הדברת צרעות

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

הדברת צרעות

אם אתם חווים בעיות צרעות, עליכם למצוא את הפתרון המתאים לבעיה. צרעות הן חרקים מסוכנים שמכינים קנים באזורים שבהם אנשים מתאספים. העוקצים שלהם יכולים להפוך אותם למסוכנים לבני אדם. אם אתם מתמודדים עם קן צרעות מעל, הקפידו לטפל בו בבטחה. אם אתה חייב להשתמש בקוטל חרקים, הקפד ללבוש הגנה עיניים ונשימה. כמו כן, אין להיכנס לשטח עד שהאבק ישקע.

צרעות הן חרקים טורפים

צרעות הן טורפים יעילים של סוגים רבים של מזיקים של חרקים. עם זאת, אם אתה מבחין במספר מוגזם של צרעות סביב הבית או הרכוש שלך, ייתכן שתצטרך לנקוט בפעולה. אם אתה מוצא קן צרעות חברתי, ייתכן שיהיה עליך להסיר אותו. צרעות חברתיות יכולות להיות ג'קטים צהובים, צרעות נייר, צרעות קרחות, צרעות קדר וצרעות חופרות.

צרעות יכולות להיות קטנות מאוד, אבל היכולת שלהן להרוג מזיקים הופכת אותן לבחירה מצוינת להדברת מזיקים מסוימים. הצעד הראשון הוא לזהות נכון אילו מינים יש לך והיכן אתה רואה אותם. זה יעזור לך לקבוע אם שחררת את המין הנכון. תצטרך לתזמן בקפידה את השחרור שלך כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר. לדוגמה, שחרור אחד של מספר קטן של צרעות אולי לא יספיק כדי לחסל מזיק ספציפי, אבל שחרור מספר רב של צרעות מספר פעמים בשנה יכול לעזור לך להשיג תוצאות טובות יותר.

אפשרות נוספת היא להשתמש בקנים מזויפים כדי להפחיד צרעות. אלה יכולים להיות יעילים במניעת הקמת קן של צרעות בנכס שלך, אבל הם לא יעבדו אם כבר יש לך קן שם. לחילופין, אתה יכול להשתמש בקוטל צרעות מסחרי המכיל דלימונן. הפתרון בטוח לאנשים וחיות מחמד ויתקלקל במהירות.

תזונתה של צרעה חברתית מורכבת מפחמימות וחלבונים. הם מקבלים את הפחמימות שלהם מטל דבש, פירות בשלים ומנקטרי פרחים. הזחלים משתמשים בחלבון לאנרגיה. הם עשויים גם להשתתף בהאבקת פרחים. למרות שהם נחשבים למזיקים, הם יכולים לסייע בשליטה באוכלוסיות של חרקים אחרים.

הם בונים קנים במקומות שבהם אנשים מתאספים

צרעות עלולות לעקוץ אותך אם אתה מתקרב יותר מדי לקנים שלהם. בניית הקינים שלהם מתחילה באביב ונמשכת במהלך הקיץ. ככל שהמלכה מטילה יותר ביצים והפועלות בוקעות, הקן יגדל בגודלו. הקנים של הצרעות החברתיות ממוקמים בדרך כלל בעצים, בעליות גג או מרתפים.

על מנת למנוע מאנשים למשוך צרעות, נסו לחסל את מקורות המזון האהובים עליהם. חרקים אלה נמשכים למזון וחומרי בניין. על ידי ביטול מקורות מזון אלה, אתה יכול למנוע מהם לבנות קנים בבית שלך. עם זאת, אתה לא יכול לחסל אותם לחלוטין.

דרך נוספת להיפטר מצרעות היא לשים פיתיון כדי שימצאו. צרעות נמשכות בדרך כלל לפיתיונות העשויים מחומרים קלים בעלי ריח חזק, כמו דגים. הפיתיון הטוב ביותר לצרעות הוא דג לבן, שהוא גם קל וגם בעל ריח חזק.

קיני הצרעות החברתיות מרשימים. הקנים שלהם משוכללים לעתים קרובות כמו אלה של דבורי הדבש. במקרים מסוימים, הקנים דומים לתלי טרמיטים או מושבות נמלים. בנוסף, הם יכולים להיות קרקעיים או אוויריים, עם צורה מוארכת לכיוון התחתית.

