קייטרינג – מה לחפש בחברת קייטרינג בהקשר לבטיחות המזון ממזיקים

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

קייטרינג – מה לחפש בחברת קייטרינג בהקשר לבטיחות המזון ממזיקים

אם אתם מחפשים שירותי קייטרינג, מומלץ לשקול להזמין חברת קייטרינג. בין אם אתם עורכים מסיבה למשפחה, לעסק או לאירוע אחר, תצטרכו למצוא קייטרינג שיוכל לוודא שאתם והאורחים שלכם ניזונים היטב. חלק מהדברים שאתה צריך לחפש בשירות קייטרינג כוללים ניקיון, בטיחות מזון ומחיר.

ניקיון לאחר אירוע

יש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון כשמתכננים מסיבה. אחד הדברים החשובים ביותר הוא איך להתמודד עם ניקיון האפטר פארטי. למרות שזה עשוי להיראות כמו משימה מרתיעה, אתה יכול להקל על העבודה. אתה רק צריך לתכנן מראש.

לפני שמתחילים בניקיון, כדאי שתסתכל על המקום. זה יאפשר לך לראות אילו פריטים יש להסיר מהמקום. ניתן גם להסיר כל דבר שיקשה על תהליך הניקוי. לדוגמה, אסור להשאיר את השטיחים באזור במקומם. הם יכולים להיות מאוד קשים לניקוי.

אם אתם עורכים אירוע גדול, כדאי שיהיה לכם פח אשפה ייעודי. תצטרכו לאסוף את כל האשפה שהופקה במהלך ליל האירוע. גם אשפה באתר היא רעיון טוב.

דרך טובה להתמודד עם זה היא לשכור שירות ניקיון. כמו כן, ניתן למצוא חברות המתמחות באירועים מיוחדים. חברות אלו ינקו את כל המתקן ואף יסייעו לכם להסיר עיטורים. לשירותים אלו יש בדרך כלל הפניות ממשימות קודמות.

ניתן להשתמש בחומר ניקוי ידידותי לסביבה כדי לנגב את המטבח והמשטחים. ניתן להשתמש בו גם לשטיפת הרצפות ולהסרת כתמים.

עדיף להשתמש בחברה שיש לה את הציוד החדיש ביותר. זה יאפשר להם לעשות עבודה טובה יותר מאשר נער לא מיומן.

זה לא יוצא דופן שאנשים משאירים מאחוריהם בלגן במסיבה. יהיה עליך להחזיק בציוד המתאים כדי להימנע מרגעים מביכים. לדוגמה, כדאי שיהיו לך שרוולים נוספים של מגבת נייר למשטחי השיש ונייר טואלט בהישג יד.

למתכנן אירועים צריך להיות תוכנית ברורה לניקיון האפטר פארטי. צריכים להיות להם הרבה פחי אשפה ופחים הממוקמים ברחבי המקום. אלה צריכים להיות מסומנים בבירור כך שאתה והצוות שלך תוכל למצוא אותם בקלות.

רעיון טוב נוסף הוא שמתנדבים יסייעו לך בניקוי. הם יכולים לעבוד בתמורה להנחה או החזר לא כספי.

דרישות בטיחות מזון

בעת קייטרינג לאירוע או מסיבה, חיוני לוודא שאתה עומד בדרישות בטיחות המזון. אם לא תעשה זאת עלולה להשאיר את הלקוחות שלך חולים ולהרוס את העסק שלך.

הצעד הראשון הוא לוודא שהצוות שלך מאומן היטב. לדוגמה, עליהם להשלים קורס הכשרה לבטיחות מזון. כמו כן, ניתן לדרוש מהם ללבוש ביגוד מגן ולשמור על סטנדרטים גבוהים של היגיינה אישית. זה גם רעיון טוב לערוך תדרוך בטיחות יומי כדי שהם יהיו מודעים למדיניות בטיחות המזון.

שנית, עליך לנקוט זהירות מיוחדת כדי למנוע זיהום צולב. לדוגמה, תצטרך לאחסן עופות גולמיים ותוצרת טרייה בנפרד. כדאי גם להשתמש בקרש חיתוך שונים לטיפול במזונות שונים. במידת האפשר, יש לנקות את הכלים לאחר השימוש.

לבסוף, כדאי לבדוק את הטמפרטורה של המקררים והמקפיאים שלכם. לדוגמה, מזון קפוא צריך להישמר ב-0 מעלות פרנהייט, בעוד מזון חם צריך להישמר מעל 140 מעלות פרנהייט. לעולם אל תוציא אוכל קר או חם במשך יותר משעתיים.

בנוסף, עליך להשתמש במיכלים הנכונים לאחסון המזון שלך. מיכלים הניתנים לאטום יכולים למנוע שפיכה. אם אתה משתמש בשקיות מבודדות, היזהר להימנע מלמשוך מכרסמים.

לבסוף, שמור על חדר האוכל שלך נקי. עליך להימנע מלגעת בפנים, באף ובפה שלך עם אוכל. שטפו תמיד ידיים במים חמים לאחר טיפול במזון.

כדאי גם לוודא שאזור אחסון המזון נקי. השארת מזון מלוכלך על הרצפה עלולה לזהם מזונות אחרים. עדיף לאחסן מרכיבים לא ארוזים במקום אחסון גדול מספיק. כמו כן, עליך לוודא ששטחי האחסון שלך נפרדים מהמטבח.

באופן אידיאלי, אתה צריך להיות בעל אישור משרד הבריאות בתוקף. זה יבטיח שהמסעדה או המקום שלכם ייבדקו באופן קבוע. זה גם יוודא שהעובדים האחרים שלך עברו הכשרה נכונה בבטיחות מזון.

קבלת תעודת בטיחות מזון תוכיח את מחויבותך לבטיחות מזון ותסייע לך בהליכים משפטיים. אתה צריך גם לעבור קורס רענון חודשי כדי שתוכל לחזק את מדיניות בטיחות המזון שלך.

הזמנות קייטרינג לעסקים נוטות לכלול מינימום גבוה יותר מאשר ארוחות המועברות לביתך

אחד הדברים הטובים ביותר בקייטרינג הוא היכולת לדגום מגוון רחב של מזונות מבלי להתחייב לארוחה אחת ביום. כדי לשמור על העלויות, כמה מחברות הקייטרינג הטובות יותר אפילו יבצעו עבורכם את הקניות. זה גם לא נדיר שחלק מהעסקים עושים שילוב של עסק ומשלוח עד הבית. כמובן, אתה צריך לשלם את החשבון, אבל זה עדיין win-win. החיסרון היחיד הוא כמות הזמן העצומה שתהיה תקועה במשרד. לשם כך, ייתכן מאוד שתצטרכו להזמין ארוחת טייק אאוט, לפחות לארוחות צהריים וערב.

עלות העסקת קייטרינג

עלות העסקת קייטרינג יכולה להשתנות באופן דרמטי בהתאם למספר האנשים שמשתתפים באירוע שלכם. זה יכול להיות זול עד 45 ש"ח לאדם או יקר עד 180 ש"ח לאדם. בנוסף, זה יכול להיות תלוי בסוג האוכל שתרצו, כמות השירות הנדרשת, גודל המקום ועוד.

אם אתם שוקלים לשכור קייטרינג, חשוב לוודא שיש לו ניסיון רב. קייטרינג מקצועי יכול לעזור לכם לתכנן אירוע מוצלח ומהנה. הם יכולים לספק אוכל טעים ולדאוג שצוות השירות וההשכרות יטופלו.

כאשר אתם מחפשים קייטרינג, הקפידו לחפש קייטרינג המספק מגוון אפשרויות תפריט, ומוכן לעבוד עם התקציב שלכם. קייטרינג יכול ליצור אירוע שתזכרו לשנים הבאות.

אם אתם מתכננים להזמין קייטרינג, חשוב לקחת בחשבון את עלויות האוכל והמשקאות. אלכוהול הוא לעתים קרובות מאוד יקר ויכול להצטבר.

כמו כן, חשוב לדעת כמה תגבה חברת הקייטרינג עבור שולחנות, מצעים, וכיסאות. ייתכן שתצטרך לשלם גם עבור ברמן, וזה יכול להיות פריט יקר מאוד.

בבחירת קייטרינג חשוב להשוות מחירים של מספר חברות. דרך טובה לעשות זאת היא לקבל הערכות משלושה קייטרינגים שונים. זה יאפשר לך להימנע מהפתעות לא נעימות.

עלות העסקת קייטרינג יכולה לנוע בין 3000 ל-75,000 ש"ח. אם אתם מתכננים לערוך אירוע, חשוב לקחת בחשבון את עלות האוכל, כמו גם גורמים נוספים.

בין אם אתם עורכים חתונה או מסיבת חברה, חשוב לבחור בחברת קייטרינג שמציעה חוויה יוצאת דופן. אם אתם מחפשים אפשרות ידידותית לתקציב, שקול משאית מזון. זוהי אלטרנטיבה מהנה ובמחיר סביר לקייטרינג מסורתי.

חשוב להבין שעלות השכרת קייטרינג תשתנה בהתאם לכמות האורחים, המיקום וסוג המטבח הרצוי. כדאי גם לקבל הערכה בכתב מהקייטרינג כדי למנוע הפתעות.

דילוג לתוכן