הרחקת יונים בבנימין ע"י רשת או דוקרנים

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

הרחקת יונים בבנימין ע"י רשת או דוקרנים

בין אם אתם מנסים לעצור את הדבקת יונים בביתכם או בעסק שלכם, יש לכם אפשרויות רבות לבחירה. ביניהם רשתות הדרת ציפורים ודוקרנים. שתיהן דרכים יעילות למנוע מיונים לעוף בשטח הנכס שלך והן קלות לשימוש. השאלה היא, איזו משתי השיטות היא הבחירה הטובה ביותר לבעיה הספציפית שלך?

לכידה לבדה אינה פתרון יונים ברקיימא

לכידה אינה הדרך היחידה להיפטר מיונים. אתה יכול גם להשתמש בשיטות אחרות של שליטה בציפורים כגון מלכודות קופסאות חיות ורשת ערפל. במקרה של האחרון, חובה נוכחות קבועה באתר.

הדרך הטובה ביותר להרחיק יונים מאזור התעשייה שלך היא להרחיק אותן. כדי לעשות זאת, אתה צריך לבנות גורם מרתיע לתענוגות הציפורים. יש הרבה דוחי יונים טובים בשוק. בנוסף, אתה יכול להפוך את המבנה שלך לאזור חופשי יונים על ידי התקנת חומרי בנייה מוצקים כמו עץ ​​ופלדה. עם זאת, חשוב לנקוט באמצעי זהירות תוך כדי.

בהיעדר אמצעים כאלה, היונה תמצא בסופו של דבר את דרכה חזרה הביתה. אם תרחיש זה נמשך, ייתכן שתצטרך לנקוט באמצעים דרסטיים יותר. יש הרבה דרכים להרחיק יונים מהמרחב התעשייתי שלך.

למעשה, שיטת רשת הערפל היא אחת הדרכים היעילות ביותר להתמודד עם בעיית היונים שלך. ייתכן שתצטרך לעשות חשיבה יצירתית כדי לתכנן תוכנית הוכחה לשטויות. חלק מהרעיונות החדשניים יותר כוללים עיצוב הבניין שלך כך שיונים לא יוכלו לנחות עליו. אתה יכול גם לבנות אזור ללא יונים על ידי הצבת פח או שניים שניתן לאטום סביב השטח של הנכס שלך. באופן אידיאלי, עליך להשתמש בשילוב של הטכניקות הנ"ל כדי להבטיח מקום עבודה נקי וללא יונים. סילוק יונים מאזור התעשייה שלכם צריך להיות בראש סדר העדיפויות. אם הבעיה נמשכת, שקול לשכור חברה מיוחדת להדברת בעלי חיים שתעשה את העבודה עבורך. בהתאם לחומרת בעיית היונה שלך, ייתכן שתצטרך אפילו להרדים כמה מהרואים בתהליך.

רשתות להרחקת ציפורים

אם יש לך בעיית יונים בנכס שלך, אולי כדאי לך לשקול שירות הרחקת יונים המשתמש ברשתות או דוקרנים. שיטות אלו יכולות להיות יעילות ביותר, אך הן עשויות להיות יקרות. בחירת השיטה תלויה במספר גורמים, כולל התקציב שלך, גודל האתר שלך ומספר הציפורים שאתה צריך להוציא.

יונים הפכו לבעיה מטרידה. לעתים קרובות הם גורמים נזק מבני למבנים, ואף עלולים להוביל להצטברות גזים רעילים. הם יכולים גם להוות סכנת שריפה. הם מגדלים מהירים מאוד, עם עד שלושה אפרוחים שנולדו תוך כ-18 ימים. קשה להיפטר מהם באופן טבעי. שירות הרחקת יונים העושה שימוש ברשתות ודוקרנים יכול לסייע בהרחקת יונים מהרכוש שלכם לתמיד.

