הדברת תיקנים גרמניים

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

הדברת תיקנים גרמניים

כשמדובר בהדברת תיקנים גרמניים, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי להרחיק אותם. אל תשאירו אשפה בבית במשך ימים שלמים, ותקנו צנרת דולפת. שאבו אבק באופן קבוע והסר מארזי מזון וביצים מהרצפה. אטום סדקים וחריצים כדי למנוע גם מקקים.

להיפטר מג'וקים גרמנים

אם אתה נאבק עם תיקנים גרמניים, ישנם מספר צעדים שתוכל לנקוט כדי להיפטר מהם לצמיתות. אחד השלבים הללו הוא איטום סדקים וחריצים בבית שלך. זה יעזור למנוע הדבקות עתידיות. אתה יכול גם לקנות חומרים דוחים ולמרוח אותם באזורים שבהם הם יכולים לגשת למזון ומים. הקפד למרוח תכשירים דוחים באופן קבוע לקבלת אפקט מירבי.

אתה יכול גם לנסות להשתמש בפיתיון ג'וקים. רק וודא שאתה מקבל אחד שאינו מכיל כימיקלים קשים. השתמש בו כראוי ואחסן אותו בכלים אטומים. חשוב גם לנקות אותו היטב לאחר השימוש. שימוש בוואקום יכול גם לעזור. כשאתם שואבים את הבית שלכם, הקפידו להכניס את שקית הוואקום למקפיא למספר שעות כדי שהמקקים לא יאכלו אותה.

כאשר מדובר בהמתת תיקנים גרמנים, הקפידו להשתמש במוצרי הדברה באיכות מקצועית. האפשרויות הטובות ביותר אינן זמינות בחנות לחומרי בניין, ואינן מומלצות לאנשים עם ניסיון מועט או ללא ניסיון בהדברה. ג'וק גרמני בודד הוא סימן אזהרה שייתכן שיש לך בעיית נגיעות גדולה ממה שאתה חושב. אתה יכול להתחיל בביטול מקור הבעיה לפני שהיא תתפשט לאזורים אחרים בבית שלך.

בנוסף לשימוש בחומרים דוחים כימיים, כדאי גם לאטום סדקים וחריצים מסביב לבית. מזיקים אלה לא רק שלא נעימים למראה, אלא שהם יכולים לשאת מחלות מסוכנות. אם אתם נאבקים בהדבקה, התקשרו לסוכנות הדברה באזורכם.

תיקנים גרמנים הם מטרד רציני. קשה לתפוס אותם, אבל הנוכחות שלהם בבית שלך יכולה להשפיע על בריאות המשפחה שלך. הם יכולים להפיץ חיידקים ופרוטוזואנים שעלולים לגרום להרעלת מזון, שלשולים ודלקת קיבה. תיקנים גרמנים חיים בקירות הבתים ועליות הגג.

תיקנים גרמנים יכולים להיות קשים במיוחד להיפטר מהם, במיוחד אם יש להם הרגל לפלוש לשירותים. האקלים החם והלח של פלורידה הוא בית נהדר עבור החרקים הללו, אך חדירתם המתמדת יכולה להפוך את הסרתם לאתגר. אם יש לך זיהום גדול, אולי כדאי לשקול לשכור מדביר.

טעויות נפוצות שנעשוות בהדברת תיקנים

אם יש לכם עסק עם נגיעות תיקנים גרמניים, כנראה שאתם רוצים להיפטר מהנגיעות כמה שיותר מהר. הג'וקים האלה אמנם קטנים מעט יותר מג'וקים אמריקאים, אבל הם יכולים להיות מסוכנים באותה מידה. תיקנים גרמנים חיים ומתרבים בתוך הבית, ומעדיפים מקומות לחים וחמים עם הרבה מזון ומים. אם אתה חושד בזיהום, התחל בבדיקת ארונות המטבח, הכיור ומשטחי השיש שלך. מלבד אזורים אלו, ידוע כי תיקנים גרמנים נמצאים באזורים כמו האוגן מתחת לכיור המטבח שלך, המרווח בין משקופי הדלת ועוד.

בנוסף להיותם פעילים בביתכם, תיקנים גרמנים ניזונים גם מעור מת, שיער וצואה, ולכן חשוב להיפטר ממקורות המזון הללו מיד. זה גם רעיון טוב לנגב כיורים ודלפקים לעתים קרובות ולעולם לא להשאיר מזון בחוץ בן לילה. דרך נוספת להרחיק ג'וקים היא לוודא שאתה לא משאיר כלים מלוכלכים בכיור שלך. אתה יכול גם לנסות לשפוך אקונומיקה לביוב שלך כדי למנוע ממנו לאסוף לחות.

כאשר משתמשים בקוטלי חרקים להדברת תיקנים גרמניים, חשוב לדעת עד כמה ההדבקה חמורה. אם האוכלוסייה נמוכה יחסית, אפשר לטפל באזור בריכוז נמוך יותר של קוטל חרקים. אם האוכלוסייה גדולה, לעומת זאת, תצטרך להשתמש באסטרטגיית התקפה אגרסיבית יותר. ידיעת מידע זה לפני מריחת קוטלי חרקים הופכת את העבודה לקלה ומהירה יותר.

הטעות הנפוצה ביותר שנעשתה בהדברת תיקנים גרמניים כוללת שימוש בקוטלי חרקים שאינם יעילים נגד תיקנים גרמנים. למרות שלרוב קוטלי החרקים יש אפקט דוחה חרקים, חומרים אלה אינם מגיעים למקקים מספיק זמן כדי לגרום לנזק. לכן, חשוב להשתמש בשילוב של קוטל חרקים דוחה ופעיל כדי לחסל ביעילות את המקקים שלך.

אם אתה לא מרגיש בנוח עם התהליך, שכירת שירות הדברה מקצועי היא אפשרות טובה יותר. אנשי מקצוע מבינים את הביולוגיה של ג'וקים ויודעים היכן ליישם קוטלי חרקים. יש להם גם הכשרה מתאימה וגישה למוצרים יעילים יותר.

יעילות של פיתיונות מקקים

אם יש לך מכת תיקן גרמני, הצעד הראשון הוא להניח פיתיונות במקומות הנכונים. אתה יכול גם למקם מלכודות עבור מקקים כדי לקבוע אם הם הושמדו. מלכודות גם יתנו לך אזהרה מוקדמת אם מקקים חדשים נמצאים באזור.

אם תבחרו בפיתיון הנכון, תוכלו לראות את התוצאות תוך מספר שעות. אם זה יעבוד טוב, מקקים ייצאו מהמחבוא. לאחר שבועשבועיים, תבחינו בפחות מקקים באזור. אתה יכול להמשיך למרוח כמויות זעירות של פיתיונות ג'ל על האזורים שבהם אתה מבחין ביותר במקקים. הסימן מספר אחד ליעילותו של הפיתיון הוא הפחתה בפעילות הג'וקים ובגללים.

ג'ל ופיתיונות מקקים נוזליים משמשים בדרך כלל להדברת תיקנים גרמניים. בעוד שרוב פיתיונות הג'ל נועדו להרוג את המקק במגע, ניתן להשתמש בפיתיונות אבקה במצבים מסוימים ויש להשתמש בהם בסיבוב עם פיתיונות ג'ל. גם לפיתיונות ג'ל וגם אבקה יש את אותם החומרים הפעילים, ולכן הם פועלים היטב נגד תיקנים גרמנים.

השיטה היעילה ביותר להדברת תיקנים גרמניים היא סיבוב פיתיונות על בסיס מערכת הסיווג של IRAC. בדרך זו, תפחית את הסיכון לבניית התנגדות לפיתיון בודד ותפחית את מספר ההתקשרות חזרה. סיבוב הפיתיונות הוא גם חלק חשוב מתוכנית הIPM שלך מכיוון שהוא עוזר למנוע מהמקקים להפוך עמידים בפני קוטלי חרקים שונים.

פיתיונות מקקים מודרניים יעילים יותר מאשר תרסיסים שיוריים מסורתיים ודורשים יישומים פחות תכופים. הם גם אינם דורשים כל עבודת ניקיון לאחר השימוש. תדירות יישום הפיתיון תלויה בהיקף ההדבקה. אם הג'וקים מתמשכים, ייתכן שיהיה עליך למרוח מחדש את הפיתיון כל שבוע עד שבועיים. בנוסף, חשוב ליישם פיתיונות טריים כדי להבטיח יעילות מירבית.

אמנם פיתיונות מקקים אינם פתרון קבוע, אך הם דרך מצוינת להיפטר ממכת תיקן גרמני. עם זאת, עליך לעקוב בקפידה אחר ההוראות על התווית כדי למנוע השלכות לא רצויות. לדוגמא, פיתיונות המקקים אינם מגיעים לקן הג'וקים, אך הם מצפים את השיש במטבח בשאריות קוטלי חרקים דביקות.

חומרי הדברה נפוצים בשימוש בהדברת תיקנים

תיקנים גרמנים ידועים לשמצה בעמידותם הקיצונית לחומרי הדברה, וקשה מאוד להדביר אותם. הם מבלים עד 75 אחוז מחייהם במחבוא, והם מיומנים במיוחד בלגור בחללים צרים וחשוכים. הם עשויים גם להוות מטרד לבריאות האדם בשל האלרגנים והמזהמים שהם יכולים להשאיר אחריהם בעקבותיהם.

כדי לשלוט באוכלוסיות מקקים, חשוב להבין כיצד פועלים קוטלי חרקים. בעוד חומרי הדברה "הכל טבעיים" עשויים להישמע מושכים, הם יעילים רק כאשר הם מורחים ישירות על פני השטח של המקק. בגלל זה, הם נוטים להשאיר אפקט שיורי קטן ואינם יעילים לשליטה על מקקים.

שיטות ההדברה היעילות ביותר של תיקן גרמני משלבות בדרך כלל תברואה, הדרה, תכשירי פיתיון ושאריות חומרי הדברה נוזלים. עם זאת, עשו זאת בעצמכם צריכים להימנע משימוש בקוטלי חרקים מכיוון ששימוש תכוף עלול להוביל לעמידות קוטלי חרקים וליצור כמות גדולה של שאריות קוטלי חרקים בבתים. בנוסף, טיפולי ריסוס תכופים עלולים להוות סיכון בריאותי לאנשים. מסיבה זו, בעלי בתים צריכים לפנות לעזרה מקצועית אם הם לא בטוחים ביכולתם לשלוט במזיקים.

קוטלי חרקים המשמשים בהדברת תיקנים גרמניים כוללים מווסת צמיחה של חרקים (IGRs), אבק קוטלי חרקים ופיתיונות. חומרי הדברה אלו מפריעים למחזור החיים של הג'וקים ומונעים מהג'וקים להתרבות. בגלל זה, הם מהווים פתרון מצוין להתפשטות תיקנים גרמניים.

הצעד הראשון בכל תוכנית הדברת תיקנים הוא ניטור תיקנים גרמנים. אחת הדרכים הקלות ביותר לנטר את המזיקים הללו היא באמצעות בדיקה ויזואלית. השתמשו בפנס כדי לבדוק אם יש סימני נגיעות. הסתכל בפינות, בדלתות ומאחורי מכשירי חשמל. ג'וקים מסתתרים לעתים קרובות במקומות חשוכים. זו הסיבה ששמירה על משטחים נקיים היא חיונית. מלכודות דביקות הן גם דרך יעילה לשלוט בנוכחותם של חרקים אלה.

מדבירים מקצועיים מעדיפים פיתיונות ג'ל להדברת תיקנים גרמניים. פיתיונות אלה הם תערובת של חומר הדברה וחומרי משיכה. כאשר מקק אוכל אחד מהפיתיונות הללו, נמסרת כמות קטנה של רעל קטלני. המקק לא מת מיד, אבל עם הזמן הוא מחזיר את הרעל לקן שלו, שם הוא הורג את כל המושבה. בעוד שסוג זה של קוטל חרקים בטוח לשימוש אנושי, זוהי בחירה גרועה עבור נגיעות של תיקן גרמני.

.

.

.

דילוג לתוכן