעופפים אחרים מבלי לפגוע בהם.

יש אנשים שמשתמשים גם בעפיפונים של צללית נץ. אלה קלים ולא יעשו רעש. אתה יכול לתלות אחד מהעפיפונים האלה על הבניין שלך, או סתם באזור שבו אתה מאמין שיונים ימשכו.

יונים ידועות לשמצה בהתכנסות על גגות, מרזבים ואזורים אחרים. זה יכול להוביל לנזק לבניין שלך. שימוש במטעה בפרופיל נמוך ימנע מיונים לנחות על הגג שלך.

אחת מערכות ההטעיה היעילות ביותר ליונים היא Bird B Gone Hawk Decoy. שלא כמו מונעי יונים אחרים, הBird B Gone Hawk Decoy מעוצב על פי הטורף הטבעי של יונה. הוא עשוי מממדים טבעיים ונראה כמו הדבר האמיתי.

שיטה נוספת להרחקת יונים היא שימוש בספייק יונים. דוקרנים עשויים מחומרים שונים, אך עובדים על העיקרון שיונים לא ינחתו על דוקרנים.

בנוסף לפתיל, אתה יכול גם לנסות להרתיע יונים עם חומרים דביקים. אלה יכולים להיות סרט, רשת או ג'ל. בהתאם לסוג החומר, אתה יכול להשתמש בו כדי להדוף גם חיות אחרות.

לייזרים הם עוד טכניקה יעילה להרחקת יונים. יונים יפחדו מהבזקי לייזרים.

בעוד שפתילים הם טקטיקת הרחקת יונים שימושית, עליך תמיד לבדוק את החוקים המקומיים שלך. במקרים מסוימים תוכלו גם להתקשר לחברה מקצועית להדברת יונים על מנת להתקין חוטים מקבילים, שירחיקו יונים מהגג שלכם.

פתרונות מחסום ציפורים להרתעה והרחקת יונים

אם חיפשתם דרך להרתיע ולהרחיק יונים, הגעתם למקום הנכון. ניתן למצוא מגוון פתרונות יעילים של חברת Bird Barrier המציעה מוצרי הדברת יונים איכותיים.

ראשית, עליך לחסל את כל מקורות המים והמזון שמושכים את היונים. יונים נמשכות לדגנים ולזרעים, אך פריטים אלו עלולים להיות מזוהמים במחלות ובטפילים.

פתרון נפוץ הוא שימוש בחומר כימי לא רעיל דוחה ציפורים. אלה זמינים כתרסיסים נוזליים או משחות. הדוחה הזה יוצר משטח דביק שציפורים לא אוהבות לנחות עליו.

אפשרויות אחרות כוללות שימוש בסרט מחזיר אור ודיסקים. אלה הופכים את האזור לא נוח לנחיתה, ואף יכולים להפחיד יונים. שיטה נוספת היא התקנת דמויות נץ או ינשוף בעלות מראה מציאותי. הם נותנים אשליה של תנועה, וניתן למקם אותם פעמיים ביום.

שיטות נוספות להרתעת יונים הן התקנת דוקרני יונים. הדוקרנים הניתנים לחיבור אלו נועדו להפוך את המשטח לא נוח לנחיתה עליו. הם אידיאליים להגנה על מדפי חלונות ומשטחים אופקיים פתוחים. ניתן לחבר אותם למעטפת עץ או מתכת בזווית של 45 עד 60 מעלות.

אתה יכול גם להשתמש במערכת רשת מונופילמנטית עיליה כדי להגביל את פעילות היונים. ניתן להתקין מערכות אלו על מרזבים וגגות. ניתן להתקין את החוטים בגדילים מקבילים כדי למנוע היונים לשקוע.

דוקרני יונים טובים גם להרתעת יונים, אבל כדאי לוודא שהם מאובטחים. יש אנשים שמשתמשים בדבק דבק מיוחד או בקשרים כדי לחבר את הדוקרנים.

אם אתה צריך פתרון קבוע יותר, אתה יכול לרכוש חוט ציפור. החוט עשוי מפלדת אל חלד עם ציפוי ניילון בקצוות. זה אידיאלי עבור מפעלים גדולים שצריכים למנוע נחיתת יונים.

כאשר אתם מחפשים חומר דוחה יונים, תוכלו לשקול שימוש גם במלכודת דביקה. אלה נועדו לגרום לציפורים להיאבק לצאת החוצה. יונים יסתבכו בחומר הדביק. לאחר שהם נאבקים לצאת, הם ייאלצו לנחות על משטח קשה ולא ידידותי.

.

.

דילוג לתוכן