הדברת קן טרמיטים

אנו בחברת "המרחיק" מעניקים שירותים שונים בהרחקת היונים, חתולים ועטלפים:

  • הרחקת יונים עם 7 שנות אחריות על העבודה.
  • התקנת רשת יונים כולל בבניינים גבוהים מאוד.
  • הרחקת חתולי רחוב.

ועוד הרבה סוגי הדברות והרחקות של מזיקים שונים.

ההתחמחויות שלנו רבות וזאת בעקבות גדול החברה, כוח האדם האיכותי והמגוון, ושנות ניסיון רבות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל פרטים מלאים, ואף לקבל הצעת מחיר.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6. התמונות להמחשה בלבד.

למה לבחור בנו?

1. אנו מומחים בהרחקת יונים: יש לנו ניסיון רב מאוד בענף, וצוות המומחים שלנו עבר הכשרה מיוחדת בשיטות הרחקת יונים.

2. אנו מוסמכים ומבוטחים: אנו מוסמכים ומבוטחים באופן מלא, כך שתוכלו להיות רגועים שהרכוש שלכם בידיים טובות.

3. אנו משתמשים בשיטות ידידותיות לסביבה: כל השיטות בהן אנו משתמשים להרחקת יונים הן ידידותיות לסביבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם לא ייפגע בתהליך.

4. אנו מציעים אחריות להחזר הכסף: אם אינך מרוצה מהשירותים שלנו, אנו מציעים הבטחה להחזר הכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה.

6. יש לנו מגוון רחב של שירותים: אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כך שנוכל להתאים את השירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

7. אנחנו זמינים 24/6: אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, כך שתמיד נוכל להיות שם כשאתם צריכים אותנו.

birds on roof shingle
black and white kitten

שירות מעולה במחירים נוחים

אם אתם מחפשים שירות מעולה להרחקת יונים או שירותי הדברה במחיר סביר, טוב שהגעתם ל"מרחיק". אנו מתמחים בהרחקת יונים והדברה מכל הסוגים והמחירים שלנו תחרותיים ביותר.

אנו משתמשים במגוון שיטות להרחקת יונים, לרבות רשתות, לכידה , ותמיד פועלים במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעה לרכוש שלכם.

אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לעזור לשמור על הרכוש שלך נקי מעופות. אז אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים איכותי ביותר, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר חינם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

איזה ריח דוחה יונים?

האם אי פעם הרגשת שיונים השתלטו על חייך? לא משנה לאן אתה הולך, הציפורים המציקות האלה עוקבות אחריך כל הזמן וממיטות הרס על הרכוש שלך.

קרא עוד...

הדברת קן טרמיטים

קן טרמיטים הוא ביתה של מלכת טרמיטים של מושבה. הקן מורכב מבוץ קשה כמו בטון ומחומר דמוי נייר העשוי מעץ לעוס. קיני טרמיטים כהים, קרירים ולחים. לטרמיטים אין ציפורניים קשוחות ופיגמנטיות, והעובדים שלהם יוצרים גלריות שהולכות לכל הכיוונים, ומחברות את הטרמיטריום לאתרי איסוף מזון.

טרמיטים חיילים מגנים על המושבה

טרמיטים חיילים גדולים יותר מהטרמיטים הפועלים ויש להם מלקחיים גדולים שבהם הם משתמשים כדי לתקוף חרקים ומזיקים אחרים. הם גם מייצרים הפרשות הגנה בעלות ריח לא נעים והן דביקות ורעילות. הם יכולים גם לחסום מנהרות של טורף.

לטרמיטים חיילים יש ראש שחור ולסתות גדולות. הם עובדים כצוות כדי להגן על המושבה. המלך והמלכה מייצרים פרומונים המעכבים את ההתכה של עובדים מאותו המין. הפרומונים גם מגבילים את מספר החיילים במושבה, שכן המספר יורד ככל שגודל המושבה גדל.

חיילים מגנים אלו ממלאים תפקיד חשוב בהגנה על טרמיטים ומספקים רמה נוספת של הגנה למושבה. בעוד שחיילים משמשים בעיקר להגנה על מושבת טרמיטים מפני טורפים, הם חשובים גם להגנה על המושבה מפני מחלות.

במושבה טרמיטים יש שלוש קאסטות: פועלים, חיילים וטרמיטים מלכות. העובדים והחיילים הם אלה שתראה בתדירות הגבוהה ביותר, והם נוטים להיות אלה שניזוקו לקורות. למרות גודלם הקטן, החיילים מייצגים לפחות 10% מכלל המושבה. הם אחראים להגנת המושבה וילחמו בכל התקפה.

