הרחקת יונים בשומרון ע"י רשת או דוקרנים

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

הרחקת יונים בשומרון ע"י רשת או דוקרנים

אם אתם מחפשים דרך להיפטר מיונים בגינה שלכם, עליכם לשקול תחילה כמה דברים. לדוגמה, אתה צריך להחליט אם אתה רוצה להשתמש ברשת או בספייק, ואתה צריך לדעת את היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם. לאחר מכן, עליך לבחור שירות שנבדק והוכח כיעיל.

עפיפוני פיתוי

אם יש לך נגע של יונים בביתך, אתה יכול לשקול להשתמש בעפיפונים פיתוי כדי להרתיע אותם מללון. העפיפונים הללו מעוצבים כמו עופות דורסים ומתעופפים ברוח. יונים נמשכות לסוגים אלו של פתילים, אך אם תרצו להרחיק אותם, תצטרכו לשים אותם במיקום אסטרטגי.

מלבד השימוש בערכות הטעיה, ישנן שיטות נוספות בהן תוכל להשתמש כדי לעצור יונים מלנחות בשטח שלך. חלקן הן טקטיקות הפחדה, בעוד שאחרות הן פתרונות קבועים.

דחלילים הם עוד טכניקה יעילה להרחקת יונים. ניתן לתלות אותם על הקרקע או להציב אותם בכל מקום שיונים יוכלו לראות אותם. עם זאת, ברגע שהם התרגלו אליהם, הם כבר לא כל כך יעילים.

עפיפוני נץ מעופפים הם גם טקטיקת הפחדה יעילה. עפיפוני צללית הנץ הם דרך מצוינת להרתיע יונים. העפיפון עשוי ממוט טלסקופי קשיח ועמיד בפני קורוזיה ומעמוד תמיכה מפיברגלס.

ניתן להתעלם בקלות מעפיפוני ההטעיה, אך הם מהווים גורם מרתיע יונים חזק. כאשר יונים יראו את הפיתוי, הן יחשבו שזו ציפור אמיתית. זה יעזור להם לתפוס במהירות וימנע מהם ללון בנכס שלך.

ג'לים דביקים הם עוד גורם מרתיע יונים. הם חומר דביק, ויונים מוצאות אותם לא נעימים. אבל הבעיה היא שצריך כמה יישומים כדי להיפטר מיונים. עדיף למרוח אותו כל שישה חודשים בערך.

חומר הרתעת יונים נוסף שעובד הוא חוט ציפורים. אתה יכול להתקין אותו בעצמך או לגרום לחברה להתקין אותו עבורך. חוט ציפורים הוא פתרון בעל השפעה נמוכה, והוא מועיל במיוחד עבור מפעלים גדולים יותר.

לבסוף, אתה יכול לנסות להתקין לייזר מהבהב. לייזרים יכולים להיות מאוד יעילים בהפחדת יונים. אלה מופעלים בדרך כלל בתנועה ומבהילים את היונים כשהן מנסות לנחות על הגג שלך.

ישנן דרכים רבות אחרות למנוע מנחיתה של יונים על הבית שלך, אבל טקטיקות דוחה ופחד הן בדרך כלל היעילות ביותר. זכור, עם זאת, שכל פתרון זמני יצטרך להישמר.

דוחי ציפורים

חשוב לבחור נכון את שירות הרחקת יונים. יונים מהוות מטרד ועלולות לגרום לנזק של מיליוני דולרים מדי שנה. אבל הסרתם יכולה להיות משימה קשה. ישנם מספר פתרונות לבעיה, החל מדוקרנים ודוחי יונים וכלה במכשירי אולטרסאונד ומכונות קול.

בחירת שירות הרחקת יונים נכון תהיה תלויה בגודל הבניין שלכם, כמות לחץ הציפורים ואיך תרצו שהאזור יראה. אם אתם רוצים פתרון שיהיה מהיר וקל יחסית להתקנה, חומרי דוחי יונים עשויים להיות האפשרות הטובה ביותר.

בעוד שחלק מהחומרים הדוחים יעילים, אחרים פחות. חלקם מכילים שמנים אתריים וחומרים פוגעניים אחרים. מוצרים אחרים משתמשים בצבעים בהירים ובאורות מהבהבים כדי ליצור אשליה אופטית המרתיעה יונים.

אחת השיטות היעילות ביותר למניעת נחיתת יונים על הגג שלכם היא שימוש בחוטים מקבילים. ניתן להתקין אותם על ידי בעלי בתים או חברת הדברת יונים מקצועית.

דוקרנים של ציפורים הם פתרון טוב נוסף. הם מגיעים בצורות וחומרים רבים ושונים. דוקרנים מיוצרים בדרך כלל ברצועות ויכולים להיות דרך מצוינת להרתיע יונים מלנחות על הבניין שלך.

Nextgen Pest Solutions מציעה מספר אפשרויות להרחקת יונים. טכנולוגיית הסריקה המשולשת שלהם משתמשת במצבים שונים כדי לגרום לציפורים להיות מודעות לסביבתן. בנוסף, יש להם גם מוצר מוגבל לשימוש שרק מפעילי הדברה מורשים יכולים לרכוש.

ינשופי פלסטיק הם שיטה טובה נוספת להפחיד ציפורים מהגינה שלך. מדובר במכשירים קטנים שנראים כמו ינשוף, ונועדו להפחיד יונים מאזורים קטנים. המחיר הממוצע של מכשירים אלה הוא 20 דולר.

עם זאת, בעוד שצילומי פלסטיק יכולים להוות גורם מרתיע שימושי, יש להם השפעה מועטה על התנהגות יונים בטווח הארוך. למרבה המזל, אתה יכול למצוא אותם באמזון.

לבסוף, אם אתה לא רוצה להתעסק עם חוטים, יש מגוון של דיסקים לציפורים זמינים. אלה הם אסתטיים וניתן למקם אותם ליד חלונות או אזורים אחרים שבהם יונים עשויות להוות בעיה.

לא משנה באיזו שיטת הרחקת יונים תבחר, הקפד לנקות את האזור ביסודיות לפני החלת אמצעי הרתעה כלשהם. צואת יונים מכילה חומר מאכל שעלול להוות איום על בריאותך.

הרחקת צואת יונים מקולטים סולאריים

אם בבעלותך פאנל סולארי, יתכן ואתה נתקל בבעיות עם צואת יונים. מזיקים אלו עלולים לפגוע בפאנלים ועלולים לגרום להתפשטות מחלות בכל הבית. הם יכולים גם להפוך למטרד.

אחת הדרכים הטובות ביותר להרחיק יונים מהפאנלים הסולאריים שלך היא להסיר את מקורות המזון שהם מוצאים אטרקטיביים. אתה יכול להתקין מערכות הוכחת יונים ברחבי הבית שלך כדי למנוע את כניסתם. חברת הוכחת יונים הוכשרת לעזור לכם בתהליך זה.

דרך נוספת להרתיע יונים היא התקנת רשת ציפורים. רשת זו עשויה מחומר PVC ומשמשת לסגירת השטח שמתחת לפאנל הסולארי. זה יכול להיות פתרון יעיל מאוד.

אמצעים אחרים שאתה יכול לנסות כוללים הנחת מכשיר אור או קול המופעל בתנועה על הגג. מכשירים אלו יכולים להיות יעילים מאוד בהרתעת יונים.

ציפורים יכולות להיות תוספת מהנה ומעניינת לכל בית או גינה, אבל הן יכולות לגרום לבעיות רציניות. הם יאכלו דרך ציוד חשמלי, יבנו קנים בקרומי הגג ויעשו בלגן.

מערכת הוכחת יונים היא הדרך היעילה היחידה למנוע מהיונים לגרום נזק לרכוש שלך ולסביבה. יונים הן מאוד חברתיות ואוהבות לחיות בקבוצות.

