הדברת קן צרעות

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

הדברת קן צרעות

בקן צרעות, המלכה אחראית על הטלת הביצים והכנתן. צרעות אחרות מביאות מזון למלכה ואוטמות את הכניסה לתא כשהזחלים מגיעים להתגשמות. כשהזחלים מוכנים לצאת, צרעה חדשה תופסת את מקומה, לועסת את הנייר המכסה את התא ומתבססת כצרעה בוגרת. לאחר מכן מנקים את התא כדי להתכונן למחזור הטלת הביצים הבא.

צרעות

חברתיות צרעות חברתיות הן סוג מרתק של חרקים, בדומה לדבורי דבש. הם חיים במושבות ומתחלקים לשתי קאסטות: העובדת והמלכה. העובדת מגדלת את הזחלים הצעירים מהביצים שהטילה המלכה ומאכילה אותם. ככל שהמושבה גדלה, העובדת דואגת גם למלכה ולזחלים הצעירים.

צרעות חברתיות חיות בקיני נייר, והקן קשור למושבה. כל מושבה מכילה מלכת צרעה ונקבות סטריליות רבות הנקראות פועלות. צרעות חברתיות אלו פעילות רק בעונה בה נבנה הקן, ולכן חיוני למנוע בנייה של מושבה באזור עתיר תנועה.

מושבת צרעות חברתית מורכבת מכ-5,000 פרטים. את הקנים בונה המלכה, שעומדת בתרדמת חורף במקום חמים. היא מגדלת גזע התחלתי של נקבות פועלות כדי להרחיב את הקן. בנוסף, המלכה ממשיכה להטיל ביצים במספר תאים בעלי שישה צדדים. במקרים מסוימים, מושבה יכולה לגדול ליותר מ-5,000 פרטים.

מיני הווספות הם הצרעות החברתיות הגדולות ביותר שנמצאו בבריטניה. בניגוד לרוב הצרעות החברתיות האחרות, הן ממעטות לעקוץ. זה הופך אותם לחרק מועיל בגינה. הקנים שלהם ממוקמים לעתים קרובות בחללים כהים ובחורי ריקבון. יש להם גם נטייה לתקוף מינים אחרים של צרעות.

למרות שצרעות חברתיות הן טורפות שימושיות ועוזרות בשליטה על מזיקים, הן גם מהוות מטרד בתקופות מסוימות של השנה. הם תורמים לאיזון של שרשראות מזון טבעיות ותורמים למעלה מ-14 מיליון פאונד של טרף חרקים בבריטניה מדי שנה. יתרה מכך, הם אחראים להעברת אבקה במהלך ביקורים בצמחים ובפרחים.

צרעות נייר

אם אתה מוצא בביתך קן של צרעות נייר, אל תנסה להסיר אותן בעצמך. הם ישחררו פרומון תקיפה כשהם חשים בסכנה, לכן עליך להיות זהיר מאוד בעת הטיפול בהם. זה יכול להוביל לעקיצות כואבות מרובות. מסיבה זו עדיף לפנות לשירות הדברה מקצועי כדי להיפטר מהקן.

קן צרעות נייר מיוצר על ידי נקבות הצרעות באזור מוגן. הנקבות מייצרות חומר דמוי עיסת, תערובת של סיבי צמחים ורוק, המשמש לבניית הקן. הקנים הללו הם בצורת משושה ומכילים מספר תאים. מלכת הנייר מטילה ביצה בתוך כל תא. הביצה תתפתח לזחל שייזון מפרוקי רגליים במשך כ-1.5 חודשים לפני שתהפוך למבוגר. הקוטר של הקן יכול להיות עד שישה או שמונה סנטימטרים.

צרעות נייר חיות במושבות ולעתים קרובות מקנות קנים מתחת לגג וענפי עצים. הקנים הללו מורכבים מנייר ומסיבי עץ, כאשר הזחלים גדלים בתוך תאי הנייר. למרות שצרעות נייר אינן תוקפניות, עקיצותיהן יכולות להיות כואבות. בניגוד לצרעות אירופאיות, הם צפויים לתקוף בני אדם רק אם יפריעו להם. עקיצה אחת עלולה להיות לא מזיקה, אך עקיצות מרובות עלולות לגרום לתגובה מערכתית.

צרעות נייר נפוצות ברחבי צפון אמריקה. יש להם רגליים ארוכות וגוף צר שצבעם משתנה מכתום אדמדם לחום כהה. למינים מסוימים יש גם פסים צהובים על גופם. בדרך כלל הם מייצרים קן מסיבי עץ לעוסים. לקן יש בדרך כלל נדבך אחד של תאים משושים ובדרך כלל קוטרו 6 עד 8 אינץ'. הוא מכיל כמה עשרות צרעות.

צרעות

אם אתם חושדים שהחצר שלכם שורצת צרעות, הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא לפנות לחברת הדברה. הם יכולים לעזור לך להסיר את הקן ולמנוע הדבקה נוספת. קוטלי חרקים הם דרך יעילה מאוד להרחקת צרעות וצרעות. עם זאת, חיוני לזכור כי מזיקים אלו עלולים להיות מסוכנים ביותר לבריאות האדם, ולכן חשוב להקפיד על אמצעי זהירות מסוימים לפני השימוש בחומרי הדברה.

החומר העיקרי שבו משתמשים צרעות לבניית הקינים שלהם הוא עיסת עץ, אותה הם מייצרים באמצעות לעיסת סיבי עץ. לאחר התייבשות עיסת העץ, היא מחקה את מראה הנייר. קנים אלה נמצאים לעתים קרובות מתחת לאדמה, ויכולים להכיל מאות צרעות וצרעות.