צרעות נוטות להעדיף אזורים שבהם אנשים מתאספים, כמו בתים. בנוסף לבתים, צרעות נמשכות למבנים גבוהים, כמו תצורות סלע ועצים. כתוצאה מכך, ייתכן שתראה קנים מרובים בחלל קטן בתוך הבית שלך, כולל צמרת עץ. אם אתם מבחינים במספר צרעות מקובצות ליד מבנה עץ, אז כדאי לפנות לאיש מקצוע הדברה לניקוי יסודי.

הם עלולים להוות סכנה לבני אדם

ידוע כי צרעות עוקצות בני אדם כאמצעי הגנה, אך עקיצה זו לרוב אינה קטלנית. הארס של הצרעות יעיל יותר בשיתוק הטרף שלהן מאשר בגרימת כאב לאדם. למרות זאת, חשוב להיות מודעים כיצד מטפלים בעקיצות צרעה אם נעקץ על ידי צרעה. תגובה שכיחה לעקיצת צרעה היא נפיחות קלה של מקום העקיצה, שבדרך כלל אינה מזיקה. תגובה אלרגית חמורה יותר עשויה להיות כרוכה בהלם.

צרעות נייר חיות באזורים עירוניים, ביערות, ביערות ובחדות, והן נפוצות באוסטרליה. צרעות אלו ניזונות מפרחים ומצוף כדי לבנות את הקינים שלהן. כשהטמפרטורות יעלו, המלכות ינטשו את הקינים שלהן ויחפשו מקום חדש לבנות את ביתן החדש. ניתן למצוא את הקנים הללו מתחת לריהוט חוץ, בתוך קופסאות חשמל, ואפילו מתחת לגריל למנגל.

ידוע כי סוגים אחרים של צרעות מסוכנים לבני אדם. הנפוץ ביותר הוא מחלפת הבוץ הצהובה או השחורה. צרעות אלו יכולות להיות די נקמניות ויעקצו שוב ושוב. זו הסיבה שאנשים רבים מפתחים פחד קיצוני מצרעות, הידוע כספיקסופוביה. עם זאת, צרעות הן רק איום על בני אדם אם הן מטרידות אותך.

צרעות עוקצות כשהן מאוימות. הארס של הצרעות מספק מספיק כאב כדי לגרום אפילו לבעלי חיים גדולים לסגת. הוא משמש גם בטבע כדי לתפוס טרף ולשתק אותו להובלה קלה יותר חזרה לקן. אמנם העקיצה עשויה להיות כואבת, אך לא סביר שהיא תגרום לפציעה קבועה.

יש להם עוקצים

לצרעות יש עוקצים כדי לשלוט בטרף שלהם ולהגן על עצמם. העוקצים הללו אינם נדבקים למטרה ולכן אינם מזיקים לבני אדם. בנוסף, צרעות לא ישאירו את העוקץ בתוך העור שלך לאחר עקיצה אחת. עם זאת, אתה יכול לנקוט בצעדים כדי למנוע מצרעות לתקוף אותך.

צרעות יכולות להיות דומות מאוד לבני אדם, אז כשהן מרגישות מאוימות, הן עלולות לעקוץ אותך. חשוב לזכור שצרעות אינן מתות לאחר עקיצה, לכן הקפידו לשמור את הידיים בשקט כאשר הצרעה עוקצת אתכם. זכור כי צרעות מסוגלות גם לעקוץ מספר אנשים במהלך חייהן.

צרעות בונות את הקינים שלהן במגוון מקומות, כולל עליות גג. חלקם נראים היטב, כמו מדפים ומרפסות. הם גם יקננו בין עצים חלולים. אם אתה רואה אותם מסביב לבית שלך, נקוט באמצעים כדי להסיר את הקן.

כמה מיני צרעות משתמשים בעוקצים כדי לשתק טרף ולהגן על הקינים שלהם. סוגים מסוימים של צרעות משתמשים גם בעוקצים שלהם כדי להחדיר ארס לקורבנותיהם. בנוסף, לכמה מיני עש יש שערות עוקצניות שעלולות להיות מסוכנות מאוד.

