הרחקת יונים בבני ברק ע"י רשת או דוקרנים

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

הרחקת יונים בבני ברק ע"י רשת או דוקרנים

הדבר הראשון שצריך לעשות כדי להיפטר מיונים הוא להזמין שירות הרחקת יונים מקצועי. זה יאפשר לך להיפטר מיונים מבלי לפגוע בהן. חשוב שתמצאו חברה מוכרת להרחקת יונים שתוכל לספק לכם הצעת מחיר חינם עבור שירותיה.

עלות שירות הרחקת

יונים שירות הרחקת יונים עם רשת או דוקרנים יכול להיות מיזם יקר במיוחד אם יש לך עסק עם להקה גדולה. עלות הרחקת להקת יונים תהיה תלויה במספר גורמים, ביניהם גודל הלהקה, מורכבות העבודה והחומרים הנדרשים לפרויקט.

יונים הן מין פולש, מה שאומר שהן עלולות להוות סכנה לרכוש שלך. הלשלשת שלהם חומצית ועלולה לפגוע בציפוי, בסיפון, בגג ובנקז. הם יכולים גם לסתום את מערכות המרזבים שלך, וכתוצאה מכך נזק למים. שלא לדבר על כך שיונים נושאות מחלות וטפילים. אם אתם מתמודדים עם נגיעות של יונים, מומלץ לפנות לשירות הרחקת יונים מקצועי על מנת להבטיח שהרכוש שלכם בטוח מפני היצורים נושאי המחלות.

עבור אתר לינה קטן, שירות הרחקת יונים עם רשת ודוקרנים יכול לעלות לך רק 90 דולר. עם זאת, עבור אתר גדול יותר, העלות יכולה להגיע עד $2,000. כאשר מדובר בעבודת הרחקת יונים גדולה יותר, תצטרכו לקחת בחשבון את גודל הנכס ואת קושי הפרויקט.

אם אתם מחפשים להיפטר מיונה בודדת, תוכלו לעשות זאת בעצמכם תמורת 10$ בלבד. ישנם סוגים רבים ושונים של מונעי ציפורים, אך היעיל ביותר הוא כנראה מסלול ציפורים חשמלי. מכשיר זה יזעזע יונים לנחות במיקום מסוים. אפשרות נוספת היא לשים חוט מתח, מה שיכול למנוע מהם לנוח מלכתחילה.

אם אתה עסק מסחרי, ייתכן שתוכל לחסוך בשירות הרחקת יונים על ידי שימוש באמצעי מרתיע יונים, אשר ימנע מלהקת יונים לנחות על הגג שלך או בחלון הראווה שלך. אתה יכול לקבל מרתיע יונים בצורה של "מגלשה" מפלסטיק, שניתן להאריך עד 16 אינץ' ותשנה את פני השטח של המדף שלך לזווית של 45 מעלות.

אם אתם מעוניינים להרחיק עדר גדול, תצטרכו להתקשר לשירות הרחקת יונים. חברות אלו מסוגלות לטפל בהמון בעיות, החל מהתקנת חומר מרתיע יונים ועד ניקוי אחרי הציפורים. בהתאם לצרכים שלכם, תוכלו לקבל הצעת מחיר מחברה מקומית, או לבחור בחברה בפריסה ארצית. רוב חברות הרחקת יונים מציעות הצעות מחיר בחינם.

אמנם שירות הרחקת יונים יכול להיות מאמץ יקר, אך מדובר בהשקעה משתלמת. יונים אינן חביבות במיוחד, והן עלולות לגרום לכמות עצומה של נזק לרכוש שלכם. קקי יונים מהמרזבים שלך עלול להוביל לנזקי מים ולנזק קבוע לגג שלך. מלבד הסיכונים הבריאותיים הפוטנציאליים, יונים הן מזיק רועש ופולשני. בנוסף, הצואה שלהם מלאה בחיידקים ופתוגנים, אז אתה לא רוצה לתת להם להישאר.

להיפטר מיונים מבלי לפגוע בהן

כאשר יונים פולשות לביתך, זו עלולה להיות בעיה רצינית. זה לא רק פוגע ברכוש שלך, אלא זה יכול גם להפיץ מחלות וטפילים. מזיקים אלה יכולים גם להיות רועשים ומבולגנים.

אחת הדרכים הקלות ביותר להרחיק יונים מהבית שלך היא על ידי הפיכתו למגורים. המשמעות היא שעליך לאטום את כל החורים והסדקים שעלולים לאפשר ליונים להיכנס. כמו כן, עליך לוודא שהגג שלך אטום כהלכה כדי למנוע מיונים לקנן שם.

דרך נוספת להרחיק יונים היא באמצעות התקנת מחסום שימנע מהן לנחות באזורים ספציפיים. ישנם סוגים רבים ושונים של רשתות ציפורים ודוקרנים שניתן להתקין כדי לעזור. חלקם מתוכננים להיות יעילים יותר מאחרים. לדוגמה, יש כאלה שנועדו להיות יעילים יותר במניעת נחיתת יונים במרפסות.

דוקרנים של ציפורים הם בליטות דמויי קוצים המשמשות כדי למנוע מיונים לנחות באזורים מסוימים. ניתן להשתמש בהם על חלונות, דלתות ומדפים. בנוסף, הם יעילים על קווי גג וקורות. אתה יכול להתקין רצועה של 7 רגל או 8 רגל של דוקרנים לאורך קצה הגג שלך.

צורות אחרות של אמצעי הרתעה כוללות דוחי ג'ל, מכונות קול ואורות מהבהבים. שמירה על הסביבה שלך נקייה יכולה גם לעזור. אם הגג שלך רגיש במיוחד ליונים, שקול להחליף את הנדן שלך.

עבור נגיעות גדולות יותר, יש עוד כמה אפשרויות. חברת הדברת יונים מקצועית יכולה להתקין חוטים מקבילים, שיעזרו למנוע מהציפורים לנחות. לחלופין, אתה יכול להשתמש במערכת חוטי רשת כדי למנוע מציפורים גדולות יותר לנחות. עם זאת, שיטה זו לא תהיה יעילה כמו רשת יונים.

אפשרות נוספת היא התקנת מגלשת יונים. זה יכול להיות פתרון לא יקר. כדי להתקין אותו, תזדקק ל"מגלשה" ארוכה מפלסטיק שתתאים על משטח באורך 16 אינץ'. הפלסטיק יגרום למשטח להיראות בזווית של 45 מעלות. יונים מפחדות מגבהים, אז זה יהיה הרתעה יעילה.

יונים ידועות לשמצה בכך שהן משאירות קקי בכל מקום. זה יכול להזיק מאוד לרכוש שלך ואפילו לרכב שלך. בנוסף, יונים יכולות לשאת קרדית נושאות מחלות, כינים וקרציות. אז אם אתם מתמודדים עם נגיעות, תרצו להיפטר מיונים בהקדם האפשרי.

להיפטר מיונים זה לא עניין פשוט. שיטות רבות הן יקרות ואינן פועלות היטב עבור נגיעות גדולות יותר. יונים הן יצורים חכמים שיחזרו לאותו מיקום אלא אם תינתן להם סיבה לעזוב. זה אומר שאם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים, עליכם להיות מודעים לאפשרויות הקיימות.

אם אתם מחפשים פתרון קבוע לבעיות היונים שלכם, מומלץ לשקול שימוש ברשת ליונים. אתה יכול לרכוש אחד לחופה של תחנת דלק, למשל, וזה יכול לעזור למנוע מיונים לעוף וללון שם. אבל אתה יכול גם לנסות פתרון זמני על ידי התקנת פסי פלסטיק כדי לעצור יונים לנחות.

שליטה ביונים עם דורס

אם אתה בז, אולי חשבת להשתמש בעוף דורס כדי לעזור לך לשלוט ביונים. עם זאת, הרעיון להשתמש בנץ כדי להרוג יונים עשוי להיראות כדרך לא שגרתית לשלוט בהן. עם זאת, ישנם כמה בזים בעלי מוניטין שקופצים על העגלה.

בממלכה המאוחדת הוקדשה תשומת לב רבה לעוף דורסים ולשימושיהם בהפחתת ציפורים. עם זאת, התייחסות הציבור כלפי דורסים והשימוש בהם בהרחקת יונים הייתה מועטה. זה יכול להיות גורם מרכזי בהגדלת הסבירות לעימות בין שני המינים. חשוב גם לשקול עד כמה יעיל באמת השימוש בעוף דורס להדברת יונים.

למרות שדורסים הם כלי נפוץ בהפחתת ציפורים, הם אינם יעילים מטבעם בהרג יונים. רבים מהדורסים המשמשים להרחקת יונים אינם טורפים טבעיים ממין המטרה. יתרה מכך, אין די ביכולתן של בעלי החיים להתרחק מאתר הלקוח כדי לאלץ יונים לשנות את התנהגותן. יונים עדיין יבקרו באתר ויאכלו את מזונו של הדורסים גם כאשר החיה אינה נוכחת.

אחת השיטות היעילות ביותר להדברת יונים מבוססות דורסים היא השימוש בלכידת חי. בשיטה זו משחררים נץ מאומן במקום לתפוס ולהרוג חלק מאוכלוסיית היונים. בשילוב עם אמצעי מניעה וטכניקות אחרות, זוהי צורה יעילה יחסית של הרחקת יונים.

אסטרטגיות אחרות להרחקת יונים מבוססות דורסים כוללות שימוש במלכודת או קוצים. שיטות אלו פחות יעילות מהדברת דורסים, אך הן יעילות בשליטה על אחוז קטן מאוכלוסיית היונים. דורס דורס יכול להיות יעיל בפינוי שטחים גדולים כמו מחסן או חווה, אך יכולתו לפנות אתר קטן מוגבלת. העוף דורס יכול גם להרוג את הטרף שלו לעיני צופים, וזה לא מצב אידיאלי.

עם זאת, לא תמיד ניתן להשתמש בלכידת חיים או דוקרנים, וזו הסיבה שעוף דורסים רבים משווקים כאפשרויות "ירקות" להדברת ציפורים. אף על פי כן, הם כלי רב עוצמה ויכולים להיות שימושיים בכל הנוגע להרחקת יונים. הם טורפים טבעיים ויכולים לסלק יונים מאתרים קיימים ומאתרים.

דורסים יכולים להיות יעילים גם בהרחקת יונים מאזורים שאליהם הם לא נמשכים באופן טבעי. לדוגמה, נץ האריס יכול להיות כלי נהדר להפחיד יונים, אם הוא מאומן להתמקד במטפל. נצים משמשים לעתים קרובות לפינוי חללים סגורים וניתן לאמן אותם לבצע פעולות אחרות, כגון קריעת טרף בנוכחות אדם.

אמנם ישנם כמה נצים ובזים שיכולים לבצע משימות אלו, אך הם אינם עובדים היטב כאשר עובדים בסביבה מוגבלת. קשה במיוחד לאמן בזים לשימוש במצב מסוג זה. חיסרון נוסף של בזים הוא שהם יכולים לתקוף מינים מוגנים. כתוצאה מכך, זה יכול ליצור בעיות פרסום.

.

.

דילוג לתוכן