קו ההגנה הראשון נגד יונים הוא הסרת כל מקורות המים והמזון. המכשירים היעילים ביותר להרתעת ציפורים משתמשים בשילוב של קול ותנועה. המשמעות היא שאם תבחרו בשירות הרחקת יונים הכולל רשת יונים, עדיין תצטרכו לשמור על ניקיון האזור סביב הרשת.

מערכת הרתעת ציפורים נוספת כוללת את מסלול ההלם, חידוש טכנולוגי המחקה גדר חשמלית. מסלולי הלם מותקנים כמסילה מחושמלת בפרופיל נמוך עם שני חוטים העוברים דרכו. היתרון של המערכת הוא הנראות הנמוכה שלה.

רשת ציפורים ניילון היא הפופולרית ביותר מכל המכשירים להרחקת ציפורים. ניתן להשיג אותו במגוון צבעים, והוא כמעט בלתי נראה לעין בלתי מזוינת. עם זאת, יעילות המוצר תלויה באיכות ההתקנה. אם שירות הרחקת היונים שלך לא יתקין אותו כראוי, זה לא יכוסה על ידי אחריותו ל-10 שנים.

דוקרנים של ציפורים

אם יש לך בעיה ביונים, אולי כדאי לך לשקול שירות הרחקת יונים המשתמש בדוקרנים או ברשת. שתי האפשרויות הללו הן זולות יחסית ויכולות לספק פתרון קבוע לבעיות הציפורים שלך.

אם אינך בטוח באיזו שיטה לבחור, משקם חיות בר הוא משאב טוב. הם יכולים לעזור לך להעריך את בעיית הציפורים שלך ולהציע המלצות.

דוקרנים ורשתות של ציפורים הם אמצעי ההרתעה הפיזיים הנפוצים ביותר, אם כי יש חלופות אחרות. הם יכולים לשמש כדי למנוע מיונים להתיישב על שלטים, מדפים וגגות. הם יכולים לשמש גם כדי למנוע ציפורים לקנן בבניין.

חלק מהסוגים הפופולריים ביותר של דוקרנים כוללים נירוסטה, פלסטיק ומתכת. הם זמינים במגוון צבעים וצורות. ניתן להתקין אותם על כל משטח שטוח. הם יעילים בהרחקת יונים מהרכוש שלך ומונעים מהן לחזור.

התקנים אלה משמשים בדרך כלל במרפסות, מסילות ומדפים. לעתים קרובות הם מחוברים למערכת כבלים קיימת. ניתן לרכוש אותם כערכות והם קלים מאוד להתקנה.

מלבד השפעת ההרתעה הפיזית שלהם, דוקרני ציפורים ורשתות מציעים גם יתרונות נוספים. הם מונעים מיונים לקנן, והם מונעים מיונים להטיל ביצים ולשלשת. הם גם עמידים במיוחד.

הם זמינים גם כדגמים המופעלים באמצעות סוללות או סולריות. טכנולוגיה זו היא דרך חדשנית לפתור את בעיית הציפורים שלך, מבלי לפגוע בציפורים. הם בחירה מצוינת עבור אנשים שאין להם זמן או כסף לבנות מערכת להרחקת יונים.

ניתן להשתמש בהם כדי להרתיע ציפורים גדולות יותר, והם גם יוצרים מחסום שמונע מיונים לנחות על הגג או המים. חלקם אפילו בנויים עם פרופיל נמוך, מה שהופך אותם לאידיאליים לשימוש במרפסות.

דוחים

אם אתה רוצה לשלוט ביונים בבניין שלך, יש לך שתי אפשרויות: שימוש במחסומים פיזיים וחומרים דוחים. ישנם סוגים רבים ושונים של דוחים, והם יכולים להיות כימיים, טבעיים או שניהם.

חומרים דוחים עשויים מכימיקלים שהופכים את המשטח לא נעים לציפור לנחיתה עליו. ניתן ליישם אותם על חלונות, דלתות ואזורים אחרים שבהם אתה לא רוצה שיונים ייכנסו.

