הרחקת יונים בטבריה ע"י רשת או דוקרנים

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

הרחקת יונים בטבריה ע"י רשת או דוקרנים

יש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון בבחירת שירות הרחקת יונים. הגורם החשוב ביותר שיש להסתכל עליו הוא השיטות המשמשות להרחקת היונים. שירותים מסוימים פשוט ישתמשו ברשת כדי להרתיע את הציפורים מלנחות על הבניין, בעוד שאחרים ישתמשו בקוצים. כמו כן, חשוב לבחור בחברה שיכולה לתת ערבות, כמו גם כזו שתוכל להציע מחיר סביר.

דוקרנים

אם אתם מחפשים להרחיק יונים מהרכוש שלכם, מקום טוב להתחיל בו הוא שירות הרחקת יונים המשתמש בקוצים. דוקרנים הם אחד מהמוצרים הפופולריים ביותר להדברת יונים. הם דרך חסכונית למנוע מציפורים לנחות על הגג, הציפוי או המרזב שלך.

ליונים יש הרגל ללון על גגות, מרזבים ופאנלים סולאריים. הגללים שלהם מאכלים מאוד מתכות. המשמעות היא שהם עלולים לפגוע בגגות ובמרזבים. כמו כן, יונים יכולות לשאת טפילים ומחלות.

קו ההגנה הראשון נגד יונים הוא הסרת מקורות מזון ומים. אם אלה אינם זמינים בקלות, אז אולי כדאי לשקול אמצעי הרתעה אחרים, כגון חוט ציפורים או רשת ציפורים.

אתה יכול גם להתקין מכשירי רעש. ישנם מספר סוגים של דוחי יונים, כולל נוזלים, משחות וג'לים. לכל אחד יש רמת יעילות שונה.

דרך נוספת להרתיע יונים היא להשתמש בכיסויים משופעים או ברצועות דוקרנים נגד צניחה. אלה מותקנים על אדני חלונות ושוליים כדי למנוע מיונים לבנות קנים.

אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים עם דוקרנים, כדאי לוודא שהחברה מציעה פתרונות אנושיים. בקרת יונים מקצועית היא אפשרות טובה, מכיוון שהם יתקינו דוקרנים אנושיים.

ציפורים הן מטרד נפוץ, ולא רק שקשה לשלוט בהן, אלא גם עלולות לעלות ביוקר. שירות הרחקת יונים הזול ביותר הוא בדרך כלל רק כמה מאות דולרים.

לקבלת הצעת מחיר פנו לחברה כמו טרמיניקס, המתמחה בשירותי הרחקת יונים. לאחר קבלת הצעת מחיר, הגיע הזמן להתחיל לעבוד על הבעיה.

שירות הרחקת יונים הטוב ביותר יבחן את מצבכם ויצור תכנית לטפל בו. בנוסף, הם צריכים לספק לך אחריות.

רשתות להרחקת ציפורים

אם אתם מחפשים פתרון ליונים, עליכם לבחור בין רשת לדוקרנים. אלו הן שתיים מהאפשרויות הפופולריות ביותר להדברת יונים.

רשת ציפורים מניילון היא שיטה פופולרית למניעת נחיתת יונים ולינה. הוא משמש גם להגנה על גידולים חקלאיים ומבנים.

קו ההגנה הראשון נגד יונים הוא הסרת מקורות מזון ומים. צואת ציפורים מכילה פתוגנים ולכן חשוב לנקות את האזור עם חומר חיטוי. בנוסף, צואת ציפורים היא חומצית ועלולה לפגוע בבניין שלך.

יונים הן מזיק נפוץ שיכול לגרום לעלויות ניקוי של אלפי דולרים. אם לא תיזהר, העסק שלך עלול לסבול. למשל, יונים יכולות להפחיד לקוחות ועובדים. הם גם עלולים לפגוע בתדמית העסק שלך.

ציפורים יכולות גם לגרום נזק למכוניות שחונות בחוץ, לציוד לבריכה ולמבנים אחרים. קיום שירות הרחקת יונים עם רשת או דוקרנים היא אחת הדרכים להגן על הרכוש שלך ועל תדמית העסק שלך.

בעוד שרשת או דוקר הם מוצר נהדר להדברת יונים, ייתכן שהם אינם מתאימים לרכוש שלך. מומחה צריך לעזור לך לקבל את ההחלטה הנכונה. אתה צריך לשקול את התקציב שלך, את שיקול הדעת החזותי שלך ואת כמות הציפורים הנמצאות באזור.

באופן אידיאלי, כדאי שאיש מקצוע יתקין עבורך מערכת. מתקיני בית לרוב אינם בקיאים במיני הציפורים השונים ובסוגי הרשתות והקוצים הזמינים. זה אומר שאתה יכול בסופו של דבר עם מערכת שלא עובדת.

כדאי גם לוודא שחברת הרחקת יונים שלכם מספקת אחריות לעבודתה. רוב החברות מציעות אחריות ל-10 שנים, אך אם הרשת אינה מותקנת כהלכה, היא לא תהיה מכוסה.

שיפוץ

הגנת ציפורים חשוב על מנת למנוע פגיעה בחומרי בניין ובסביבה. הם גם יגנו על הרכוש שלך מפני האיום של עופות מזיקים.

אם אתה בעל נכס, בטח ראית את הנזק שצואת ציפורים יכולה לגרום. לא רק שהם גורמים למראה החיצוני של הנכס שלך להיראות מלוכלך, הם גם יכולים להפיץ מחלות ולשאת טפילים מדבקים. זה מתורגם לתיקון יקר וסנקציות בטיחות מצד פקחים.

אחד מאמצעי ההגהה הטובים ביותר לציפורים הוא לאטום את כל הרווחים מתחת למרזבים. זה יקטין את האפשרות שיונים יקבלו גישה לגג.

מלבד הגנה על הגג, רשת ציפורים היא פתרון יעיל נוסף. זהו ציוד לא יקר וקל להתקנה שחוסם את הציפורים מלעלות על הגג.

אמצעי פופולרי נוסף להוכחת ציפורים הוא הצבת דוקרנים נגד ציפורים. דוקרנים אלה נועדו להוות הרתעה יעילה לאורך זמן. חלקם עשויים מנירוסטה וניתן למקם אותם על מרזבי הבניין, ארובות, או אפילו אנטנות טלוויזיה.

החלק החשוב ביותר בכל אמצעי הגנת ציפורים הוא למנוע מהם לנחות על הנכס שלך מלכתחילה. למרבה המזל, ישנן דרכים רבות לעשות זאת. אתה יכול להשתמש בקוצים או חוטים של ציפורים, ג'ל מחסום או שילוב של השניים.

ללא קשר לשיטה שתבחר, יש לחשוב היטב על תהליך הגיית הציפורים. יש ליישם אמצעי הגנת ציפורים בשילוב עם התכנון של הבניין שלך. בשלב השיפוץ ניתן לשקול אילו אזורים בבניין הכי אטרקטיביים לציפורים.

ישנם גורמים רבים נוספים שכדאי לזכור בעת תכנון פרויקט הוכחת ציפורים. אחד השיקולים הגדולים ביותר הוא קלות הגישה. בין אם אתה צריך לגשת לגג גדול או לחלון קטן, אתה צריך לדעת מהי הדרך הטובה ביותר להיכנס ולצאת.

ג'ל לשליטה בציפורים טרמיניקס(ר)

זה לא נדיר לפגוש יונים במגוון גדלים, מינים ומיקומים. למרבה המזל, ניתן לקטום אותם עם מעט עזרה מהמקצוענים. אם אתה מחפש שירות הגהת ציפורים, תמצא שפע של אפשרויות לבחירה. בין אם אתה צריך עובד במשרה מלאה או כמה טיפים וטריקים להגנת ציפורים, תמצא את מה שאתה מחפש במחיר שאתה יכול להרשות לעצמך. חוץ מזה, היונים שלך יודו לך על זה.

בזמן שאתה בזה, אתה גם תגלה שיש שם הרבה מאוד תצפית על ציפורים. למשל, האם ידעת שיונה תעוף תוך דקות ספורות? יתרה מכך, הדרך הטובה ביותר להתמודד עם דיירים סוררים שכאלה היא להעסיק משרד בעל מוניטין שיטפל במשימה עבורכם. מפינוי תרנגולים ועד פינוי פולשים, תמצאו חברה עם שפע של פתרונות לכל צרכי גידול הציפורים שלכם.

חוטי הגנת ציפורים

יונים עלולות להוות בעיה עבור בעלי בתים ועסקים. הם עלולים לפגוע בגג, במרזבים ובמבנים אחרים. לעתים קרובות, הם בונים קנים בעליית הגג ובמרזבים. עם זאת, ישנן דרכים רבות להיפטר מיונים ולמנוע מהן לחזור.

דוקרנים ורשתות יונים הם אמצעי הרתעה יעילים ליונים. הראשון הוא דרך זולה למנוע מיונים לנחות על מדפים, קווי גג ואזורים אחרים.

דוקרנים מגיעים בצורות וחומרים שונים. ישנן גרסאות נירוסטה, פלסטיק וקצה קהה. כל אחד מהם יעיל למטרות שונות. דוקרנים של ציפורים יעילים במיוחד על קורות ומדפים.

רשתות יעילות למבנים עם קורות פתוחות, כגון מרפסות, חצרות ורציפי טעינה. בדרך כלל הם מוחזקים במקומם עם מערכת כבלים. עם זאת, עבור בניינים גדולים יותר, ייתכן שהרשתות לא יהיו יעילות באותה מידה.

שיטה נפוצה נוספת למניעת הלינה של יונים היא התקנת מערכת מסילה חשמלית. מסלולים אלה עוברים לאורך מדפים וקווי גג. יונים מבולבלות לעתים קרובות מהמסלולים הללו ונאלצות לעוף משם.

גם מכשירי אולטרסאונד חדשים בשוק. הם משמשים להרחקת ציפורים מיבולים, אבל הם קצת מסובכים לשימוש. חלק מהמכשירים האולטראסוניים יכולים למעשה להזיק לבעלי חיים אחרים.

ישנם גם אמצעי הרתעה ויזואליים, כגון מייצרי רעש, סטרימרים וינשופים מזויפים. אמנם מדובר בפתרונות זמניים, אך הם יכולים להרתיע יונים מלהיכנס לביתכם.

כדאי לשקול גם שינוי מבני. ניתן להתקין על חלון כיסוי משופע או אדן חלון כדי למנוע מיונים ללון ולבנות קנים.

שימוש בשילוב של שיטות אלו יכול לסייע בסילוק יונים מהרכוש שלכם. כדי למצוא את הפתרון המתאים להדבקה ביונים שלכם, פנו לאיש מקצוע הדברת יונים.

.

.

דילוג לתוכן