הרחקת יונים במבשרת ציון ע"י רשת או דוקרנים

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

הרחקת יונים במבשרת ציון ע"י רשת או דוקרנים

אם אתה צריך להסיר יונים מהנכס שלך, ישנן אפשרויות רבות זמינות. אלה כוללים רשתות, דוקרנים ואפילו חומרים דוחים. זו החלטה קשה, וחשוב לקבל את ההחלטה הנכונה למצב הספציפי שלך.

דוקרנים

אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים עם דוקרנים, יש כמה דברים שכדאי לכם לקחת בחשבון. הדבר הראשון הוא לוודא שהשירות הוא בעל מוניטין.

חשוב למצוא חברת הרחקת יונים מוכרת המציעה אחריות ומבטיחה שהעבודה מתבצעת בצורה נכונה. כדאי גם לחפש ספק שמציע הערכה בחינם.

אם אינך בטוח אם השירות מכובד, תוכל לבדוק ביקורות באתרים כמו Yelp ופייסבוק. אפשרות נוספת היא לקרוא את הביקורות בGoogle Reviews.

יונים הן מטרד נפוץ. ניתן למצוא אותם סביב פארקים, טחנות הזנה ובנייני עיר. לעתים קרובות הם משאירים מאחוריהם בלאגנים ונושאים טפילים.

כאשר מנסים לשלוט ביונים, יש להסיר תחילה את מקורות המזון והמים שלהן. זה כולל מרזבים, צינורות וגגות. חברות מסוימות משתמשות ברשתות ובג'לים כדי למנוע מיונים לנחות על המבנה.

דוקרנים הם פתרון יעיל לציפורים באזורים שקשה להגיע אליהם. בנוסף, הם מהווים שיטה חסכונית להעלמת ציפורים מטרידות.

שירות הרחקת יונים עם דוקרנים יכול להוות פתרון טוב לנגיעות ציפורים. עם זאת, כדאי לבחור בחברה מקצועית להרחקת יונים כדי להתקין את הדוקרנים בצורה נכונה.

יונים אוהבות ללון על גגות ופאנלים סולאריים. שימוש בקוצים של ציפורים יכול למנוע מהם לנחות ולנחות שוב. דוקרנים לציפורים הם דרך פשוטה וחסכונית להרחיק יונים מהבית שלך.

ניתן להתקין דוקרנים על מגוון רחב של משטחים. הם יכולים להיות מונחים על מדפים, על אדני החלונות, ואפילו סביב המרזבים.

יונים יכולות להיות מתסכלות להתמודד איתן. הם משאירים בלגן על הרכוש שלך והם יכולים להזיק למרזבים.

רשתות

כאשר מחפשים שירות הרחקת יונים, ישנן מספר אפשרויות לבחירה. אלה כוללים רשתות ודוקרנים. רשתות הן בדרך כלל בחירה טובה עבור מרפסות, גגות, חצרות ומבני קורות פתוחות. הם מותקנים בדרך כלל עם חוט פוליאתילן וחומרי התקנה מנירוסטה.

דוקרנים יעילים גם בהרחקת יונים. דוקרנים של ציפורים הם שיטה זולה יחסית למנוע מיונים לנוח או לנחות על מדפים, חלונות וקווי גג. קצה הדוקר אינו מושחז, כך שהציפורים לא צפויות לפגוע בעצמן.

פתרון נוסף הוא התקנת סרט מחזיר אור. רבים מהמכשירים הללו תלויים מסביב לבניין ומפיצים אור שמרתיע יונים ללון באזור.

יונים עלולות לגרום נזק למבנים ולעסקים. מלבד לשלשת, ציפורים אלו נושאות מחלות וטפילים. הם עלולים אפילו לגרום נזק לרכב שלך.