טרמיטים עובדים הם הפרטים הנפוצים ביותר במושבה. הם לבנים וחסרי כנפיים, ואחראים על בניית הקינים וטיפול בצעירים. בנוסף לעובדים אלו ישנם גם חיילים שצבעם חום ובעלי לסתות חזקות.

מעמד הרבייה של הטרמיטים מורכב ממלך ומלכה, שהם הורי המושבה. הם כוללים גם רבייה משלימה, החולקת את האחריות להטלת הביצים. המלכה מטילה מספר רב של ביצים, ושאר העובדים והחיילים מתפתחים ליותר טרמיטים.

טרמיט מלכה מטילה ביצים

קן טרמיטים מכיל מאות ביצים, אותן מטילה מלכת הטרמיטים. היא תטיל בממוצע 1,000 ביצים ביום במהלך שלב הרבייה שלה. הביצים מוטלות לפני שהטרמיטים הפועלים הראשונים יוצאים מהפקעות. טרמיט מלכת תטיל יותר מרבע מיליארד ביצים במהלך חייה. טרמיטים הם חרקים איוסוציאליים, עם מערכת קסטה. לכל טרמיט פועל יש עבודה ספציפית, בעוד המלכה היא המפיקה היחידה.

למלכת טרמיטים יש תוחלת חיים ארוכה במיוחד, שחיה עד עשרים וחמש שנים או יותר. תלוי בסוג הטרמיטים, מלכה יכולה להטיל עד תשעה מיליון ביצים במהלך חייה. הביצים יוטלו בצינורות בוץ או בגלריות עץ והן מוגנות על ידי המלכה עד לבקיעה. למרות שקשה לאתר קן טרמיטים אם אתה לא יכול לראות את העובדים, אתה יכול לעתים קרובות לזהות אשכולות של ביצים.

המלכה של מושבת טרמיטים לא יכולה להאכיל את עצמה. העובדים מאכילים אותה, מעבירים מזון מפה לפה. בתקופות האכלה אלו לומדת המלכה על פעילות המושבה. עובדים נושאים מסרים כימיים מורכבים עם האוכל שהם מאכילים את המלכה. זה כולל פרומונים המונעים מנקבות אחרות להתרבות במושבה.

מלכת קן טרמיטים מטילה ביצים כדי לתמוך בצמיחתו. הצבע של מלכת המושבה יכול לנוע בין צהובחום חיוור לשחור. הרבייה המשנית שלה היא בדרך כלל בצבע לבן או בהיר.

זחלי טרמיטים גדלים לעובדים

זחלי טרמיטים גדלים לעובדים וחיילים במהלך השבועיים הראשונים לחייהם. במהלך תקופה זו, הם ניזונים ממזון מוחזר שעוזר להם להתפתח לפועלים, חיילים או נימפות. במהלך תקופה זו, רוב זחלי הטרמיטים הופכים לפועלים, אך חלק קטן יתפתח לחיילים.

לאחר נמס מספר פעמים, זחלי טרמיטים מגיעים לבגרות. ברוב המקרים, יידרש שלוש יציאות כדי להגיע לבגרות. הזחל יגדל לעובד, חייל או אלאט רבייה, ובסופו של דבר יהפוך לטרמיט של מלך או מלכה של מושבה אחרת. טרמיטים המלכותיים יכולים לחיות עד 15 שנים ולהטיל 165 מיליון ביצים.

זחלי הטרמיטים יימסו מספר פעמים כדי ליצור את השלד החיצוני שלהם. ברגע שהם יגיעו לבגרות, העובדים יפעלו לבנות את הקן שלהם ולחפש מזון. חיילים יגנו על הקן שלהם עם הלסת התחתונה שלהם. בסופו של דבר, האלאטים יפתחו כנפיים ויהפכו לנימפות.

לאחר ההיתוך, חלק מהנימפות ישילו את כנפיהן ויהפכו לעובדי שקר. אורכם של זחלי הטרמיטים יכול להגיע עד 2.5 סנטימטרים ולהיראות כמו רימות. עם זאת, אין להם כנפיים כמו זבובים מבוגרים. עובדים אלו אחראים לעזור למלכה להטיל את הביצים שלה.

העובדים הם החלק החשוב ביותר במושבת הטרמיטים. הם מבצעים את רוב העבודה ועושים את המשימות המורכבות ביותר. רוב הטרמיטים התינוקות יהפכו בסופו של דבר לעובדים. לטרמיטים יש שלוש קבוצות שונות: רבייה, חיילים ופועלים. לכל קאסטה יש מטרה משלה במושבה.

