הרחקת יונים ברמלה ע"י רשת או דוקרנים

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

הרחקת יונים ברמלה ע"י רשת או דוקרנים

אם יש לך בעיות עם יונים בבית או במקום העבודה שלך, חשוב שתשקול כיצד להיפטר מהן. למרבה המזל, ישנן מספר דרכים שבהן אתה יכול להשתמש כדי להתמודד עם יונים, כולל שימוש ברשת ציפורים או דוקרנים. שימוש בשירות הרחקת יונים יכול להיות אופציה יעילה יותר מאשר לנסות לעשות זאת בעצמך.

להיפטר מיונים לבד זה לא קל

זה יכול להיות קשה להיפטר מיונים בחצר שלך. ציפורים אלו עלולות להוות מטרד ועלולות להזיק לרכוש שלכם. הם יכולים גם לשאת מחלות וטפילים אחרים. צואת יונים יכולה להיות מסוכנת גם לאנשים הסובלים מאסטמה או חלשים.

להיפטר מיונים דורש יותר מסתם לזרוק את האשפה. ראשית, תצטרך להסיר כל מקורות מזון שהציפורים משתמשות בהם. שנית, תצטרך לאבטח כל נקודות כניסה אפשריות. ולבסוף, תצטרך להשתמש בשיטות אנושיות כדי לחסל את הציפורים.

אחת הדרכים הקלות ביותר למנוע מיונים להיכנס לחצר שלך היא התקנת רשת. ניתן להשתמש ברשת סביב אדני חלונות, גגות, דפנות מרפסת ועוד. ברגע שיש לך רשת, אתה יכול לבדוק את הרשת מדי יום כדי לוודא שאין יותר יונים בחצר שלך.

דרך נוספת לשלוט ביונים היא התקנת סילון מים המופעל בתנועה. אתה יכול לקנות אלה רק בכמה דולרים. הסילון ירסס בעלי חיים משוטטים וחיות בר.

שימוש בחומרים דוחי ג'ל היא דרך מצוינת למנוע מיונים להתיישב על החלק החיצוני של הבית שלך. הסיבה לכך היא שהג'ל יוצר סרט דביק שיונים ימצאו שלא נוח לנחות עליו.

מלבד חומרים דוחי ג'ל, אתה יכול גם להרתיע יונים על ידי הקמת ינשופים וניצים מזויפים. אתה יכול גם להתקין סרט מחזיר אור כדי להפחיד את הציפורים.

אם אתה עדיין מתקשה להיפטר מיונים, שקלו להזמין איש מקצוע שיבצע את העבודה. אנשי מקצוע יכולים להעריך את מצבכם ולהפעיל את האמצעים המתאימים להרחקת יונים.

אמנם הרחקת יונים אינה משימה קלה, אך ניתן לבצע את העבודה מבלי לפגוע בציפורים. זכור לעקוב אחר כל חוקי רווחת בעלי החיים החלים לפני שתתחיל בפרויקט הרחקת יונים שלך.

הבז היא השיטה הקלה ביותר להפחיד יונים ממבני גג

יונים מהוות מטרד ועלולות לגרום נזק גדול למבנים. הם יכולים גם לשאת מחלות מסוכנות. גללי יונים עלולים לשתות פלדה ובטון. מלבד היותם סכנה בריאותית, הם עלולים לזהם מזון ומזון לחיות.

ישנן מספר שיטות זמינות להרחקת יונים מהבניין שלך. היעיל ביותר הוא רשת. ניתן לתלות מערכת רשת מהגג ועד לדפנות המרפסת. לחלופין, אתה יכול להתקין מסלול הלם כדי לעורר ציפורים מהמרפסת.

יונים יכולות להיכנס לגג שלך דרך חורים, סדקים או רשת תיל. כדי למנוע כניסת יונים לגג שלך, אתה יכול להשתמש בחוט מקביל. זהו פתרון זול ויעיל.

אם אתם מחפשים פתרון קבוע עוד יותר, אולי תשקלו להתקין מגלשת יונים. מגלשות אלו מיועדות לשטח מוגבל. למרות שהם עשויים להיות יעילים, הם אינם אידיאליים עבור אזורים גדולים יותר.

אתה יכול גם לנסות להפחיד יונים מהבניין שלך עם מכונת סאונד. נצים שימשו לפיזור יונים ממזבלות ואתרי פינוי פסולת.

ניתן להשתמש בעוף דורס גם כדי להרתיע יונים. עם זאת, דורסים צריכים לבקר באתר לפחות פעמיים עד שלוש פעמים בשבוע. יתר על כן, דורסים פגיעים להיפצע.

דרך נוספת למנוע יונים לנחות על הבניין שלך היא להתקין גדר תיל מסביב לגג שלך. חוטי נירוסטה שימושיים עבור זה. אתה יכול לעגן את החוטים עם רצועות צרור חשמלי.

ניתן להרתיע יונים גם על ידי דוקרנים נגד התקיעה. ניתן לקנות דוקרנים מפלסטיק או נירוסטה. ניתן להרכיב דוקרנים נגד נפילה בכל מקום בבניין שלך, כולל קצה הגג.

לבסוף, יש את הBird BarrierTM. זהו סליל מפלדת אל חלד המחובר למאפיינים מבניים בבניין שלך. כאשר יונים נוחתות על הסליל, זה מפעיל הבזק.

איטום כניסות

ליונים איטום כניסות ליונים באמצעות רשת או דוקרנים היא דרך להרתיע יונים מלהיכנס לביתכם. יונים הן יצורים אינטליגנטיים ואופורטוניסטיים. הם עלולים לגרום לנזק משמעותי לרכוש שלך ועלולים להפיץ מחלות.

יונים עלולות להוות מטרד גם על ידי הפלת צואתן בביתך. הקקי שלהם חומצי מאוד, והוא יכול לפרק חומרי בניין רבים ושונים. זה יכול גם להפיץ מחלות זואונוטיות.

הדרך הטובה ביותר לשלוט ביונים היא לשנות את הסביבה שלהן. משמעות הדבר היא הסרת נקודות המשנה ואיטום נקודות כניסה פוטנציאליות. אם אינך יכול לאטום את כל הכניסה, נסה לתלות בד חומרה או רשת רשת כדי לחסום את הפתחים הגדולים יותר.

אתה יכול גם להשתמש בסרט מחזיר אור או דיסקים. הם עוזרים לבלבל את הציפורים ולהפוך את הנחיתה למטלה.

בנוסף, אתה יכול להשתמש בג'לים ליונים ובאמצעי רעש המופעלים על ידי תנועה כדי לעזור לשמור על יונים שלא ללון בביתך. מכשירים אלה גם יעזרו לך למנוע מהם להפיץ מחלות.

אפשרות נוספת היא להתקין דוקרנים של ציפורים על קו הגג או הגדר שלך. דוקרנים של ציפורים הם בליטות דמויי קוצים שנועדו להרתיע יונים מלקבל גישה לפני השטח. למרות שמכשירים אלו אינם יפים מבחינה אסתטית, הם יכולים להיות דרך יעילה מאוד להרחיק יונים מהרכוש שלכם.

ניתן גם למקם מחרוזת הרתעת יונים על חלון או דלת. הקפד לקשור אותו בחוזקה. יונים יופתעו ממראה מיתר, וימנעו לגמרי מהחלון או הדלת.

לחלופין, ניתן להתקין דמות נץ או ינשוף רפלקטיבית כדי להסיח את דעתם של יונים ולהעניק אשליה של תנועה. עם זאת, יהיה צורך להזיז דמויות אלה באופן קבוע, מכיוון שהם יתרגלו לתנועה המדומה.

שימוש ברשת ציפורים או דוקרנים

אם ברצונכם לחסל יונים, קיימות מספר אפשרויות. חלקם כוללים שיטות אנושיות. אלה כוללים הגבלת גודל הצאן, הסרת מקורות מזון לא מכוונים והתקנת חומר מרתיע.