אם מצאתם קן ליד ביתכם, כדאי לפנות מיד למדביר. חשוב לזכור שצרעות נמשכות לחפצים דומים כמו מזיקים אחרים. מזון ישן בפח אשפה, פריטים מבושמים וזרועות מנופפות עלולים גם הם למשוך צרעות.

ניתן לטפל בהם באמצעות אירוסולים

ניתן להשתמש באירוסולים לטיפול בקני צרעות קטנים מעל פני הקרקע. לקנים אלו בדרך כלל מבנה פתוח. כאשר קן נמצא בשטח חשוף, הצרעות יכסו את הכניסה בכיסוי מגן, וישאירו רק חור אחד עבור הצרעות לעוף דרכו. טיפול מוצלח כולל ציפוי חיצוני של הקן והכנסת קוטל החרקים בתוך הקן. חיוני להשתמש בקופסת שימורים ארוכה מספיק כדי להגיע לתוך הקן.

אירוסולים יעילים נגד צרעות מכיוון שהם לא מפחידים את הצרעות. הם פועלים תוך שלושה עד ארבעה ימים מהיישום ואינם ניתנים לזיהוי על ידי חרקי המטרה. הם יעילים במיוחד בהרחקת קיני צרעות שהוסתרו היטב. עם זאת, חשוב לעקוב אחר ההוראות על האריזה כדי למנוע תופעות לוואי מזיקות.

דרך טובה נוספת למנוע הדבקה של צרעות היא להשתמש בתרסיס מרתיע. תרסיס זה ימנע מצרעות להגיע לאזור המטופל, וימנע מהן להטיל ביצים בעתיד. יש למרוח את התרסיס לפחות פעם בחודש כדי למנוע מהצרעות לחזור.

אירוסולים לא יעבדו עבור כל קיני הצרעות. כמה מיני צרעות מקננים במחילות בעלי חיים נטושים ורחוק מנקודות כניסה. אבק חודר טוב יותר לפתחים הללו ויעבור עמוק יותר לתוך המושבה.

ניתן ללכוד אותם עם

צרעות וספקס הן מזיק רציני שיכול לאיים על בריאותם של בני אדם, כמו גם להזיק לחרקים וציפורים מקומיות. חברה מבוססת נלסון פיתחה מוצר המכונה Vespex, שניתן להשתמש בו כדי ללכוד ולהרוג צרעות. מחקר שנערך לאחרונה על ידי משרד השימור מצא שהוא יכול להפחית את פעילות הצרעה ב-95% לאחר היישום הראשון. עם זאת, יש להשתמש במוצר בבטחה ורק על ידי משתמשים מוסמכים.

בשנת 2015 אושרה Vespex לשימוש ציבורי, ומאז היא בשימוש על ידי 30% מהרשויות הטריטוריאליות בניו זילנד. השימוש במוצר זה הוא סימן חיובי לעתיד של הדברת מזיקים בניו זילנד, ושלב בהשגת היעדים החברתיים, הכלכליים והסביבתיים שלנו.

המוצר עובד על ידי פיתיון צרעות עם בשר. זהו קוטל חרקים יעיל ביותר והוא פותח בשיתוף עם משרד השימור. הפיתיון ממוקם בתחנות פיתיון מאובטחות. כאשר צרעות מבקרות בתחנת הפיתיון, הן מחזירות אותה לקנים שלהן כדי להאכיל מהפיתיון. שיטה זו שימושית במיוחד בעת איתור קני צרעות. הוספקס אינו רעיל למינים אחרים של חרקים, אך הוא קטלני לצרעות.

ניתן ללכוד צרעות עם מגוון מוצרי פיתיון קוטלי חרקים, כולל VESPEX European Wasp Lure. פיתיונות אלה מנוסחים למשוך ולהרוג צרעות אירופאיות, אך אינם מושכים לדבורים. ניתן להשתמש בהם במלכודות בקבוקים, כיפות צרעות ומלכודות מתאימות אחרות. יש להשתמש בפיתיון כראוי על מנת להבטיח שהוא יעיל.

.

.

.

דילוג לתוכן