יונים מהוות לעתים קרובות מטרד באזורים שהם יכולים לנחות, כמו פארקים, גגות ואתרים חקלאיים. הם עלולים לגרום נזק למבנים, לזהם מזון ולשאת מחלות.

גם יונים עלולות ליצור רעש. זה יכול לשבש את המוניטין של העסק שלך. יתרה מכך, אם יש לך מערכת חיסונית מוחלשת, צואת יונים עלולה לגרום למספר מחלות. סניף שירותי חיות הבר של משרד החקלאות האמריקאי רואה ביונים כמזיק רציני.

מחסום פיזי הוא הדרך הטובה ביותר למנוע מיונים להיכנס לבניין שלך. אתה יכול להשתמש ברשת או דוקרנים. לשניהם סוגים ועיצובים שונים. ניתן לתלות רשת מהגג עד לדפנות המרפסת, ולהתקין ספייק על אדן חלון או ארובה.

פתרון נוסף הוא שימוש בחוטי ציפורים. אלו יעילים ללחץ יונים נמוך עד בינוני. החוטים עשויים מתיל מצופה נירוסטה או ניילון, ומתוחים בקפיצים.

לחלופין, אתה יכול להשתמש במכונת סאונד. הרעש ירתיע ציפורים. לבסוף, אתה יכול להתקין דמות ינשוף או נץ מלאכותית באזור. אלה ייצרו מחסום חזותי שיונים לא יכולות לראות.

שירות הרחקת יונים עם רשת או דוקרנים הוא דרך קלה להרחיק יונים מהבית או הבניין. הם זמינים ברצועות או בגלילים, וניתן לרכוש אותם בגדלים שונים.

מניעת חזרת יונים לאחר שירות הרחקת יונים

ישנן מספר דרכים שונות שבהן תוכל לעצור יונים להיכנס לביתך. שיטות אלו יכולות לכלול שימוש ברשת או דוקרנים. אלה לא רק יעילים במניעת נחיתת יונים, אלא הם גם יכולים לעזור לך להרחיק חיות בר אחרות מהרכוש שלך.

יונים מהוות מטרד נפוץ בערים רבות. הם מתאספים על גגות ומרזבים, ומשאירים צואה שעלולה להיות מסוכנת לבריאות האדם ולרכושם. ידוע שהם גם נושאים מחלות.

כדי למנוע כניסת יונים לביתכם, חשוב לחסל את מקורות המזון והמים שלהן. אם אינכם מצליחים לאטום את הנכס שלכם, ייתכן שתצטרכו להיעזר בשירותיו של בעל מקצוע.

יונים עלולות להזיק לבית שלך, ולגרום להרבה תיקונים יקרים. הם גם יכולים להיות מאוד רועשים. הם יכולים להשאיר פסולת מזיקה ואף יכולים לסתום את צינורות הניקוז שלך. אם יש לך מערכת חיסונית מוחלשת, בעיה עם יונים עלולה לגרום לבעיות בריאותיות חמורות.

אחת הדרכים הטובות ביותר להרחקת יונים היא להסיר את הקנים שהן בונות. שמירה על ניקיון הגג והמרזבים יכולה להרחיק יונים מהבית שלך.

צעדים נוספים שתוכלו לנקוט כוללים פינוי פחי אשפה, פינוי כלי הגשה ותיקון גגות פגומים. אמצעים אלה יכולים להרתיע יונים מלהיכנס לנכס שלך וימנעו מחיות בר אחרות לנצל את הפריטים שהושלכו.

דרך נוספת להרחיק יונים מהחצר שלך היא להקים דמות ינשוף או נץ מלאכותית. זה יהווה גורם מרתיע ויעודד יונים לחפש מקום לינה מתאים יותר. אתה יכול להזיז את הדחלילים האלה כל כמה שבועות כדי להבטיח שיונים לא יוכלו להיכנס שוב לחצר שלך.

.

.

דילוג לתוכן