הרחקת יונים ברמת השרון ע"י רשת או דוקרנים

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

הרחקת יונים ברמת השרון ע"י רשת או דוקרנים

אם אתה מחפש דרך להרחיק יונים מהבית או הגינה שלך, כנראה שיהיו לך הרבה אפשרויות לבחור מהן. חלק מהאפשרויות כוללות רצועות ספייק, מסלולים חשמליים ומחסומי ציפורים. אבל איך מחליטים איזה מהם הוא הפתרון המתאים לצרכים שלך?

רצועות

דוקרנים אם אתם מחפשים דרך להיפטר מיונים מהרכוש שלכם, אולי כדאי לכם לשקול שימוש בדוקרנים. הטכנולוגיה פשוטה מספיק כדי להיות יעילה, ויש כמה סוגים. עם זאת, אתה צריך לבחור את המתאים עבור המצב הספציפי שלך.

הצעד הראשון הוא לקבוע היכן אתה נתקל בבעיה. היונים ידועות בשימוש בבניינים למקומות לינה ורבייה. הם גם גורמים לרעש רב. לכן, אם יש לך שוליים, אדני חלונות או מרפסות, הם מקום טוב להתחיל בו.

לאחר שזיהיתם את האזורים, תוכלו לקנות פס ספייק. אלה זמינים במגוון חומרים, כגון פלסטיק ומתכת. אתה יכול גם לקנות אותם בחנות לחומרי בניין מקומית. ישנם סוגים רבים ושונים של דוקרנים, לכן חשוב למצוא אחד המתאים ביותר לצרכים שלך.

דוקרני יונים אינם פתרון קבוע. הם דורשים ניקוי והחלפה תכופים. כאשר אתה קונה ספייק, אתה צריך לוודא שהוא עשוי מחומרים איכותיים. מוצרים זולים ואיכות ירודה צפויים להחליד, לכן כדאי להיזהר בקנייתם.

אפשרות נוספת היא התקנת מחסום פיזי. זה יכול להיות בצורה של מחסום תיל, סליל או חוט נע. שימוש בטכניקה זו שימושי במיוחד אם בנכס שלך יש הרבה חלקים נעים. לחילופין, תוכלו להתקין מערכת חוטי רשת, שתמנע מציפורים גדולות יותר לנחות על הגג שלכם.

תצטרך גם לקנות את הדבק המתאים להתקנת הדוקרן. הדבק הנפוץ ביותר הוא ג'ל סיליקון. עבור יישומים פנימיים, אתה יכול להשתמש בוולקרו.

דוקר יונים באיכות טובה יחזיק מעמד עד 30 שנה. מומלץ לקנות מוצר עם אחריות. רובם מיוצרים על ידי חברות המוכרות לתעשיית ההדברה. רכישת מוצר באחריות תחסוך לך המון טרחה בהמשך הקו.

בחירת הספייק הנכון אינה קלה כפי שאתה עשוי לחשוב. לעתים קרובות, תצטרך לבצע מספר מדידות לפני שתוכל להתקין אותו.

מחסומי ציפורים

אם אתם מתמודדים עם בעיית יונים, ישנן אפשרויות רבות ושונות עבורכם. מרשתות ועד אמצעי הרתעה חשמליים, יש הרבה דרכים למנוע מהציפורים הללו לנחות על הנכס שלך.

הפתרון היעיל ביותר לטווח ארוך לבעיית ציפורים הוא שימוש באמצעי הרתעה פיזיים. סוגים אלה של אמצעי הרתעה הם לא רק שאינם רעילים ואינם מזיקים לציפורים, אלא הם גם יעילים ביותר במניעת כניסתם מחדש לביתכם.

יונים הן לא רק מטרד, הן גם יכולות לשאת מחלות מזיקות. הפסולת שלהם יכולה להכיל חיידקים, גורמים פטרייתיים וטפילים אקטוטפילים. חשוב לנקוט בצעדים כדי להסיר כל מקורות מים ומזון מפתה.

הפתרון הטוב ביותר לטווח ארוך לבעיית יונים הוא התקנת מחסום פיזי. זה יכול לכלול רשתות, חוטים או דוקרנים. ניתן להשתמש בחוטים בגגות ובארובות, בעוד שניתן להתקין רשתות בגומחות, בחצרות ובמרפסות.

דוקרנים הם אחד מאמצעי ההרתעה היעילים ביותר עבור יונים. הם דרך מצוינת למנוע מיונים לנוח על ראש הבניין שלך. בניגוד לרשת, הם לא פוגעים בציפורים, אבל הם כן מספקים טלטלה בולטת שמרתיעה אותם מלנסות לנחות.

מסלול הלם הוא חידוש טכנולוגי נוסף שהוכיח את עצמו כגורם מרתיע יונים שימושי. למסלול מחושמל בעל פרופיל נמוך זה עוברים שני חוטים. החוטים פולטים שוק חשמלי קטן ליונה.

גם עפיפוני הטעיה הם שיטה יעילה להדברת יונים. ניתן למצוא מכשירים אלה בצורה של ערכות שתוכלו לתלות מעל הנכס שלכם, או שתוכלו לקנות אחת. עם זאת, הפתרון הטוב ביותר לטווח הארוך הוא מרתיע מחסום פיזי, שכן הוא לא יפגע בציפורים ויאפשר להעביר אותן למקום רצוי יותר.

ישנם מוצרים רבים ושונים שיעזרו לכם לחסל בעיית יונים, אך הפתרון היעיל ביותר הוא פתרון מעשי. חשוב למצוא איש מקצוע שיוכל להעריך את מצבך הספציפי ולהמליץ ​​על תוכנית להרחקת יונים.

דוקרנים, רשתות ואמצעי הרתעה חשמליים הם כמה מהשיטות היעילות ביותר להרחקת יונים. הם גם הכי פחות יקרים.

סרט מחזיר

אור יונים הן בעיה לבתים, והן עלולות לגרום לא מעט נזק. הם גם נושאים קרציות, כינים וקרדיות נושאות מחלות. זה יכול להוביל למגוון של מחלות זואונוטיות, ועלול להקשות על שמירתן.

אחת הדרכים הטובות ביותר להרחיק יונים היא התקנת סרט מחזיר אור. אלה לא יקרים וקלים לשימוש, והם יכולים לעזור לך להפחיד יונים מהבית שלך.

דרך נוספת להרתיע יונים היא לאטום אזורים בבית שלך שבהם הם עלולים לקנן. זה יכול לכלול את הגג, אדני החלונות ורעפים אחרים. ייתכן שתרצה גם להשתמש בפח מתכת משופע כדי להרחיק יונים משטחים שטוחים.

אם אתה רוצה למנוע נחיתת יונים על הגג שלך, אתה יכול גם להתקין דוקרנים של ציפורים. אלו בליטות קוצניות שמתחברות לרצועה. כדי להתקין אותם, תצטרך לקדוח חורים ברעפים. לאחר מכן, אתה יכול לחבר את הדוקרנים עם מסמרים או קשירה.

שיטה נוספת למניעת יונים היא שימוש בג'ל דוחה ציפורים. חשוב להשיג ג'ל בטוח ליונים וידידותי לסביבה. יכול להיות רעיון טוב לרכוש ג'ל שמיועד להישאר דביק למשך מספר שבועות.

שיטות אחרות להפחידת יונים הרחק מהבית שלך הן שימוש בחפצים מחזירי אור ובתרסיסים. פריטים מחזירי אור יתפסו אור, ויכולים ליצור אפקט פריזמה שמפריע לראיית היונים. כמו כן, תקליטורים ישנים ובלוני נייר כסף יכולים לשמש כדי להפחיד יונים.

יונים יכולות להיות מקור נהדר לבידור מעת לעת. הטבע החכם שלהם מאפשר להם להסתגל כמעט לכל מצב. אבל הם יכולים להפוך לבעיה כשהם בונים קנים בארובות או בעליות גג. כתוצאה מכך, מומלץ להתייעץ עם חברת הדברה לפתרון יעיל יותר.

יונים גם רגישות לנוכחות של טפילים הנישאים באוויר, שעלולים לסתום את המרזבים ואת פתחי האוורור שלך. בנוסף, הם יכולים לשאת מחלות, כגון פשפש המיטה. לכן זה כל כך חשוב לעשות משהו כדי להרחיק את הציפורים האלה מהבית שלך.

מסלולים חשמליים

בין אם אתם רוצים להרחיק יונים מהגג שלכם, או למנוע מהן לגרום נזק לרכוש שלכם, מסלול חשמלי להרחקת יונים הוא דרך יעילה ללכת בה. למרות שזה קצת כואב, ההלם החשמלי יכול להפחיד ציפורים ולגרום להן להתחמק מרכושך.

מסלולים חשמליים להרחקת יונים זמינים במגוון גדלים, סגנונות וצבעים. הם פועלים על ידי מתן הלם חשמלי קל ומתון לרגלי הציפורים. מסלולים אלה הם דרך זולה ויעילה להדוף מגוון רחב של ציפורים, כולל שחפים ודרורים.

ניתן להתקין מסלולי ציפורים להרחקת יונים כמעט על כל משטח, לרבות חלונות, פתחים ואפילו בתוך מבנים. ניתן להשתמש בהם גם על גגות, מרפסות, מבני קורות פתוחות, חצרות, רציפי טעינה ועוד.

מסילות חשמליות ליונים מסירות את הסיכון של פגיעה ברכוש או בחיות המחמד שלך. רובם מתוכננים להיות בעלי פרופיל נמוך, והם בעצם בלתי נראים. חלקם עשויים להיות מופעלים באמצעות אנרגיה סולארית. כדי להבטיח את התוצאות הטובות ביותר, חשוב לרכוש מוצר איכותי. בחירת הסוחר הנכון תבטיח שתקבלו מערכת איכותית.

מסלולי הלם הם התקדמות טכנולוגית המאפשרת לך לשלוט בציפורים שלך כמעט על כל משטח. בגלל הפרופיל הנמוך שלו, ניתן להתקין אותו במגוון מיקומים, כולל פינות, מדף חלונות וגגות.

עבור שטחים גדולים יותר, כגון גגות, ניתן להתקין מערכת חוטי רשת. זה יוצר משטח לא אחיד עבור ציפורים גדולות לנחות עליו, ויכול למנוע מהם לנחות על המים.

אפשרויות אחרות בפרופיל נמוך הן חוטי ציפורים ודוקרנים. שתי השיטות הללו יכולות להיות יעילות, אבל הן יכולות להיות לא מושכות מבחינה אסתטית. מלבד היותם פולשניים חזותית, הם יכולים גם לגרום לאובדן חשמל.

השיטה היעילה ביותר להרחקת יונים מהרכוש שלך היא ליישם אסטרטגיית שליטה יעילה בציפורים. יונים עלולות לגרום לכמות גדולה של נזק, והן יכולות גם לאכול דרך חומרים. תצטרך לחסל את מקורות הנזק הזה כדי להגן על הבית או העסק שלך.

אם אתם מחפשים פתרון זול להרחקת יונים מהמדפים, מסילות המרפסת או מקומות ישיבה אחרים, תוכלו להתקין דוקרנים של ציפורים. עם זאת, מכשירים אלה יכולים להיות לא יעילים, והם עלולים לגרום נזק לציוד בעליית הגג או הגג שלך.

.

.

דילוג לתוכן