ברגע שמלכת הצרעה יוצאת מתרדמת החורף, היא מתחילה לבנות קן. היא מתחילה בבניית קן דמוי תא שיש לו קירות אופקיים וחדר מרכזי בו היא מטילה ביצים. ככל שיותר עובדים בוקעים, הם משתלטים על תהליך הבנייה. עד שהקיץ מגיע, הקן התרחב ומוכן לגדל מלכות חדשות. לאחר מכן הקן מתכלה במהלך החורף.

במקרה שאתה מגלה קן של צרעות בגינה שלך, אל תתעלם ממנו. אתה צריך להתרחק מהם, מכיוון שהם יכולים להיות אגרסיביים סביב מקורות מזון. אם אתה מודאג לגבי בטיחות משפחתך ורכושך, פנה לאיש מקצוע הדברה לקבלת סיוע.

דרך נוספת להוציא צרעות מהבית היא לרסס את הקן בקוטל חרקים. עם זאת, כימיקלים אלה בדרך כלל אינם חזקים מספיק כדי להרוג את הצרעות. במקרים מסוימים, עדיף להשתמש בחומרי הדברה שמיועדים במיוחד לצרעות. זה גם חיוני לוודא שאתה לובש ציוד בטיחות בזמן התמודדות עם מזיקים אלה.

Yellowjackets

אם שמתם לב לאחרונה לג'קטים צהובים בביתכם, כמעט בטוח שהם מגיעים מקן בקיר. הקן היה שם כנראה מאז האביב, כשהצרעות ניזונות מזחלים ומצוף בחוץ. לאחר הכפור הראשון, הם נדדו אל הצד החם של הקיר. בדרך כלל, ג'קטים צהובים בתוך הבית הם איטיים, אבל אם הטמפרטורה חמה מספיק, הם יכולים לעקוץ.

ישנם שני סוגים של צרעות: נייר וצרעה. צרעות נייר, שהן בדרך כלל קטנות יותר מג'קטים צהובים, בונות קני נייר משושים. לקנים אלו יש רירית חומה או צהבהבה והם נמצאים בחללים בבניינים. הם יכולים לחיות גם בשיחים עבים.

Yellowjackets עוקץ כאשר מפריעים, והעקיצה בדרך כלל כואבת. תחושת הצריבה תלויה באדם, אך היא קשורה בדרך כלל לנפיחות וכאב באזור העקיצה. תגובה קשה לארס עלולה להוביל להלם מסכן חיים. עקיצות חוזרות ונשנות יכולות להוביל גם לאי ספיקת כליות.

Yellowjackets חיים במושבות חברתיות, ומספרם מגיע לשיא בסוף הקיץ. האוכלוסיות שלהם נראות בסוף חודשי הקיץ, במיוחד בסביבות זמן יריד מדינת איווה. מושבות Yellowjacket מתחילות במלכה אחת, והן עשויות להכיל עד 5,000 צרעות.

קיני Yellowjacket נמצאים בדרך כלל בשקעים תתקרקעיים, אך ניתן למצוא אותם על עץ חשוף או מתחת למרזבים של בתים. צרעות נייר ניזונות מפירות פגומים וניתן למצוא אותן גם על פרחים המחפשים צוף. הם גם מייצרים קנים על ידי גירוד עץ ממבנה.

Yellowjackets וצרעות נייר נראים דומים במראה. הצהובים קטנים יותר, אבל שניהם פסים ונראים דומים. צרעות נייר הן גם קטנות יותר ובצורת ציר.

מטעות

בוץ בקיני צרעות אינן מזיקות כמו צרעות אחרות, והנקבות בדרך כלל אינן עוקצות אלא אם כן מאיימים עליהן. הם מראה נפוץ באביב, במיוחד במערב התיכון. הם ניזונים מנוזלי גוף של עכבישים וחרקים אחרים, והם אינם מזיקים לבני אדם.

צרעות בוץ אינן טריטוריאליות, והן אינן חיות במושבות. לפעמים הם יוצרים מספר קנים במקום אחד. כמה מיקומים מתאימים לקני טפטוף בוץ כוללים אזורים מוגנים מתחת למרזבים, תקרות מרפסת, מוסכים פתוחים וקירות בניין מוגנים.

ניתן להסיר בקלות קן של בוץ באופן ידני, או על ידי קריאה לחברת הדברה מקצועית. אם נפטרת מאחד כזה, תוכל להרתיע את הדורות הבאים מלהקים קן. אפשרות נוספת היא סינון או איטום של שטחים פתוחים בבניינים.

נקבת בוץ מוצאת אתר עם אספקה ​​טובה של בוץ, לרוב חימר, ובונה את הקן שלה בעצמה. היא משתמשת בלסת התחתונה שלה כדי לגלגל בוץ רך לכדור ונושאת אותו אל מיקום הקן עם רגליה הקדמיות. לאחר מכן היא לוחצת את הבוץ לצורה באמצעות הרוק שלה.

ברגע שלקן יש תא גידול מלא, הנקבה תכסה אותו ותתחיל לבנות את הבא. הזחלים ניזונים מהטרף ומתבלמים בתוך הקן. לאחר מכן הם יופיעו כצרעה בוגרת באביב. הם הטורפים העיקריים של עכבישי האלמנה השחורה.

מחלצות בוץ אינן נחשבות למסוכנות בפני עצמן, אך אם הקן אינו ממוגן, יש לפנות לשירות הדברה מורשה. אם הקן נמצא ליד מקום שבו אנשים הולכים, ייתכן שיהיה צורך בשירות בקרה כימי. קוטלי החרקים המכילים פירתרינים ופירתרואידים סינתטיים יעילים נגד מכת בוץ. בצע את הוראות התווית בזהירות.

.

.

.

דילוג לתוכן