יונים בדרך כלל ימנעו מאזורים עם תנועה גבוהה, אז כדאי להשתמש בזה כדרך למנוע מהן להיכנס. רשת היונים היא פתרון פשוט וזול לבעיה זו.

דוקרנים הם עוד דרך יעילה וזולה למנוע מיונים לקנן מתחת לפאנלים הסולאריים שלך. ניתן לרכוש דוקרנים בגדלים שונים. הצבת דוקרנים על הפאנלים לא רק תגרום ליונים לאי נוחות, היא תשמש כגורם מרתיע עבורן לשכב מתחת לפנלים.

פסל ציפור דורס מזויף הוא גם טקטיקת הפחדה יעילה. ניתן לרכוש את הפסלים הללו באינטרנט. הקפד למקם אותם בגובה הנכון.

אמנם אלו אינן הדרכים היחידות להרחיק יונים, אך הן חלק מהאפשרויות הטובות ביותר. הסרת מקורות המזון שלהם וניקוי הגינה שלך יעזרו גם הם.

סכנות בריאותיות

יונים הן מזיק מטרד. הם עלולים להזיק למכשירים ומבנים יקרים. הם יכולים גם להוות סיכון בריאותי, מכיוון שהגללים שלהם נושאים חיידקים, פטריות, טפילים ורעלים אחרים. אם אתה מודאג מבעיית היונה שלך, ישנן מספר אפשרויות זמינות.

אחת השיטות הנפוצות היא הזמנת איש מקצוע לשירות הרחקת יונים. שירותים אלו יוכלו להרחיק יונים בעלות קטנה וללא סיכון מועט עבורכם. אמנם שיטה זו יכולה להיות יעילה, אך לרוב היא אינה הפתרון הטוב ביותר.

מערכת הרתעת ציפורים יכולה להיות גם דרך יעילה לעצור יונים. המערכת צריכה להיות מורכבת ממספר אלמנטים, כגון מדפים, פאנלים סולאריים, חדרי מדרגות וארובות.

יונים מעדיפות ללון באזור גובה גבוה. המשמעות היא שהם עלולים לסתום מרזבים, להרוס גגות ולגרום לנזקים נוספים. בנוסף, הקקי שהם מפילים הוא חומצי במיוחד. זה יכול גם לפגוע במאפיינים אחרים, כמו מדרכות ועבודות אמנות.

כאשר אתם מתקינים חומר מרתיע לציפורים, חשוב לנקות תחילה את האזור. לאחר שהאזור התייבש, יש למרוח את חומרי ההרתעה. הקפד לפעול לפי הוראות היצרן לשימוש.

אם אינכם מצליחים למצוא מערכת הרתעת ציפורים שמתאימה לכם, תוכלו גם לשקול שימוש בינשופים מזויפים או עושי רעש. התקנים אלה עשויים להיות יעילים לפרק זמן קצר.

דוקרנים של ציפורים הם שיטה אנושית נוספת להרתעת יונים. יונים אינן יכולות לנחות על משטח עם קוצים, כך שהן יימנעו מללון שם. עם זאת, תצטרך לעשות הכנה רבה לפני התקנת הדוקרנים.

כדאי להיות מודעים גם לחוק אמנת הציפורים הנודדות, האוסר על שימוש במלכודות לתפוס ציפורים מוגנות. בהתאם למקום מגוריכם, ייתכן שיש לכם גם הגבלות נוספות.

למרות שקיימים פתרונות יונים רבים, השיטה היעילה ביותר היא להיפטר מיונים לחלוטין. שימוש בחומרי הדברה ליונים אינו רצוי, מכיוון שהוא עלול להיות מסוכן לבעלי חיים שאינם מטרה.

להיפטר מיונים יכול להיות אתגר. צריך להקפיד לבחור חברת פינוי מבוטחת ומורשית.

.

.

דילוג לתוכן