הרחקת יונים בשדרות ע"י רשת או דוקרנים

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

הרחקת יונים בשדרות ע"י רשת או דוקרנים

אם אתם מחפשים דרך להרחיק יונים מהבית, אולי תהיו מעוניינים לדעת איך בוחרים שירות הרחקת יונים עם רשת או דוקרנים. לעתים קרובות, לכידה לבדה אינה פתרון יעיל ליונים, וייתכן שיידרש שינוי בית הגידול כדי להיפטר מיונים מהבית שלך.

לכידה לבדה אינה פתרון ברקיימא לכידת יונים

אינה תרופה לכל יונים. למרות שזו דרך יעילה לצמצם את מספר היונים בחצר שלכם, היא רק חלק קטן מהפתרון. אתה גם צריך לנקוט במגוון אמצעים אחרים כדי להבטיח שבעיית היונה שלך תיפתר לצמיתות.

הדרך הטובה ביותר להרחיק יונים מהרכוש שלך היא להסיר את מקור המזון שלהן. ניתן לעשות זאת באמצעות שילוב של שינוי בית גידול ולכידה. כאשר היונים אינן מסוגלות להאכיל, הן יעברו למקורות מזון אחרים.

פתרון יעיל נוסף ליונים הוא התקנת חומר מרתיע ציפורים. זה יכול להיות משהו פשוט כמו רשת 2 אינץ'. אפשר גם להשתמש בקוצי ציפורים או בBird Wire כדי להרתיע יונים לנחות.

אפשרויות אחרות כוללות התקנת מסלול חשמלי או BirdShock Electric Track כדי להרתיע יונים לקינון. בניינים אפילו משתמשים בפאנלים סולאריים המוסננים על ידי מסכי מתכת מגולוונים.

אחת הדרכים הטובות ביותר להפחיד יונים היא להחזיק ינשוף קרמי באתר. אלה יכולים להיות מעט מוגזמים, אבל הם יכולים להיות יעילים למדי.

רעלים הם שיטה פופולרית נוספת להדברת יונים. מגוון רעלים כימיים זמינים, כולל 4-aminopyridine. זהו חומר רעיל חריף דרך הפה הפועל על מערכת העצבים המרכזית. אביטרול הוא חומר מפחיד כימי רשום המשמש בדרורים ובציפורים שחורות.

אפילו השיטות הטובות ביותר להדברת יונים לא יהיו יעילות אם היונים שלך מוגבלות לבניין בודד. גישה מקיפה יותר היא להסיר את כל מקורות המזון והמים. ברגע שהבית ייהרס, ליונים לא יהיה יש אפשרות מאשר להמשיך הלאה.

לעתים קרובות יש צורך לשנות את בית הגידול כדי להסיר יונים ממגורים מבוססים

אם אתה חווה בעיה עם יונים, עליך לשקול מספר אפשרויות להיפטר מהן. אלה כוללים שימוש בפיתיון, שינוי בתי גידול, לכידה ועוד.

יונים מעדיפות ללון על גגות או מדפים. הם גם אוהבים לקנן בתוך גגות, עליות גג, ארובות ומקומות אחרים המספקים הגנה מפני טורפים. אבל ציפורים אלה עלולות להזיק לרכוש שלך, לגרום נזק, ולהפיץ מחלות.

בין אם אתם מחפשים למנוע הידבקות ביונים, או לטפל בבעיה הנוכחית, תצטרכו להפוך את הבניין שלכם לבלתי ראוי למגורים עבורם. על מנת לעשות זאת, עליכם לדעת אילו סוגי מבנים מעדיפים היונים, ומה ניתן לעשות כדי למנוע מהם לקנן במקומות אלו.

לדוגמה, אם יש לך בעיית יונים בנכס שלך, אתה יכול להתקין חוט ציפורים על מעקות ומדפים. חוטים מחושמלים נושאים מתח גבוה, ויכולים להוות הרתעה יעילה.

אתה יכול גם להשתמש בשילוב של שינוי בית גידול ולכידה. זה יחסל חלק מהאוכלוסייה תוך הקטנת הגודל הכללי של הצאן. לכידת יונים היא שיטה שיכולה להיות יעילה מאוד אם אתם חווים בעיית יונים חמורה.

כדאי גם לשקול התקנת דוקרנים או התקנים אחרים נגד נחיתה. אלה יכולים להיות עשויים מתכת מתכת, חודים פלסטיק, או חוט לולאה. התקנת החומרים בזווית של 45 מעלות מקשה על יונים לנחות על פני השטח.

ניתן גם לנסות מספר דוחי נפתלין, שאינם יעילים במיוחד. גם דוחי נפתלין אינם בטוחים עבור חיות מחמד.

לבסוף, אתה יכול להשתמש במלכודת יונים מיוחדת. מלכודות אלו תוכננו במיוחד עם דלתות חד כיווניות. מלכודות אלו אידיאליות להרחקת להקה גדולה של יונים בבת אחת.

שיפוץ הגנת ציפורים עובד הכי טוב ליונים

עובדה שיונים הן בעיה גדולה. ניתן למצוא אותם בכל מקום בו יש מקום יבש וחם ללון בו. זה נכון במיוחד לגבי מבנים מסחריים, שמציעים הרבה יותר מקומות לציפורים לקנן.

יונים גם אוהבות לאכול אשפה ודגנים שנשפכו. נוכחותם של יצורים אלו עלולה להוביל לעלויות תחזוקה יקרות ולתדמית שלילית. עם זאת, ישנן דרכים למנוע מהציפורים המציקים הללו לגרום נזק לרכוש שלך.

מלבד התקנת מגן ציפורים, אתה יכול להשתמש גם בחומרים כימיים לא רעילים. אלה הם בדרך כלל בצורה של תרסיסים ומשחות. אלו הן דרך מצוינת להרתיע שפע של עופות מזיקים מלהתמקם על הגג, הגינה או המרפסת החיצונית שלך.

הדרך הטובה ביותר להגן על הרכוש שלך מפני יצורים אלה היא למנוע מהם לנחות מלכתחילה. כדי לעשות זאת, אתה יכול להתקין גדילים מקבילים של חוט פלדה. טקטיקה נוספת היא לעשות שימוש בציפוי תת עמיד למים.

שיטה מוכחת נוספת היא התקנת מערכת רשת מונופילמנטית עילית. מכשירים אלו ימנעו מיונים להיכנס לאזורים החיצוניים הקטנים והסגורים של הבניין שלכם.

ישנם גם מוצרים רבים בשוק שמטרתם לפטור את הבית או העסק שלך מיונים. אחת היעילות ביותר היא מערכת Bird Wire. בצורתה הבסיסית ביותר, מערכת זו משתמשת בעמודי נירוסטה אשר מכוסים באפוקסי או מוצמדים אל פני השטח. באמצעות התקן זה, סדרה של גדילים של חוטי נירוסטה דקיקים מתוחים בין העמודים. לאחר ההתקנה, המערכת תגרום ליונים לחשוב פעמיים לפני הנחיתה על משטח ישר.

למרות שמכשירים אלה אינם חסינים בפני תקלות, הם התחלה טובה. הם גם דרך יעילה לשמור על יונים שלא יגרמו נזק לרכוש שלך.

השלכת גורמת למגוון רחב של מחלות

כאשר אתם מחפשים שירות הרחקת יונים עם דוקרנים או רשת, קחו בחשבון שצואת יונים היא מקור למחלות רבות. מחלות אלו בדרך כלל באוויר, ולכן חשוב לנקוט באמצעי זהירות נאותים.

אחת המחלות הנפוצות ביותר הנרכשות באמצעות צואת ציפורים היא היסטופלסמוזיס. זה נגרם משאיפת נבגי פטריות, ועלול לגרום למחלות נשימה חמורות. אנשים השואפים כמויות גדולות של נבגים אלו מפתחים בעיות נשימה הדומות לשחפת.

מחלה חשובה נוספת הקשורה בלשלשת ציפורים היא קריפטוקוקוזיס. קריפטוקוקוזיס היא מחלת ריאות שעלולה להיות קטלנית. היא נגרמת על ידי פטרייה שגדלה במעיים של יונים. הפטרייה יכולה להתפשט מיונה לאדם דרך הגללים המזוהמים.

יונים נמצאות לרוב באזורי בילוי ופארקים גדולים. לפעמים הם ניזונים מפירות ודגנים. עם זאת, ידוע שהם נושאים גם מספר טפילים. חלק מהטפילים הללו מזיקים לבני אדם, כולל פשפשי המיטה.

מלבד גרימת נזק למבנים ולמכוניות, יונים עלולות לגרום גם לבעיות בריאותיות חמורות. כפי שהוזכר קודם לכן, הם נשאים של מספר מחלות, כולל פסיטאקוזיס, היסטופלסמוזיס וקריפטוקוקוזיס.

בנוסף לטפילים אלו, ידוע שיונים נושאות מספר חיידקים שעלולים להזיק לבריאותכם. צואת יונים מכילה מספיק חנקן כדי לזהם עשרה ליטרים של מים. אם יש לך עור רגיש, הנוצות עלולות לגרום לתגובה אלרגית.

יונים נושאות גם מספר טפילים אקטופריטים, כגון פרעושים וקרציות. הם יכולים גם להפיץ מגוון מחלות זיהומיות, כמו דלקת המוח של סנט לואיס, שעלולה להוביל לשיתוק ולתרדמת.

לסיכום, יונים מהוות איום רציני על בריאותכם, ועליכם להשתמש בכל האמצעים האפשריים כדי להרחיק אותן מהבית או העסק שלכם. לקבלת שירות הרחקת יונים המציע מוצרים מעולים, פנה אל מומחי ההדברה המקומיים שלך.

דוקרנים של ציפורים הם פתרון לציפורים מטרד

אם אתם מחפשים דרך הומאנית ויעילה להרתיע יונים מלנחות על הגג שלכם, כדאי לשקול שימוש בקוצים של ציפורים. מכשירים אלה ידועים גם בתור חוט דורבנים. העצות אינן מושחזות.

היונים ידועות כנשאיות של קריפטוקוקוזיס ומחלות אחרות. אתה יכול למנוע מהם להפיץ את המחלות הללו לבניין שלך על ידי התקנת מערכת הרתעת יונים טובה.

בהתאם לאזור הבית או העסק שלך, קיימות מספר אפשרויות שונות להדברת יונים. עפיפוני הטעיה, דוחי יונים ודוקרנים של ציפורים הם חלק מהשיטות הנפוצות ביותר. עם זאת, חברה מקצועית להדברת ציפורים יכולה לתת לך מושג טוב יותר איזה פתרון יתאים ביותר למצב הספציפי שלך.

הצעד הראשון להרחקת יונים הוא הסרת כל מקורות מים ומזון. אלה יכולים להיות מדף או יחידת מיזוג אוויר. ברגע שתסירו את אלה, היונים לא יוכלו ללון שם, ותוכלו להתקין דוקר נגד ציפורים.

מלבד הסכנה הברורה, יונים עלולות לגרום לנזק רב לרכוש. הם יכולים לזהם מכשירי חשמל יקרים ותכונות אחרות. כמו כן, קקי יונים עלול להיות מסוכן, אם לא מנקים אותו כראוי. למרבה המזל, ישנם מספר חומרי ניקוי אורניתולוגיים מיוחדים בשוק שיעזרו לך לבצע את העבודה.

יונים נמשכות לרוב לבניינים הכוללים מרפסות, מדפים או מעקה בודד. שימוש בקוצים נגד ציפורים הוא דרך זולה וקלה להרחיק יונים ממקומות אלו.

העלות הממוצעת עבור ספייק יונה בגובה 10 רגל היא בסביבות 20 דולר. מוצר זה זמין באמזון. ישנן גם אפשרויות אחרות, כולל StealthNet וBirdSlide.

אם יש לכם בניין גדול, כמו בניין משרדים, מתחם דירות או קמפוס מכללה, אולי כדאי לכם לשקול פתרון יונים. מערכת הרתעת יונים טובה תהיה מורכבת ממספר מרכיבים, כמו ארובות ופאנלים סולאריים.

.

.

דילוג לתוכן