הרחקת יונים בגבעת שמואל ע"י רשת או דוקרנים

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

הרחקת יונים בגבעת שמואל ע"י רשת או דוקרנים

בכל הנוגע להיפטר מיונים, אתם רוצים למצוא שירות הרחקת יונים המשתמש ברשתות או דוקרנים, שכן מדובר בשיטות יעילות ואנושיות. חשוב לזכור שלא לכל שירותי הפינוי יש אותה גישה, לכן חשוב להקדיש זמן לבחירתכם המתאים לצרכים שלכם.

להיפטר מיונים בעצמך זה לא קל

אם נמאס לך להחזיק יונים בבית או בנכס, אולי כדאי לך לבדוק שירות הרחקת יונים מקצועי. יונים עלולות להוות מטרד והן עלולות לגרום לנזק לרכוש שלכם. הם גם ידועים כמעבירים מגוון רחב של מחלות וטפילים.

אם אתם שוקלים חברה להרחקת יונים, כדאי לבחור בחברה המציעה שיטות אנושיות ויעילות להדברת יונים. אנשי מקצוע יכולים להשתמש בחיות מחמד וחיות בר אחרות כדי להפחיד יונים.

אחת הדרכים להרתיע יונים היא ליצור גבול גלוי באמצעות רשת. אתה יכול לתלות רשת מהגג שלך עד לצידי המרפסת שלך. הקפד לבדוק את הרשת שלך באופן קבוע כדי לראות אם יש לך ציפורים.

דרך טובה נוספת להרחיק יונים מהבית שלך היא להסיר כל מקורות מזון שהם עשויים להתעניין בהם. השארת פחי אשפה לא מאובטחים יכולה לספק מקור מזון ליונים. זה יכול להוביל לבעיות עם סוגים אחרים של חיות בר.

הרתעת יונים נוספת היא סילון מים המופעל בתנועה. זה יכול להיות מאוד יעיל בחיסול בעלי חיים משוטטים.

אמצעי הרתעת יונים אחרים כוללים נחשים ומכונות קול. יונים לא אוהבות רעשים חזקים, ולכן הן יהססו לנחות או לקנן באזור רועש.

אמצעי אחר להדברת יונים הוא התקנת סרט מחזיר אור. החומר הדביק והצלול יעזור ליונים לקבל את המסר שהבית שלכם אינו מקום טוב לשהות בו.

להיפטר מיונים יכולה להיות טרחה. הם יצורים אינטליגנטיים ובעלי אינסטינקט ביות חזק. ברגע שמאסו בסביבה, הם יעזבו. אמנם אפשר לפטור את החצר שלך מיונים לבד, אבל עדיף להזמין איש מקצוע.

מציאת שירות הרחקת יונים טוב

אם אתם סובלים מהידבקות ביונים, חשוב שתפעלו במהירות ותגנו על הבית או העסק שלכם. יונים מהוות לא רק מטרד, אלא גם עלולות לגרום נזק לרכוש שלכם. הלשלשת שלהם נושאת חיידקים ומחלות שעלולים להיות מסוכנים לבני אדם.

כדי להגן על רכושכם, תזדקקו לתהליך הרחקת יונים מקיף. תהליך ההרחקה צריך לכלול את הרחקת היונים, הסרת כל עקבות נוכחותן וניקוי כל סימני הנגיעה שנותרו.

אחת הדרכים למנוע מיונים להיכנס לביתך היא התקנת רשתות או דוקרנים מסביב לבית. שיטות אלו יעילות מכיוון שיונים לא יוכלו להתקרב לביתכם. רשתות ציפורים עשויות מניילון ומגיעות בגדלים משתנים. אתה יכול לתלות את הרשת מהגג שלך עד לצידי המרפסת שלך. לחלופין, אתה יכול למקם את הרשת על אדני חלונות ושוליים אחרים.

שיטה נוספת להרחקת יונים היא שימוש ברשת תיל ליצירת מחסום הדרה. סוג זה של מחסום יחסום את היונים מלהיכנס לביתך וניתן להשתמש בהן גם כדי להרחיק אותן מהאסם שלך.

דרך נוספת להרתיע יונים מלנחות או ללון היא באמצעות התקנת חומר דוחה ג'ל בחלק החיצוני של הבית. חלק מהג'לים הללו מכילים חומרים פעילים הדומים לפרומונים הטבעיים של יונה. כאשר יונים נוחתות על ג'ל, יהיה להן סרט דביק שמונע מהן להתיישב.

ישנם מספר סוגים נוספים של אמצעי הרתעה שיכולים להיות יעילים במניעת נחיתת יונים על הבית שלך. בין אלה ניתן למנות דוקרני יונים, מונעי רעשי יונים, חוטי ציפורים ומכשירי אור וקול המופעלים בתנועה.

הצבת דוקרנים

דוקרנים יונים הם דרך יעילה, הומאנית וידידותית לסביבה למנוע יונים לנחות על הבניין שלך. דוקרני הציפורים הללו קלים להתקנה ויעילים ב-100%. הם בטוחים ועמידים.

דוקרנים מגיעים במגוון חומרים. הם יכולים להיות עשויים מפלדת אל חלד, פלסטיק או ויניל. בדרך כלל, הם מחוברים לחומרת התקנה מנירוסטה.

בבחירת שירות הרחקת יונים וודאו שהם מציעים תכנית מניעה מקיפה. בנוסף, בחרו באחד שאינו הורג יונים. בחירת חברה שאינה הורגת יונים נדרשת על פי חוק חיות הבר והכפר משנת 1981.

חוטי ציפורים ורשת הם אמצעי הרתעה נוספים שיכולים לסייע בשליטה ביונים. אלה מותקנים לעתים קרובות באזורי ישיבה, כגון מרפסות, גגות ומרציפי העמסה. המטרה העיקרית של אמצעי הרתעה אלו היא ליצור אזור נחיתה לא יציב.

מערכות מסלול הלם הן חידוש טכנולוגי נוסף. זה עובד על אותו עיקרון כמו גדר חשמלית. בניגוד לרצועות ספייק, פסי הלם אינם פוגעים בציפורים. הם זמינים בגרסאות המונעות על ידי שמש או על סוללות.

שיטה יעילה נוספת להרחקת יונים היא שימוש במחזירי אור ומבריק. אם הציפורים גדולות, מחזירי אור אלה יפחידו אותן. עבור ציפורים קטנות יותר, ג'ל אופטי עשוי להיות יעיל.

רשת היא עוד פתרון יעיל וקבוע. ניתן להתקין רשתות כדי להגן על כל גג שטוח, מרפסת או פאסה. בהתאם לגודל המבנה, ניתן לתלות רשת מהגג ועד לדפנות המרפסת.

אפשרות נוספת היא לנתב את היונים הרחק מחלונות גבוהים או פתחי אוורור. שימוש במכונות סאונד ודוחי ג'ל יכול גם להיות יעיל.

יונים הן יצורים אינטליגנטיים למדי. עם זאת, הם עמוסים בטפילים וסותמים אוויר ומרזבים. בסופו של דבר, הם ינטשו את הקן שלהם ויעברו למקום אחר. הרחקת יונים מהרכוש שלך חשובה, במיוחד אם אתה בעל עסק. השקעה במערכת הרתעת יונים יכולה לעזור להגן על העסק שלך מפני העלויות של מוניטין פגום.

בזים

ישנן מספר דרכים להרחקת יונים מהרכוש שלך. כמה מהשיטות הנפוצות ביותר הן רשתות, קוצים והדרה פיזית. כל שיטה עובדת בצורה הטובה ביותר עבור מצבים מסוימים. אם הבעיה שלך גדולה מדי, ייתכן שתצטרך לשקול אפשרויות מורכבות יותר.

יונים עלולות לגרום נזק רב לרכוש שלכם. הם נושאים טפילים ומחלות, והם יכולים להרוס צמחים ופחי אשפה. מסיבות אלו, מומלץ להזמין איש מקצוע שייפטר מהם.

הדרך הראשונה והברורה ביותר לחסל יונים היא להוציא אותן פיזית מהרכוש שלכם. אחת הדרכים היעילות ביותר לעשות זאת היא התקנת גדר או חוטים מקבילים סביב הנכס שלך. זה יאפשר ליונים לנחות על הגג או המעקות שלך.

פתרון נוסף הוא שימוש ב"מגלשה" מפלסטיק כדי למנוע יונים לנחות על מדפים. ניתן להתקין "מגלשה" בזווית של כ-45 מעלות. התקנים אלה מותקנים בדרך כלל על משטחים פנימיים וניתן להרחיב אותם ל-16 אינץ'.

שימוש במסלול הלם כדי להרתיע יונים מלנחות על המרפסת שלכם היא אפשרות נוספת. בדומה לגדר חשמלית, מכשיר זה משתמש בסדרה של סלילים קטנים כדי ליצור זעזוע שלציפורים לא נעים.

דוקרנים הם שיטה פופולרית ובמחיר סביר למניעת נחיתת יונים על משטחים שטוחים. דוקרני ציפורים מגיעים במגוון צורות וחומרים, כולל נירוסטה ופלסטיק.

למרות שספייק הוא אסטרטגיה מצוינת למנוע מיונים לנחות במקומות שבהם הם לא שייכים, הם לא תמיד יעילים. למבנים גדולים יותר, לרוב עדיף לחפש רשת או שילוב של רשת ודוקרנים.

מוצרי ההרתעה של Bird B Gone's Feral Pigeon הם שיטות יעילות, זולות ואנושיות להרחקת יונים מהרכוש שלך

בין אם אתה גר בעיר או במדינה, יונים עלולות להוות מטרד. הצואה והגללים של יונים הם חומציים ויכולים לאכול דרך חפצי מתכת. הם גם נושאים 60 מחלות המועברות.

למרבה המזל, ישנן אפשרויות רבות להרחקת יונים מהבית. אחד הפתרונות הפופולריים הוא להשתמש בקוצים. דוקרנים נועדו למנוע מיונים לנוח. אתה יכול לרכוש ספייק של 10 רגל בסביבות $20.

שיטה פופולרית נוספת להרתעת יונים היא שימוש בחומר מחזיר אור. גליל של קלטת הולוגרפית מחזירת אור הוא זול ומיושם בקלות. יונים יימשכו אל ההשתקפות הבהירה וייבהלו. סרט זה יכול להיות ממוקם בכל מקום.

אם אתם מחפשים פתרון קבוע יותר, שקול התקנת מערכת רשתות לציפורים. מוצרים אלה עשויים מחוט פוליאתילן עמיד בפני UV וניתן להתאים אותם לכל אזור.

דרך נוספת להיפטר מיונים היא להסיר את הקינים שלהן. עם הוצאת הביצים, היונים ימנעו מנחיתה על האזורים המטופלים.

דרך נוספת למנוע מיונים לגרום נזק היא הצבת ברזנט. במהלך סערות, זה יתפוס פסולת יונים. לאחר מכן, היונים לא ימשכו יותר לביתכם.

הדרך היעילה ביותר להרחיק יונים מהבית היא להשתמש בכלוב יונים. ודא שהכלוב נמצא לפחות חמישה קילומטרים מהרכוש שלך.

אם אין לך כלוב, נסה להשתמש בחומר דוחה. אלה הם בדרך כלל מאוד יעילים והם מדורגים גבוה באינטרנט. חלקם אפילו מופעלים על סוללות.

יש אנשים שבוחרים להשתמש בינשופי פלסטיק כדי להפחיד יונים מהחצרות שלהם. באופן דומה, ניתן להציב עפיפונים בצורת עופות דורסים בבניינים גבוהים.

.

.

דילוג לתוכן