הרחקת יונים במודיעין ע"י רשת או דוקרנים

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

הרחקת יונים במודיעין ע"י רשת או דוקרנים

אם אתם בעלי עסק ויש לכם בעיית יונים, עליכם למצוא את שירות הרחקת יונים הטוב ביותר שיבוא ויטפל עבורכם בנושא. אתה יכול לעשות זאת על ידי בחינת כמה אפשרויות שונות, כגון דוקרנים של ציפורים או רשת. אלה יעילים להיפטר מהבעיה. עם זאת, תרצו גם להקדיש זמן כדי לקבוע איזו שיטה המתאימה ביותר עבורכם ועבור העסק שלכם.

דוקרנים של ציפורים

יונים עלולות לגרום נזק רב לגג שלכם. הם יכולים לבנות קנים בחלל הריק ואפילו לזרוק את הרכוש שלך בקקי שלהם. זה לא רק מבולגן, אלא זה יכול גם להיות לא בריא. אתה צריך למצוא דרכים להרתיע ציפורים אלה מהרכוש שלך.

ישנן אפשרויות רבות להרחקת יונים, כולל דוקרנים ורשתות. השיטה הטובה ביותר היא בדרך כלל למנוע מהיונים ללון מלכתחילה. עם זאת, אם אינך יכול למנוע מהם לנחות, ייתכן שתצטרך לעשות עבודה נוספת כדי להיפטר מהם מהרכוש שלך.

דוקרנים הם גורם מרתיע ציפורים יעיל ומהווים התחלה טובה. עם זאת, תרצו לחפש מוצר איכותי ולוודא כי תנאי השימוש מתקיימים.

ספייק ציפור הוא מוט ארוך עם חוט מחובר אליו. הם יכולים להיות מחוברים לריצוף גג, קורות, או אזורים אחרים שבהם תרצו למנוע מציפורים לנוח. חלקם זמינים מסחרית, בעוד שאחרים יכולים להיות מותקנים על ידי בעל הבית.

המרשים ביותר הוא כנראה ספייק הרכס. דוקרני רכס הם דרך מצוינת להרחיק את היונים מעליית הגג שלך. ניתן לרכוש את הדוקרנים הללו בפחות ממאה דולר וניתן להתקין אותם על ידי כל אחד עם כמה כלים בסיסיים.

רשת היא אפשרות טובה יותר לגג. למרות שהוא לא יציב כמו דוקר רכס, ניתן להשתמש במערכת רשתות באיכות טובה כדי למנוע כניסת יונים. קבלני הדברה רבים מעדיפים רשת ניילון שכן היא קלה להתקנה וניתנת לשימוש חוזר.

לדוגמה, אתה יכול להשתמש בחתיכת עץ משולשת ולהתקין אותה בנטייה על המדף. זה יחסום את הצינור. עם זאת, היונים יתקשו להתיישב עליה. אם אתה רוצה פתרון קבוע יותר, אתה יכול להניח מעט דיקט על המדף. זה יסתיר את הצנרת המכוערת וימנע מהיונים להתיישב.

כמו בכל דבר, הדבר החשוב ביותר הוא למצוא חברה שמשתמשת במוצרים הנכונים כדי לפתור את בעיות היונה שלך. בהתאם למצב הספציפי שלך, ייתכן שתצטרך ספייק, רשת או שניהם.

רשת ציפורים רשת

ודוקרנים הם שתי דרכים יעילות להרחיק ציפורים מהבית או העסק שלך. עם זאת, איזה מהם מתאים לך תלוי במספר גורמים. ראשית, כמה גדול השטח שלך וכמה ציפורים יש לך. שנית, כמה כסף אתה מוכן להשקיע בפתרון. אתה יכול לקבל עזרה בשני הגורמים הללו על ידי שכירת שירות מקצועי להדברת ציפורים.

רשת היא דרך מצוינת להרחיק יונים וציפורים מזיקים אחרות מהגג שלך ומחוץ לביתך. זה שומר על האזור נקי ומוגן, והוא ימנע מהם לגרום נזק נוסף. אם יש לכם שטח לינה גדול, רשת יכולה להיות פתרון יעיל.

דוקרנים של יונים הם טקטיקה נוספת שניתן להשתמש בה. הם מגיעים בצורות שונות, ויכולים להיות דרך זולה להרתיע יונים מלנחות על הבית או העסק שלך. דוקרנים יכולים להיות עשויים מפלדת אל חלד, פלסטיק או חומרים אחרים. ניתן להתקין אותם על קורות, קווי גג או אדני חלונות.

רשת ציפורים, לעומת זאת, היא רשת כבדה להרחקת ציפורים שמרחיקה ציפורים מהבית או העסק שלך. רשת ציפורים ניילון מורכבת בדרך כלל משישה גדילים בעובי 0.012 אינץ'. רשת מסוג זה עמידה לרוב הכימיקלים בטמפרטורות סטנדרטיות.

ניתן להתקין רשתות על מגוון רחב של משטחים, לרבות מרפסות, סיפונים ומבנים עם קורות פתוחות. הם משמשים בדרך כלל גם לחצרות ורציפי טעינה.

דוקרנים, לעומת זאת, הם אופציה מצוינת להגנה על אזורי ישיבה צרים. עם זאת, הם לא עובדים טוב בבניינים גדולים יותר. בנוסף, הם בדרך כלל אינם יעילים כמו מחסום פיזי.

אפשרויות מחסום פיזיות הן הפתרונות היעילים ביותר לטווח ארוך למניעת ציפורים. הסוגים הנפוצים ביותר הם רשתות ומסלולי זעזועים. שניהם מצוינים להרתעת יונים, והם לא פוגעים בציפורים.

בעוד שרשת או דוקרנים אינם התשובה הטובה ביותר לכל בעיה של יונים, הם התחלה מצוינת לכל אסטרטגיית הדברת יונים יעילה. הם גם פחות יקרים וקלים יותר להתקנה.

עפיפוני

פיתוי הם דרך מצוינת להיפטר מיונים. יונים עלולות לגרום לנזק חמור לרכוש. הם נושאים מספר מחלות, והגללים שלהם עלולים לזהם מזון ולהפיץ מחלות לאנשים.

יונים נפוצות בפארקים ובאתרים חקלאיים. הם מתרבים במהירות, ואם לא בודקים אותם, הם עלולים לגרום לנזק בלתי הפיך למבנים. הם גם נוטים לקנן על גגות ומרזבים.

סניף שירותי חיות הבר של משרד החקלאות האמריקאי רואה ביונים אחד ממזיקי הציפורים הגרועים ביותר. כידוע קשה להסיר ציפורים אלה. שיטות רבות, כמו ירי ולכידה, פועלות באופן זמני בלבד. לרוב, הפתרון הטוב ביותר הוא שימוש במלכודות מעשיות והומניות.

ערכות הטעיה המעוצבות כמו ניצים הן דרך טובה להרתיע יונים. הסיבה לכך היא שהם מחקים את אותם דפוסי תעופה בסיסיים כמו יונים.

אם בכל זאת החלטתם לנסות להשתמש בעפיפון פיתוי, הקפידו להתקין את היחידה במקום שיונים לא יוכלו להגיע אליה. אתה יכול גם להקים אותו על גג המחסן שלך כדי להרתיע יונים.

עפיפוני הטעיה הם דרך מהירה ויעילה להיפטר מיונים. עם זאת, עליכם לזכור שהיונים יתרגלו לפתילים כשהן באות להתאקלם.

שיטה יעילה נוספת להרתעת יונים היא שימוש בדחלילים. שלא כמו פיתוי, לדחליל אין רעש והוא חפץ טבעי שיונים לא יתפתו לחקור. דחלילים ניתן למקם בכל מקום שיונים צפויות לשכב, ולהעביר אותם באופן קבוע.

שיטה שנייה, פחות יקרה, להרתעת יונים כוללת התקנת חוטים מקבילים. נועדו למנוע נחיתה או תעופה של יונים, חוטים אלו מותקנים לרוב על ידי חברת הדברת יונים מקצועית.

בנוסף ליונים, ניתן להרתיע ציפורים אחרות בעזרת פתילים וחומרים דביקים אחרים. אלה כוללים ג'לים לציפורים, שהם ג'לים דביקים הדוחים יונים מאזור מסוים. סוגים אחרים של הרתעת יונים הם רשת, המשמשת כדי למנוע מיונים להתיישב על הגג שלך או להיכנס לבניין שלך.

לייזרים

כאשר אתה רוצה להיפטר מהרכוש שלך מיונים, אתה עלול לגלות שלייזרים הם הדרך ללכת. מכשירים אלו הם טכנולוגיית הרתעה חדשה ולא קטלנית. אבל לפני שאתה ממהר לקנות אחד, יש כמה דברים חשובים שאתה צריך לדעת.

ציפורים מסוגלות לזהות קרני לייזר. הם מרגישים את האור כאיום והם מגיבים בפחד. אם הם יראו קרן לייזר ירוקה, הם יברחו. הלייזרים עובדים ביום ובלילה.

ניתן להשתמש בלייזר גם כדי למנוע כניסת ציפורים לבניין. ללייזרים ידועים גם יישומים כמענה חירום לדליפת נפט. השימוש העיקרי במכשירים אלו הוא בסביבות כפריות או חקלאיות. מסיבה זו, לא סביר מאוד שהם יהיו שימושיים בסביבה עירונית.

חיסרון נוסף של לייזרים הוא שהם לא עובדים טוב באור יום. הסיבה לכך היא שיונים אינן פעילות בשעות החשיכה. עם זאת, מינים מסוימים אכן מגיבים ללייזרים, כמו אווזי קנדה.

למרות שלא כל הציפורים מגיבות ללייזרים, הטכנולוגיה שימשה בהצלחה להרתעת יונים. לדוגמה, הלייזר הידני 'Avian Dissuader' הוכח כיעיל על יונים. הוא משתמש בלייזר הדומה לאקדח.

מומחי יונים חוששים שעטי לייזר יעוורו יונים. כדי להתמודד עם זה, Pigeon Patrol ממליצה להשתמש בג'ל FourS או דוקרנים לציפורים. בנוסף, אתה תמיד יכול להשתמש בדוחפים אולטראסוניים להפחיד יונים.

גם לייזרים לא מומלצים לאזורי מגורים. למרות שהם יכולים להיות יעילים בשליטה על יונים שוכנות, הם לא צפויים להיות מועילים בהעברת יונים.

ישנם שני סוגים של לייזרים: יחידות אוטומטיות קבועות ויחידות ביד. לייזרים כף יד דומים לאקדח קטן.

החיסרון בשימוש בלייזר לשליטה ביונים הוא שהן לא צפויות להיות יעילות באזורים עירוניים. למרות זאת, הם נבדקו כיעילים על רוב עופות המים והמשתכשכים. ניתן גם לרכוש לייזר ציפורים כיווני, המשתמש בקרני לייזר צבעוניות כדי להניא עופות מזיקים.

למידע נוסף על לייזרים להרחקת יונים, ניתן לבקר באתר משרד החקלאות האמריקאי.

.

.

דילוג לתוכן