טרמיטים עובדים הם חרקים חברתיים שהתפתחו מג'וקים. המבנה החברתי שלהם מאפשר להם לא להתגלות על ידי רוב הטורפים.

נחילי טרמיטים הם מעופפים גרועים

נחילי טרמיטים דומים לנמלים, אבל יש כמה הבדלים חשובים. ראשית, נחילים הם לא מעופפים טובים במיוחד. לעתים קרובות הם שוברים את הכנפיים שלהם לאחר הנחיתה, כך שהם לא יכולים לעוף רחוק. הבדל נוסף הוא צורת כנפיו של נחיל הטרמיטים. בעוד שלנמלים יש אנטנות ארוכות וכפופות, לנחילי טרמיטים יש כנפיים קצרות וישרות.

נחיל טרמיטים משתמש רק בכנפיו כדי לעוף למרחקים קצרים מהקן שלהם. ברגע שהם מגיעים למושבה החדשה, הם שוברים את הכנפיים שלהם ונחפרים באדמה. ללא אדמה, נחיל מת תוך שעות. מלך או מלכת טרמיטים מכונפים הוא מנהיג המושבה. מלכות טרמיטים יכולות לחיות במשך עשור או יותר בתנאים אופטימליים.

הנחילים במושבת טרמיטים עוזבים את הקן בערך באותו זמן. זה קורה בימי אביב וסתיו חמים. נחילי טרמיטים נופלים בדרך כלל כמה מטרים ואז שומטים את כנפיהם. אם אתה רואה כנפיים שנזרקו, זה מצביע על כך שישנה מכת טרמיטים בביתך.

גודלם ומספרם של נחילי הטרמיטים יהיו תלויים בסוג הטרמיטים, ובגודל המושבה. במקרים מסוימים, יהיו מאות או אפילו אלפי נחילים. מינים מסוימים צפופים מאוד ויכולים לגרום אי נוחות לאירועי חוצות ותנועה.

מכיוון שהם מעופפים עניים, הם לא עפים רחוק. הם בדרך כלל נשארים בנכס בודד, או הולכים לנכס סמוך אחר. בנוסף, הם לא מבזבזים הרבה זמן על בניית מושבה גדולה לאחר הנחיתה. בסן אנטוניו, סביר להניח שנחילת טרמיטים תתרחש באביב ובתחילת הקיץ.

עובדי טרמיטים מפרישים רעל

מושבות טרמיטים נמצאות בבתים ובמבנים אחרים העשויים מעץ. לעתים קרובות קשה לזהות מושבות אלו. עם זאת, אתה יכול לזהות את נוכחותם על ידי חיפוש אחר כנפיים שנזרקו וחומר צואה אחר. ייתכן שתבחין גם בעץ מבני כהה. כמו כן, חפש נוכחות של צינורות בוץ. אם אתה מבחין בסימנים אלה, עליך לנקוט באמצעים הדרושים כדי לחסל את אוכלוסיית הטרמיטים בביתך.

מושבות טרמיטים מורכבות מהרבה פרטים. לכל חבר יש פרומון ייחודי שמלכת המושבה יכולה לזהות. ברגע שהטרמיט המלכה יגלה שחסרה קבוצה, הוא יגרום לחייל נוסף שיחליף אותם.

מושבות טרמיטים מורכבות מיותר ממיליון טרמיטים. כאשר הם מחפשים מזון, עובדי טרמיטים משאירים שבילי פרומונים כדי שחברים אחרים יוכלו למצוא את מזונם. הטרמיטים ניזונים מתאית, שמתפרקת לחומרי מזון על ידי הפרוטוזואה במעיים שלהם. ללא פרוטוזואה, טרמיטים היו מתים ברעב. עובדי טרמיטים מעבירים מזון זה מעוכל חלקית בתהליך המכונה trophallaxis.

מושבות טרמיטים מורכבות מכמה חברים, כולל המלכה, המלך והחיילים. המלכה היא מרכז הרבייה של המושבה, ומטילה אלפי ביצים מדי שנה. שאר חברי המושבה, המכונים חיילים, אחראים לתחזוקת הקן ומנהרות חיפוש מזון. חיילים הם החברים הקטנים ביותר במושבה, המכילים בין אחוז לשני אחוז מחברי המושבה.

העובדים הם החברים הנפוצים ביותר במושבת טרמיטים. הם בצבע חום או שחור. גופם קטן יותר מהחיילים והכנפיים שלהם חסרות כנפיים. יש להם לסת התחתונה ושיניים חזקות.

.

.

.

דילוג לתוכן