אחת השיטות היעילות ביותר להדברת יונים היא רשת ציפורים. רשת ניילון היא בחירה מצוינת לשליטה ביונים, למניעת חדירתן ולקביעת גבולות טבעיים. עם זאת, זה דורש התקנה מקצועית. זה גם יקר להתקנה.

דוקרנים של יונים הם אפשרות נוספת. בניגוד לרשת, דוקרני ציפורים נועדו להרתיע ציפורים מלקינן. הם פועלים בכך שהם גורמים לציפורים לנחות על משטח אחר.

דוקרנים של ציפורים מותקנים בדרך כלל על מדפים או משטחים שטוחים. קוצים נעים בגודל של אינץ' אחד עד עשרה אינץ'. מכיוון שהם אינם חדים, הם בטוחים לציפורים ואינם פוגעים בהם. החיסרון הוא שהם לא אטרקטיביים לדיירי בניינים.

אמצעי הרתעה אחרים כוללים חוטים ומסלולי הלם. חוטים משמשים לעתים קרובות יחד עם רשת. מסלולי הלם עשויים ממתכת.

ברוב המקרים, חשוב לבצע הערכת סיכונים לפני התקנת אמצעי הרתעה פיזיים כלשהם. זה צריך לכלול את העלות הראשונית של התקנת חומר ההרתעה, כמו גם את עלויות אחזקתו לאורך 10 שנות החיים.

רוב חברות ההדברה מציעות אחריות על רשת יונים. האחריות מבוססת על איכות ההתקנה והרשת עצמה. רשת שאינה מותקנת בצורה גרועה תפחית באופן דרמטי את תוחלת החיים של המוצר.

הסוג הנפוץ ביותר של הרתעת יונים הוא רשת. לרשת ניילון אורך חיים של 10 שנים. ניילון אינרטי מבחינה כימית, כך שהוא לא יספוג מים או כימיקלים אחרים בטמפרטורות רגילות.

הרחקת יונים ממחסנים

אם אתה מנסה להרחיק יונים ממחסנים, תוכל להשתמש במספר שיטות. שיטות אלו משתנות מחומרים דוחים ועד לשינויים מבניים. כמה מהשיטות היעילות יותר הן רשתות ודוקרנים.

יונים הן מזיק נפוץ למחסנים. הם יכולים לעוף לתוך הבניינים האלה מפתחי אוורור, סדקים ומרווחים. הגללים והפסולת שהותירו יונים עלולים לשתות ולסתום פתחי אוורור, מרזבים ומרזבים. בנוסף, יונים עלולות לזהם מזון לבעלי חיים.

כדי להימנע מהבעיות שגורמות היונים, עדיף להיפטר מהקנים שלהן. ניתן להשיג זאת באמצעות שירות הסרה אנושי. איש מקצוע יכול להסיר עופות ולהעביר את הקן למקום שבו הם לא יהוו מטרד.

ניתן גם להרחיק יונים מהמחסנים על ידי חסימת נקודות כניסה. זה ימנע את כניסתם וגם ימנע מהם ללון. לדוגמה, אתה יכול להתקין דוקרנים מתכת או פלסטיק סביב קצוות הבניין.

שיטות נוספות להרחקת יונים ממחסנים כוללות מונעי ג'ל ומשחה, רשתות לציפורים ומדחי יונים. עם זאת, שיטות אלו יכולות רק לעצור את כניסת היונים למבנה ולא יסייעו בביטול הבעיה.

השיטה היעילה ביותר להדברת יונים לטווח ארוך היא מערכת רשתות לציפורים. רשת ציפורים היא רשת גדולה תלויה בכבלים או עוגנים. באמצעות התקנת מערכות רשת אלו, תוכלו למנוע מיונים להתמקם בקורות ולנחית על המבנה.

לאחר שחיסלתם את אזורי הקינון, תוכלו למנוע נחיתת יונים על המבנה על ידי סגירתו בשכבת ציפוי או קיר גבס. איטום המרזבים הוא דרך נוספת למנוע נחיתת יונים.

.

.

דילוג לתוכן