אם יונים גורמות לבעיות, הגיע הזמן לפעול. שירותי הרחקת יונים מקצועיים יכולים לסייע בביטול הבעיה. חלק מחברות הרחקת יונים ינקו את האתר לאחר השלמת התהליך. הדבר יצמצם את אוכלוסיית היונים וימנע נגיעות יונים עתידיות.

עפיפוני הטעיה והבז יעילים בהרחקת יונים. עם זאת, שיטות אלה עשויות להימשך זמן מה. להרחקת יונים יעילה ומהירה יותר, שקול להזמין איש מקצוע.

Shock Track הוא חידוש טכנולוגי נוסף הפועל על אותו עיקרון כמו גדר חשמלית. הוא משתמש בשני חוטים העוברים דרך המבנה כדי למנוע מיונים ללון באתר. אתה יכול לרכוש מערכת מופעלת באמצעות סוללה או מערכת מסלול הלם סולרית.

שירות הרחקת יונים הטוב ביותר יספק לכם מגוון אפשרויות לפתרון בעיית היונים שלכם. מעפיפונים מטעים ועד דוחים טבעיים, חברת הדברת היונים שלך אמורה להיות מסוגלת לעזור.

בזים

כשזה מגיע להיפטר מיונים, יש לך מגוון רחב של אפשרויות. אתה יכול ללכוד יונים, להשתמש בעוף דורס כדי להרוג אותם, או להחיל קוצים של ציפורים על המבנה שלך. יונים הן בעיה שפוקדת מבנים רבים. בנוסף, ציפורים אלה יכולות לשאת מספר טפילים. זה אומר שאתה עלול לחלות מלהיחשף לכמה יונים.

בעוד שעוף דורס הוא אופציה אטרקטיבית לרבים, יש לו מגבלות. ראשית, הוא או היא חייבים להיות באזור 24 שעות ביממה. הם גם צריכים להיות מסוגלים להגיע למין היעד. כמו כן, דורסים עלולים להיפצע.

מגבלה נוספת של דורסים היא שהם אינם טורפים טבעיים. אלא אם כן הם מאומנים לא להרוג את מיני היעד, הם אינם מהווים בקרת ציפורים אמינה.

עם זאת, ניתן להיפטר מיונים בצורה פחות דרסטית וחסכונית יותר. פתרון אחד הוא התקנת דוקרני ציפורים על הגג או אדני החלונות. דוקרנים אלו יכולים למנוע נחיתת יונים.

יונים מהוות מטרד מכיוון שהן יכולות לעוף מסביב ולגרום נזק לבניין שלך. הם יכולים גם להעביר מחלות לבני אדם. אם יש לכם בעיה עם יונים, כדאי לפנות לאיש מקצוע כדי לראות מה אתם יכולים לעשות.

הצעד הראשון לחיסול יונים הוא לאטום את האזורים אליהם הם עלולים להיכנס. ישנם מוצרים שונים בשוק שניתן לעשות זאת באמצעותם, כולל רשתות, ג'לים, משחות ונוזלים.

פתרון יעיל ועמיד יותר הוא התקנת דוקרנים של ציפורים. אלה יכולים להיות פלסטיק או מתכת, והם יכולים למנוע מיונים לנחות. מוצרים אחרים כוללים סרט מחזיר אור.

דוחים

אם יש לך בעיה עם יונים, ייתכן שאתה מחפש דרך להסיר אותן מהבית או העסק שלך. יונים הן ציפור נפוצה שנמצאת לעתים קרובות סביב פארקים, חוות ואזורים אחרים. הם גורמים נזק למבנים ויכולים להוות מקור למחלות.

אחת הדרכים הטובות ביותר להרחיק יונים מהרכוש שלך היא להשיג חומר דוחה ציפורים. מכשירים אלו זמינים במגוון צורות, מפרומונים פשוטים ועד כימיים.

אפשרות נוספת שיש לקחת בחשבון היא התקנת מערכת חוטים מקבילים. חוטים אלו ימנעו מיונים לנחות על הגג שלכם. השימוש במכשירים אלה קל לעשות בעצמך. עם זאת, עדיף שאיש מקצוע יעשה את העבודה.

אמצעי הרתעה נוספים לציפורים כוללים רשתות, מכונות קול, ועפיפונים מטעים. בהתאם לגודל הבעיה שלך, אתה יכול לבחור מתוך מגוון אפשרויות.

אפשרות טובה נוספת היא להשתמש בינשופים מפלסטיק. אתה יכול לרכוש ינשופים באינטרנט או בחנות לחומרי בניין המקומית שלך. הינשופים יעזרו לך להפחיד ציפורים מאזורים קטנים בחצר שלך.

לבסוף, דוקרנים של ציפורים הם אפשרות מצוינת להרתעת יונים. דוקרני ציפורים עשויים מפלסטיק, והם מחוברים לחוט. יונים לא יכולות לעמוד בלחץ של הדוקרנים האלה.

מכשירים אלו יעילים לטווח הקצר, והם קלים להתקנה. תצטרך לוודא שאתה מציב את הדוקרנים באזור אסטרטגי. אחרת, המכשיר שלך לא יהיה יעיל.

אם אין לך הרבה מקום עבור דוחה ציפורים, אולי תרצה לנסות להשתמש בדיסק ציפורים. מדובר במכשירים קטנים ואסתטיים הממוקמים לרוב ליד חלונות או בצד הבריכה שלכם.

עלות הרחקת

יונים יונים מהוות מטרד גדול ונזק לרכוש עלול לעלות ביוקר. בין אם אתם מתעסקים עם פאנלים סולאריים או קווי גג, יונים יכולות להיות כאב ראש גדול. הנה כמה טיפים למזעור ההשפעה של יונים על הבית או העסק שלך.

ראשית, זכור כי ליונים יש אינסטינקט ביתי בלתי ניתן לריסון. זה מקשה למדי על העברת הציפורים. הם יכולים לעוף פנימה מדלתות פתוחות, פתחי אוורור וסדקים, והם ימשיכו לחזור אם הקן הראשון יוסר.

שנית, שמור על השטח נקי. צואת ציפורים היא חומצית מאוד, והיא יכולה להיות מאכלת למתכות וחומרי בניין אחרים. יהיה צורך בקרצוף יסודי כדי להסיר את גואנו היונים המיובשים מעל פני השטח.

שלישית, השתמש בחומר מרתיע ציפורים. ישנן אפשרויות רבות ושונות, אך כדאי לשקול התקנת מערכת הכוללת מדפים, חדרי מדרגות ופאנלים סולאריים.

לבסוף, התקן דוקרנים או רשת. מכשירים אלו יעילים במניעת נחיתת יונים. בדרך כלל, הם עשויים מחוט פוליאתילן, והם מוחזקים במקומם באמצעות כבל או מערכת אחרת.

בהתאם לגודל ולמורכבות של בעיית היונה שלך, ייתכן שתצטרך מערכת משוכללת יותר. ייתכן שתצטרך גם להתקין חוט רשת כדי למנוע מציפורים גדולות יותר לנחות על הגג שלך.

אם אתם צריכים פתרון זמני לבעיית היונה שלכם, אולי תוכלו להשתמש ב"מגלשה" מפלסטיק שמשנה את פני השטח לזווית של 45 מעלות. לחילופין, ניתן גם לתלות רשת מהגג ועד לדפנות המרפסת.

עלות הרחקת יונים בכלים אלו יכולה להשתנות מאוד. דוקרנים הם לא יקרים, ויכולים לעזור לך להרחיק את היונים מהאזורים שבהם יש סיכוי גבוה יותר לשבת. עם זאת, הם אינם אידיאליים עבור מבנים מורכבים, וייתכן שהם לא יהיו אופציה עבורך אם יש לך פרטים אדריכליים שתרצה לשמר.

.

.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן