הרחקת יונים בחולון ע"י רשת או דוקרנים

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

הרחקת יונים בחולון ע"י רשת או דוקרנים

יש הרבה אפשרויות איך להיפטר מיונים. ניתן להסירם באמצעות חוטים מקבילים או דוקרנים ואף ניתן להשתמש בחומרים דוחים כדי למנוע מהם לחזור. אם בכל זאת החלטתם לשכור איש מקצוע, ודאו שאתם מוצאים אחד שישתמש בשיטה היעילה ביותר כדי לשמור על המקום שלכם נקי מיונים.

דוחים

אם אתם מחפשים פתרון מהיר ויעיל להרחקת יונים, מומלץ לנסות דוחים. בניגוד לשיטות הדברה רבות אחרות, הפתרונות הללו לא מחייבים אותך להתמודד עם להקה שלמה של ציפורים.

למרבה המזל, ישנם מספר מוצרים שעובדים היטב. חלק מהחומרים הדוחים מכילים מרכיבים טבעיים, בעוד שאחרים הם כימיים. עם זאת, חשוב לדעת איזה מהם מתאים לכם ביותר, לפני שאתם משקיעים בחומר דוחה.

רשת ציפורים היא עוד גורם מרתיע יונים נהדר. הוא עשוי מרשת ניילון היוצרת מחסום פיזי. זה מאפשר לך לתלות אותו מהגג שלך עד לצידי המרפסת שלך, יצירת מחסום שמונע נחיתה של יונים. אתה יכול לבחור מתוך מגוון רחב של סגנונות ועיצובים, בהתאם לצרכים שלך.

אפשרות נוספת היא להדביק סרט מחזיר אור. יונים נוטות להימנע מאזורים מוארים, כך שאם יש לכם מרפסת, תוכלו להשתמש באור מוחזר כדי למנוע מיונים לנחות שם. לחלופין, אתה יכול לתלות דמות של נץ או ינשוף מסביב לבניין שלך כדי להרתיע יונים.

דרכים אחרות למנוע מיונים לנחות על הנכס שלך הן התקנת חוטים ודוקרנים. מכשירים אלו קלים להתקנה, ואינם מסוכנים ליונים. הם גם פתרון חסכוני.

אתה יכול גם לרכוש סרט הלם ציפור חשמלי. אלו מחוברים למטען חשמלי, ומהווים פתרון בטוח ואנושי להרחקת יונים.

סניף שירותי חיות הבר של משרד החקלאות האמריקאי רואה ביונים כמזיק ציפורים רציני. הגללים שלהם מכילים חומר קורוזיבי, שעלול לשחוק את הנוף והמבנים. בנוסף, הם יכולים לשאת קרציות, מה שעלול לגרום למחלות. כמו כן, אם יש לך עסק עם אוכלוסיית יונים כבדה, אתה עלול להיות אחראי לקנסות.

יונים נפוצות מאוד באזורים עירוניים, במיוחד בערים. הם ידועים בתור מטרד ובכך שהם גורמים נזק גדול למבנים. כתוצאה מכך, הם ממוקמים לעתים קרובות ליד פארקים וחוות. למרות העובדה שיונים אינן ברשימת המינים המוגנים, כדאי לבדוק את החוקים המקומיים לפני הרחקת יונים.

דוחים הם דרך מהירה ויעילה להרתיע יונים לנחות. עם זאת, עליך לוודא שאתה בוחר במוצר בטוח לסביבה.

רשתות להרחקת ציפורים

יונים הן זן נפוץ של ציפורים שעלול לגרום לבעיות לבעלי נכסים. מלבד היותם מטרד, יונים הן גם נשאות של מחלות. הם עלולים להזיק גם לבני אדם וגם לחיות בר, וזו הסיבה ששירות הרחקת יונים נחוץ לעתים קרובות.

שימוש בקוצים ליונים או ברשת ציפורים היא דרך יעילה להרתיע יונים מלקנן בחצר שלכם. ניתן להציב דוקרנים אלו על קווי גג, קורות, אדני חלונות ושלטים. הדוקרנים אינם חדים ולא יפגעו בציפורים.

רשת ציפורים ניילון היא בחירה פופולרית עבור בעלי בתים שרוצים להרחיק יונים. בניגוד למוצרים אחרים להרחקת ציפורים, רשת ניילון כמעט בלתי נראית. קיימים מספר סוגים שונים של רשתות, אך הטובה ביותר עשויה מפוליפרופילן, שהוא מוגן UV ועמיד. רשת ציפורים מפלסטיק מגיעה בדרך כלל בשלושה גדלי רשת. כל מד נועד להחריג זן מסוים של ציפור.

אפשרות נוספת היא מחסום תיל. מערכת מסוג זה משמשת למניעת כניסת יונים וממיני מטרה אחרים ונחיתה על שטחים קטנים עד בינוניים. אזורים אופייניים לסוג זה של מחסום כוללים פאנלים סולאריים, ארובות וגומחות.

אם תרצו פתרון קבוע יותר, תוכלו להתקין מגלשת יונים. זה מורכב מסדרה של שקופיות פלסטיק קטנות הנדבקות למשטח. זוהי דרך זולה וקלה יחסית להרתיע יונים מללון על הגג.

בחירת שירות הרחקת יונים העושה שימוש בקוצים או ברשת ציפורים אינה תמיד פשוטה. מכשירים אלה אמנם יעילים, אך אינם חפים מפגמים. על מנת להיות יעילים, יש להתקין אותם כראוי. תצטרכו למדוד את השטח ולהתייעץ עם איש מקצוע לפני ההזמנה.

יונים עלולות לגרום נזק רב לביתכם. היונים עלולות לשאת מחלות, ולכן חברת הדברת יונים תספק לרוב מגוון אמצעי הרחקת יונים. חלק מהאפשרויות היעילות ביותר הן תכשירים דוחים, כמו מלכודת דביקה. שיטות אחרות כוללות עפיפוני הטעיה ובז. שירות הרחקת יונים יוכל לספק לכם פתרון מותאם אישית לבעייתכם.

הגנת ציפורים עם חוטים מקבילים

כשמדובר בהוכחת ציפורים, התקנת חוטים מקבילים יכולה להרחיק יונים מהגג שלך. דוחים מכניים אלה פועלים על ידי גרימת אי נוחות זמנית לציפורים, מה שגורם להם לא לרצות לקנן על הגג שלך או להתיישב על קווי החשמל שלך.

ניתן להתקין אותם על משטחים שטוחים, כגון המרזבים שלך או אדני החלונות, וניתן להגביה אותם עם מנקי פלסטיק. יש אנשים שאוהבים גם להשתמש בחוט פלדה בגודל 16-18 כדי להרחיק ציפורים מכבלי תמיכה.

ידוע כי יונים נושאות מחלות, והרעש והגללים עלולים להוות מטרד לדיירי הבית או העסק שלכם. אם הרכוש שלכם מוכה בלהקות יונים, חשוב לפעול במהירות.

לעתים קרובות אדריכלים מעדיפים שיטה זו של הוכחת ציפורים בגלל הפרופיל הנמוך שלה ויכולתה להיות מותאמת לרוב המשטחים החיצוניים. התקנות חוטי ציפורים יכולות להיות דרך קלה ובמחיר סביר למנוע ציפורים להתיישב בבניין שלך.

למרות שזו לא הדרך היחידה להגן על הבניין שלך, התקנת חוטים מקבילים היא אחת הדרכים הקלות והיעילות ביותר לעשות זאת. יישובים רבים גם בחרו להתקין מכסי הגנה על קווי החשמל שלהם, כדי שציפורים לא יוכלו לנהור לשם.

בנוסף, ניתן לחשמל ציפורים. זה יכול להתרחש כאשר הם נוגעים בשני קווי מתח בו זמנית. ייתכן גם שציפור מחושמלת תיפול באמצע כביש מהיר, מה שעלול להוביל לתאונה.

התקנת חוטים מקבילים היא לא רק דרך מצוינת להרחיק יונים מהגג שלך, אלא היא גם יכולה לעזור לך להציל את הרכוש שלך מנזק שנגרם על ידי להקת ציפורים. תוכלו להתקין אותם בעצמכם, או להזמין חברות הדברת יונים מקצועיות שיבצעו עבורכם את העבודה.

למרות ששיטות אלו של הוכחת ציפורים יכולות להיות יקרות, הן יעילות מאוד. הטכנולוגיה שמאחוריהם תוכננה להחזיק מעמד, והם מהווים דרך אנושית ויעילה למנוע מהציפורים שלך לגרום לבלגן ולפגוע ברכוש שלך.

כדי להיות בטוח שהתקנת החוטים שלך נעשית כהלכה, כדאי שאדם מוסמך יבצע את ההתקנה. אי ביצוע זה עלול לגרום למערכת לא מותקנת בצורה גרועה, שעלולה לגרום ליותר בעיות ממה שהיא פותרת.

הרחקת יונים ממקום מגורים מבוסס

יונים הן ציפור מטרידה שעלולה לגרום נזק משמעותי לבית או לעסק שלכם. הם יכולים גם לשאת קרציות ומגוון טפילים, שעלולים לגרום למחלות. ציפורים אלה גם חלקלקות מאוד, מה שהופך את זה לא בטוח עבור אנשים ללכת.

אם ברצונכם להיפטר מיונים ממקום מגורים מבוסס, ישנן מספר אפשרויות שונות לבחירה. ניתן להסיר את היונים באמצעות רשת יונים, להשתמש בדוקרנים או בשילוב של השניים.

בהתאם למצב הספציפי שלך, רשת יונים עשויה להיות האפשרות הטובה ביותר עבורך. רשתות משמשות לעתים קרובות באזורים סגורים למחצה או פתוחים, כגון מרפסות, רציפי טעינה, חצרות ופתחים. חלקם מוחזקים על ידי מערכת כבלים, בעוד שאחרים מותקנים על חוטים נעים.

דוקרנים הם גם דרך זולה להרחיק יונים לאזורים. עם זאת, ייתכן שהם לא יהיו יעילים אם היונים נמצאות באזורך מספר שנים.

דוקרני יונים הם דרך מצוינת למנוע מיונים לנחות על הגג שלך. לדוקרנים יש בסיס גמיש שמקל על התקנתם. הדוקרנים אינם חדים, כך שהם לא יפגעו ביונים. זוהי אסטרטגיה אידיאלית אם אתה לא רוצה לדאוג לגבי העברת היונים.

בנוסף לרשתות ודוקרנים, אפשר גם לנסות להציב חומרי הרתעה בג'ל. אלה יכולים להיות טבעיים או כימיים. מריחתם על אזור שיונים תכופות ימנע מהן לחזור.

דרך נוספת לשלוט ביונים היא הנחת סרט מחזיר אור באזורים שהם פוקדים אותם. דיסקים רפלקטיביים יכולים להסיח את הדעת מאוד, מה שמקשה על יונים לנחות עליהם.

אם אתם מחפשים פתרון קבוע יותר, תוכלו לשקול התקנת מגלשת יונים. פתרון זה שימושי במיוחד במניעת קינון של יונים בגג.

ללא קשר למצב הספציפי שלך, אם אתה זקוק לעזרה בהרחקת יונים מקקי מבוסס, אתה תמיד יכול להתקשר לשירותי המזיקים והטרמיטים הטובים ביותר של אריזונה לבדיקה בחינם. אנו נעבוד איתך כדי לקבוע עם איזה סוג של יונים אתה מתמודד, ונוכל להגדיר תוכנית הרחקת יונים מתאימה.

.

.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן