הרחקת יונים בשוהם ע"י רשת או דוקרנים

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

הרחקת יונים בשוהם ע"י רשת או דוקרנים

אם יש לך בעיה עם יונים בבית שלך, או אם יש לך בעיה עם דורסים או ציפורים, יש כמה דברים שכדאי לשקול לפני הזמנת יונה מקצועית שירות פינוי. חשוב לבחור בשירות הרחקת יונים המשתמש ברשתות או דוקרנים כדי לשמור על ביתכם נקי ממזיקים אלו. כדאי גם לוודא שהחברה שאתם שוכרים תוכל לספק לכם דוח מלא על האופן שבו הוציאו את היונים שלכם. זה יאפשר לך להבטיח שאתה מקבל תמונה מלאה של מה השתבש ומה הולך להיות הפתרון.

רשתות

לכידה הרחקת יונים יכולה להיות תהליך מבולגן. לא רק שיש ערימות קקי על הגג שלך, אלא שיש גם את הסיכון הבריאותי. בנוסף, תצטרך לנקות אחריהם, וזה יקר.

למרבה המזל, ישנן דרכים רבות ויעילות להיפטר מיונים. אתה יכול להסיר אותם על ידי הטרדה, הסרת הקנים שלהם או אבטחת רשת מלכודות או דוקרנים. הפתרון הטוב ביותר הוא כזה שייתן לך תוצאות מתמשכות.

הדרך הנפוצה ביותר להוציא ציפור מהרכוש שלך היא באמצעות רשת. בדרך כלל, אלה מותקנים על גגות, מרפסות, רציפי טעינה ואזורים סגורים או חצי סגורים אחרים. לעתים קרובות הם מוחזקים במקומם על ידי מערכת כבלים או חוטים מקבילים.

שיטות יעילות אחרות כוללות עפיפוני מטעים ובז. למרות שאלו לא תמיד מעשיים, הם כן עובדים.

לבסוף, אתה יכול לנסות להתקין מסלול הלם. זהו חידוש חדש הפועל על אותו עיקרון כמו גדר חשמלית. זוהי גם התקדמות טכנולוגית שמתגברת על המגבלות של רצועות ספייק מסורתיות.

למרות שזה אולי לא יעיל כמו רשת, אתה יכול לשקול להשתמש במסלול הלם. שלא כמו מכשירי לינה אחרים, סביר יותר להרחיק ציפורים גדולות מהאזור הרצוי.

אם עדיין אינכם בטוחים איזו שיטה היעילה ביותר, תמיד תוכלו לפנות לשיקום חיות בר. אנשי מקצוע אלו יספקו לך את הידע והביטחון הדרושים לך כדי לטפל בהצלחה בבעיה.

אם אתם מחפשים שיטה ידידותית יותר לסביבה להרחקת יונים, כדאי לשקול התקנת דוקר נגד ציפורים. הדוקרנים הניתנים להצמדה ימנעו מעופות ללון על אדני החלונות, המדפים ומקומות לא קרואים אחרים.

דוקרנים של ציפורים

השלב הראשון בתוכנית להדברת יונים הוא לזהות את מקור הבעיה. זה המקום שבו מומחה לבקרת חיות בר יכול לעזור. הם יעריכו את המצב וימליצו. שירותי הרחקת יונים יכולים לכלול שיטות הרחקה פיזיות וחשמליות, כמו גם אמצעי הרתעה כמו חוטי ציפורים ודוקרנים.

הדרה פיזית היא כאשר איש מקצוע יתקין מחסום למניעת נחיתת ציפורים. זה בדרך כלל כולל התקנת מחסום תיל בחוטים נעים. אפשרות הדרה פיזית נוספת היא מערכת מסלול הלם. הוא משתמש בשני חוטים העוברים דרך מסילה.

מערכות מסלול הלם הן חידוש חדש בטכנולוגיית הדברת יונים. מכשירים אלו פועלים באותו אופן כמו גדרות חשמליות. עם זאת, הם כמעט בלתי נראים מלמטה.

הם גם מספקים פתרון זמני. לדוגמה, אם יש לך בניין קטן עם מדף, אתה יכול להתקין "מגלשה" מפלסטיק שמשנה את פני השטח מזווית של 45 מעלות. יונים לא יוכלו לנחות עליו.

אם יש לך בניין גדול או גג, אז אולי יהיה צורך להשתמש בשיטה קבועה יותר של הרחקת יונים. דוקרנים או רשתות הם שניים מאמצעי ההרתעה היעילים ביותר עבור יונים.

דוקרנים הם מוטות ארוכים, בוטים ומחודדים המחוברים בדרך כלל למשטח עליו הם מותקנים. הם משמשים בדרך כלל בשטחים פתוחים, כגון חצרות או מרפסות.

רשתות משמשות לעתים קרובות עבור אזורים סגורים למחצה, כגון רציפי טעינה. הם בדרך כלל מוחזקים במקומם על ידי מערכת כבלים. הם יכולים להוות פתרון יעיל לאתרים קטנים יותר. אבל היעילות שלהם עשויה להיות מוגבלת עבור בניינים גדולים יותר.

עפיפוני פתאות וחומרים דוחים הם גם אסטרטגיות יעילות להרחקת יונים. מוצרים אלה הם אופציה טובה עבור אנשים עם תקציב מוגבל.

עופות דורסים

יונים מהוות מטרד ועלולות לגרום לנזק של מיליוני דולרים מדי שנה. הלשלשת שלהם עלולה לסתום פתחי אוורור וצינורות ניקוז, כמו גם לזהם מזון לבעלי חיים. הם יכולים גם לשאת מחלות, שעלולות להזיק לבני אדם. למרבה המזל, ישנן מספר אפשרויות להיפטר מיונים.

דוקרני יונים ורשתות יונים הן שיטות נפוצות להרחקת יונים. למרות שהם יעילים, הם יכולים להיות יקרים. למרבה המזל, ישנם פתרונות יונים אחרים במחיר סביר. לפניכם חמישה טיפים שיעזרו לכם למצוא שירות הרחקת יונים המתאים לצרכים שלכם.

ראשית, קבע היכן היונים נכנסות לנכס שלך. זה עשוי להיות גג, דלת פתוחה או מבנה אחר. הקפד לתקן אזורים פגומים כדי למנוע כניסת יונים.

לאחר שזיהית את האזור הבעייתי, השלב הבא הוא להחליט אם רשת יונים או דוקרנים של ציפורים הם הפתרון הטוב ביותר למצבך. אם יש לכם גג קטן או דלת פתוחה, רשת יונים עשויה להיות הפתרון האידיאלי עבורכם. עם זאת, אם הבניין שלך מסובך או בנוי עם מאפיינים היסטוריים, ספייק או רשת עשויים להיות לא הפתרון הטוב ביותר.

אם אתה צריך לחסל יונים באופן זמני, "מגלשה" מפלסטיק היא דרך זולה וקלה למנוע יונים לנחות. בדרך כלל, זה מותקן על משטחים פנימיים והוא יכול להתרחב עד 16 אינץ'.

השימוש במערכת חוטי רשת היא שיטה טובה נוספת להרחקת יונים. זה ימנע מציפורים גדולות יותר לנחות על הגג שלך. בדרך כלל, מערכות אלו משמשות במרפסות, גשרים, חצרות ואזורים סגורים אחרים.

שיפוץ הגנת

ציפורים הוא דרך מצוינת למנוע מהציפורים להרוס את הבית או העסק שלך. לא רק שהם מעצבנים, הם גם עלולים לגרום נזק רב למבנה ולמרקם של הבניין שלכם, כמו גם למערכת האקולוגית שמסביב.

הדבר הטוב ביותר לעשות כדי לשמור על בטיחות הבית או העסק שלך וללא ציפורים הוא למנוע מהציפורים אפילו לנחות שם מלכתחילה. למרבה המזל, ישנן דרכים רבות לעשות זאת.

אחת השיטות הברורות ביותר היא פשוט לחסום את הגישה לגג. בדרך כלל זה מושג על ידי התקנת חוטי נירוסטה שאינם מאפשרים לציפורים לנחות עליהם.

עם זאת, יש הרבה יותר גישות מתוחכמות לאותה מטרה. אלה כוללים התקנת התקני הגנת ציפורים כגון ג'ל מחסום, רשתות, ואפילו מערכות הפחדה קוליות.

אמנם ישנן אפשרויות רבות לבחירה, הגישה המשתלמת ביותר היא התקנת דוקרנים על המרזבים או המדפים שלך. הם נועדו להיות עמידים לאורך זמן, והם מהווים את הגורם ההרתעה היעיל ביותר לציפורים בחלק הקדמי של המבנה שלך.

שיטה נוספת להוכחת ציפורים היא התקנת רשתות לתפוס פסולת בחלק העליון של סוככי זכוכית. אלה לא רק פונקציונליים, אלא הם גם יכולים לחסוך מכם את ההוצאות של החלפת חלון זכוכית שבור.

אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא להזמין איש מקצוע. טכנאי הדברה מוסמך יידע את הטקטיקות היעילות ביותר למניעת כניסת ציפורים לנכס שלכם. בין אם הצרכים שלך קטנים או גדולים, אתה יכול לצפות שמומחה יטפל בעבודת הגנת הציפורים שלך בזמן.

עלות שירות הרחקת יונים

אם אתם נתקלים בבעיית יונים, מומלץ לשקול להזמין חברה שתסיר עבורכם את הציפורים. עם זאת, העלויות משתנות ויכולות לנוע בין מינימליות מאוד ליקרות מאוד. יונים הן מטרד שעלול לגרום לנזק של מאות דולרים לרכוש שלכם.

עלות טיפוסית לשירות הרחקת יונים עם רשת או דוקרנים היא בין 100 ל-300 דולר. זה יכול לנוע מאוד בהתאם לגודל ולמיקום של הציפור.

יונים הן מזיק נפוץ ברוב הערים. הם נמשכים למקורות מזון ויכולים לשאת טפילים ומחלות שעלולות להזיק לבני אדם. עדיף לחסל אותם אם אתה יכול.

פתרון אחד הוא התקנת מחסום פיזי כגון מסלול הלם. מסלולי הלם הם טכנולוגיה חדשנית המשתמשת באותו עיקרון כמו גדרות חשמליות להרחקת יונים.

אפשרות נוספת היא להשתמש בעוף דורסים כדי לרדוף אחרי יונים. עופות דורסים הם טורף טבעי שניתן להשתמש בו לפיזור יונים מאזורי לינה או יושבים קיימים. עם זאת, זו לא תמיד השיטה היעילה ביותר. בהתאם לנכס שלך, ייתכן שהוא לא מתאים לך.

שימוש במערכת לשליטה ביונים היא גם אפשרות טובה. אלה יעילים מאוד בשמירה על יונים מלנחות ולהתיישב.

אפשרויות אחרות להדברת יונים כוללות עפיפוני הטעיה ודוקרנים נגד ציפורים. האחרון יכול להיות יעיל במיוחד על קווי גג ומדפים.

כאשר מחפשים חברה להרחקת יונים, הקפידו לשאול על השיטות בהן הן משתמשות. חברות מסוימות פשוט יסירו את הציפורים, בעוד שאחרות יספקו הדרת יונים או ינקו את הקקי.

.

.

דילוג לתוכן